29 Haziran 2012 Cuma

Anime karakterleri ödül mimi

Aslında mim özünde Kore dizi karakterleri ödül mimiydi, narsistprenses'in de fikriyle bunu anime karakterlerine ödül olarak değiştirdim. Çünkü zaten aylardır seymsomethingin dizi ödül mimyle boğuşuyorum, sürekli kore dizisi izleyerek. Uzun süreli şeylerde çok çabuk bunaldığımdan birikmiş bi Kore dizisi arşivim yok. Japon dizilerini tercih ediyorum o konuda.
Ama oturup düşününce şimdiye kadar ki en zor mimle karşı karşıyayım. Ama çokta eğlenceli lan! Duruma bakılırsa her ödülü tek bi karaktere vermem imkansız. Dur bakıyım halledicem.

En çok güldüğüm karakter: 
Öncelikle Danshi Koukousei no Nichijou ekibini bi kenara koyup cevaplamak istiyorum bu soruyu. Sonuçta kimse bir Yoshitake, bir efenime Hidenori değil.



Ve bu ödülü hakeden kişi Tamaki (Ouran High School Host Club)!
Bu çocuğun gerzekliklerinin hakkını yiyemem.







En Tatlı Aşık:
Yok lan öyle bişey. Aşık olan kız olsa da erkek olsa da delleniyorum ben. Bi ağızlarını açıpta konuşmuyolar ya olay kıvrandıkça kıvranıyo. O yüzden tüm aşıkları kesebilirim. İlla ki ödül verceksem de, yaoi serilere yönelip, Akihiko'ya veririm.



En Cool Karakter:
Ne kadar çok karakter gelse de aklıma, ilk göz ağrım Dante'den kopamıyorum. O şekil duruşla, kıvrak hareketlerle iblis öldürmesi sonra da gidip çilekli dondurma yemesi. Ağzını yüzünü!




En Karizmatik Karakter: 
Ben karizmatikle coolun arasındaki farkı bilmiyomuşum lan galiba. Şimdi Dante karizmatik değil mi yani olm?! Karizmatik. Peki Alucard cool değil mi? Cool. Ama böylesi daha doğruymuş gibi de. Zaten ikisini alıp birbirine vurarak dövebilirim. Bilemedim şimdi bu 2 ödül arasında çok bi fark yok bence.




En Tatlı Gülen Kız Karakter:
Yok öyle bi şey. Ama sanırım fark yaratmasıyla Sawako'ya verebilirim bu ödülü. Çok çalıştı lan yazık, gülemiyo belki lan size ne!





En Yakışıklı Karakter:
Cevap nasıl da "neredeyse hepsi" lan! Çok zor ha du bi bakıyım. Ooo yapcak bi şey yok yardırıyorum sırasız bi şekilde.
Howl (Howl's Moving Castle)





Liseli yarim Usui (Kaichou wa Maid Sama)




Touya ( Ayashi No Ceres) Ço üzülüyom bu çocuğa :'(








Okumura Rin (Ao no Exorcist) Adam şeytan, adam mavi la!
Thor (Jyu Oh Sei). Beyaz saç takıntım göz önüne alınarak yazmadığım tüm beyaz saçlı karakterleri temsilen Toru kardeşimize de bir ödül veriyorum. (No 6-Shion, Dante, Zero, Hotarubi no Mori e-Gin, Bakuman-Fukuda, Guilty Crown-Gai...)  Çocuğa tayt, göbeği açık badi falan giydirmeyeydiniz iyiydi.
Bu ödülü burda bırakıyorum ben daha çok yolu var lan yoksa.



En Güzel Ses Tonu:

Bunun için en iyisi seiyuuları değerlendirmek, yine çok zor bi ödül ama, kendimi sınırlıcam. Sugita Tomokazu'ya Gintoki ve Hidenori'nin mikemmel karizmatik sesleri için bu ödülü veriyorum.






Vee bir de Morikawa Toshiyuki diyorum.  Dante'nin yanı sıra Takumi'nin (Nana) etkisi büyük.
Kendimi tutamıyorum bi ödül de Miyano Mamoru'ya veriyorum :')








En Uyumlu Karakterler:
Usagi Drop'nun Rin ve Daikichi'si çok mükemmel bi ikiliydi bence. İçimde çok büyük özenme durumları oluşmuştu.







Oga ve Baby Beel ikilisi de hem en uyumlu karakterlerden hem de en çok güldürenlerden. Bu yüzden En Çok Güldüren ödülünü de veriyorum.
Bi de en özendiğim çift ödülü varmış, onu da bu 2 ikiliye veriyorum.




En Güzel Ağlayan Erkek: 
Gin (Hotarubi no Mori E). Gel gör ki ağlamış mıydı onu bile hatırlamıyorum. Ağlamamıştıysa da ağlamış olsa eminim ağzıma sıçardı. Öyle böyle değil. Allam her aklıma geldiğinde içim burkuluyo lan :'( Ço üzülüyom. 40 dakikada insana ancak bu kadar sevdirebilir bi karakter kendini.







En Çok Nefret Ettiğim Karakter:
Bu ödüle de Orihime'yi bir kenara koyarak devam ediyorum.
Aklıma da hep son dönem izlediğim animelerdeki tipler geldi en nefret ettiğim deyince. başı Yuki-Yuno ikilisi çeker zaten. Öf bi gidin lan.




Misaki Mei (Another). Kız sen çok laf dolandırdın yeminle hep kürekle dalasım geldi, her ne kadar animeyi güzelce uzatmış olsan da, işime gelse de, elimde olmadan senden nefret ettim.


Azuki (Bakuman). Bi açıklama getiremem. Gereksiz lan, çok görünmese ya :)





En Odun Karakter:
Yachiyo (Working). Çocuğu yidin bitirdin lan yazıktır. Ah Satou canım Satou ya! 





En Kasvetli Karakter: 
Bunu da ben ekledim. Bu ödülü Zero hak eder. Vampire Knight baya baya kıro animeydi lan. Güller silahlar falan, kenan imirimizalıoğlunu koy oraya sırıtmaz hani.  Kaname olmasın Zero olsun demiş olsam da hep, olm sanane lan! Çıksana lan sen aradan! Kenarda köşede acı çektin bir sürü, ama Kaname varken sen kimsin lan!?


Bu mimi de burda bitiriyorum. Baya mimlemek istediklerim var ama çoğu bireysel anime blogu olmadığı için emin olamadım. voodoobaby'yi mimliyorum o yüzden, gerçi bol bol animeyle ilgili yazıyosun da belki böyle bişey de istersin didim. Onun dışında yapmak isteyen, anime izleyicisi genşlere gönderiyorum burdan. OPTM BAY.

13 yorum :

  1. Ahaha alırım bu mim'i ben xD Yalnız onlar ne güzel cevaplardır hele Vampayya nayto'ya kenan imirzalıoğlu dedin ya XD allaaaaaaaağm! XD Nasıl doğru bi tespittir ama Zero yenir yutulur o ayrı *-*

    YanıtlaSil
  2. (mathildaneith) Bloğum olsaydı ben de yapmak istedim bundan ya okurken kafamda benimkiler hafiften sıralandı şöyle. Zero'ya dediklerinde sonuna kadar katılmaktayım sana kenarda acınla geber bi git allah aşkına ya demişliğim vardır. En cool'a Kanamesama'mı koyardım ama hayallerimi sarstın Burcu Vampire Knight için. T_T kjwefbkwejb En cool karakter dediğin Dante hangi animeden gözüme kestirdim izliycem de. :D hayde gittim bi kaç anime kestirdim gözüme sayende hayra girdin bak, neyse ilk yorumun kısası makbulmuş. :D

    YanıtlaSil
  3. @voodoobaby böyle konularda favorimsin pdoaksdpoaskd o yüzden pasladım hemen. Aaa ivit lütfen şimdi o adamı o animeye sokarım ama Zero'nun da hakkını yemem!

    @mathildaneith enee şaşırdım ha dapsdkaspdk. Bence senin blog vaktin geldi! Dante abimiz Devil May Cry'dan. İzlediklerin oldukça bana burdan olsun twitterdan olsun dön, merak ederim :D

    YanıtlaSil
  4. Çog hoş olmuş lan.Olmuş yani :) Evet bende bu ödüllerden yola çıkarak anime dünyasına dalayım en iyisi.Çünkü ben mim'i anime karakterleri üzerinden yapmış olsaydım tüm cevaplar Usui olurdu :)

    YanıtlaSil
  5. Temeeem twitterdan izledikçe yorumlarını isterim o zaman. Usui'nin üzerinden çok sular geçtiğinden yine de hakkını yemeyerekten bir ödülü de ona verdim ama, izledikçe açılırsın :D

    YanıtlaSil
  6. 1- Bence en cool ya da yakışıklı karakter şeysine Gai (Guilty Crown)de eklenmeliydi. *-*
    2- Bööööyle izlediğin animelerin listesini şeyediversene bana.
    3- Bir de böyle bişey olduğunda beni de mimlesene la çok kıskananıyorum yeminle içim gidiyor :( Beni seven yok la ühühüüee

    YanıtlaSil
  7. 1.Guilty Crown'ın bokum gibi anime olmasından sebep Gai ço harcandı. Yoksa o beyazlar içindeki geri dönüşüyle çok güzel yerlere gelebilirdi.
    2. Çok var ama, sen tür söyle onun üzerinden konuşalım ^^
    3. dokasdpoasdkapsodkasd e taam yapsana sen bunu bilemedim la mim yaptığını özür :'(

    YanıtlaSil
  8. aha hay hay ya of kızım deli misin bi de kapatıp gidiyon yirim seni yaa maviş seni :D zero hakkında yorumuna öldüm bittim güller silahlar tam kenan imirzalıoğlu modunda harbici afsdfdfg

    çok beğendim mimi izninle kendime alıyom.. bi daha gideyim deme bloggerı çökertir çarpar böler google a iade ederim.. mavişim mavişeliiim mavişim yiyişelim töbe dinimiz amin.. bişi dicem sizede tipografida salak salak harf çizdirdiler mi assffd alakasız evet kabul ama acımız büyük...

    YanıtlaSil
  9. Hene ne kaa mıtlı oldum :')')') oıdjasodıasjd gitmicem bi daha yok ben dersimi aldım teem.

    Al al yap tabisi. Çogsel bi mim bu gittiği yere kadar gitsin :B
    Yalnız şarkıyı dilime takmayaydın iyiydi dpasjdoasıdjaıosdj
    Ene sen ney okuyon tipografi falan? Ben hep kalıyom o dersten de doıasjdoasıdj çizdirdiler ama hangi yıl hatırlayamadım bak. Sürekli çiziyom nassa kaldığımdan :')

    YanıtlaSil
  10. afsdfsddf grafik tasarım birinci yılım işte salak saçma sıkıcı işler yapıyoz..

    YanıtlaSil
  11. Hene biz de niye yoktu la 1. sınıfta tipografi odaksdopıaskdopk ne kaa geç o kaa iyi. Hiç sevmiyom.

    YanıtlaSil
  12. Bu mimi yapanlardan en çok seninkini sevdim sanırım. Sonlara doğru bildiğin sesli güldüm yahu xvnbcvxnb

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oha böyle bi yazım mı varmış fşskdfsdkfj tee 4 yıl olmuş bi göz attım da hiç birine vermem şu an bu ödülleri fşsdkjfskjf

      Sil