29 Haziran 2012 Cuma

Mantı yiyom ben.

Kendi evimden çıkıp ailemin yanına geldiğimden beri, hiç ebeveynsiz evde yaşama özgürlüğünü tadamamıştım. Hatta bi ara kafayı yedik, bütün bayramlar yaz tatiline denk geliyo diye. Yapmayın lan böyle! Neyse ki geçen hafta Tığçe'nin evinden memleketlerine bi göç yaşandı ço şükür. Hop diye taşındım hemen. İlk 2 gün çıkmaya üşenip evde göt aşşa yatsakta, sonrasında kendimlen gurur duyacak kadar sosyallik yaşadım. Ama aklım hep benim evin ordaki caminin imamında kaldı. Cami bozukta. Yazık adamcağız her akşam ezanına çıktığında "iiieeeeehjhkk" oluyo ses kesiliyo. Bir hevesini alamadı! Her akşam ezanı duyduğumda "bizimki naptı acaba :'(" dedim. Sanki o an sakalı fırlatıp gidermiş gibi. Kucağımı açıp avluda bekleyesim geliyo yeminle.

Bu sırada hatıra ossun eğlence ossun diye kendimize albüm çıkarma olayına giriştik. Tasarımcıya para gitmiyo lan en azından pdoaskdpaosdksd. Sevdiğimiz Japonca-Korece şarkılardan gidiyoruz ama Korece bizi biraz kastığından arada sinirleniyoruz. Valla kaç haftadır "olümvarya mopınsağ kıkıkıkı çoğaaboyoo" diye dolanıyorum lan!

G-dragon'ın da mantar saçıyla çok ciddi anlamda aşk yaşamıştım, klibin GDli kısımlarını geri alıp alıp izlemiştim. Düşün ki Top nerde ne yapıyo bi haberim la klipte. Ama çok uzun sürmemiş sanırsam, pembe falan olmuşsun cınım. Halbuki ben haftaya pembe boya siparişimi vereceğdim, neyse yine maviden kopamadım zaten yine mavi alcam. Ama bu saçla karşıma gelsen sana da dalardım balkon demiriyle, öyle güzeldin yani :')
Kyu'nun teaser fotoğrafına hiç değinmicem, 1 hafta önünü alamadık biz o işin. Monitörü kapıp atlıyoduk camdan aşşa. Çok yıprandık yani. O bebeyi dövmediğim her gün kendi aleyhine. Gelsin efendice dayağını yesin, işkencesini çeksin gitsin. Çimento, küvet, koli bandı, balkon demiri neyse ben bi hevesimi alıyım. Yoksa tek darbede öldürüvericem diye korkuyorum lan!

Ha bi de takılmayı en çok sevdiğimiz mekana aylar sonra gittik. Çalışanların hepten değişmiş olmasını diliyoduk, valla da değişmiş lan. Deklanşör gitmiş, sapık barmen gitmiş. Ama gel gör ki bizim çok sevgili Pis'imiz hala orda. Oturduğumuz an yanımızda bitip el uzattı. Bıktım arkadaş senle tokalaşmaktan hiç güvenmiyorum da ellerini yıkamıyon bence. Pis mi temiz mi çişli pipili elini sıkıyorum herifin. 

Ayrıca evde gelmemizi bekleyen ve endişelenen anne-baba olmadan gece gittik piknik yaptık. Aile pikniklerinden neden tiksindiğimizi bi kez daha anlamış olduk. Bi hevesle de voleybol topu almıştık. Bak sinirlendim yine. Arkadaş voleybol oynayan gençlere yanaşıp "yakan top oynayalım mı?" diye sormak nedir lan!?!!! Bi kadın toplamış bebeleri yanına, geldi öyle. Yıooohhh yıııaaaa. 

"Hanımefendiliğimden bir şey kaybetmem"in fotoğrafı :')

Bunu da beni bi süre böyle hatırlayın diye koyuyorum. Gece yanımıza yanaşan arabalara aynı bu suratları yaptım. NOLDUNUZ ANGARANIN chiLgin_seRseR!_06 LARI HAA!

Bi sabah da "anaaa hankang olmm" diye kalktım. Sonra düzenli olarak trt1deki kore dizisini izledik. Böyle tanıdık bir sürü tipi, öyle latin rüzgarı seslendirmesiyle görmek facia lan! 
Bi şeyler daha dicektim, birikmişti baya neydi lan :') Haaaa! 

Samurai High School'a başladım. Japon lise dizilerini nasıl seviyosam :')  Miura Haruma'ya ço sinir oluyodum ben, Kimi ni Todoke'den kalma. Sonra Koizora'da beyaz saçıyla tabi beni kendine çekip, filmin tatminkar sonuyla, "olmmmm :'(" seviyesine getirdi. Üstüne bi de Bloody Monday'de 2 sezon boyunca hiç ergen tavırlara takılmadan liseli hekır görevini tamamlamasıyla, gördüğüm dizisini filmini izlemeye başladım. Şu dizinin jeneriğindeki tipi lan zaten pdaokspasdokasd allam salak ya! Çok gülüyom ha diziye de, hatta düşünün ki yıllar yılı artarak devam etmiş, Kagurazaka nefretime rağmen! Herif hangi diziye el atsam orda lan! Bi de kazulet gibi şeyi kırılgan, gay rollere sokmuyo musunuz! Neyse, böyle dizi, film tavsiyesi olursa diye.

Ben kesin bi şeyi yazmayı unuttumi aklıma gelince devam edicem burdan.



14 yorum :

  1. yarısına kadar okudum, yorum yaoacam lan diye bıraktım okumayı.

    İNSAN O FUTRAFTAN ÖNCE Bİ UYARI KOYAR LAN ALLAHSIZ!!!
    kuran mı yırttın naaptın, niye böyle oldu? allaa şirk koşuyon, ondan hep bunlar geliyo başına.

    yalnız var ya acayip güldüm, burnumdan sümüğü zor topladım. bi yere koy la şunu, bakıp bakıp imana gelmek istiyorum kuran yırtan kızın dramı diye

    YanıtlaSil
  2. üdoakspdokÜPOASKDPOK<ÜSDPOksipaskodiaposkdOPKĞDOKAÜSPDOküpoask olm ben de bilmiyomuşum gözümü öyle yapabildiğimi. Hep ikisi ortada buluşuyo da şaşı oluyo sanıyodum :')

    Benim bloga zaten hep "köpek kız" aramasıyla geliyolar. Hani var ya ezan okunurken müziği kapamamışta dönüşmüş. O sanarlar belki.

    YanıtlaSil
  3. Aaa tam samurai listeye eklemiştim la.. İmamın adını yada cami adını verde diyanete sordurtayım bende merak ettim sdfjgsdhfghdfghdsfgkhdf

    YanıtlaSil
  4. Güzel insan seni.. Highschoola başlamanı kınıyorum.

    YanıtlaSil
  5. @demet ben senin listeni görmek istiyom. Nerden şaapabilirm?
    Bi gün çıkışına bekler sorarım adını artık daposkdapsod

    @gasilhane :'') Pazar gecesi bloguna geliciim.

    YanıtlaSil
  6. ben de bu kız nerelere gitti diyordum. blogda az görünmeye başladın yetmedi tivitırda da görünmeyince "aha öldü galiba" moduna girmiştimdi.
    ben de çok üzülüyom olm sizin imama dslfnslhnfg. yazık adama haketmiyo bence bu muameleyi ldkngdlşfndfjhgh. bi yardım edin en azından kendi çapında okusa ezanını mı neyiniyse artık fjgbdslkjhfgh.

    pembe ki ne pembe. lolipopa benziyo la benim gözümde jefndjnghdf. mantardandan şekere döndü ya ben artık bişi demem. zaten bi ara topın saçları ve kendi saçları yüzünden dondurma üzerindeki vişne olmuştu djfsşlfgjhnfdglf. ona gülmem geçmemişken yine saldalyeden düşmelere başladım dsfgdfhnfghfdj. olm sana mavi oluyo ya bozma bi süre daha o rengi -şimdi sen beni nerde mavi gördün de konuşuyosun diyeceksin ama gördüm! valla gördüm ama hatırlamıyorum nerde gördüğümü fff. bi ara yazılarından taaaağğğ ebesininkine kadar gitmiştim belki ordan bi resimde görmüşümdür ama gördüm ve beğendim! olmuştu yani ldfknldfjnghkmffxd

    KÜVETLE NE YAPACAKSIN?!!!

    pikniğe haftasonu gitmişsinizdir kesin he. pazartesi gidilir piknğe o zaman kimsecikler olmaz ortada djfslkjghdf. biz de gitmiştik 4 kız ormanın içinde tecavüze uğrıcaz sandık kadar ıssızdı djgxfjgdhsdfjdkgfhd. pazartesinin ilahi gücü dlskgndaslkghfkhjf

    olm senin özgüvenine hayranım hee. ben de yaparım böyle şeyler ama resmini çekip bloga koymak yemez yani ldjkgşsldfjhnf. takdir, tebrik ettim ldnfşlsdajgnşldh

    anaa ben bunu uzzuunn zaman önce görmüştüm de online izlemesi yok diye izlememiştim. -maldım çünkü indirmiyordum bir bok- izliyim la ben de dljgnxfcljhnxfglhndfjh.

    oluuummmm son paragrafa bakarken gördüm sen çocukluk travmalarımın 3.sünü yazmışsın ben yokken :O hemen ona koşuyorum ve sonrasında eksikleri tamamlıyorum dslgnsfşnhsdfjsdfj

    YanıtlaSil
  7. Olm uzaklaştırıyolar beni doğal ortamımdan, sonra uyum sağlamakta zorlanıyorum sen bana yardım et dpaksdpasodkapsodkasd

    He ama terk edesim yok maviyi. valla bi böyle çokca zayıflasam bütün saçı kestirip tekrar hepsini mavi boyatıcam. Du bakalım spor yapıyom pdaoskdpaosdkağspd

    Ya sen var ya hiç sorma küvetle napıcamı, ben koptum gittim yani öyle böyle öldürmicem bebeyi tiksiniyorum lan çocuktan nefret ediyorum ama hep sevgimden dpaoskdpoasdkapsdo

    Ya böyle şeyleri koymazsam blogta okuyup sokakta görürse millet şaşırmasın, böylesi de vardı desin diye dpaoskdaposdk

    İzle lan ama 9 bölümcük 6dayım ben ço üzülüyom :'(

    Yaa sen ne zamandır stalker modunu bıraktındı kaçırmışsın demek ki onu dğaoskdağpsodkd

    YanıtlaSil
  8. zayıflamanla ne alakası var onu anlamadım. bi de saçını tam kestirirsen mavi nasıl yapıcaksın? allam şuan gözüme kafa derini mavi yaptığın şeklinde bişi geldi fljgnadflsndhfhjdhljkrujkkl.

    ama tahmin etmeliydin bu durumu kjfdsghndfjh. teaser çıkmadan belli etti zaten kendini lxjfkgnhnf. siwon bile kapamışken kyu mu açacaktı yani lgndfdhjdtgfkjgjf

    japon senaristler de saçmalıyo hee. 9 bölüm dizi mi olur ya fff. ayıp, yazık izleyenler de insan ama en azından 12 olaydı iyiydi fff.

    şeyma is coming der yokluğumun acısını çıkarırım sen merak etme jgdfjsşdjhnsfgnjfjsdjmndgfjdşl

    YanıtlaSil
  9. Yanaklı yanaklı kısa saç gitmiyo olm ğdpakspodapdoaks Tam kestirmek benim için agyness deyn saçı gibi bi şey. Kafa derimi boyatmıciim tabi ki dğoaksdpaosdk

    yooo bu benim teaser fotosunu çok hafif atlatmış halim. Çünkü en büyük korkum lök diye surat odaklı bi foto olmasıydı ya da çıplak :B yandan olması hafifletti durumu pdaoskdpadkapsod

    YanıtlaSil
  10. sen yanak görmemişsin der kapıyı vurur giderim arkadaş jdfbdjghfsjhfkd

    ama bişi yapmayı unutmuşlar ona da ya. diğer hepsi böyle ayrı havalardayken kyu bildiğin evden çıkmış yüzünü bile yıkamadan fotoğraf çektirip eve dönüp yatıp uyumuş gibi ljkfbfghfdjdshjmd

    YanıtlaSil
  11. Gece nerde piknik yaptınız ya? Öyle aydınlatılmış yerler mi var piknik yapmalık?

    Ve Pis dediğin eleman kim :d Barın korkunç bir müdavimi mi?

    YanıtlaSil
  12. @seyma ya yok bırak bi şey yapmaya gerek var mı zaten çocuuuma :')

    @s6 Göksu'da. 2ye kadar mı ne açıkmış. Vala barın neyi belirsiz. Ben olsam öylesini çalıştırmam, bu durumda barın sahibi, ortağı bi şey olsa gerek.

    YanıtlaSil
  13. Göksu.. Orası neresi? Böyle okuyunca gene bar ismi sandım, anlamadım.

    YanıtlaSil
  14. Eryaman'da yapay gölet var öyle, piknik alanı var çardaklı orda.

    YanıtlaSil