22 Temmuz 2012 Pazar

Anlatacak hiçbi şeyim de yokmuş :')

Ben bu satırları yazarken ayağımın minnak parmağı foşur foşur kanıyor, sandaletten yerlere akıyor. Tırnağım parçalanmış, sızım sızım sızlıyor, ama işte internetsizlik böyle bi şey. Hiç siklemeyerekten işime bakıyorum.

İnternet cafemi değiştirdim ha, çok lüks bi yer buldum. Kardeşimi de aldılar, bi önceki gittiğim yer kabul etmemişti. Önümdeki kız da bi Kore dizisi izliyo lan, kesin bi yerlerden akrabam ha doajksdpoıakjdasd.

Neyse bugün denize gitmnek üzere yola çıkmıştık ama dolmuştan inince farkettik ki, 10 dakika da deniz çalkalanmış, her yeri sis basmış. Giremedik tabi. Annem yazık halbuki oruçlu oruçlu heves etmişti. Oruç demişken evde hiç olmadığı kadar işe yarıyorum bir dinsiz olarak.Yapılan yemeklerin hepsi bana tattırılıyo, işte gün gelicekmişte böyle islami meselelere yardımcı olucakmışım demek ki. O değilde biri bana açıklasın cidden, evde "sus kız" yemekten bi cevap alamadım. Şimdi okulda din kitaplarında oruç hep "fakirleri anlamak için" diye geçmiyo muydu, e hani la etraf fakir dolu? Tüm gün aç kalıp, akşam donatılmış masaya oturunca "hımmm gerçekten de fakirleri anlıyorum..." diyip yemeğe mi gömülüyosunuz? Bu mu yani? Tamam biliyoruz, bi cennet cehennemlik göt korkusu olayı var da yok bana geçerli sebep gibi gelmedi bunlar.  Gecemi ziyan eden davul olayına dalsam çıkamıcıiim zaten. Binbir küfür dönüyorum sürekli. Yemiyo da çıkıyım bağırıyım. Eli tokmaklı karadeniz erkeğini mi alıcam karşıma. Ama bir işi de sessiz sedasız halledin be güzeller, ha!!?! Namaz kılcaksınız, sabahın 5inde dışardan amca sesleri, oruç tutcaksınız davul sesleri. Parayı buluyım kendime davulcu tutmazsam, alakasız bi zamanda gece yarısı sokak sokak çaldırmazsam, aha da buraya yazdım. Hadi bakalım o da benim dinim.

Çok celallendim neyse dopşaskpaos geçen gün anladım ki benim acı yeme eşiğim almış başını gitmiş. Annemle ananem, deli acı seven insanlar, hayatta yiyemezdim onların yediklerini. Bi tane biberi vvoooo çok acı diye bıraktılar, baktım tadına hiç bi tepki vermedim. Ortamın Jaejoongu oldum adeta, ne var ki didim. Hep o kızın Koreden gönderdiği ramenden sonra oldu bak bunlar. Suratım şişmişti, konuşamamıştım lan. He bi de oturmuş yapboz yaparken bi yandan da müzik dinliyodum. K-popçu tarafımı konuşturarak da söylüyodum bi yandan. Ananem "bak ne güzel de söylüyo" diye baktı bana sevgi dolu gözlerle ğdopaskdsooğpdkaspdoask. İşte söylüyom ki :B

Neyse izlicek animem var şimdi indirmeyi unutmuşum 2 bölümünü. Hadi görüşürük.

9 yorum :

  1. Parmagina naptin la yaban ellerde asvdlsndlsbjjd. Yaziktir sana da 9 parmak sjdosmoss

    Internet cafede boyle bir seyler izlendigini bilmiyodum. Ama cok kotu lan insan istedigi tepkiyi veremez orda yav fff. Yazik o kiza da. Bu arada hangi diziyi izliyodu asdfghjkl

    Her ramazan evde 1 dinsiz yemegin tadini tuzunu kurtariyo he asdfghjkl. Aferin sana boyle ise yara iste assfhkldnd. Bu arada o deniz olayi da tam korku filmi he asdcghjkl
    Davulcu yasaklanmadi mi ya? Bizim burda o kadar ses yok ki bazen uskudar ya da kadikoyden vapur sesi geliyo asdfghjkl.

    Ortamin jaejoongu? Asbsksjskhidbkksbsidbdkdjlldhd oha o program aklima geldi de digerlerinin tepkileri skxnlhsselsbsusbsbsuebekehhieele. Hepimiz mazosist olduk zaten su sevda yuzunden dkdldbis.bizim de yuzumuz gozumuz sisene kadar yemistik resroranda da daayak yemis gibiydik sksenksmslsbsisnslsbujjdld.
    Anneanneni de kpopa alistirsana la cok eglenceki olur sksbsodjsssdhdkmsbsos

    YanıtlaSil
  2. Dün bi yere vurmuştum kanamıştı. Bugün bi daha vurdum yolda hepten tırnak kalktı gitti, yazık la çıkınca bi su dökcem :')
    Gentelnmensdiginitity mi ne var ya o harfleri seçtim arkadan sinsice yaklaşıp onu izliyo.
    Küçük yerlerde yasak değilse demek davul. Ballka top mop ne varsa atıyolar lan oruç açsınlar diye podkjaspdokasd

    Vala bi orda "bunu bi yemeğe falan koysanıza" demediğim kaldı. Acı nedir ki gülüm diye konuşma bile yapabilirdim o ramenden sonra pğdasldğpğap

    Yooo hayır kadıncağıza bunu yapamam...

    YanıtlaSil
  3. Ulan o parmaktan daha hayir gelmez at gitsin skslsnsisslsbskssmbdk.

    Oha bi de komedi izliyo. Valla buyuk cesaret ben hayatta izleyemezdim orda. Indirir evde izlerdim dusun dlsmlasjisnslsbsjsjslssj.

    Oha lan yazik sana. Biz camiyi bile duyamiyoruz bazen he. Goren dag basinda oturuyoruz sanicak fff.

    Bi ara dene bence cok komik olur asdfghjkl

    Niye oyle siyosun ya asddghjkl.anneannenin de boyle seylere hakki var asddvjdld. Hem belki bu sayede eve internet alir dbknjjssansbsjmslsbs

    YanıtlaSil
  4. Aldırıcam zaten, yetti onunda çektiği benim de çektiğim podkaspokasdpoaksdo.
    He komikli miymiş lan o. Ne zaman baksam bi kadınla bi erkek sarılıyo ha pdjassd ben de izlerin artık eve dönünce.
    Yok olm, sonra Kyuya beraber dalmaya kalkarız falan yakışık almaz.

    YanıtlaSil
  5. Brn de dusunuyorum kendisinden sagli sollu kurtulmayi yetti artik asdfghjklzxcbbndksos
    bitsin ben de bakicam he herkes cok sevdi onu asdfghjkl.
    Oha asdfghjklsbdodmdldbue anneannen de mi senin gibi sldbdisksbsjww. Olm sizi bi yere alip izlemek gerekiyo he o zaman dldbdiddlehsusjwkshdysm. Elinize bi kurek bi balta bir de kyu oh mis skdndidnelsnuelshudjs

    YanıtlaSil
  6. hahaha, of ananenin yapıcı yorumuna sesli güldüm.

    Oruç tutmanın amacı kulu olduğun bir varlık için kendinden ne kadar feragat edebileceğini göstermek aslında. Fakirlerin halinden anlama geyiği bunu kabul etmek istemeyenlerin yarattığı bir kendini kandırmaca. Alakalı: http://www.eksisozluk.com/show.asp?id=24759976

    (ehah yalnız birden ciddileşti gibi oldu yorum)

    YanıtlaSil
  7. hfjdksfhkjdshfkj olm dediğim gbi sen bni çaldır sora kızla çarpış, tam kitaplar düşüp birbirinize bakarken bende seni çaldırırım, mr.simple la bakışırsınız falan.hatta belki istem dışı dansı yaparak ayağa kalkarsınız bilemedim şuan jdhskjfkjdhfsdkjfhksdhfj bide ceydaya eski yazılarını okuttum da aklıma geldi geberdim şimdi.otobüste para verdik diye herşeyi fazlasıyla isteme işinden geldi aklıma, kuaföre gttiğimizde kahve bişi ikram ederlerse al içmiceksende al ben içerim o kadar para veriyoruz diye beni tembihliyodun. hgdsd gerizekalı cimri hadi bay

    YanıtlaSil
  8. lan ben asıl bunu demeye girmedim ki. hgsdgdhsgdasdh annanene dnletmedin sanırsam muhteşem kulağı kapalı kayıtlarımızı dhjfjsdhfkj olm baya onun göznde sen yerde oyun oynarken şarkı söyleyen bebesin ha off nekadar sevimli.hadi "kapa kapa "

    YanıtlaSil
  9. @s6 bu yazdığın bana yeterli, oldu. Ço uzunmuş o link nası üşendim okumaya bilemen poafjıspdosd

    @tığçe tıtımlı bi insansam suç benim mi!!? Her şeyden kısıp gidiyorum kıyafet alıyorum la işte poajkspdokasdpoaskdpoasdk

    YanıtlaSil