13 Haziran 2012 Çarşamba

Çocukluk travmalarım-3


Sıcaklar, tatil falan derken bütün gün evde yatınca bana yine geldi çocukluk travmaları.

Ben 1. sınıftayken, okuma yazmayı önceden öğrenmiş 2 kişiyi, ben bi de bi çocuk şimdi hatırlamıyorum, sınıf başkanı yapmıştı öğretmen. Demek ben tam öğrenememişim ki bu travma benle beraber bugüne kadar geldi. Sanırım o zamanlar şöyle bi durum vardı, kızlar kızları yazmaz, erkekler de erkekleri yazmaz, hani konuşuyo diye. Sınıfta da "Oğuz" diye bi çocuk çenesi kopasıca susmuyor arkadaş. Ne susuyo, ne oturuyo. Diğer başkan da arkadaşı diye yazmıyo bunu tahtaya. Ben yazıcam ama "O" dan sonrasını getiremiyorum bi türlü. Nasıl öğrettilerse "ğ" ile olayı bağlayamıyorum. "Oz" falan yazasım geliyo sanki öyleymiş gibi hissediyorum ama 2 harfli isim olmaz diye kendimi ikna edip, "O" yazıp yazıp siliyorum. Ben tahtaya yazmadıkça da ağzına sıçtığımın Oğuz'u coştukça coştu. Suratını hatırlasam, bi yerde karşılaşsak yeminle pipisine yicek yumruğu.

Bi de kendini çokca yaralama, en ufak şeyden büyük darbeler alma gibi olaylar yaşamamın yanında, asparagas haberlerle de gençliğim heba edildi. 7. sınıftayken nasıl olduysa 23 Nisan mı 19 Mayıs mı ne hoca beni şiir okumam için seçti. Hayatta da en tiksindiğim şeylerden biridir şiir. O kadar yalvardım, istemiyorum dedim tutturdu kadın. Okuldaki itibarımı havamı sarsıcak aklınca pdokaspodkaspo. Neyse o gün geldi işte, ben çıktım tam şiiri ortaladım mikrofonun sesi kapandı. Hoca bana doğru koşmaya başladı, ben fırsattan istifade bi çırpıda bitirdim şiiri ses kapalıyken. Okudum okudum bitti diyip kalktım gittim. İşte günün sonunda eve gittiğimden telefonlar susmak bilmiyodu. Her cevap verdiğim telefonda bi arkadaşım "Burcu sana araba mı çarptı?" diyodu. Alla alla nerden çıktı olm ne arabası? Ama bu şekilde 10 kere falan telefon edildi eve. Bi süre sonra eve babamın arkadaşları geldi sana araba mı çarptı diye. Sonra annem iş yerinden çıkmış gelmiş ağlayarak bana araba çarptı diye dpoaksdoaskdaposd Halbuki beni sapasağlam da görüyolar karşılarında. Meğersem, artık ben nasıl mükemmel şiir okuyosam demek, aslında şiiri okuyacak olan başka bi kızın yerine beni seçmiş hoca. O kız da Burcu'ymuş, aslında adım çokta nadir rastlanır ama ıpdsjdaıojsdıasjd bu kıza da araba çarpmış. Artık ben yerini alınca kendini arabanın önüne mi attı naptı. Benim de bi arkadaşım bunu birinden duyup herkese yaymış Burcu'ya araba çarptı diye. Baya bi kaç hafta toparlayamadık dopaksdpasodkasok

Neyse la çok sıcak!

10 yorum :

  1. Vay anasını ya, okuma kısmındaki ezikliği yaşamadım inektim ben :D şaka
    Şiir okumak nedir arkadaş? O tip öğretmenlere burdan bi mesaj olsun, hocam yapmayın etmeyin
    Gözünüzü seveyim.

    YanıtlaSil
  2. Akzsdhfksdhf Ouuuz (: Çok güldüm bea. :D

    YanıtlaSil
  3. @atyarışındakieşek yıllar boyu o duygulu şiir okuyan kızları erkekleri boğazlamak istidim. Te allam ya

    @Demet kara listeme Oğuz'u da ekledim pdaoskdpaoskd

    YanıtlaSil
  4. İlk travmada çocukluğuma gittim ikincisinde geri döndüm en nefret ettiğim şey didaktik baığrışlar içinde şiir çığrışılmasıydı. İsim benzerliğinin yol açtığı heyecana bakın, yetişkinler cidden duyduklarında kahrolmuşlardır. Şimdi okuyunca fıkra gibi gelse de :)

    YanıtlaSil
  5. Anlattıklarımın içinde hep bi inca dram var zaten, eğer o zaman içinde düşünülürse :')

    YanıtlaSil
  6. büyüdükçe poz verebilmeye başlamışsın hee jdsnldnhfhdfjdf. bi önceki yazılardaki tiplere bak bi buna bence baya büyük gelişme var jgsldfjhnsfjdsh

    fkdgbsdfkhadjbnfkjbadfjbvaksdhglşajsdfnlagjsfgkjfbvbkşjsadbfafgsdjk oğuz aynı benim de abimin adıdır ama ben söyleyemiyodum biliin mi djfgdjlghsdfhdfjgfh. ama 14 aydan seebe abi demeye de gönlüm razı olmuyodu ondan hep ailede kimsenin kullanmadığı "muharrem"i kullanıyodum. dilim ona dönüyodu o ğ yüzünden oğuza dönmüyodu fjgsdjfhndghnsdfhlkjnsd. sırf benim yüzümden okuldaki arkadaşları da adını öyle öğrenmişti hatta. liseye geçene kadar yazık herkes muharrem dedi çocuğa ldjfknlsdjgnsdfhdfd. sanırım ona attığım en büyük kazık buydu sdjgndsajfnlhjfg.

    oha lan dkjgbsdkhnsflhnjsjgsşdljfgnadjghsşlnhsnşlgnhsd. asparagasın böylesi lsgjknhldfljgjkh. burcu ismi az mı olur? 10a yakın burcu tanıyorum la ne azı. isim yokmuş gibi burcu ve merve koymuş insanlar çocuklarının ismine jseafglsdjghsdfgjhndfhjghjkdgkf

    YanıtlaSil
  7. Büyüdükçe poz verebilmeye başlamışsının cevabı aslında son yazımda var lan. Nasıl dersin böyle bi şey dpaksdpoaskd

    Oğuz diyemeyim Muharrem diyebilmek oha dpaosdkpasodkaspodkas

    Ya vala 90 serisinin %60ının adı burcu merve lan. Hof.

    YanıtlaSil
  8. yazıları ayrı değerlendiriyorum olm deme öyle ljdhjhkdgdhdfkhd. hem o pozların sebepleri var dimi ama jdfvsdjfgnjhfdjdgmjk

    konuşmadığı için psikologa götürdüğümüz kuzenimin ilk söylediği kelime "zerzavarçı"! bence benimki o kadar şaşırılacak bir şey değil ldkfnlhnfjk

    85-2000 arasını yap o aralığı bir de yüzdeye bi +10 ekle bence fff.

    YanıtlaSil