30 Mayıs 2012 Çarşamba

Tişört baskısı (uzun süreli yeni meslek)

Bu ara haftalardır bloga bir şey yazmamanın vicdan azabıyla kavruluyorum. Aslında ben az önce bu yazıyı bitirmiştim, bitaecik aşkım ttnet yine kendini geliştirirken benim neti kesiverdi sonra burası takıldı sonra kaydetmedi falan :''')'))' Gel kaç hafta yazı yazma! Sonra bütün hanımefendiliğimi üzerime takınmış, yazımı bitirmişken sil hepsini. Neyse yine küfretmicem şurda siftahımı yaparken.

Aslında çok çıkar amaçlı geldim ha tekrar bloga. Yoksa bişey yazcağımdan değil. Yazılcak bir sürü şey oldu ama bi kere bırakınca da gerisi geldi. Bi ara toparlarım artık. Hatta okul bitti ya belki bu hafta toparlarım la.

Neyse konu o değil şey dicem, bu ara sürekli birilerine blog resmi, taam la taam banner, header her ne ise, yapıyorum. Bu işi de başıma Seymsomething sardı pdaoksdpoaskdapod olsun dedim en azından çizcek bişeyler oluyo dedim. İsteyenlere çiziyorum. Sonra dedim ki bi de şöyle bi şey yapıyım. Bu ara kendimize yaparız diye tişört baskısı için bi şeyler çiziyorum. Başkalarına da çiziyim didim. Bilmiyorum talep olur mu, kesin mal gibi kalcam lan ortada dalısjdaopsdjapsdojapsdojsd Olsundu, şansımı denerim. Mesela gelceksin şunu çiz diceksin çizicem, maille imzalı halini atıcam, tamam bu olsun dersen 5-10 tl kadar bi para ço bişey değil karşılığında o resmin imzasız halini atıcam. Bunun gibi bişey. Hem orjinal, kimse de olmayan tişörtler olur la güzel olur dedim. Olum olur lan bence :'')')'''

He bi de son zamanlarda yaptığım bi kaç şeyi yükliyim ki bi fikriniz olsun dedim. Çok düşündüm ben bunları :')  Farklı farklı tarzlar isteyebilirsinize örnek olarak koydum. Hatta mailimi de yazıyım olur da, OLUR DA istersiniz falan :') burcutirt@hotmail.com  Evet bu kadar. Görüşürük.





16 yorum :

  1. oha 5 10 lira mı!?
    normal tişört diğimiz arkadaşlar 10 liradan başlayıp yürüyüp gidiyolar zaten. ucuzmuş ha!

    geçen 2 tene capıscanlı renkleri olan kırmızı ve mavi tişörtümü iyice kirleri çıksın diye 60 derecede yıkayarak bok ettim, hala acıları içlerimde. ÇIKTI KİRLERİ HE, ÇIKTI!!! (bok oldu hepsi)

    YanıtlaSil
  2. bi de komikli tişört satan yerlerde adam birine 25 lira demişti. la yürügit! kürk alıyorum sanki!
    çok kızmıştım

    YanıtlaSil
  3. anaaa zaten dertli başına dert mi açtım ne hehe heh he...

    çok mu kişi geldi lan başına dövelim mi?

    aslında çok şanslısın hee. son zamanlarda yırtıyodum kendimi insanlarla pişti olduğum için senin bu olayı kullanırım ben sınavlardan sonra istanbulda param olunca sdfghjfkgndf. bak iyi dedin hem ucuz da sevdim ben bu işi jbdflzsjfgldjrg

    YanıtlaSil
  4. bi de güzel bi baskıcı bulursan tişört parası dahil şöyle güzel bişeyler yap ustam alayım ben de asdfghjkjhgfdsdfghj bak ustam dedim,esnaf ağzı yapıyorum şurda asdfghjkjhgfdsdfghj ben buralarda baskıcı neyin bulamam,tişört desen ı-ıh o da zor,öyle izbe bi yerdeyim sen düşün artık,çuvalla falan geziyoruz biz hep asdfghjksdfghjk neyse dicem o ki tişört-baskı-resim dahil yap bi güzellik alayım hepsiciğini.. olur mu? bence olur asdfghjhgfsdfg ha bi de o tiovpili fotoların imzasızı var ki ben de yani istesem sana 5kuruş koklatmadan bastırabilirimki ben onları asdfghjkhgfdsasdfghjk ama yapmam niye? canım istemez de ondan asdfghjksdfgh off ne geyik yaptım asdfghjklsdfghjk kısacası işte biraz önce söylediklerim hafız.. kabul edersen bence çok güzel olur..

    YanıtlaSil
  5. şizo-mizo çoh doğru bi noktaya parnak bastı. öyle olursa çok çok daha muhteşem olur senin bu fikir sjfbjgnerşfvsdvjsz

    YanıtlaSil
  6. @googhan ya tişörtleri bi şeye benzese bi de! Bi adam da bize 1000 yıkama garantisi vermişti. Hoşt ya 1000kereye baskıyı bırak tişört dayanır sanki!

    @şizomizo pofksdpofkspdofksdpofksdpofkspdok senin betimlemelerle orda yaşamış kadar oldum zaten ben :D Ya tişört işine girmek istemedim çünkü kargo parası bilmemne millet ödemesin en azından didim. Onlarla uğraşmayalım dedim. Baskıcı desen, önce bi kendim gidip denemem lazım baskısı nasıl diye. Senin mağduruyiteinden ötürü sana baskıyı alıp yollama güzelliğini yapiciim elbette fpoaskpdokasopd ayıpsın. ben bi adam gibi baskıcı bulayım da :D

    @seymsomething yok olsun olsun iyi oldu eğleniyorum :D Şimdi eğer tişörtü bastır yolla talebi artıcaksa bildiğin gidip iyi bi baskıcıyla anlaşmam lazım ha. Bakalım nu iş nereye sürüklicek ona göre yaparım :D

    YanıtlaSil
  7. şu hayatta 1 kere baskı tişört yaptırmamış ve olayın nasıl gerçekleştiğini bilmeyen bir insan olarak çok yardımın dokunur haberin olsun :D

    o değil sen bu işi büyütsen öteki blogda oppacılar için bardak yastık falan satsan baya kazanırsın gibi hee :D

    YanıtlaSil
  8. Ben bi toparlanıyım da büyütücem büyütücem :D Bu sadece bi haberiniz olsun böyle bi şey var yazısıydı. Müşteri yollayın olm bana dpoaskdpaosdkaspodk

    YanıtlaSil
  9. vay anasını bugünleri görcekmiydik çalınmasın orda burda kullanılmasın mantığıyla tırt yazmak resmin ortasına :D:D:D:D

    YanıtlaSil
  10. İş ciddi görünsün diye daşoskdapsodkasopd halbuki orda burda imzasız halleri lan biri face prof fotosuydu daha ne :D

    YanıtlaSil
  11. hee şeyde tmblrda vardı sadece kafaları olan hatta onu snn yaptığını bilmiyüdüm işte böle "panpan"ına göstermezsen yaptığını

    YanıtlaSil
  12. panpayı bi anda japonca bi lakaba çevirdim şuan çok hşuma gitti gerçi her nekadar iğrenç bi anlama gelsede

    YanıtlaSil
  13. dıpasjdpoakspoaksdpoaskd gerek görmedim lan, burda aşağıladığım sen değilsin, yaptığım şey ha ondan gerek duymadım pdakspdoaksdoaskd :D
    lütfen bastacının hatasını hayatımıza taşımayalım dğpalsdpalspdasld

    YanıtlaSil
  14. ben sevmiştim tokat demekmiş ama katakanayla yazılıyü
    bastacıya laf yok lan adam bizden iyi yazmış

    YanıtlaSil
  15. Çalışmalarına bayılıyordum, çok güzel bir haber bu:) Şizo-mizo'ya ben de katılıyorum, şöyle güzel bir baskıcı bulursan ilk siparişi verenlerden biri de ben olacağım:)

    YanıtlaSil
  16. Araştırmalarım bugün başladı, sıkı sarılıcam bu işe! Halledicem bırakmıcam peşini dopakspdaoskdpaoskd

    YanıtlaSil