8 Temmuz 2012 Pazar

K-pop şarkıları nasıl söylenir - III

video

Gitmeden son la hadi. Bay.

5 yorum :

  1. "ımmmm" asdfghjgdsasdfghjk o sesi baskın olan şahıs epey sallıyo ha asdgfhjksdfghjklfghjk "bildiğim yeri kaçırdım" asdfghjksdfghjkldfghj aha biriniz aşka geldi "ha-aaaaa" asdfghjhgfdsasdfghjk ha bak o "çingu"lar iyi asdfghjsdfghfgh olm klibe niye yorum yapıyosunuz şarkınızı söyleyin asdfghjhgdsasdfghj şansal'la erman gibisiniz ha asdfgasdfghjk hay!!! asdghjkjhgfdsasdghjgfdsasdfh "huu beybeee" asdfghjklkjhgfdsdfghj bu klip sayesinde vicüdünü ısıtmak için nasıl oynayacağını şaşırmış bir adet tae görüyoruz çoh yazık!! bak meşhur oynayışını gördüm yine aklıma ibrahim tatlıses geldi! "tıs tıs tısss ahey ahey aheeyyyy tililiiiiiiiiii" adamların kanında Türklük var diyorum dalga geçtiğimi zannediyolar asdfghgfdssdfghj yuh şarkıdan bağımsız çoştu o sesi baskın olan asdfghgfdsasdfghjsdfgh hiç de dinlemiyo haa kaptırdı iyice asdfghjhgfdsdfghjk bak şarkı bitti hala "niga saranghanılnılnıl sori ama bedboy" diyo asdfghjsdfghjhgfdsdfghj

    üff doyamadım yine asdfghjhgfdsdfghjkdfg tell me goodbye'ı da bekliyorum en kısa zamanda asdfghjgfdsdfghj bari şarkının sözlerini de açın öyle söyleyin azcık benzesin asdfghjhgfdsasdfgh hem bak bu şarkı japonca, kolay sallarsınız bunu asdfghjfasdfg

    YanıtlaSil
  2. bildiğin yeri kaçırdın mı? sen kimi kandırıyorsun ya ksjbdşasjvnaşdnjvşdsjlfvnşd olm bunu baya sallıyosunuz ama ya öyle böyle değil biri sizi durdurmalı jfbşdljfnşsdljfnvdşsfjvsef. en azından bi dahaki sefere şarkı sözlerine bakın da bi fikriniz olsun ljbşlsfjşdjfnvdjfndlfşndlfjnvd
    ya da olmasın böyle daha eğlenceli ldsjvnldfjvşdljfvdşljfvd
    valla he. biri gelse bana öyle hareket yapsa hassas yerine tekme atar kaçarım djbmvşlsjfnvşdsjfbd. tae mae de dinlemem la o ne öyle sgfsjnisdfngsierfvbnsifbs
    topın rap kısmında hep aynı şeyleri söylüyosunuz he jafljsdnfşdjfgbşdfj. goço muço goço muço jdvslfzjv dlkfjbvşsjdfbvşsjfb
    aha burcu atarlandı ldsnfsfknvlsfknvaşslkvnlfd. burcu sensin dimi "ingilizce mi korece mi karar verin" diyen jcnvldjfvnsşldjfvbşsdljfbvşsdljfbf
    bence ağrıtıyo. kocaman kuru kafa la ağrıtmaz mı djbskfjsdjfbsfbs
    o değil burcu sen çok hızlı gidiyosun tuğçe sana yetişemiyo he. yazık kıza da djncsjndlfjvdnilfjbvda
    en sonda bıraktınız anlaşılan şarkının aslını kendiniz söylmeye başladınız kjdbljsdvşljvsjnfvdf.
    o değil tae ve daeye ço üzüldüm la. diğerleri (özellikle gd) kalın kalın girinmiş onlar kollar falan açık hep. yazık la kışın çekilmişti bu klip ljdlsfnvldfjvdşlfvdfvdfvod

    YanıtlaSil
  3. @sizo sesi baskın yine benim podkasdoaksdpaosdk ya ama taenin o dansa nasıl yorum yapmadan durabilirdim, ağzına çaksa kız orda yeri. ya o tıss tıss efekini bu çocugun arkadan verme nolür pdasjopdjoıjdaosıjasodıajsd
    Sorun hiçte dinlemiyorum değil tağaaam mııı!! Zaten orda kulaklarımz sıkıca kapalı söylüyoruz, tamamen kendine güvensizlik oluşturan bi ortam. Arada kaçıyo ritim pdaoısdjsıdkaspodk yalnız tell me goodbyeı sallamıyoruz lan işte japonca uzmanlığımız oldugundan dpaoıjsdpoasdkapodsk bi repli yeri var. Neyse ben döndüğümde bakarız artık.

    @seyma belki biliyodum lan :') yok şarkı sözlerine bakınca daha çok kaçıyo bildiğin okumaya çalışcaz diye doasdpoasdaosd evet bendim o atarlanan hayır araya ingilizce girince karıştırıyorum tağaaammm mııaağğ güzel korecemi pdoaskdpoasdkaspod bırak o artis tae ben kısa giyincem olm ddemiştir ama daeyi bilmiyorum ona döve döve de giydrmiş olabilirler daoksdpkapsodkaspodd

    YanıtlaSil
  4. uzun zaman sonra şayni dinliyim dedim de aklıma geldi abi lusifırıda söylesenize siz ya sndlfgnsdlhfhg. valla ço muhteşem olur bak demedi deme jdnfsajgnfhdhjfg

    YanıtlaSil
  5. Onu söylemiştik la biz zaten öyle hatırlıyorum, ama önceden sözlerini yazdıgımız için çok güzel söylüyoz dpooakdpaosdkapsodk neyse dönünce koyarım :D

    YanıtlaSil