14 Haziran 2012 Perşembe

G-dragonla hayat mücadelemiz

Huzur içinde uyuyamadığım için teee bu saatte kalktım lan. Ama ne binbir küfürle! Aynı rüyayı 2 kere görmek nedir 1 gecede! Aynı konu farklı karakterler şeklinde hem de. Konu da azına sıçıyım ki tsunamiydi. Yeminle ben tsunamiden ölcem bakın yazdım buraya demişti dersiniz mezar taşıma da yazarsınız.

Şehir neresi bilmiyorum ama biz Yalova diye geçiniyoruz işte rüyada. Arkadaşlarla sahil kenarında dolanıyoruz, hava da kapalı delicesine, deniz mallaşıyo bi yandan. Ben bu konuda usta olduğum için gördüğüm tsunamili rüyalar sayesinde, aha diyorum yükseklere çıkalım. Sonra bu lafımla millet kaçışmaya başlıyo benim arkadaş grubum dağılıyo, ben kimle kaçmaya başlıyorum. G-dragon'la dopakdaoskdaspodkasod. Niye bilmiyorum bana da o düştü.

Neyse en yüksek noktaya çıkmanın kısa yolunu biliyomuş kereta. Bu önde ben arkada koşuyoruz. Şimdi beni oraya koysalar bulurum aynı yolları öyle net aklımda. Bu sırada deniz taşmaya başlıyo yavaştan ama biz zaten baya yüksekteyiz. En son en yüksek yere çıkınca en yüksek binaya giriyoruz bi de. Yukarı çıkıyoruz asansörle. Bizim gibi orayı keşfeden 5-10 kişi daha var. Biz de geçiyoruz kenarda durup izliyoruz aşağıyı. Hayvan gibi insanın üzerine üzerine geliyo deniz, bize olan yolu yarılamış. Sonraki görüntüde su çoktan bizim ayaklarımızın dibine kadar gelmiş binanın bulunduğumuz kısmı dayanmıyo hatta, bastığımız yerler dağılıp içe göçmeye başlıyo. Biz gdyle bi şekilde suya inip, kenarda duran kocaman demirlerle yapılmış kare kare bişey var şimdi anlatamadım neyse onu alıyoruz. Zemine oturtuyoruz millet onun üstünde duruyo. Alt taraf su tabi yine. Sonra biz orda bişeye biniyoruz ama neye lan acaba hatırlamıyorum. Su geri geri çekilmeye başlayınca onla beraber gidiyoruz. Bütün şehir yerle bir olmuş tabi.

Orda bi kaç sahneden sonra sapıtıyo konu. O bindiğimiz şeyle havuza gitmişiz arkadaşlarla yine, bi biz varız bi de Bigbang var doğaskdğaspdkasğodk. Hatta tiovpi üstsüz güneşleniyo! Artık nasıl içlendiysem herifi çıplak görememeye. Neyse rüyadaki çok netti, yeterli oldu.

Sonra uyandım işte saat öğlene geliyodu. Bir sürü sinirlendim içimdeki daralmışlığı az da olsa dışarı attıktan sonra bi daha uyudum. Aynı rüya :) O binanın tepesinde gördüğümüz bi kaç tipi canlandırıyorum bu sefer. Yine aynı yollardan geçiliyo ama bu sefer biraz daha geç kalmışız su hemen dibimizde. Arkamızdan da kendini kurtarmaya çalışan askerler var, bizi takip ediyolar 10-15 tane. Ama bunlar zor bi yerden tırmanırken bi tanesi ayağı kayınca arkadakilerde hep yuvarlanıyo gidiyo. Onları kurtarmaya çalışmanın gerilimi yaşandı bir sürü, hepsi suya karıştı gitti 2 tanesi kurtuldu falan. Ordan kaptırdık yolumuza devam ettik binaya çıktık bişeyler bişeyler sonra ben uyandım. O andan bu ana kadar olan durumum ve bundan sonraki bir kaç gün için geçerli olacak olan durumum şudur:




16 yorum :

  1. çok iyi ya :D koptum resmen. Yalova fatihi GD. (bu bölüm anane tonlamasıyla okunacak lütfen). "ışığa bakta anlat yavrum... su iyidir ferahtır. ah yazık askerleri kurtarsaydınız ya Gd mi dedin ne dedin yalovalı mı çocuk? Yürü git elin adamını çıplak görmüş, geliyor terlik şimdi!!"
    Not. hayıra çıkar umarım. bugün gülmek lüks gibi bana iyi geldi sayende. eline sağlık

    YanıtlaSil
  2. offf ben tiovpi görmeye razıyken sen beşini birden mi gördün bi de!! hemi de üstsüz tiovpi?!! ne yiyip ne içiyon, ne izliyon, günlük aktivitelerin falan hepsini liste halinde istiyorum, belki ben de görürüm aynı rüyayı asdgfhjkhgfdsadfghj bayağı da netmiş üstelik! bak çok kıskandım şuan asdfghjasdfghj ben anca löp bi tiovpi göbeği görebildim tambılır sayesinde okadar.. ov şit! asdfghjgfdsasdfghj

    kardeşimin rüyaları da en az bu kadar atraksiyonlu,okuyunca onlar geldi aklıma asdfghgfdsdfghj ama onunkinde adam kaçırma,bıçaklama falan var çok vahşet asdfghjkhgdsasdgfhj

    ay dur bi de uyanıp tekrar uyuyunca rüyaya devam etmek nasıl bişeydir asdfghjkjhgdsasdfghjsdfgh öffff çoh fantastiksin demiştim ya sana, şimdi de altını çiziyorum bu lafımın asdfghjkjhgfdsdfg

    ya o değil de cidi yalova yollarını nasıl biliyo ki asdfghjhgfsdasdfgh iyice türkleşti bunlar ha asdfghjkhgdasdfg adamları buraya getirsek yeminle zerre uyum problemi yaşamayacaklar asdgfhjhgfdsdfg o kadar benimsedik birbirimizi, o kadar özdeşleştik asdfghjkjhgfsdasdfghj

    YanıtlaSil
  3. @minekibu dpokasdğsopdkasğdpokasdpoaskdpasdokpsokdapsokd of öldüm yalovalı mı çocuk olayına ya!

    @sizomizo hemi de çerezleri saymazsak bu 2. bigbangli rüyam pdoaskdpaosdkasd senden farklı bişey yaptığım yok görüldüğü gibi ama artık onları nasıl atıyosam ama bilinçaltıma dpoaksdpaoskd

    dkapsdokasdpoasdk konu sapıtmasa baya gd yavrumu alır babaneme götürür hoşaf falan içirtirdim heralde. Öyle doğal bi olaydı onun yalovada olması pdajsdpoıasjdpj böyle böyle çekicez bunları buraya alışsınlar :D

    YanıtlaSil
  4. aynı rüya farklı karakter kısmına bittim nefesim içime kaçtı boğuluyodum tam anlatamadım da neyse :D
    T.O.P. nin üstsüz capsini alabilseydin keşke aksdlkjasd

    YanıtlaSil
  5. Bizzat yaşamışlığımla çok iyi anladım çok!
    ğdakodğoaskdopaskdpasodkapsodkasopdkapsodk of ey gidi ne güzel olurdu lan fuuuuuuuuuuu!!!

    YanıtlaSil
  6. Ne alakaysa ben de seni gordum ruyamda. Bu yaziyi okudugum icin herhalde. Senin boyle bi ev arkadasin varmis, kanciklik yapip habersiz evden ayrilmis falan, sen de ortada kalmissin. Sonra biz nasil tanisiyorsak artik gel bizim evde kal diyorum hem bir suru bos odamiz var Rose Red konagi gibi. Sonra senin fazla esyalarini balkona koyuyoruz ama dusunuyorum 'lan buralar guvenli miydi? calmazlar mi kizin koltugunu halisini.'..Sonucta yine de balkona koyuyoruz esyalari. Ilkokuldayken okul yolu uzerinde bir villa vardi. Biz sefil fakir ogrenciler eve uzaktan bakip "Emekli bi ogretmen yillarca parasini biriktirip yaptirmis orayi. Yine de cok para degil mi.ogretmen maasi belli..." diye konusuyorduk hakkinda. Orasiymis iste ruyamdaki ogrenci evi.
    Bilmen iyi olur diye dusundum. Haberin olmadan ruyamda falan goruyorum :D

    YanıtlaSil
  7. Ay çok garibimie gidiyo blogtan birileri beni rüyasında görünce. İlginç ha :D Rüyada da olsa kendi fakirhanemden ayrılıp villaya yerleşmek içime huzur doldurdu bak :') Çok teşekkür ediyorum beni evine aldığın için pdjkspdokdpaoskd

    YanıtlaSil
  8. tuhaf birr ruyaymşş gd ile tsunamiyii bağdaştırmak:D blogunu begendimm sıkı bir takipçinimm dilermm bu ruyanınn devamıı geliirrr seriyiiii en kısa zamanda tamammlamanıı bekliyorzz iyiii uykularrr :)

    YanıtlaSil
  9. olm ben dünyadan mı koptum da bunlar görmedim lan yuh!

    japonyaya falan gitme olm sen o zaman valla gezmeye gidersin, gittiğin gün tsunami olur fff.

    sen bigbangi rüyanda çok görüyon ya. çok pis kıskanıyorum dngldjghnfl. olay ne kadar hoş olmasa da cidiyi alıp kaçman yeter la jdsfasjfgfj. hoş aslında top olsa daha iyi olurdu ama o da hiç fena değil hani ldjfnlhfdjg

    oha gerilime bak :O rüyanda film oynatmışsın la resmen :O tsunami diye bi film vardı kore yapımı kanal d vermişti izlemiş miydin onu? belkim ordan etkilenmişsindir bişiler olmuştur falan. bi de 2 kere ya öyhhh yani O_O

    ilk rüyanın sonundan sonra uyandığına kızma sebebin havuz başında topyi daha fazla görememiş olmak dimi. olm nasıl görüyosunuz böyle rüyaları ya? ne içiyosunuz? ne izliyosunuz of ya hık*hık* ben de görmek istiyorum yazık değil mi bana hık*hık*

    YanıtlaSil
  10. Öyle rüya da gördümdü. Japonya'ya gidiyorum anında tsunami vuruyo. Yok arkadaş gider orda ölürüm napalım.

    vala geçenlerde de spor salonundaydık tiopiyle mesela pdokaspdokasdpaoskd baya görüyorum harbiden.

    Yok kanal d den izlemedim de, önceden baktımdı. Efekleri sevmemişidim. Yılda en az 10 tsunami rüyası görmeyince bünyem kabul etmiyo yaşamayı sanırım. Hem de 5 yıldır.

    Yok lan kızma sebebim yine tsunamili rüya görmüş olmak, çok darlanıyom dpaoskdpasokd yoksa tiopiyi üstsüz görmekte bişey yok istesem yine görrüm yaneee ğdskpdoaskds

    YanıtlaSil
  11. bigbangi tanıdığım günden itibaren 1 kere gördüm rüyamda onda da o kadar saçma olaylar oldu ki birine gördüm diye anlatmaya adeta utanır moddaydım. sibel can bile vardı o rüyada!!!

    olm deme öyle içim gidiyo ya T_T

    YanıtlaSil
  12. pdoaksdpaoskdsğpaodkağoıdjağsdoıjadğpadjağspdıkağpsdokapğdkosapdokağspdokasğpdoak nolur lan anlat bi gün bak gözüm kaldı o rüyada

    YanıtlaSil
  13. şu saatten sonra kimse gelip okumaz zaten şu yorumları diye yazıyorum bak. -bunu sana anlattım diye hatırlıyorum ya O_o-

    karma konser gibi bişi oluyo türkiyede ona da bigbangi getiriyolar yabancı grup olarak. biz de "vuaaa bigbang" diye öküz gibi para vererek bilet alıp konsere gidiyoruz. ama karma konser ya tek yabancı da bigbang olduğundan onlar en son çıkıyo sahneye. öncesinde de sibel can, ajdar, ebru gündeş falan çıkıyo. bi de onlar benzeri bir sürü kişi. -tiplerini bilip isimlerini bilmediklerimden-
    tabi bizim gibi bigbang için bekleyenler sıkılıyo yavaş yavaş gitmeye başlıyo falan hatta ben bi ara konserde uyuyakalıyorum düşün öyle bişi. en son bigbang çıkacakken konser alanı neredeyse boş! herkes gitmiş fjhnsdfg. bunlar tripleniyo 1 şarkı söyleyip gidiyo. biz isyanlardayız tabi, bilete 3 hani hayvan gibi bi para vermişiz çünkü. hatta 582 mi 782 mi ne öyle saçma bi sayı düşün. bunlar konseri falan yarıda kesiyo sonra yarışma gibi bi yere gidiyoruz ki o da muhtemelen beyaz show. o konserdekilerin hepsi +bigbang var diye ama orda da onlarla fazla ilgilenmiyolar falan sonrasını hatırlamıyorum ama bigbang rüyamın başrollerinde değil yan rollerindeydi yanarım yanarım buna yanarım hık*hık*

    YanıtlaSil
  14. Hee ya anlatmıştın ama bak sibel can kısmı aklımda kalmamış tamam. Bari otur rüyayla ilgili yazılar falan oku lani bi şeyler yapmak gerekiyodur belki görmek için ben farkında olmadan yapıyorumdur dpaosdkpaskdpasodkapsodk

    YanıtlaSil
  15. bu rüyayı senden başkasına anlatamam zaten sdjkfdhnsfhjdjdlkh.
    bilmiyorum ya tumblrda bigbang tagli ne varsa bakıcam artık görmek için o düşüncelerdeyim asdfghjklş. ne görsem razıyım yeter ki yan rolde olmasınlar yine fff

    YanıtlaSil