18 Temmuz 2012 Çarşamba

Çok şey izliyom eyle beyle değil

Burda çok garip rüyalar görüyorum ben, anlatmaya da çok üşeniyorum. Ama çok yoruldum lan! Du bi tanesini söyliyim.

Evdeyim ama kimin evi belirsiz. Balkona çıkıyorum, bi bakıyorum Jaejoong duruyo, Millet etrafına toplanmış falan bu masada ortada oturuyo. Yukarı bakıyo beni görüp el sallıyo. Meğersem 5 dakkalığına uğramış ğdasdpasodkapsodkaspod nasıl Ankara malı olduysa herif artık, 5 dk görmeye razı. Neyse asıl olay TOP'nin gelmesiymiş. Ama kimsenin haberi yok. Ben duyuyorum fırlıyorum hemen. Boş bi alışveriş merkezi gibi bi yerde, elinde mikrofonlu bi kadınla dolanıyolar. Güya saçma kore tivi şovları gibi bi program yapıyolar. Arkada bigbang müzikleri çalıyo, kadınla tiovpide klip çekiyolar ayaküstü. Ben de hevesle peşlerindeyim. Sonra kenardan sinsice Shinee geliyo dans ederek. Öf nasıl rüya lan bu!! Onlar orda takılırken klip ayağına son şarkılara doğru evlenmeye karar veriyo kadınla tiovpi kdaspodkasdpoaskdpok Vay sen misin yan bakan diyip kadını dövüyorum ben. Sonra gözüm kararıyo bişey oluyo evdeyim. Hemen bilgisayarı açıyorum. Amacım şizomizoya haber vermek podajkspdoıasjkdoaısdjk Öyle de çakal ki giderken değil, iş bittikten sonra haber veriyom. Sonra uyandım zaten. Şizocum kusura bakmazsın :)pdoaksdpokasdpoaskd

He dur neyse, izlediğim şeyleri yazıcaktım asıl ben buraya. FMA'yı bitirdim bi kere. Ama ne  zorladım kendimi hemen bitmesin diye. Deftere kaldığım bölümleri gün gün nasıl not emişim bi görelim, anlarsınız zaten: 21,46,55,57,58,59,60,64. Çok çırpındım ama son 7-8e geldikten sonra o heycanla kaçışım yoktu. Ankara'da olsaymışım her 10-20 bölümde bloga koşarmışım kesin yazmak için. İşte en çok koyanda ost'leri indiremiyorum ya la :'(

Bi de Quuen In Hyun's Man'e başladım. İlk 2 bölüm sürekli hatalarını görüp durdum, çok sinir oldum dellendim. Az bi dikkat edin lan oha dedim. 3. bölümden sonra hiç bi şey göremedim pdokasdpoaskapsodk öyle bi sevdim lan. O Kim Boong Do'yu nasıl döverim bilemen! Yine bitmesin diye direniyorum. Yarısına geldim ama artık tutamam galiba. Bi kaç günlük ömrü kaldı. Ama işte yine bu geleneksel kıyafetlere takılmadan edemiyorum arkadaş çok çirkin lan!!! O ne abi kafayı bi kreşe sokup çıkarmış resmen kadın. Ne takıyosunuz lan o kadar. Aşağıdaki amca da çayırda çimende sevgilisiyle yuvarlana yuvarlana mı gelmiş ne yapmış. Ama yapmayın litfen ya!


Kaldığım yerden devam ettiğim dizi Oh My Lady ve mikemmel Siwon suratları ile karşınızdayım. Benim yüzümü kara çıkarmadı ve 2. bölümden itibaren konuşturdu yeteneğini güzellik ya. Aslında çok sıkı 2-3 keps daha almıştım ama atmayı unutmuşum telefona. Neyse bunlarla idare edin. Yalnız herif cidden rol yapamıyo lan dpoasdjkaspdokasdpoaksd yani herkese birazdan yatağa atıcakmış gibi bakıyo, 7sinden 70ine. Burdaki fotoğraflar sizi yanıltmasın da dpasdkapsodkasdo şimdi yazarken alttan alttan görünce bile gülüyorum. Hele ki kenarda köşede acı çekerken ki tipleri var, allasen bi git lan diyip kaptırıp gidiyorum orda.





Öf ne biçimde hızlı yazdım lan. Klavyesi çok güzelmiş bu kafedeki laptopın podkasdpoasdkapsd bi de tekne turuna gitcez birazdan. Ama öyle turistik mekan tekne turları değil tabi bu. Öyle bi döncek gelcek. Nasıl heycanlıyım :') EHE. Ondan hep hızlı da yazdım. Çok özensiz oldum ben bloguma karşı yazıktır. Olm midye de yedirmiyolar bana lan! Midyeleri yıkadıkları yeri görmüş annemler, resmen dayak yicem eğer yersem. Hayallerim suya düştü. Neyse gidiyom bay.

5 yorum :

  1. olm senin en çok hayran olduğum bi yanın varsa o da kesinlikle gördüğün şu rüyalar! yaşam şeklini örnek alıcam lan belkim onunla ilişkilidir. belki de bişi izleme dozunu ben kaçırıyorumdur ondan olmuyodur. bilmiyorum ama yapıcam lan!

    o kadar sezon şeysi var toplam 64 bölüm mü yani O_O ço azmış la o ne öyle fff

    ya ben de çok duydum o diziyi ama bana mı denk geldi anlamadım yok lan hiçbir yerde indirme linki! hepsi kırık, onlinelar da bozuk fff. lan dizi daha yeni ne diye böyle arıza çıkıyo yazıktır bana da ya fff.

    şu adamın tipi kadar (afedersin) sikko bi tip yok he. olm şu adamın götüne ardarda tekmeler atmak istiyorum. yerden kalkamasın bi daha vurayım hatta! burnuna burnuna çalışayım, kulaklarından da tutup sürükliyim istiyorum. nefretliksin olm sen hıyy tipe bak!

    midye mi O_O yaşam tarzını taklit edicem dedim ama işin içinde midye varsa ben yokum la O_o haydi sana iyi eğlencelerr

    YanıtlaSil
  2. Olm birinciyle ikincisi aynı fmanın. ikinciyi izlkicen ama broterhood olan, o ikinci çekilen mangaya daha uygun olarak bi daha şaapmışlar. O 64 bölüm tamamen. Angel beats izledin mi lan sen? Ben yeni bitirdim de izlemnediysen çok pis tavwsiye ediyorum ha.

    Olm yeni indirdim lan ben işte yeppudaadan, yola çıkmadan bi gün önce mediafire linkinden hemide. Allam çogsel ama :''))

    Hi olm siwon sevilmez mi bak, ona sinir olma olayını anlayamıcak kadar çok seviyom dosdapokaspdoas yani çok güldüğümden çok sikko tip olduğpundan seviyorum :D Niye sinir oluyosun lan yazıktır.

    YanıtlaSil
  3. Anime isimleri hatirlama ozurlu oldugumdan izledim mi simdi bisi diyemem ama izlemesiysem izlerim su aralar fena yardiriyorum co mutluyum skslsbsislss.

    Benim mi sansim boktan lan! Neyse tekrar denerim ararim falan. Merak ediyorum herkes cok begendi lan fff

    Valla bilmiyorjm ama kimseden nefret etmem onun sikko tipinden cok ettigim kadar asdfghjkl

    YanıtlaSil
  4. ben bu yazını yeni okuyorum, nasıl kaçırmışım aceba asdfghgfdsdfg

    ay bak tiovpiyi görüyo ama bana evlenip çoluk çocuğa karıştıktan sonra haber ediyo, kaarşimsin :) iyice bi yolmuşundur o kadının saçlarını diye ümit ediyom jhgfdsdfgh

    şivon da burdaymış bak canısı ya :) adam rain'den sonraki binbir surat ha benim için, mimik kralı jhsdfgfdsdf bu dizisini izlemedim ama king of dramas'da çok güzel yardırıyo gülyüzlüm şospdşspdpğslşaşdpd

    blogundaki "super junior" etiketlerine bakmasam hiç görmeyecekmişim bu yazını hadi bakalım dşspdşshgkssşfspfdksdp

    YanıtlaSil
  5. Xavi Gerad Jude Am. Aiicco Sigorta plc Temsilcisi. Biz 3% anaSayfa Ödeme oraninda Kredi sunuyoruz.Bu (CEO) e-posta adresine bizimle irtibata ilgilenen
    varsa: xavigeradloanfirm@yahoo.com
    Eklendi sadece Aiicco Sigorta plc Izin Alir 20 yas üzeri yazidan.
    Bireysel Krediler Yatirim.
    Isletme Kredileri Yatirim.
    Konsolidasyon Kredi.
    Insaat Krediler.
    Bir'in Daha yaygin Ödeme yasindaki Your Language.
    Plani Çirak AYLIK ve yillik Ödemeler arasinda yorumsuz yapin.
    Esnek Kredi kosullari.
    Yil 5000 8000.000.00 Euro Kadar Kredi yok.
    FIRMAMIZ Güvenilir, Verimli, hizli ve yürüt BIR islemdir. Bize bugün.SR GERAD JUDE Yatirim plc: Yanitlar Isim gönderilmesi gerekmektedir, E- posta: xavigeradloanfirm@yahoo.com

    YanıtlaSil