7 Temmuz 2012 Cumartesi

K-pop şarkıları nasıl söylenir - II


Bugün de üzerime 10 yaş atıverdiğim günlerden biri oldu. 2 hafta evden ayrı kalıp, geri döneceğim zaman, çantamdaki ev anahtarının aslında tırnak makası olduğunu keşfettim. Mecbur yine geldim eve, apartman görevlimiz Marty'nin müthiş yardımlarıyla 3 saatte huzura kavuşabildim. İlk çağırdığımız çilingircinin malzemesi eksikmiş, madem eksik ne geliyon?!! Neyse işte, yarın akşamda Aştide yaşlanıcam biraz. Sonra 2 hafta yokum. Ço özlicem buraları. Gider ayak 1-2 video daha koyyim dedim. 

Bigbang-Lovesong
video

Jyj-Ayy Girl
video
Bu şarkıda da ufak bi dram yaşıyoruz. Hala da içime oturdu duruyo.
Neyse OPTM görüşürüz.

9 yorum :

  1. oha bayağı bayağı ezberlemişsiniz ha lovesong'u asdfghjhgdssdfghjsdfghj tiovpinin kısımlarını hep çoh güzel söylüyosunuz yalnız asdgfhjkasdfghj özellikle o "ço hanın" diyen kim allasen koptum orda asdfghjkjhfdsdfghjkjhgfdsdfg ilerleme var aferin asdgfhjasdfgh bir de gulliver isterim sizden asdfghjsdfghjk

    aha junsu'ya "sen ne güzel çocuktun" "bunu giydirmediniz yoldan çıktı" diyen sensin dimi asdfghjhgfdssdfghj öfff lovesong'u daha iyi söylemiştiniz ama yeaa asdfghjkjhfdsasdfghjk yalnız biriniz bayağı ezberlemiş, sesi de güzel ha asdfghjkljhfdsdfgjk "korecesi aksanlı olduğu için biz anlayamıyoruz" asdfgjkjhgfsasdfghjklkhjgfdsdfghjkljhgfdssdgfh off yalnız yoochun da ne taş bu videoda ha!

    doyamadım devamını istiyorum asdfghjkhgsdfghk

    YanıtlaSil
  2. Çok iyiyiz love songta öyle böyle değil pdokasdpoksldasd ama işte ay heyt dis sılabso diye ezberlemeyeydik. İçimizdeki repçi işte yardım ediyo tiopili yerlerde falan. Kolay değil. Kimmiş çohanın bakıyım öf bi daha dinliyorum senin yüzünden şkdpjasodıksdpoaksdp öf ziyan yeminle. Benmişim ço hanın :)

    Sen ne güzel çocuktun diyen tığçe diğeri benim pdoasjkpıaskdpasodkapsodk yoochunun taşlığı konusuna giremicem, klibi yemek istiyorum zaten dpaosjdpasokd

    YanıtlaSil
  3. anaaa ben bu gün kapıda yaşadığın dramı daha bi içli anlatırsın diye düşünmüştüm hdfhfhjdfkdff.

    AMAN TAHRIM!! başını doğru söylemişsiniz kdsfgjfhjghdg

    hah yine nanınanınanı dfkjgbtkhnsdfjgf

    i hate this love song kısmı olmasa siz napcanız çok merak ediyorum fgsdhfjhdgh

    o değil baskın ses (öndeki) yine sen misin? o biraz daha doğru söylüyo kaç kere dinledin(iz) bu şarkıyı önceden kdjgbfhdfkhnsgjhf

    oha bariz başka şarkıyla karıştırdı biriniz ldjfgdslhfjfgj

    mor saç? kdjfgdskjhfsjfhjk

    yine biriniz başka şarkıyla karıştırdı jfgndjdjudjt

    çinçinli? djkgbdskhfhjnsfjljhndj. yorum yapmaktan izleyemiyorum klibi kim o jkfbhfgjfg

    ve yine nefesler yetmez jdfgşdjhndfşjhngfg

    esnedi biriniz ljdfgjhdfhjghjgkf.

    love song kolay şarkı ya ondan daha iyiydiniz bence gelişme var jghjnfsdjdgkjkfd.


    abi bu şarkı korece değil neden söyleyemiyosunuz?! fbgsdtkhnfsdşjhnlfkf

    ayıp la gjdskjnghfsdjdgkfh

    nını nını diceksiniz utanmasanız he kjfgbsdkşhndfljdgkhfj

    fark ettini biriniz korece olmadığını dkhfghfjdgjkfdjkfh

    ingilizce albümde korece şarkının işi ne ya dkjfsdşjhnjgk

    korece neyse de ingilzceyi niye söyleyemiyosunuz bi anlasam kdjgbdsknf

    oha orda biriniz ıkındı jkgdşljhndfljgkj

    junsu duysa şünları oturur ağlar lan djfgbdşjhfgjdfdg

    gidin bi su alın yanınıza la orda biriniz öldü bi ara

    korece aksan? kldsfbkasjbfgskdgskşjdfgsjgzdjfşgjhnsşflgj evet bütün suç korece aksanda

    de heeee~~ kjdfgkdfnskşdhngdjgd

    yoochun şuan sizden nefret ediyo he jkgdsşhjdfkjmfkgh

    en doğru yerler şu "eeee" yerleri lfhndgkhdnfhgkj

    valla çok çakma o klip yani naparsın. sm paralarını alınca kendileri yapmışlar efektleri fjlkdsjghsdşfjkdfhdg

    YanıtlaSil
  4. ya bak asdfghjfaasdfghjsdfhjk onu da söyleyeceğdim unutmuşum asdfghjkdfghj "ay hetdis lobso" nedir yağğ asdfghjhgfdsadfgh aynısını yapmışınız ama asdfghjgfdsdfgh ben şarkının sözlerini görene dek cidinin orada ne dediğini anlamamıştım asdfghjsdfghjk korece sanmıştım asdfghjksdfghjk ay hetdis lobso'lar götürsün seni cidi asdfghjkjhfdsdfgh

    ço hanın güzel bak üstüne git onun asdfghjkhgfdsdfghj tiovpi duysa duygulanırdı bence asdfghjsdfgh

    YanıtlaSil
  5. @seyma Hal bulamadım kendimde ayrıntılamaya dşoaskdpaoskdasd

    olm tabi doğru söylicez, orda kaç kere haa, haa, haa diye bekledim şarkının başını biliyorum ki bekliyorum dopaksdpoaskdaopskd baskın her zaman benim ha şimdiden bunu belle opdaksdoaksdopk çinçinli seungri la. Esneyeni bilemedim şimdi ğdoapskdapsodkad niye kolay diyosun lan!!! Ço zor görmedin mi dğaoskdğaospkd

    Onda da ben farkettim işte korece olmadıgını öf nasıl da hep korece gözüyle baktık yıllardır bilmiyom lanet olsun dpoasdpaoskd
    Hep junsunun iyiliğini düşündüğümüz için tarantallegra dansına aşık olabilirim ama gidişat hoş değil ğdaopkspdoaskd ene o şarkıyı da söyleyelim lan bak unuttum.
    Çakma falan yoochun götürüyo klibi taaağaamm mııı :''')')')))

    @sizomizo ldkasjdpıaskdpaosdkaspdokaspdokasd aynen biz de lan ne diyo orda diyip görünce şok geçirmedik değil :')
    dakspdoaksdpoaskdop yok orda bıraktım ben çohanını :) ama tell me goodbyeda çok güzel tiopi repi yapıyorum :B belki bi gün söylerim pdoaskdğaposdkağsdopk

    YanıtlaSil
  6. yazık la bi su verenin bile yokmuş sjdgdfhjkfd

    cidden he başta baya bi ha ha ha diye giriş yapıp sustunuz jfbgdjnhdflhjdgjkfh
    ama bu şarkıyı daha iyi söylediniz he demedi deme. bence böyle giderseniz bir gün(?) korece konuşabilirsiniz sfgsjhnfdjhngjnsfhndfhj. bu şarkı kolay la tane tane işte kgbkdşshsfj

    ben de ilk dinlediğimde fark etmemiştim sonra "o kadar kelime bilyosun iyi dinle bildiğin kelime çıkar belki" diyerekten dikkatli dinledim dumur oldum dfjslkjhnfjfkh
    tara...(şarkının adı ço zor fff) söyleyin cidden he orda baya koparsınız hele nakaratta kjgbdklhnfjhnkhg
    yoochun sevmem ama kabul ediyorum valla. junsuyu o bebek önlüğü ve jj'u da sahte(?) göğüsleri yüzünden tek bakılır nokta yoochun fff

    YanıtlaSil
  7. hahahahhaha Love Song sözlerini cidden biliyorsunuz. :D İlk bölümde öldüm. Bir de "Burda saçları mor mu?" iye bir soru geldi. :D Galiba Ri'ye dendi geç kaldığı dansta. hahahha çok iyi çok iyi.

    Ayy Girl Kanye'nin bölümler :D hahaha Sen ne güzel çocuktun öyle. :D Korece değil yine de söyleyemiyoruz olayına da çok güldüm. Ne dio ya o. :D Ağzını okumaya çalışmalar falan. :D Çok zor olur o ağız okuma ve aksanı anlamalar. :D Klip bu kadar çakmamıydı ya ohhahahahhahahhaha
    Yine harika olmuş çingular. 2 hafta sonra görüşmek üzere o zaman. :D

    YanıtlaSil
  8. asdfghjhgfdssdfghj o rapin en çok hangi kısmını güzel söyleyeceğini tahmin edebiliyorum asdfghjkasdfghjdfghj öfff şimdiden aldı beni bi gülme asdfghjkdfghjk tamam onu da isterim ozaman asdgfhjksdfghj

    YanıtlaSil
  9. @seyma böyle gitmiyo işte bi bunda daha iyiyiz sanırım podaskdpasodkapsdoks tarantallegra diye yazıyom ama doğru mu acaba. Onda da başka söz yok lan bence. Zenci diye kakalamaya çalıştıkları adamın söylediği yerler daha çok hatta. Dansa bakıcam diye kaçırmışım demek şarkıyı dpakospaoskd

    @duygu saçları mor mu diye gd için sormuştu tığçe, öyle de bi körlük yani.
    Nedense hiç takılamıyorum klibin çakmalığına ben pdokaspodkasddokasodkk yazık diyorum sineye çekiyorum. Görüşürüz :')

    @sizmizo ne gülüyon ki :') Çok güzel söylüyorum belki pdoaskdasokdpasodk çok utanıcaksın bu lafların yüzünden!!!

    YanıtlaSil