5 Temmuz 2012 Perşembe

K-pop şarkıları nasıl söylenir - I


Şimdi biz yaz eğlencesi olsun diye, kendi kendimize albüm çıkarıyoruz. Korece şarkıları daha insanca okumaya çalışıyoruz falan. Dedik bi kulağımızı sıkıca kapayarak hiç duymadan söylemeye çalışalım acaba nasıl oluyo. Allah belamızı verse yeriymiş. Bilmiyoduk bu kadar sıçtığımızı pdojaspdoasjdpasjd. Aslında kendi kendimize takılırken bu kadar değil gibiydi, yazıkmışız la meğersem. Neyse ben bunları yavaştan yüklemeye başlıyorum azcık ders alın, Korece öğrenin, cahil cahil takılmayın.

video


18 yorum :

  1. sahjdkasldj Koreceyle yakından tanışık olmayınca çok komik oluyomuş. Yalnız klip güzelmiş ha, adı ne bu şarkının?

    YanıtlaSil
  2. offffffffffffff!!!!!!!!!!!! asdfghjklşolıkuytreswsadcfvgbhnjkloıuytrewsaxcvbnmjkölçşipoıuytredscvbnmölçşpoıuytrfdcvbnmöşapsoıedrutyhgnvmcx adamların kulağına gitmese bari şu yaptığınız asdfghjklşişlkjhgfdsasdrfgtyuıkolşldsdfghj yalnız biriniz işi ciddiye almış hee asdfghjasdfghjksdfghj böyle arkada daha kalınca bi ses var ondan bahsediyorum işte asdfghjkdfghjk öff bi de "vauv fentestik beybi"leriniz!!! asdfghlşkjhgdfsasdfghjkfghjk kafam ağrıdı gülmekten ha! devamını isterim! gizlice yapın adamlar öğrenip de müzikten soğumasınlar asdfghjgfdasdfghjsdfghjksdfgh

    YanıtlaSil
  3. @s6 Bigbang-fantastic baby kendisi

    @şizomizo doıjasdoşıasjdpasdjasoıdjaosıdjaosıdjaosıdjaosıdjdpoaksdpoaskd ben bi fotoğrafla koyucaktım videoları ama dedim kulağına falan gider adamların, sonra tanımasınlar dedim dğpaoskdaspdokaspdok o işi ciddiye alan tuğçe, o repçi olduğu için böyle kalın kalıyo biraz dpaosdjkpaosdk

    YanıtlaSil
  4. Hahhahahhaahahhahah yerlerdeyim şizomizo'nun da deiği gibi o vouv fantastic baby olayına çok güldüm. Hele o T.O.P'nin bölümleri yok mu aegoo
    Yenilerini bekleriz ama kkkkkkkk

    YanıtlaSil
  5. Halbuki en doğru söylediğimiz yer ya :') Arada bir koyiciim.

    YanıtlaSil
  6. bu ne lan ahahahaha hayvanın hayvanı gibi güldüm resmen!
    ukulelemle fon müziği yapmaya her zaman hazırım :D

    YanıtlaSil
  7. ilk sesi yetmeyen kim? jdfbdkljhdjhnsfhnşjhnsdfjd.

    oha dıgıdık dıgıdık mı fgjdhşjngşsdjhnfhjfgjkdfgsd

    çalkala? höt? blö blö? djfsklgblkdfafgbsdkfgdsfgh

    olm siz sıkılınca ben çok eğleniyorum vzljkfşxldjghnsghnfhndsfjgu

    ibretlik resmen kjgdxlsşfbhsfdjhgfjfgujd

    top görse "allah belanızı versin" der müziği bırakırn fjgdojhghsglngdfhjkdgjk

    neden nefes nefese kaldınız lan dkfjsjnfdhgfh

    oha lan mıçmışsınız güzelim şarkıya dgdlhndfşjukd

    biriniz baya baya zorlanıyo he. kalıyo nefes falan kalıyo bi anda kdjzfgdşhndfjfg

    birinizin sesi daha baskın o kim?

    dıgı dıgılara koptum olm gjkbdşhndfşhjngjhdggd

    YanıtlaSil
  8. @gohhan dıojasdoıajsdıajsd ukuleleyle söylencek şarkımız da var ha

    @seymsomething olm anlamıyorum da dıgıdıgılı yer neresi siz söyleyince. Herkes öyle söylemiyo mu şarkının o kısmını? Anlamadık yeminle ğdoaksdpoaskdağposd

    Benim o baskın olan, oturduğumuz yerde dans ediyoruz bi de kulaklar kapalı ya ondan, kendimizi duymadan da söyleyince böyle oldu pdoakjsdpoaskd

    YanıtlaSil
  9. sizin dıgıdık dediğiniz yeri siz öyle söylediğinizden imkanı yok bulamam kesin he şarkının orjinalinde djgbsdfjgjkhnfgg

    tahmin etmiştim! jdfgdjhnfgdhljgjkhf. şu izmirde söylediğiniz şarkıda hiç öyle değildi sesin naptın la kendine fdhjkgfjhgjfdj. ço iyiydi ama bi daha ne zaman gelir dljgnsdhfjkfgjdg

    YanıtlaSil
  10. notaları verin, sizin şarkı seviyenizde bi şeyler çalmaya çalışırım. olmadı dırı dıt dıt - dırı dıt dıt- dırı dıt dıt yaparım. beceremeyince öyle şeyler yapıyorum çünkü :D
    saatlerce çıkartabilirim aynı sesi :D

    YanıtlaSil
  11. Kaç kişiniz, çetenin başında kim var, nasıl bi örgütsünüz siz ?!?!
    Gece gece travma yaşadım, ergenlik travmalarım diye yazı dizisi başlatsam ilk yazacağım. Djsjejejdjfkfkrithriekxn telefondan random gulemiyorum benim ayıbım diil :')

    YanıtlaSil
  12. ahahah, şarkının orijinali de en az bunun kadar güldürdü; yani şarkının tonuyla arka planda dönenlerin alakasızlığı falan.

    Yalnız TOP'un sesi ne kadar zencisel bi kalınlıktaymış lan. Ben diğer grubun diğer elemanları gibi bir ses bekliyodum o surattan.

    YanıtlaSil
  13. acayip güldüğümü belli ederek mimin var diyorum :)

    YanıtlaSil
  14. @seyma olm o sesi kendimize yaptığımız albüme kullanıyorum, bunlar teaser dpaoskdpasokd

    @googhan inceden kırıcılığın pokaspdokaspod seviye falan :B

    @at yarışındaki eşek 2 kişiyiz vala, bi anda oldu örgütsel bi şey değil :)

    @s6 topnin sesiyle ilgili direk yazı yazmıştım lan ben, öyle bi "koreliden o ses çıkmaz" yaşamıştım, hey gidi...

    @ontheroad eheeey tamam teşekkür ettim!

    YanıtlaSil
  15. ahahahah
    annem bir kore fanı olduğundan sabah akşam televizyonda kore kanalı açıktır artık anlayabiliyorum ne dediklerini askdhfakjbf
    onu da geçtim ünlülerini falan da tanıyorum hİt şarkılarını ezbere biliyorum :D

    YanıtlaSil
  16. ayyy koptum yerlerdeyim :D tüm yabancı şarkıları uydura uydura (hatta şarkının adını bile) söyleyen bir ablaya sahip biri olarak alışığım ben böle şelere dedim ama yine de yarıldım :D ay acaba ben sölerken nasılım çok merak ettim şimdi :D çok güzel olmuş ağzınıza sağlık :D

    YanıtlaSil
  17. @heidi oha ne güzel annen koreyi seviyo ha!!!? Benim annem Kore'ye gitti geldi, hepsi kokuyo dedi.

    @11.galaxy.2 Ağzımıza sağlık olmasında biri vursun ya lütfen, biraz daha düzgün söyleriz kesin!

    YanıtlaSil
  18. yok yok buda güzel :D zamanla bizde söylicez inanıyorum ben dinleye dinleye oda olucak :)
    @heidi birşey sormak istiyorum tv de kore kanalı derken ? uydu dan mı nasıl oluyor o bende istiyorm :D

    YanıtlaSil