27 Temmuz 2012 Cuma

İzlediğim anime, k-dizi, k-filmler

Şimdi burdayken izlediğim animeleri, dizileri bi toparlamak istiyorum.

Angel Beats


Angel Beats'i izlemeden önce şarkılarını dinliyodum. Nedense hep karşılaşmama rağmen, bi izliyim dememişim.Bu tatile denk getirip de izlediğim için eyle beyle bi mutluyum ki sormayın. Tekrardan başladım hatta izlemeye, çünkü bu kıtlıkta tek oturuşta bitirmem pek hoş olmadı. Böyle çok tadına varılmaz bi anime. 13 bölüm olması çok mantıksız ama lan! Bi kaç karakterin nasıl öldüğünü, nasıl hayatları olduğunu gösterdi, ki hepsi de dramatik, ilgi çekici şeylerdi, e geriye bir sürü adam kaldı! bi 13 bölüm daha olsa yine de sırıtmazdı bence. Neyse izlemediyseniz izleyin genşler.

Rose of Versailles


Tee ne zaman başlamıştım izlemeye 10lu bölümlerde unutup bi kenara atmışım. Animelerimin tükendiği bi anda karşılaştım ço şükür. Küçükken izlediğimi hatırlıyodum jenerikten ama olayları falan hatırlamıyodum diye başlamıştım. Andre'nin kör olma sahnelerinde hep hatırladım. Olm televizyona siz ne biçim animeler koymuşsunuz lan zamanında. Dram dram dram! Gayet seksist sahneler falan. Vay anasını. 20lerden sonra çok deli bi heycanla bi anda 40. bölüme kadar geliyosun bu animede. Zaten 30 kadarı Antoinette ve Oscar'a sinirle geçiyo. Öf allam seni kıç yalayıcı Leydi Oscar allam nası sinir oluyom. Bi tutturmuşunuz Fersen diye, bir gör de mi yavrım kizuum Andre orda çırpınıyo çocuk aşkınla. Pislik, çocuk kör olunca Andore Andore diye dolandın ama. Bi de yok aşıkmışta haberi yokmuş. Nasıl lan!? Neyse ölmüşlerin arkasından konuşmıyım.

Bokura ga Ita


Ben tatil için indirdiğim animelerden pek bi memnun kaldım lan. İzlemek isteyipte bi türlü izleyemediklerim çoh tatmin ediciydi. Biri de Bokura ga Ita. Burda da Takahashi (Nana) ve Motoharu'nun (Yano) inişli çıkışlı aşkıyla karşı karşıyayız. Bir Lovely Complex bir Kimi ni Todoke işte. Anime Yano'nun sorunlu çocuk olmasıyla gayet güzel yürümüş gitmiş. Ama arkadaşı Takeuchi'den nefret ettim. İkinci adamsın olm sen ikinci adamlığını bil! Kız ne zaman ağlasa, Yano ortalarda olmasa pat dibinde, sürekli bi seni korurum demeler falan. Gelen geçen kıza "seni korurum" dedi, olm napıyosunuz lan?! Kıtlıkta mısınız, savaş mı var? Liseye gidiyonuz altı üstü, üniversite sınavından mı korucaksın nedir? Bi de o Yamamoto denen kız, ey allam, öldür gitsin. Anime bitince aklımda delicesine kalan tek soru 'KAVUNU KAŞIKLA MI YİYOSUNUZ LAN?' Neyse bunun mangası devam ediyo mu? Bilgisayardan manga okumaya da hiç gelemiyorum ama merak ettim okurum.

The Client


Bu filme ne kadar büyük beklentilerle başladıysam o kadar hayal kırıklığıyla bitti. Hep yorumlardan sandım ki "oha olm" dicem. Hep başka başka şeyler bekledim, hani la? Bu kadar beklentim olmasa sorun olmayacağdı. Yoksa gayet sürükleyici, nasıl geçti anlamadım. Ama işte sonunu çok başka bekledimdi. Neyse demiyim bişey izlicek olan vardır falan. İzleyin izleyin.

Queen In Hyun's Man


Aiiy böyle ıscacık, ıcır bıcır. 45 dakkalık tam tadında bi dizi olmuş. Ço sevdim. Nadir olarak başrol kıza sinir olmadığım dizilerden biri oldu. Yalnız o estetik öncesi hali :) Tek suçumuz Türkiye'de doğmaksa! dasıjkdpıojasdıj Neyse efenim. Binbir çekim hatası ve deli dolu mantık hatalarına rağmen görmezden gelip gayet tadı çıkarılabilindi. Bu öocuğu aldım ben listeme çok Jisub bakışlı, olur olur.

Öf aslında daha Fma, bi anime filmi, bi dizi daha vardı ama deri koltuktan afedersin götüm pişti! Çokta rahatsız belim ağrıdı. Ondan yazmıcam.Hadi görüşürüz.

4 yorum :

  1. Ben mushishi diye bir anime izliyorum ama romantikse Bokura ga Ita yı da izleyeyim. Estetik konusunda ise ben de gördüm bu kızın "öncesi" sonrası fotoğraflarını :D bir de Dr.Jin'deki başroldeki kız. Onun da estetik öncesi ve sonrası diye zamanları olmuş ^^

    YanıtlaSil
  2. Ben de 10a kadar izledim Mushishiyi gerisi yokmuş bilgisayarımda eve dönünce izlicem. Evet ROmantik komedi hatta accık da dramlı.
    Ay neymiş diye baktım dr. jin o kızı i am samde izliyodum da ne kadar güzel geliyıodu piiii bu nasıl değişimdir arkadaş ya!

    YanıtlaSil
  3. olm ben bunu yazdığını nasıl kaçırdım ya. sağda göstermese kendini ve ben "hatırlamıyom lan bunu bi bakim" demesem kaynar giderdi asdfghjklş

    jdrama dedimdi ama kısa ve tadına dolmaz bişise ben bunu izlerim asdfghjkl

    bende hatırlıyom la böyle bişi. ama belliki türk kadını da izlesin diye entrikayı dayadılar yoksam mantıklı değil ay savaşçısı, sevimli hırsız falan yani dlfjgşsdbhdfhgj

    çok severek izlemiştim bunu zamanında ama şimdi hiçbi ismi hatırlamadım ne hikmetse asdfghjklş.

    filmi geçtim afişini beğenmedim asdfghjklş

    o diziyi izlicem olum! pcde maksimum 5 bölüm indirmelik yer var boşaltıyım izlicem! yeter ulan bu çektiğim


    oha la çok yazık sana kjbdfbdglbhdfh. neler yaşamışsın şurda şunu yazarken jkdsfdjhfjfjgdhdf

    YanıtlaSil
  4. Çok dağıldık çok dpoakspaoskd

    Bana bundan sonra ne izlemeye başlıcaanı tivitırdan söyle lan çok bi şeyler izlemeye hevesliyim

    He olm ağır dramlar vardı yani az bi şey de değil!

    Olm film kötü değil la izlemelik giderli yani ğdpalspdğaosldaspodl

    He artık yazık lan bi izle de kurtul ço üzülüyom bu haline.

    Hof neyse ki o günler de geçti :')

    YanıtlaSil