31 Temmuz 2012 Salı

Kyuhyun'u ne kadar dövemediysem, o kadar dayak yedim

Dün gece itibariyle Kyuhyun'lu rüyalarıma açılış yaptım. Halbuki daha 2-3 gün önce Seymsomething'e en büyük korkularımdan olduğunu söylemiştim. Beklemediğim anda vurdu :')

Şimdii başlarda bişeyler bişeyler hatırlamıyorum. Lise yılları ama. Kyuhyunda böyle ortamın Kimi ni Todoke Kazehaya'sı, herkes bayılıyo buna, arkadaş ortamlarının aranan adamı. Hatta sınıfta örtmenlerine yaptığı baş kaldırışlar, espriler falan hep birileri tarafından vidyoya alınmış, okulda dolanıyo. Ama gerçekçi yönüm yine ön planda dlaıosjdoasıdjasd Kyu estetik öncesi tipinde, işte tam lise hali.
Her yıl sınıflar değişiyo, şans ki Kyu'nun sınıfa, tam da arka sırasına düşüyorum. Yanımda oturanlar önceden tanıdıklarım, Kyu'yu mu anlatıyolar napıyolar, o sırada gencimiz arkasına dönüp bişey söylüyo uzunca. Çokta ses var ayıptır söylemesi "duyamıyom cınım" diyince dibime kadar gelip konuşuyo. Tabi ki o an dinlemediğimden hatırlamıyorum podaskasdpoksdpokasodk bi de burnu yanaama değiyo. Nasıl oldu da parmağımı burun deliklerine sokup söküp atmadım suratını bilmiyorum. Bütün şiddet unsurlarından arınmış bi rüya bu, ama Kyu açısından, devamını yazıyım da bi dakka.

Sonra o temastan sonra kaydım gittim mi rüyada yazık nolduysa, ortam değişti. İstanbul'a geziye gitmişiz. Yine yanımda şizomizo var dkaspokasdpoasd. Böyle dolanırken, bi zenci grubu görüyoruz. Sen tut şizo, acaba tepki veriyolar mı diye içinde "niga" geçen korece şarkı söyle tam yanlarından geçerken. Öyle dayak yiyen çok ya, onu test ediyo aklınca dolaısjdosıdjsoıjsd. Önce tepki vermediler sanıyoruz, sonra ilerleyince bi bakıyoruz 3 kişi bizi takipte. Öf ne göt tutuşması! Korkulu rüyalarımdan olan gengsta zenciden dayak yememe ramak kalmış! Hızlı hızlı gidiyoruz, otel gibi bi yere girip merdiven altına saklanıyoruz. Ama bizi görüyolar çekiyolar ordan. Evir çevir "ne dedin ne dedin" diye kaposdpoaskdpa 2 tanesi zenci ama birinin rengine bişey olmuş böyle turuncu siyah, anlatılmaz bi şey. Zenciler bi şey yapmaz halde, açıklamamızı dinlerken, bu rengi bozuk bize vurmaya çalışıyo. En son olay atlatılıyo neyseki.

Ordan devam ediyoruz, seymsomethingle tığçeyi görüyoruz. Birine hediye mi alcakmışız ne. Giderken, 5-6 tane zincirli gengsta bu sefer bize saldırıyo. Para verin diye. Hayatta verir miyim, aha babayı alırsın diye saldırıyorum. O sırada şizomizo elini cebime atmış telefonumu alıp bunlara veriyo gitsinler diye ğpdaklsğdpoaskldğoasaposdaksd Olm neden benim telefonum :') Kapıyorum hemen, sonra bi yandan dövüşürken bi yandan memur bey yetkili yok mu diye bağırıyoruz. Neyse en son geliyolar, 1i kaçıyo ama onu başka rüyada yakalarım artık. Kyu'ya hiç işkence yapamadım ya içimde kalmış demek bütün dayağı biz yedik.

Sonra üst kattaki gerzek karının gürültüsüyle uyandım, saate baktım 7 buçuk gibi bişeydi. Bi süre sonra tekrar uyumuşum rüya devam ediyo! Sınıfça yine bi yere gidilmiş ama, o arada Kyu gitmiş estetik olmuş. Tığçe'yi görüyorum "tebrik ederim kaarşim ilk kyu rüyanı görmüşsün" diyip elimi sıkıyo pıdjasdoısjdoaısdj orda arada bi, yan bakan, kol çarpan, dil atan var mı diye gözümüzü çocuğun üzerinden ayırmadan anlatmaya başlıyorum yukarda yazdıklarımı. Sonra yine uyandım. Böylece rüyada küçük çaplı atlatmama rağmen, uyanınca ruh emici öpmüş etkisiyle hayatıma devam ediyorum.

10 yorum :

  1. Kyuhyun'dan dayak yedigini sanarak heyecanla actim yaziyi ama sadece burnunu degdirmis cocuk. Fakat turuncu zencinin "bubama kim vurdu?" seklindeki ataklari falan daha fantastikmis =)

    YanıtlaSil
  2. Ene öyle bi anlam çıkıyomuş şimdi sen diyince farkettim ama yok rüyada bile mümkün değil yani.

    YanıtlaSil
  3. Hep ben aklina soktum bunlari bak yoksa gormuyodun ne guzel kamili :') ozur dilirim kardisim bundan sonra hayat sana daha zor olucak :')
    Kyuhyun o tiple ortamin kazehayasi olur da karakter kurtarmiyo be evladim nasil oldu o sjsknelsbsjsn. YUH biraksan fantezi ruyasi olacamis kdlensklsnsidsl. Bak o zaman doverdin ama kesin skdbkdndlsbdid.
    Sjsndnlshsidnslsbjsklshj senin en buyuk korkunun tsunami oldugunu bilmezken bunu isaretlemistim bak simdi hatirladim ndidoeklsnsudnlssj. Sizomizo ne icti lan bu test edilir mi dkdkeekelwbsusnsl
    Ohooo ne alinacagi belli o hediye isinde sjdkskslsbsjs. Tugce var, sizo var, sen varsin ustune bide stajyeriniz ben varim kesin yani kyuhyun icin alet falan alinacaktir sana sjsosjsjsklsjisjs.
    NDODKDJUUVSLSGUUBDLDBSIDNELSBEYSNELDHDHHDIDKLSBJU harbi lan neden senin telefonun JEIDKSLDBDJSJLSBSKNSOSBLBSJDBDKD
    Ruyanin son kismi da bizim verdigimiz tepkinin soyut halidir kesin he. Bsjsjksnslsbsisjskkmshsjssuslshu
    Co gecmis olsun cinim bi daha gormemen umidiyse bay djdodbdkbidksosbsibslwhsi

    YanıtlaSil
  4. Vala sen soktun bencede, önünü alamam artık girdi bi kere podjkaspokasdpoaksd
    Vala karakter aynı kazehayaydı işte, bi hocalara karşı evillik vardı biraz. Uysaldan başlattım çocuğu rüyamda iyidir iyi.
    dpoasjkdposkoasıdjaosıdj ya işte kesin çok mükemmel bi alet buldukta göremedim işte, neyse artık sonraki rüyalarda yeni teknikler gelişir elbet.
    Öf bi de resmen hatırlıyorum o telefonumu alın alın diye uzatma anını ya doaksdopaoskapospoaksd
    GÖrçem bi daha hep görcem. :')

    YanıtlaSil
  5. Vahsi cocuk olsaydi daha kotuydu ilkte la haklisin iyi olmus acilis sjdkhbkkslsbdud. Alistira alistira artik olm cok yuklenme kendine skslnnjslabsi.

    YanıtlaSil
  6. czxghcghhjgzxjcgxjhzg<chhj olm ama hakkaten tebrik ediyorum cümlesini hazırlamıştım kenara en baştan kshjkhdjkghdjkhgjkhgjksdh. İşte biz böyle bireyselliği olmayan insanlarız lanet olsun. Bu lanet olsun lafını da rüyanda ki zencilere gönderiyorum, bak kyu kısmını hemen geçiştirdim burda. Çnküüüüü yüzyüze konuşulması gereken bi konu, hatta mümkünse önümüze büyüüüüük bi dondurma kutusu alıp öyle konuşulmalı bence. Bide canısı yaa o cimriliğinn burdada sözkonusu, olm dayak yicen yine o suratınla, yuoooo yüooooo vermem, yuooo diyosun dimi. Suratını da koymak isterdm ama telde şimdi nese Bide o turuncu siyahta bordo zencidir bence, bordo sarışından sonra hadi bay

    YanıtlaSil
  7. OLM DÖN ARTIK LANN AĞLICAM LANNN BURDA GERİLİMİMDENNN KİMSESİZLİĞİMDEN BİDE ÜSTÜNE NETİM YOK LAN !!!!! YAZIK LAN

    YanıtlaSil
  8. ya var ya ne güldüm haa!! asdfghjhgdsasdgfhjasdfghjkldfghjk kyu'lu rüya yareppim negzel.. dövmesen bile görmüşün çocuğu, bununla mutlu olmasını bil!11!!!1 ben dün gece rüyamda ne gördüğümü az sonra anlaticiim bekle, içler acısı asdgfhjkasdfghjsdfg

    ay hem de estetik öncesi hali asdfghjsdfgh gözleri daha çipil çipil değilkene.. hımm bu olmadı ama cınım yığğ asdfghjksdfghj rüyanın sonunda görmüşsün ama olmaz, bidahaki sefere rüyanın başlarından itibaren cillop kyu'yu görmen ve türlü işkenceler yapman dileğiyle canıms :)

    asdfghhgfdssdfghjfgh allaam yareppim ben daha "niga"nın anlamını bilmiyom nasıl demişim ki onu? hayır bi de korece şarkı?? asdfghjksdfghjk neler sallamışım kim bilir asdgfhsdfghjk bence o zenciler "niga"dan çok "korece bu kadar işkenceyi hak etmiyo lan bitirelim şu pis beyazın işini" demişlerdir asdfghjksdfghj kesin ondandır yani asdfghjkasdfghj otele mi saklanmışız bi de asdfghjsdfghjk hay merdiven altı kadar!! olm iyi ki dövmüşler bizi, anlamışızdır bi daha merdiven altına saklanılmayacağını asdfghjsdfgh hep amerikan filmleri yüzünden oralar güvenilir zannediliyo ama diil DİİL!!! ha kapı arkası ha merdiven altı aynı şey asdfghdfg neyse bidahakine otele girersek mutfak bölümüne geçelim az atraksiyon olsun.. hem ordan bulduğumuz bıçak, süzgeç, tava, fırını falan alır kyu'yu dövmeye gideriz asdfghjasdfghj

    ama bak yine niye saldırdı bu zenciler?!! hep senin uğursuzluğundan burcu bak ben diyim hep sen bela ediyosun bunları başımıza asdfghjksdfghjk tabi senin telefonunu veririm dövmesinler diye.. elimden gelse seni de verirmişim ama insaflı davranmışım asdfghjksdfghjk hem benim fakir telefonumu napsın onlar? twitter'a bile giremiyom onla :( bi galaksi s3üm olaydı verirdim, esirgemezdim hiç asdfghjsdfghj

    ya bak tüh keşke kyu'nun son halini ben de görseymişim! neyse tuğçe'ye kısmetmiş asdfghjsdfghj bir dahaki rüyanda sınıfınıza yeni ve havalı bi kız gelebilir uyarımı yapiyim asdfghjasdfghjkasdfghj kimse beni (özellikle de sen) sevmeyeceği için kendimi kyu'nun güvenli kollarına falan atabilirim bi garantisi yok asdfghjsdfghjsdfghj

    eveet gelelim benim rüyama.. sabah kalktığımda (sabah dediğim işte saat 3 falandı asdgfhjsdfghj) hatırlamaya çalıştım deli gibi.. lan ben kimi gördüm, kimle sevgiliydim lan?! diye.. epey kıvrandıktan sonra hatırladım.. keşke bu kadar debelenmeseymişim, keşke hatırlamasaymışım :)

    cankınsıkcığımı gördüm rüyamda :) böyle bi yerde oturmuşuz dışarda bi yer ama, kaldırımdayız sanki.. el eleyiz falan tam dövmeliğiz böyle.. bunun tip şöyle http://fc02.deviantart.net/fs71/i/2012/100/5/9/jang_geun_suk__pink__wallpaper_by_heybasshunter-d4vrb94.jpg saç falan aynı.. bluzu daha bi farklı gibiydi, sanki şöyleydi http://i.imgur.com/ACxHS.jpg kotu da buna benziyodu ama bilemedim https://p.twimg.com/Ax1y3E2CAAA4lHk.jpg asdfghjasdfghjk üff neyse tam apaçiydi yani asdfghjksdfghjk

    YanıtlaSil
  9. blog yorumumun gerisini kabul etmedi burdan devam ediyom asdfghjasdfghjgsdfgh


    allaaam inanamıyorum ben bunun böyle yanımda olmasına asdfghjdfghj "lan sen ünlü değil misin?! japonyalarda bi sürü hayranın falan var! fotoğraf yayınlıyosun bisürü boy boy.. benle ne işin var olm?!!" diyorum, anlamlandıramıyorum bu hareketini.. elimi çekecem bu bırakmıyo.. yapıştı hergele asdfghjksdfghjk suratına karşı "istemiyom olm seni! sen git tiovpi gelsin olmadı burcu'nun rüyasından kyu'yu çağırırız" da diyemiyorum kibarlığımdan, çoh zor durumdayım asdfghjasdfgh derken bu "akşam yemeğe çıkalım" diyo.. beni alıyo bi telaş.. o an aklıma kaşlarımı aldırmam gerektiği geliyo.. o saate kadar yanında frida gibi dolanmışım sorun yok ama iş akşam yemeği, gece bi yerlere çıkmak olunca aklıma bakımlı olmam gerektiği geliyo asdfghjsdfghj arkamı bi dönüyorum, kuaför varmış meğer tam arkamızda.. yani kuaförün önünde oturuyomuşuz romantik romantik :) "tamam sen git ben de bi kuaföre gideyim, az insana benzeyeyim görüşürüz" diyorum, postalıyorum bunu.. kuaföre gidiyorum "sadece toparlayın, inceltmeyin sakın kaşlarımı" diyorum kapıyorum gözlerimi.. kızın işi bitiyo, gözümü açıyorum kaşlarım şöyle http://www.womenist.net/_files/content/1_1560599ac31df1cd480d5aa300f1de134_f6de85e89430c40ca3cc91663aa7753e.jpg hımınaaaa şoklardayım! "lağğğnn ben sana sadece toparla demedim mi lan?!!! bu ne olm!!!" diyorum ama kız yok ortalıkta, ben öyle aynaya karşı kendi kendime konuşuyorum.. resmen kaşlarımın biri kalın biri ince! kızı bulsam saçlarından tavana asıp, kaşlarını cımbızla tek tek yolacam ama biliyo yaptığı haltı, kaçmış şırfıntı!! neyse cankınsık'a çoh ayıp olacak, yemeğe de böyle gidilmez diyorum falan ama sonra noluyosa artık unutuyorum ben bu olayı.. kuaförden çıkınca tanıdık birilerini görüyorum muhabbet ediyoz falan, kaşlarım o haldeyken.. sonra rüya bi girdaba giriyo, tam hatırlamıyorum ama sonuç olarak yemeğe gidemedik.. kesin kahrolmuştur çocuk, du twitter'dan özrümü dileyeyim asdfghjkasdfghjk

    ha bir de kızın biriyle konuşuyomuşum internetten meğersem, tiovpinin kullandığı parfümün adını söylüyo bana asdfghjkasdfghj verdiği adı gıgıllıyorum bi bakıyorum bütün parfümlerin üstünde şu fotoğraflar var http://stat.ameba.jp/user_images/20101223/19/bblove-vip/f0/3f/j/o0800060010935081229.jpg http://stat.ameba.jp/user_images/20101223/19/bblove-vip/79/1b/j/o0800060010935081227.jpg lan diyorum kız beni kandırmış asdfghjsdfghj bunlar tiovpi ve cidi adına yapılan parfümlermiş asdfghjsdfghj hayal kırıklığı yaşadım ha! halbusem tiovpiciğimin nasıl koktuğunu bilebilirdim!! o sarımsak kokmuyo biliyorum!!

    evet bu kadar.. görüşürük..

    YanıtlaSil
  10. Yorum artık tazeliğini kaybetti ama bendeki de böyle bi fakirlik işte :'(
    Rüyaya yaptığın yorumlara genel olarak dpaoskdpaosdkaspdıjasodıjad böyleydim zaten.
    Ekstradan o kyunun güvenli kollarını alır parmaktan başlar omuzlara kafaya kadar bitiresiciye çatır çatır kırarım.

    Eveeet öncelikle sabahın 7sinde çat çat 3 tane can kın sık yedim suratıma o linklerlen cınım yıa :)))) O KOT AMA ALLAAM O KOT ÖÖFFF KAŞINIR LAN İNSAN!

    Yalnız çoh iffetli insanmışın, sanmıyorumki changmin bibiğim gelsin elimi tutsun elimi çekiyim. Yani Koreye açılan kapı der yabışırım pdoaksdoaskdpoaskdasd POIDĞAPSDOIASĞPDOASJDĞPASODJKAĞSPDOJAKSDĞPIAJDSAOĞISDJ KAŞLAR DJKASĞPDOKASĞPDOASKDPO

    yalnız bu kaş fotosunu nasıl buldun lan böyle biri ince biri kalın ne yazdın da çıktı tam aradığını buldun pdjasdpaoısdjasd neyse meslek sırlarını öğrenmek istemem tabi...Twitterdan yazdıysan da özrünü elbet görücem te en başlara gidiyom pdkasoaksdpoaskd

    Bu da bi nevi rüyada tiovpi görmüşlüğünü gösteriyo ossun ldkasjdpasdjapsıodjasd gdnin kaşları da çok pis istiyom :')

    YanıtlaSil