3 Mayıs 2012 Perşembe

Telefonunu klozete düşürenlere çok acilen...

Olm ço mutsuzum :'''''''''( Çiş yapıyım derken ahiiiyyyyy :'''''( Telefonumu klozete düşürdüm :'''''('(')')'(') Pantolonumun arka cebine koymuşdum unutup indirince tabi, lök diye girdi. Cepada günde yüzlerce kadının sıçtığı, işediği klozete, o anın sıcaklığıyla elimi sokup aldım. Ço şükür alan derin değildi, yarısına kadar batmıştı da elimi kesmek zorunda kalmadım, bi şeye değmedi.

Aldım koştum sardım sarmaladım, kurutma makinesine tuttup tek tek. Sonra yeni aldığım t-shirte :') sarıp eve gelince de zamanında okuduğum "pirincin içine koyma" meselesini yaptım. ALLAM ÇO ÜZÜLÜYOM. Kesin sıçtım ben de mi la :')

Bi de bütün bunlar başıma sırf cepaya gittim japonca çalıştım ve Kore'ye yollayacağım paket için alışveriş yaptığımdan mı başıma geldi allam :'( O değilde kıza çok güzel doğumgünü kutusu hazırladım. Bir sürü lokummuş, çikolataymış, şekermiş güzelce doldurdum. Kurdelaağsını bağladım :') Bu muydu hakettiğim!

Bi de oturmuş gerzek gerzek "vuuuyaaannng" "lleheyyyoooyyy" diye bi oyun bulmuştuk. I'm sorry I love you'da Moo Hyuk vurulunca çirkin kız ağlıyodu ya "vaaayyuuukkkkkk vuvuuyuuuhhh" diye. Öyle bağırıp hangi ismi söylediğimizi bulmaca oynuyoduk. Tam sıra bendeyken 2 çocuk geldi "Çok önemli bişey sormam lazım, kulağımı deldiricem de acil nerde deldirebilirim" dedi. Sonra da "peki sağ mı sol mu" dedi. Gaysen sağ bence yani dedim. Ben öyle gördüm. Bilmiyorum arkadaşım. Sonra ordan kaptırdı gitti, o gazla deldirmeye yer mi aradı Cepada naptı bilmiyorum. O DEĞİLDE TELEFONUM LA :'(

23 yorum :

  1. feağğğğhhhhhhh elimi zaten biliyosun feahğğğğğ

    YanıtlaSil
  2. jhsadg alışveriş merkezinde gezen insana sormak için ilginç bi soruymuş.

    Telefonun çalışıyo mu peki şimdi?

    YanıtlaSil
  3. Pırınc gecıcı cozum, 2-3 gun sonra pırtlıyo tekrar, duzeltıp satmak ıcın kullanıyolar genelde. Suyun ıcıne koyup bıze getırın dıyen telefoncuya rastlamıstım da o halıyle koyun dıyodu, kurutmadan.

    YanıtlaSil
  4. aneeemm geçmiş olsun.. bir keresinde babamın da telefonu aynen böyle tuvaleti boylamış,bir daha da iflah olmamıştı.. umarım senin ki kendine gelir.. iyice dezenfekte etseydin bari..

    YanıtlaSil
  5. Ben olsam hayatta daldıramazdım elimi. Telefonum gittiiii ağıtları eşliğinde tuvaleti terk eder bir daha da o mekana uğramazdım :D

    İnşallah yaptığın şeyler işe yarar da kurtulur telefonun. Hat nasıl olsa bayilerde yedekli oluyor alırsın :)

    YanıtlaSil
  6. @tığçe hala gülebilirim lan dopjsdpoajdoaşsjdasod

    @s6 vala kulağımı deldiricem diye titremeye falan başladı heralde, birden belirdi.
    Ya açıyorum "samsung" yazıyo sonra işletim sisteminin slaytı mı denir ne denir tam onu gösterirken takılıyo başa sarıyo sonra sürekli :'(

    @kepazeyim kurutmadan olayı için çok geç artık tabi :'( Hiç iyi olmadı bu şimdi yiaa :''''(

    @şizomizo eneeeemmmm kesin kurtulamam ben bu işten. Höfff resmen telefonumla geçirdiğim anlar film şeridiyle.... ALLAM :'''(

    @mydestiny vala ecele kadar gitse o klozet borusu yine daldırırdım. Bırakmam ölüsünü de dirisini de! Hat zaten umrumda değil ama işte dilifonum :'(

    YanıtlaSil
  7. amanıın çok geçmişler olsun ben de tuvaletin deliğine telefonunu düşürmüş biri olaraktan çook iyi anlıyorum seni:(( benimki açılmamıştı bile hattı alıp direkt fıydırıp atmıştım ben vuhuu yeni telefon alıcam diye akjshd

    YanıtlaSil
  8. Bu arada Header'ın çok güzel olmuş beyb (Y)

    YanıtlaSil
  9. Keşke benim de telefonum eski olaydı ama ne heveslerle alınmış yepyeni bi telefondu :'''''''( Ondan bu kadar üzülüyorum ya.
    Teşekkür ettim bi de :')

    YanıtlaSil
  10. pirinç candır lan! biz de öyle fotoğraf mekinesi kurtarmıştık bi keresinde. oluyo yani.

    onu geç telefon popo cebine mi olur lan fff. oturunca falan kırılmıyo mu o yuh lan sdfghjvjfnvsjnfd

    anlataydın kıza anlataydın neler yaşadığını sdfghjklnfvdojvn. onun da bilmeye hakkı varmış bence dfghjkl

    o ne biçim oyun lan sdfghjsfjvnfvnd.toplum içinde utanmıyo musunuz?çekinmiyo musunuz o sesleri çıkarmaya? dfghfjnsfvnsoıvndsfon.
    gaydir kesin he gider sağ tarafı deldirir fghjvndfjnvdsfj.

    düzelir düzelir merak etme ona biraz zaman ver yeter ki :D

    YanıtlaSil
  11. Ay bi umut ışığı böyle :'''''''''') Düzelsin la nolur. Hayatımın en zor anlarını yaşıyorum. Bi de çizim tabletimi kalorifere çizdirdiğimde aynı duyguları yaşamıştım. ÇOK ZOR.

    Ya yürürken elimde durmasın diye bol olan cebime atıvermiştim. Otururken alıp masaya falan koyuyodum yani.

    Yanımızda bi kadın vardı. En son başka boyuta geçiip hııfffkkkk feehhhğğkkkk sesleri çıkarınca biz kalktı gitti.

    Ben gaysen sağ değilsen sol deyince hee solu deldiriyim o zaman dedi ama sen bu yaşına kadar bunları öğrenmedin mi çocuğum ya.

    YanıtlaSil
  12. oha! tablet daha kötü O_O hiç tikat etmiyosun hiç hiç

    belki küçüktür. ankaraya okumaya gelmiştir ailesinden uzak olduğundan da böyle bi çılgınlığa yeltenmiştir sdfghjkfjnvdf. ne bilsin çocukcağız dfghjvjnfvfd

    YanıtlaSil
  13. Oha çok kötü zamanlarmış. Çook eskiden bi arkadaşım da nası yapıyosunuz lan o da çıkarmıştı delikten. Ama çalışıyo o telefon merak etme. Yapılır düzelir falan da bu gerçekle yaşayabilcek misin?:))

    YanıtlaSil
  14. Alınıyo lan, o an böyle bi kaynar su yiyince yüzüne gözüne, ışık hızında alınıyo :')

    Böyle haberlere çok seviniyom, inanıyorum benim telefonumda çalışıcak! Bi kaç gün müslüman olup dua etcem hep!

    YanıtlaSil
  15. ben telefonumla beraber yüzmüştüm, çalışmamıştı pezevenk. hep o tuzlu su yüzünden!

    bi arkadaşım da içtikten sonra hem benim suratıma, hem telefonun üstüne kusmuştu. akşam yıkamış, sabah da bi güzel bulaşık deterjanıyla ovalaya ovalaya silmiş. telefon çalışmıyor haliyle.


    bunlar kötü örnekler tabi. bok deliğine düşen bi telefon daha duymuştum, çalışıyodu o.
    ayrıca google earth üzerinden kabe tavafı düzenliyorum, bence kaçırılmayacak bi fırsat!

    YanıtlaSil
  16. Ben telefonumu 55cm karın içine düşürmüş 5 dk sonra farketmiştim.Telefonumdaki bilimum ne özellik varsa hepsi sizlere ömür..

    Bu arada,koreye paket yollarken içinde olan şeyleri yazarken çikolata yazmıyorsun demi? çikolatanın kargoyla koreye girmesi yasakmış paketle sarıp sarmalamak gerekiyor mu??

    YanıtlaSil
  17. Oyy kötü olmuş geçmiş olsun :/

    İçindekiler kısmına sadece yiyecek yazmıştım geçen sefer yanlış hatırlamıyosam. Öyle ayrıntılı bi tutanak değildi yani. Çikolata ve çikolatalı bir sürü şey yollamıştım sorunsuz, bizim burdaki ptt adamlarının çok sinir insanlar olmasına rağmen.
    Bu sefer de hepsini bi hediye kutusuna koyduğum için paketsiz şekilde kesin sorun çıkarırlar ama yok yani bi şekilde yollarım.

    YanıtlaSil
  18. Çikolata sokmuyolarmış allahım sevimli gibi:)) Bilmiyodum. Bizde sürüyle gerekli şey yasaktır, onlarda da çikolata demek:)

    Sana sorular sordum az önce bilogumda ama içinden de cevaplayabilirsin tabi. Telefonun akibetini de yaz bi ara. Servise gitti mi kaç para bayıldın, her ayrıntı:))

    YanıtlaSil
  19. hacı samsung yazısından sonrası açılmıosa malesef dokunmatik panelin cortlamıştır.. 60 liraya fln değiştiriolar star modelleri seninki ne bilmiorm ama öyleli bişiy olabilir.. ço geçmiş olsun. sende sıçtıysan oraya yabancıya gitmemiş ldfkshdfkhsd

    YanıtlaSil
  20. Ahaha! xD Bu kadar korkunç bi olay bu kadar komik anlatılır xD Aynı şey başıma gelse ben de 4 elle sarılırdım benim takoza. Hayır yenisi alınmayacak biliyorum ondan <_>

    YanıtlaSil
  21. @gasilhane temem bi kafamı düz yola sokabilirsem gelip cevapliciiğim sorularını. Telefonda pirinci yiyince kendine geldi. Kamerada tık yok ama, servise götürebilicem umarım bu hafta.

    @demet şu an tek sorunum kamera bozuk ama bi götüriyim baktırıyım. Sıçamadım laa sıçamadım :') Belki içim gitmezdi o kadar dopaskdpoaskd daha pantölönümü taze indiriyodum.

    @voodoobaby takoz makoz telefon bi yerde ya :') Hep yanında, bi dara düştü diye elimi uzatıp çekmeyeceksem onu, yazıktır!

    YanıtlaSil
  22. Aynı şeyi 7. sınıfta dersanede yaşamış biri olarak sizi çok iyi anlıyorum. Not: Benimki gömlek üst cebimdeydi ve tuvalet alaturkaydı. İkinci not: Orada bulunma sebebim sadece peçete alıp çıkmaktı. Yanarım da ona yanarım zaten. Ama eğildiğim an olan oldu! Cumburlop diye kaydı güzelim telefon, ben de "gulp" diye yutkunarak kaldım. :( Gözler faltaşı gibi açıldı bende, gözyaşları birikti, içimde de bir korku vardı ki -bir daha telefonunu göremeyeceksin nı ha ha diyen bir iç ses yani- anlatamam. Sonra çığlık çığlığa ders salonuna koşmuş, görevlileri tuvalete toplamış, hatta o görevliler her türlü sopa, paspas daldırmışlardı tuvalete ama telefonun çoktaaaan lağıma gittiğini öğrenmiştim.

    Yaşadığım şok sonucunda hüngür hüngür ağlarken geçmiş olsun yerine "Ailen çok kızacak diye mi ağlıyorsun?" diyen tipleri alıp boğasım gelmişti, öhöm. Ha bu arada ailem kızmadı, doğal olarak, bilerek atmadım sonuçta. "Sana bir şey olmadı ya gerisi önemli değil" diyerek beni teselli bile ettiler, haklarını ödeyemem ben annemin de babamın da.. Ablam da "sakar" diye dalga geçip durdu, ta ki kendisi de 2 yıl sonra telefonunu düşürene kadar. :D İlahi adalet! :P

    Ama yanarım da telefonun hafıza kartındaki 80 fotoğraf için yanarım. :( Daha bilgisayara atamamıştım ben onları. :( Antalya gezisi, okul, dersane, aile, tanıdıklar... Hepsi şimdi lağım farelerinin elinde. Yıllar sonra fareler toplanıp şantaj yaparlar bana diye korkmuyor da değilim. :D Ama işte o hafıza kart var ya o hafıza kart, müzikler, resimler, her bişi, ühü. :'(

    Geçmiş olsun size de. Hem bence şanslısınız. Sonuçta hala sizinle telefonunuz. Ben ona veda ederken çok üzülmüştüm. :(

    YanıtlaSil
  23. Ay o tam düşeceğini farkedipte engelleyememek yok mu :'( Yazık olmuş telefona tüh.

    Ama benimki düzeldi hemencecik, çok şükür. Gözüm üzerinde artık :D

    YanıtlaSil