8 Temmuz 2012 Pazar

Ne olur ne olmaz vasiyeti

2 saat sonra evden çıkıcam, onun gerilimiyle oturupta bi şey yapamadım. bilgisayara bir sürü anime, bi kaç kore dizisi ve film depoladım. Birazda önceden kalma mangalar vardı. Geçen yaz olduğu gibi laptop tatilin ortasında bozulursa kimin ağzını burnunu kırarım bilmiyorum :)

Hava da kapalı galiba. Daha hiç bi perdeyi açıyım, bi dışarı bakıyım, yok içimden gelmedi. İğrenç sarımsılıktan kapalı olduğunu düşünüyorum. Zaten geriliyorum burda, istediğim şeyleri yapamadan ölürsem krizim gelmiş, bi de yağmur falan yağarsa şoförü döverim.

Şimdi ölürsem diye sonra söylemeye fırsatım olmazsa diye dğpasdklaosdk beni yakın da Japonya'ya serpin lan :') Tığçe'ye dedim kargoyla yollarım dedi. Güvenicek kimsem kalmadı. İlla gömücez derlerse de parçalara ayırttırın bi zahmet. Hoşlanmıyorum ya içerde uyanıverirsem duygusundan. Garanti olsun. Yalnız o küller Japonya'ya serpilmezse ruhum hiç çekilmez olm söyliyim yani.
Gidene kadar ölmezsem de bu sefer denize çok yakın olma durumundan kaynaklı sürekli dışarıyı kontrol edicem tsunami geliyo mu diye. Allam hayat çok zor.

Bu yaz da aklıma getirip getirip gülüceğim espriyi buldum. Ama anlatınca komik olmıcağı için yazmıyorum hiç. Çok komik olm lan dpokasdpoaskdapsodkasdopkaso

Bundan sonrasında hayatıma twitter üzerinden devam edicem. Neyse hazırlanmaya devam ediyim. Hadi.

7 yorum :

  1. Bohuuuu~~ yalcin bilmem nenin proframina cikip karisina honkurerek seslenen adam gibi seni arayacagimizi bilmeni istiyorum. Olm co bos olucak buralar sen olmayinca hik*hik*

    Olursen ve seni israrla gommek isterlerse tugceye yardim ederim la ben. O kapiyi gozler ben kolunu bacagini keser yerine vitrin mankenlerinden caldigimiz parcalari koyarim. Ustunu de kapattik mi bisicik olmaz yeni gibi olur. Parcalari da yakar japonyaya yollari hem gozun arkada kalmasin asdfghjkl

    Oha olm okyanus kiyisina mi gidiyon? Nereye gidiyon la? Ne tsunamisi asdfghjkl

    Eneee merak ettim o espriyi ya fff

    Internet paketi yap la olumune nolur nolmaz 2 hafta co uzun zaman. Biz en son internetsiz ortama 3 kardes 1 gunlugune gittigimizde 127mb harcamistik fff. Bana patlamisti hepsi tabi o ayri bohu.

    Neyse saaggg ey yolculuk laggg. Copu atmayi unutma he simdiden diyim asdfghjkl

    YanıtlaSil
  2. POJDĞAPSODJĞİıjdğipsojkğiIPJĞpıdjğİSOJAĞIDOSJiğpjoapsıdjĞPIJAĞIPSOJAOSIDJ YEA ne kadar güldüm bilemen dğpasdkğasodkağsdpkasğpd

    Sinop'a gidiyorum lan aslında dpaskdpoaskd ama işte ilk tsunamili rüyamı ordaki denizde görmüştüm ben. Sonra buralara kadar geldim işte dpakspodaskd ondan korkarım ordaki denizden hep.

    var paketim la hep tivitıra takılıcam o yüzdeni ordan eksik kalmam ço şükür. Beni ordan ara sor. Haber et. Maile de bakarım. Aklında olsun yani daoskdpoasdkapsokd

    He taam kapıya koydum şimdi giderken atarım saol canısı pdıjasdpasjdo

    YanıtlaSil
  3. Yaz icin ia basvurusunda bulundugum 4 yer de bana geri donus yapmadigiba gore ben de twitterda yasicam hee. Hatta ordan tumblra bile gecebilirim istersen sana benim deyimimle "kamil" gifi atarim asdfghjkl.

    Allam sinop ya asdfghjklzxcvbnmeertyioodjdoks hepsi ananenin sucudur kesin yoksa manyikli degil o tsunamiler asdfghjklzxcvbnmeryyiopxnxosdv

    O degil de 2 hafta degil 20yil icin gisiyosun sanki he asdfghjklcvnmryuifhjlvdkspsj

    YanıtlaSil
  4. Olm bana da dönmediler lan napıcaz doğpaskdpaosdkapsodkaspdo
    Voooo tumblra net paketi dayandıramıyorum ben hiç bulaşmamayı düşünüyorum tatilde. Öff geçen söyledim kuyusuyuna kamil dediğinizi tuğçeye de kısa çaplı bi sıçtık oldugumuz yerde dopaskdpaoskdapsodk

    öf 3 hafta da olabilir ama ucu açık. Bi ömür lan dopaksdpasodk

    YanıtlaSil
  5. 2 hafta annanenin yanında kalmak çok iç sıkıcı olmayacak mı ya? Annanen mi ısrar etti o kadar uzun kalman için?

    YanıtlaSil
  6. Cok mu beceriksiz gorunuyoru la bi anlasam asdfghjkl. Bi baksalardi, deneselerdi severlerdi bence ama gecti artik. Kendileri kaybetti hih asdfghjkl

    O ortamda akla gelen ilk ismin acisini en cok kyuhyun cekiyo he asdfghjkl.olsun ama cok yakisti ona kamil demek asdfghjklzxcvbnmqwertyuiop

    Oha olm cok uzuldum suan sana :o 3 hafta ne la bi omur resmen fff. Nese geccek geccek merak etme asdfghjkl

    YanıtlaSil
  7. @s6 ya zaten geçen yaz gelemedim, gelmişken de 1 hafta kalıp dönmem zaten. Ki söyleniyorum böyle ama tek sorunum internet yani yoksa ananemde sıkılmam ben :D

    YanıtlaSil