12 Haziran 2012 Salı

Biraz kırıldım sanırım

Günlerdir -yaklaşık 5 gün- çok mutlu bi anımı ya da çok güzel bi haber alacağım anı bekliyodum notlara bakmak için. Çok güzel haberi de iş başvurusunda bulunduğum yerden bekliyodum. Hala da aramadılar. Ço ümitlendirdiler beni sana masa veririz bile dediler. Hangi gazeteye geçiceğim belli değildi sadece, onu haber vericeklerdi gidip başlıcaktım ben de efendi gibi. Masamı nelerle donatıcağımı bile düşünmüştüm la! Neyse daha vakitleri var elbet ararlar. Ben baktım yine de sonuçlara.


Ve kaldılar... 
Mitoloji finaline çalışıyoduk biz orda. Noldu ama, o kadar belgesel o kadar kitap okumaya, kalındı. 
Haketmedimdi bence. Sorduğu sorulara "şimdi tam hatırlamıyorum da", "sırasıyla yazamıcam da ben yazıyım yine de", " birinin koyunlarını kaçırıyodu ama kimin hatırlayamadım" (koyun bile değilmiş amk sığırmış) gibi cevaplar verince aslında, olsun olm çabalamışım de mi!!?! Son gelen habere göre tüğçe piçi d2yle geçmiş! Yine bana, yine bana :')
Neyse ben şu işi bi alıyım da gerisi çok boş benim için. Olm o işi de alamazsam baya depresyondayım ha dopaskdpasodkaspdokasdok beni hiç arayıp sormayın yani! Çok hazırladım kendimi. Bütün planlarımı ona göre ayarladım. Ayda ne kadar para biriktirirsem ne zaman araba alabileceğimi bile düşündüm. Stajı da orda yaparım diye yerimi bile hazır ettim. Arasanıza la!

Geçen günlerde güpegündüz hırsızlık olayı yaşandı! Tüğçe'ye bi kitap vericektim okusun diye. O kadar göze almışım düşünün, onca şeyimi çalmışlığına geri vermemişliğine rağmen kıza kitap veriyorum. Ama çantam çok ağırlaştı diye almadım yanıma kitabı. Neyse buna yeni başladığım kitabı gösterdim çantamdan çıkarıp. "Bu muydu bana getirceğin kitap?" dedi. Yok o çantama sığmadı sonra getiricem, bunu şimdi okuyorum dedim. Sonra otobüste giderken çantama bi baktım ki kitap yok! Öf ne kriz geçirdim orda. Sonra eve gelip yakındım bir sürü kitabım yooğğ diye. Bu gerzek demesin mi "olm sen onu bana vermedin mi?" diye :''''''''')))))))) Kaşla göz arasında atmış abi çantasına! Zaten 24 saati aşkın uyumamışım, orda çaktırmadan tıkmış kendi çantasına, üstüne bi de tatile gitti. Bu hafta okuyacağım kitapta oydu kaldım mal gibi.


11 yorum :

  1. o çalışmaya nasıl kaldın la sen? örtmen hakkını yemiş kesin djnşlsjngrtjbe. bu arada senin bölümünle mitoloji ne alaka lan? tamam eğlenceli falan ama ne alaka la?
    tuğçe de çok ayıp etmiş geçerek...
    sana iş teklifinde bulunuyım mı? ço ciddiyim bak sjvnlşdfjnsn güldüğüme bakma ama ciddiyim :D
    anaa yollasın sana kitabını yazıktır lan jnrşvjfengoerne. eli de hızlıymış hee tuğçenin jndvjsnvjsnsşrf

    YanıtlaSil
  2. Bence de yidi. Ama neyse dert etmiyorum dpaksdpaoskd. Olm sanat eğitimi alıyoruz la ondan. Mitoloji estetik sanat bilmem ne hep var. Hiç birini geçmedim daha dpoaskdpoaskd gitmiyorum ki derslere :')
    Ne işi olm? Ne işi?! Ha??
    Ben bunca zaman boşuna mı söylendim hırsız diye, herif raconunu biliyo doasjaospıd

    YanıtlaSil
  3. yazık ama arkadaş işte bişey de yapamıyosun asdfghjkjhgfdsdfghjk

    hadi inşallah alırlar seni işe.. bence almalılar yani.. almazlarsa söyle bana isimsiz küfürlü mailler atayım asdfghjsdfghjk ciddiyim!

    hem o hocaya da teessüflerimi iletiyorum buradan.. sınav öncesi yazışmalardan anladığım kadarıyla mitolojiyi yemiş yutmuş bir insanevladı var karşımda asdfghjkasdfghjk hayır yani ne anlatsın başka bu kız? yunanlılar bile bilmiyodur lan kendi mitolojilerini bu kadar asdfghjdfghj zaten o mitolojiler nasıl kafalardan çıkmışlarsa artık.. yemin ediyorum hepsi tecavüzcü,sapık,katil,sübyancı,hayvan-insan ayırt etmeden sevişen tipler asdfghjfghjk bi tane normal adam yok aralarında.. normal olanları da tanrılar manyağa çeviriyolar zaten bişekilde asdfghjdfghj neyse bence üzülme genş,bu o hocanın kaybı.. sendeki potansiyeli farkedememiş,yazık..

    YanıtlaSil
  4. ha öyle şeyler var dimi bi de. afrodit falan demişsiniz lan orda kocaman başka ne olucaktı tabi siz de haklısınız ljgnsdşjbd
    tişört falan bişiler diyodun ya. tişört değil benim derdim ama benim için büyük iş kendisi flvjdşgbd. senin için küçük benim için büyük adım misali. twitterda anlatamıyorum ama ortak takipçimiz merve bilmemeli -çok gizli-jfvngşdsjgnşjdf
    heytt be bu kadar da bilmezdim hee sdljfnlrjgvned. yazık lan sana ljdf.sajbges

    YanıtlaSil
  5. çok seviyorum la ben bu blogu. bilmiyorum daha önceden söyledim mi ama eğleniyorum bayaa bi. neyse.

    mitoloji hoş nays bi şey aslında. işim gücüm yok onları okurdum. hangi tanrı kimi koşturmuş, kim kimin tanrıçasını düdüklemiş diye bakardım.

    bi eski hallerine bak, bi de şimdiki hallerine... zeus, poseidon gibi canyiğitleri sirtakide omuz omuza düşünemiyorum mesela. siktiniz attınız mis gibi kültürü.

    o hocalara da söyle, yunan mitolojisini öğretçeklerine azucuk uhud, bedir, hendek savaşını anlatsınlar da ibret alın. mağara girişindeki örümcek ağıyla kuş yumurtasını anlatsınlar. iman dolsun minik yürekleriniz

    YanıtlaSil
  6. @sizomizo pdoasjkpdıoasjdpoasdjpıoasjd almazlarsa seni salıcam üstlerine o zaman :D
    Koskoca mitoloji lan yaladım yuttumdu işte resmen! Ne kadar seri katil, tecavüzcü varsa almıştım kafamın içine. Lan bi kere baştanrınız onun bunun karısına göz diken piçin teki odkaspodkaspod Baş kahramanınız ailesini katletmiş şizofren! Aman bi olay olmasın hemen ona mitolojik şeyler yazın. Ne içiriyolar, hangi yanardağın zehirli dumanına maruz kalıyosunuz ben anlamadım bu kadar şey sıkmak için.

    @seymsomething nasıl yapcaz la o işi? mesaj at tivitten ya da burda sohbete yaz ya da mail at yap bişey :D

    YanıtlaSil
  7. @googhan olm :''')) ben de seni çok seviyom dpoaskdpasodkasd

    Ben mitolojiyi çok severdim ta ki bu derse kadar. Bırakın ben kendim okuyım izliyim lan bana ders vermeyin.

    Ayrıca minik yürekler dpajspdoaskjdpaosdkaspodkasopkdaspodkaspdok öff :D

    YanıtlaSil
  8. mail adresini hatırlattığın iyi oldu bak attım ordan ldfjsşlgjdşlfd

    YanıtlaSil
  9. sahjdg of, facebook çalışması harikaymış. Sadece mitolojiden mi kaldın yoksa tüm dönemden mi kaldın?

    YanıtlaSil
  10. mitoloji dersinin olması şahaneymiş, kaldın demek teessüf ederim, hiç çaba göstermiyosun. (kendi ailemden örnekler)

    YanıtlaSil
  11. s6 Vala o kısmı biraz karışık benim bile anlatmaya açıklamaya dilim varmıyo :D

    gasilhane yok yok hiç şahane değil. Hiç gelemiyorum bu teorik derslere yok.

    YanıtlaSil