2 Haziran 2012 Cumartesi

Çok şey anlattım olm okursunuz bi zahmet ;)

Şimdi bloga alışma çalışmaları olarak içimde kalan birikmiş bi kaç şeyi söyliyim kaçıcam.

Öncelikle tişört baskısı işiyle ilgili bi konuşayım. Bugün Japonca'dan sonra çıktım baya bi dolandım. Yok arkadaş bir tane baskı yapan yer görmedim. Kırtasiyeden baskı istemiyorum, okulda projelerde hep oralardan baskı aldığımızdan biliyorum dandikliğini. Ama bu işin peşini bırakmam olm! Kore ve Japon camiasının eksikliklerinden birini kapatmazsam içim yanar, gözüm akar! Ankara'da varsa bi yer bileniniz, söyleyin gidiyim konuşayım adamlarla. Fiyatta güzelliklerle şu işe girişeyim.

Anneme de daha söylemedim mesela bu işi kesin dellencek kdajspdoasjdpaıosjdpasjıod. En son derinlerden çıkardığım, asla yüzüne bakmam, piiiy ben bunu nasıl okudum dediğim 30 tane kitabı satma hevesindeyim. Kitapları yığılı görünce bıktım bu bişeyler satma hevesinden dedi. Sonra ordan başladı "Ortaokulda da evde yaptığın sandiviçleri satıyodun, sen nası bi kızsın..." diye devam etti. Olm neden lan para güzel şey pdoaksdoaksdpoaskdaopsdk


Ay çeviremedim fotoyu. Bunu sırf pastacı amcanın müthiş emeği için yükledim.  Tüğçe'nin doğumgünü için pasta alıp gidecek kadar mikemmel bi arkadaş olduğuma değinmeme gerek yok heralde. Amcaya kağıdı verdim bu yazılcak didim, tabi gerildi bi Japonca yazmadığım kalmıştı dedi. Aslında tancobiomedeto panpa yazdırıcaktım, lan dedim adama öyle söylenir mi panpa yaz diye düşündüm, hiraganayla yazdırdım çaktırmadan. O sırada gözüm tiviye kaydı Kore dizisi varmış ama öyle bi seslendirme yok, Rosalindayla Fernando Hose gelmiş resmen. İşte ben ona dalmışken adam birden panpa yerine panpan yazmış. Ses etmedim HERİF KANJİ YAZDI OLM!


Bu aralar deli gibi kitap kapağı eleştirisi yapıyoruz. Gidip hepsini inceleyerek. Bunu bu ayın güzeli seçtim. Arkadaşım hiç mi seni seven bi dostun abin kardeşin annen baban yok ya!?! Olm bu ne sen adamları neden oraya tıkıştırdın demediler mi?! Bu nasıl bi mantıktır, bu kitap kapağı müşteriye nasıl kabul ettirilmiştir? Yeminle bırakıcam okulu! 


Ve bugün yaptığımız albüm kapakları turunun güzeli. Ferhat Güzel başka boyutlarda, başka dünyalarda bu şekilde takılıyomuş.

Yaz tatilinin ilk etkinliği olarakta, Burgerda oturup dondurma yerken sçarcasına, masayı yumruklayaraktan gösterilen komikli vidyolara güldük. Espri anlayışımızdan şüphe duyuyorum lan. Zamanında bi abimize (:')) ben sana hiç gülmüyom deyince sizin espri anlayışınızı anlamıyorum ben zaten demişti. Haklı olabilir, evet şu an bi bende. Neyse. Bişey daha dicektim galiba ama sipariş ettiiğim kitaplar gelmiş daha fazla oyalanamam. OPTUM.

10 yorum :

  1. Ayıp olacak ama tancobiomedeto panpa'yı tancobiomedeto panda diye okudum bi an. :D :D

    YanıtlaSil
  2. Adam iyi yazmış hakkaten. Sondaki N'yi sonradan sen mi sildin ordan?

    YanıtlaSil
  3. @iceteasama ossun panda güzel sevimli bi hayvan :D

    @s6 evet belli olmasın diye güya şodakspdaskpdoasd

    YanıtlaSil
  4. O sondaki silik harf, du bi tadına bakayım, gibi olmuş.
    Bugün gördüğüm ikinci zevksizsin, ilk olamadin napalım, kitap affedersin ama bok gibi, ferhat abimizun yeri ayrı, saçlar maşallah ne ara uzatmış da takılıyor öyle.

    YanıtlaSil
  5. oha lknfsjlgbşstgjbeşr. sandviç satmak ne lan? manyak mısın sen srgdgşjbştjsebgrşsebr.

    ohaaa öyle pastacıya can kurban lann :O bizim evin ordakiler iyiki doğdun yazıyo pasta üstüne jgbsjgbes. genelde ben kendim yazıyorum yabancı alfabe gerekiyosa sakata almıyorum fljnsdşrjbsşjg.
    adam sanat yapmış resmen pasta üstüne ljgsjrbgers

    valla o kitap kapağı ne ya. ama çok daha saçmalarını gördüm ondan işi bırakmaman lazım lan fff. bunları düzeltmelisin! sana güveniyoruz burcu!

    olm geçen gün sapıklığım tuttu tuğçeyle ne konuşuyo bunlar bu kadar dedim baktım konuşma şu
    "hebele jsfbgşojsrbgşsojbfgşsjdgbfşdşsrjgnsdşjgd höbölö bfksrjgbfsjgfsjr"
    "he panpan lafnşjafsjdfdsjbgessjr. blabla ljfbşsjrbfsşjrgbser"
    bu ne lan dedim ne kullandı bunlar falan sonra yavaşça içime çekildim dünya ufaldı ben bi boşluğa düştüm falan jfsjrgnşdsjgnsşdog

    YanıtlaSil
  6. okurken çok eğlendim :D baskı işinde başarılar...

    YanıtlaSil
  7. @atyarışındakieşek şu eklenen saçlar var ya neydi la postiş mi onlarla işi kıvırır bence!

    @seymsomething olm çok pis güldüm anlatamam daposkdapsodksdpoaksdaposdkasopdkaspodkasdpokasdpoasdkapsk hangi muhabbet lan o? Biz anlaşabiliyoruz o şekilde odpkaspdokasdpoaskdğasodkapsdok
    herif bi de doğru hamlelerle yazdı yani baya :D Düzelticem olm aydınlığa çıkarıcam hepimizi doğaskdpasodkasdğoaksdo

    @huysuz ay teşekkür ettim :')

    YanıtlaSil
  8. @seymsomething sıçıyüm burda kdjhasjkdhjkashdjkhasjkdhkjashdjkhsajk twitlerden bahsediyosan ordakiler genelde facebook muhabbetlerinin bi parçası biyerde hızımızı alamayıp diğerinde devam ediyoruz falan oyzüden ucu açık oluyo bence ama evet biz öyle anlaşıyoruz

    YanıtlaSil
  9. pastacı amca ne uğraşmıştır yazık ama asdgfhjhgfdfghj güzel yazmış ama bence.. anlamam ama güzel gibi geldi asdfghjhgfg

    ya o cd kapağı nedir ya asdfghjkjhgfghj hakket Ferhat Güzel he o.. üç silahşörler zamanından ama.. ferhatos gibi asdfghjkjhgfdfghj

    tişört baskısından aman vazgeçme genş.. arkandayım hep,sakın unutma asdfghjjhgfdfgh yakında aydınlık günlere kavuşacaz inşallah maşallah asdfghjdsadfghjk

    YanıtlaSil
  10. şdoaspdoaksdpaosdkaspdokasodk işte bi harfte taşırma yaptı ama babamm benim diye sevesim geldi amcayı!
    LADOPKAKSDOKASDPOASKDPASDKASPODKAPSODKASD ohh yaa ferhatos nedir ama daopsdkapsodkaspdokasd öf nasıl yakıştı ayyüzlüme bu isim!

    En büyük destek senin ben bunu hissediyorum bak rekabet ortamı oluşmasın da dpaoksdpaosdkapsodkasodk halledecooz

    YanıtlaSil