2 Mayıs 2012 Çarşamba

Korku filmi izlemeyi beceremiyorum


Dün bi korku filmi izleyelim dedik, 2 film indirmiştim "Alone"u izleyelim dedik. Sürekli korku filmi izleyen biri değilim. Belli başlı olanlar dışında da pek bilmem zaten. Böyle arada gelir izleyesim işte. Ama anlamıyorum lan bu işten heralde bi doğru filmi seçemedim. Bu filmde de gülmekten sıçtık yani.

Filmin her bi karesinde yeni karakter eklene eklene gitti. Sürekli "al biri daha, hey allaam " dedik. En başta gösterilen sahnenin olayını son 5dk.da anladık. Hani filmi izlersin izlersin sonuna kadar bişey anlamazsın, en sonda bi açıklığa kavuşur "haaaaaa, ohaaa" dersin ya. Biz sürekli küfrettik. Yapmamışlar çünkü. Maç izler gibi izledim bağıra bağıra, üstümü başımı çekiştirerek.

En başta çok gereksizce bi kızın bunalımını ve intiharını izlettiler. Bi böcek efektidir takılmışlar gitmişler. Cidden herifler böcekleniyo mu napıyo anlamadım da. Kız odasına falan sıçmış böyle oh mis. Kız, ona takılıp duran kötü kızı odasına çekiyo, mal mal konuşup boğazını kesiyo. Sonra kötü kız da intihar ediyo. Ama bunların filmle hiç bi alakası yok.

Asıl kızımız da bu intihar edenin kankasıydı. Ama onun kafayı yeme sebebi amcası sandığı adamın aslında babası çıkması. Amcayı da Kore büyükelçiliğine danışman olarak bekliyorum bu arada. Neyse, kız kendini odaya kapıyo bi kaç gün, bi iniyo aşağa saç baş daalmış. Ben bi yıl taramıyom saçımı öyle olmuyo lan. Bu büyükannesi odasınıın penceresine merdiven dayayıp çıkıyo kızın. Kız bunu aşşa itiyo falan. LAN 17 YAŞINDA ERGENİN YAPTIKLARINA BAK! Sen gel bakıyım buraya kendini odaya kapatmak ne demek. Ne demek lan ne deemeeekkk!!!? Senin ağzına sıçarlar, sen kimsin ki lan bebe?!

Büyükanne olayından önce mi sonra mı ne, bu amcasının (yani babası) sevgilisine matkapla dalıyo. Kadın koş git de, bu bana böyle böyle yaptı diye, de mi?! Duygusal bunalım yaşıyo karışmayın kıza falan diyo. Gerzek misiniz lan bi gözünüzü açın bakın kızın tipine!!

Ha sonra bi de evin hizmetçisini baya alıyo varile tıkıyo bu kız yine. Ama sen koskoca kadını 17lik çıtır halinle bi varile nasıl tıktın, efenime o varilin neresinden tıktın amk bi tane göz kadar deliği vardı!?!!! Biri de çıkıp sormadı ki film boyu bizim hizmetçi nerde, hay allah evi de bok götürmüyo hala tertemiz ama kim yapıyodu ki bu işleri diye!!?

Her şeyden önemli olarak hiç mi seni seven bi arkadaşın yok, olm bu film ne lan diyip silkelemedi seni arkadaşım ya! Hadi yok diyelim o settekiler "o değilde biz ne çekiyoruz amk bu ne lan akakkekekek" diye dalga da mı geçmediler.

Sonuç olarak bi adam gibi korku filmi istiyorum allaseniz ya :') Yine bi Japon-Kore filmi olarak tabisi. Bana burda Garez, Testere derseniz... 3 noktalı bitiririm cümlemi böyle.

6 yorum :

  1. yok abi sorun sende değil valla bak onlar film yapamıyor sdfghjkldjngj

    amcası babası çıktıysa ne olmuş yani. ergen değil misin? bi depresyona gir çık alla alla ne diye elalemi kesip biçiyorsun? hele o büyükannenin suçu ne? kadın yaşlanmış zaten tek ayağı çukurda sen ne diye son günlerini onu camdan atarak yarıda bıraktırıyorsun?

    hem sen hizmetçiyi tıkmak için o varili nerden buldu? bu kız nerelerde takılıyo? ya da eve kocaman varille girerken kimse mi görmüyor? yuh lan! 1 tane cevap yok ortada fff

    bu arada cidden depresyonda 2 gün odadan çıkmayan kişinin fix tipi inanılmaz dağınık saç, gözlerin altında simsiyah halkalar (sanırsın o kişi panda soyundan geliyo) ve kıpkırmızı gözler. 2 gün boyunca yemek yemedi, su içmedi, tuvalete gitmedi ama bu kız kalkıp birilerini öldürebilecek enerjide. ne kullanıyo lan bu bize de söylesin fff

    falan filan böyle muhabbetler fff. olm anca gülmek için izlenir bu japon-kore korkular dfghjklfjnvf



    dipnot:herkes senin japonyaya gitmeni istiyo anlaşılan son reklam en çok okunanlarda sdfghjkfsjneosf

    YanıtlaSil
  2. Zaten dayanamayıp bi yere dram sokmuşlar doğaksdğoaskadok ama gitmedi o kadar gülmeden sonra tabi.

    Valla el bebek gül bebek büyüdü bi de, 2 günde düşman kesildi, utanmaz küstah nankör!

    Harbiden lan sen o enerjiyi nerden buluyosun! Katliam yaratıyolar resmen o şekilde.

    PODKASPDOKpokdaspdokaspodkpoKDPOAKSPO işte artık iyi niyetlerinden mi desem ne desem. Bi gidiyim lan artık :'(

    YanıtlaSil
  3. Bir Kore filminden uyarlanmış bir amerikan filmi önmermek istiyorum. Sİnir bişey. Uninvited.

    YanıtlaSil
  4. ahaha xD Demek ki uzak durmak gerekecek bu filmden :P Birinin kendini feda etmesi gerekiyor

    YanıtlaSil
  5. @vladimir sanırım direk Kore versiyonunu izlicem eğer bulabilirsem. Yoksa artık Amerikan versiyonunu izlerim napalım.

    @voodoobaby gülmek için izleyebilirsin aslında eksik kalınmaması gereken de bi film :D

    YanıtlaSil
  6. dream house u bi deneyebilirsin.

    YanıtlaSil