5 Temmuz 2012 Perşembe

Bağrbağrlaağr

Pazar günü ananeme gidiyorum, 2 haftadır aktif olamayan internet hayatım bi 2 hafta daha telefondan devam etmek zorunda kalıcak. O yüzden ne diceksem diyim de içimde kalmasın.

Domuz yedik biz. Aylar yıllar içimizde kalan bir şeyi daha gerçekleştirmenin gururunu yaşıyoruz. Ev boşken yapılacaklar listemizde hep başı çekmiştir. Bi de milletin dilinde dolanan çok kokar o, yapınca tavayı atın vb şeylerden bi tırsmadık değil. Burdan açıklıyorum  YOH LA YOH SALAM LAN BİLDİĞİN. Yemin ediyorum o salamların içine domuz koymuyolarsa aha da bak yazdım buraya. Ne bir koku ne bi şey. Yaptığımız makarna daha çok koktu lan. Öyle "ııyyy yaağlıı öğğk" olayı da yok, salam la işte. Yedikten sonra geğirdik osurduk işedik kaka yaptık. Normalinden farklı değildi. Şimdiye kadar duyduklarımız yalanmış gençler.
Biz bi de bunu yerken, alttan bi anda tak tak tak diye vurdular. Hala da sorarım neden vurdun lan şimdi diye. Sezdi mi naptı. Kapı çalsa "domuz yidikte biz" dicek konuma geldim. Bi kaç saat sonra da yukarı çıktı kadın biraz sessiz olur musunuz sabah 6da kalkıyoruz diye. Halbuki oturmuş işimizde gücümüzdeydik gerzek.

Tunalıda bi tane Çin restoranı var ya, orda sakın su istemeyin bi de. Zaten yemekleri porsiyon porsiyon tabaklarda getirmek yerine hepsini bi tabağa yığıyolar iskender gibi. Bi de tek tabak 2-3 kişilik oluyo nerdeyse. Aldığın içecek ona yetmiyo, ölmemek için su istiyosun. Ama o suyu "seni sana bırakmam" diyip masana bırakmıyolar. Amca aldı elinde dolandı, her bardak bittiğinde geldi doldurdu. Ağlıyodum artık "verin onu bana" diye.

Dün gece eve dönerken, camiden akın akın insanlar çıkıyodu. Hepsi de sigara yakıp yola devam ediyo ama. Hiç camiye gitmicek tipler de vardı. noluyo lan bedava bi şey mi dağıtıyolar dedik, sonra meğersem kandil partisi varmış. Sonra yok efendim hoca iş kıyafetlerini pantolonun içine sokmuş, sakalı çıkarıp pantolonunun kenarına asmış elinde tepsiyle simit dağıtıyomuşta, barda zemzemsuyu kokteyli yapıyomuş bardağa da bi tane hurma atıyomuş diye...Hep aynı yolda çok edepsiz şeylerden bahsediyoruz, ama daha çarpılmadık.
Sonra evin önündeki çardakta dondurma yerkene oturalım dedik. Camiden çıkıp gelen 2 tane yaşlı teyze "aahggg uuuyyhh vuııyhhh" sesleri eşliğinde 5 dakikada falan oturabildiler. Sonra "kandiliniz kutlu olsun evladım yıvrımm kandilin yıvrım oy kandil" diye sekmeye başladılar. Allam hiçte bilmiyom ne cevap verilir öyle şeylere. Tuğçeden de ses yok. O da korkmuş "biz kutlamıyyooorroozz" derim diye pokapsodkaspdokasdop O an çok doğruymuş gibi gelen şeyi söyledim "sizin de" dedim. Sonra gülesimi tutarak boğazımı yakarak buzlu dondurmayı en hızlı şekilde tükettim. Bu sırada teyzebnin oğlu nerde oturuyo, meslek ne, nerden geldiler her şeyi öğrendim. Ben de yaşlanıp aynı işkenceleri tüm gençlere yapmak isityorum lan.


9 yorum :

  1. asdfghgfdsasdfgh siz o domuz etini yediniz ya midenizde kurt olcak böööle bööleee... beyninizde kurtlar gezinecek hep görürsünüz asdgfhjksdfghjk yedikten sonra geğirip osurmuşsunuz, bi de komşu niye şikayete geldi? yazık o komşuya yemin ederim asdfghjksdfghjkdfghj

    YanıtlaSil
  2. pxaoksdpaoskdpsodkapsodkapsodjasoıdjapsdjpaıjsdpasjdüasğpdjasğpdjıasğdpıjasdğpaısjdaoğsıdjasoıdjasoğıdjasodıajsdoıj öf yine gelcek ha

    YanıtlaSil
  3. olm ben de yemişim geçen sene hiç fark etmedim hee. bizimkiler sonradan ne hataya düştüklerini öğrenince çıldırdı tabi o ayrı mesele de et sevmediğimden fazla yememiştim fjgnhnfjfgdf. bu ara yağıyla aramda bişi var kannımca. alığım her şeyin içinden çıktığını öğrendim fdhsgjghjgkfggfsdh. o değil nerde buldunuz da aldınız domuzu o kısım çok esrarengiz fxkgjghldfnjdghgjsnşgljfkdsh

    sen bi de o teyzelerin tümüne helva götürdüğünü düşün!!! delirdim olm. ben de ne cevap verilir bilmiyorum o kandilin mübaret olsun lafına fff. "sizin de" dedim geçtim ama bir yerlerde hata yapıyomuşum gibi. bilmiyorum ama kafa yapımı, şüphelerimi bir duysalar dillerinden kurtulamam fff. kimseden korkmuyorum onların dilinden korktuğum kadar O_O
    ben de öyle teyze olmayu dört gözle bekliyorum he kjdfsdngsdhnldfsjhnşsdflgnşsldfjdghdfx

    YanıtlaSil
  4. KLDHSKHFJKSDHFJKASHFJKHSJKFLHASJKLHFJKDSHFJKSHFJSHDFJK ne gülüyosun diye tuvaletten çaldırıyosun şuan ha beni kashdjaskhjkfsdkfhsdjkhfjksdhjkfhsdjkfhsd bide lanet olsun domuzu geçtim o gün bi pıtık kullandığımız soya hala evde kokuyo lan.Asıl soya konusunda böyle efsaneler yaysanıza olm. Valla domuz pişen tava suya tutmamla beraber tertemiz oldu ama soyalı makarna hala suda bekliyo.Siz abarttınız olm bu işi domuz yiyenler domuzlaşır diyen bile vardı lan.Bi de unuttuğun bişi napolyon mumu yakıp mum ışığında fransız müziği eşliğinde domuz yemiş olmamızdı ama 2dk sonra nedense ortam kaydı super junior falan çalmaya başladı hfsdghsgdhfgjhsdgjh

    YanıtlaSil
  5. Dibimizde komşular kesiyorlardı ama bizimkiler acaip karşı ehuehuehu random gulemiom laaa :')
    Işin kötüsü sende o yaşlı uuuyyhh iuyyghhhy teyze potansiyeli yok ama gençlere "ben gençken blog yaziyodum lan" diyecek gibisin dur bakalım :D

    YanıtlaSil
  6. @seyma dpıajsdoıasdjoaısdj nasıl lan domuz eti mi almışlar yanlışlıkla? Ben de etçil bi insan değilim ama hamburger yerine domuzburger yiyebilirmişim pdokaspdoksdsoğapkd

    olm demek doğru tepki veriyomuşuz tamam lan :D

    @tugce dpaoksdpasodkapsdokaspdok salak

    @at yarışındaki eşek oha nasıl lan? domuz mu kesiyolardı? pdoaksdpaosdkaspdok öf bilmiyorum çok çektiresim var yaşlanınca. Tüm avantajlarını kullanıcam :B

    YanıtlaSil
  7. Ahaaha O tunalıdaki çin lokantasında yemekten sonra çin çayı ikram ediyorlar ve kaşla göz arasında dolduruveriyorlar.Hadi bunu da içeyim diyip içiyorsun,kafanı çevirmenle bakıyorsun bir daha dolmuş :D ayrıca bize hiç su doldurmadılar :(

    YanıtlaSil
  8. ENENENEEEEEEEEEEEEEEEEEE BİZE HİÇ İKRAM ETMEDİLER!!!!!!!!!! Hatta bi kere ben istedim bana kaynar su getirdiler, bardağa koyup durdular. Her geri demliğe döktüğümde biraz daha demlensin diye gelip yine doldurdular. Allam çok korkunç bi yer orası! Eğer içecek alırsan su vermiyolar, almazsan veriyolar sanırım. Eskiden biz içecek almayınca su gelirdi çünkü. Yoksa şimdikinde gayet 1,5litreye 3tele saydık.

    YanıtlaSil
  9. Domuzun farklı olduğunu neden düşündün ki o da bi hayvanımız:))) Çok temiz ve sesli gülüyom şu an:))

    YanıtlaSil