6 Mayıs 2012 Pazar

Açıklanamayan olaylar

Aklıma takılan bişeyi söylemeyince ya da yazmayınca vala bi odaklanma sorunu yaşıyorum. En iyisi hemen yazıp işime gücüme döneyim.

Bi süredir aklımı kurcalayan olaylar, dün gece tam uyumadan önce yine bende soru işaretleri bırakarak gitti. Şimdi hazırsak geçmişimden açıklanamayan olaylar dosyasını açıyorum.

Benim için en gizemli ve iç acıtıcı oalnıyla başlıyorum. Beni Döven Ahmet'i bilirsiniz. Heh, işte onla sinemaya gönderiliyoruz. Ben de 8 yaşında değilimdir belki. İlk kez sinemaya gidicem. Halka açık sinema değildi de bi tesisin sinemasıydı. Servise binip gidicektik. Hani çocuğunuzu hangi filme yolluyosunuz bi bilin de mi lan, bi araştırın bakın. Hayatımın ilk sinema filmi "Öğretmen" miydi adı "Tehlikeli Öğretmen" miydi neydi!? Dur bakıyım bi ne bokmuş. http://www.imdb.com/title/tt0133046/ bu lan bu! Allah belasını versin. Ama konu film değil. Filmi izlerken yanımıza yiyelim diye anneler bize "balık-ekmek" vermişti. Abi sinmeya gidiyoruz ya!!! Biz tabi utancımızdan yiyememiştikte, yolda Lays ve Oops almıştık (adı böyle miydi lan o içeceğin?)
Neyse film sırasında içerken bunu, ben bezip koltuğun altına koymuştum, sonra içerim diye. Sonraaa içesim geldi. Aldım,diktim ve yuttum ki, boğazımdan bir topak geçti :''''''''')')''))' Bilmiyorum hiç neydi o. Mide bulantımla Lays'e saldırmıştım da yine dayak yememe ramak kalmıştı galiba.

Bir diğer hikaye de ilk korku filmi izleyişimle alakalı. Bu olayda da sanırım 4 yaşındaydım. Evde oturmuş Zeyna'yı izliyorum. Sonra reklam girdi, ben tivi başından ayrılmayaraktan devam ettim reklamları izlemeye, sonra tekrar başladı. Ve hatırladığıma göre de o zamanlar, gösterilen filmin adı kenarda yazmazdı. Neyse izliyorum izliyorum allahım zeyna çıkmak bilmiyo. Bi tane çirkin bebe milleti kesip deşip duruyo.Tahmin ettiğiniz üzere Chucky'yi izledim ben. Oturdum filmin yarısını elbet gelir Zeyna olayı çözer diye izledim saf ve salak bi halde. Sonra odaya giren biri, artık kim hatırlamıyorum, zaten gözüm dönmüş orda, kanalı değiştirmişti. Şimdi Kanal D sana sesleniyorum. Ya o seneye döner bu gizemi çözersin ya da çözersin! Sen orda Zeyna bitmeden başka film başlatıyosun ne demek ya ne demek!?!! Hem aşşa yazmıyonuz adı ne diye hem de sabahın köründe korku filmi koyuyosunuz lan!

Son olarakta, bi gün evde yine oturuyorum, yine 4 yaşlarında olsa gerek. Burnumdan boncuk düşmüştü, böyle minik bi tane !? Neyse bu kadar, görüşürüz.

10 yorum :

  1. olm nedir senin bu çektiklerin ya. valla bak seni bundan sonraki hayatın bari sorunsuz geçsin diye koruma altına alıcam lan. yazıktır burda ilerki nesli eğitecek analardan birisin sonuçta.

    o oops içme olayında bence büyük yudum aldın ama ilk defa böyle bişi yaşadığından yanlış düşündün. yoksa ölmedin lan bak yaşıyosun hala. ama yine de bundan sonra ağzı açık içeceği sağa sola koyma fff

    yuh! 4 yaşında chucky mi izledin :O iyi katil falan olmadın ya da bütün oyuncaklarını onlar seni ölmeden sen kesip biçmedin (yapmış da olabilirsin bu konuyu daha önce konuştuk gibi hatırlıyorum). kanal D cidden sana bi açıklama yapsın lan!
    bu arada sağ altta filmin adını yazsaydı 4 yaşında okuyabilecek miydin? dfghjksrvjlfdnvbfd

    YanıtlaSil
  2. dşlasdpaoşskdapsodkasdbundan sonraki hayatım diyosun da daha 3 gün önce bok deliğine telefon düşürdüm lan!

    Yok hayır büyük yudum değil olay, biliyorum ben bişey yuttum! Böyle büyük bi toz topağı mı desem ne desem alalhım :')

    İzledim vala da izledim ama o muhabbeti hatırlayamadım şimdi :D O zamanlar biliyodum ki la okumayı. Zaten oraya Chucky ya da Zeyna yazsalardı, okuma bilmeyen bilirdi farkını heralde. Harf değişikliklerinden. Kardeşim öyle anlıyodu hangi çizgifilm olduğunu falan dpaoskdjpaoskd

    YanıtlaSil
  3. bundan sonra dedim lan telefon geçmişte kaldı sdfghjdvşfvnrştvjfn

    geçti geçti merak etme. o kadar yıl geçti vücudun atmıştır atacağını sdfghjklfvdngvşdg

    ben mi gerizekalıydım lan 5,5 yaşımda öğrendim ben okumayı-yazmayı fff. utandım la kendimden fff.

    YanıtlaSil
  4. jasghdy son cümleyi söyleyiş tarzına sesli güldüm.

    Oops nedir ya? Ben ilk defa şurda duyuyorum öyle bir içeceği. Kutu içecek mi, cam şişe içinde bişey mi yoksa capri-sun gibi böyle paketsel ambalajlı mıydı?

    YanıtlaSil
  5. O değil de Katie Holmes'a maruz kalmışsın çocukken. Herşeyin müsebbibi o.

    YanıtlaSil
  6. hfyvgdjufvjydyhu ahmete bloger camiasi kin guduyor;) butun sayko anilarinda ahmetle. Psikologa gidersen senin cocukluguna inmek baya zaman alir;)5

    YanıtlaSil
  7. @s6 googlea pınar oops falan yaz çıkar. Bi ara geldi geçti öyle.

    @gasilhane hadi ona maruz kaldım bari daha iyi bi filmde maruz kalsaydım.

    @demet şdkaspdoaskdpaodkapsdjasıpdj aklıma gelen şeylerde hep o figür var ama ne yapabilirim :D

    YanıtlaSil
  8. Yazılarınızı gityat.com ' da paylaşabilir, sitenizi tanıtabilir ve kendi kanalınızı kurabilirsiniz. Sizi de aramızda görmek bizi çok mutlu eder.

    YanıtlaSil
  9. biraz geç oldu ama yeni okudum sen neler yaşamışın olm?! töbeyareppiiiiğğğ :D film de ne biçimmiş la insan çocuğunu harry pottera filan gönderir ne biliyim animasyon filan neyse çok geçmiş olsun kardişim kjlsdfnvjkldsnmfdvklnjfv yazık la yazık kıyamam :''''''''))))

    YanıtlaSil
  10. Benden de geç bi cevap oldu la :'( Bloga bakmayınca. Harry Potter o zamanlar yoğdu olm :'( Yoksa ben de isterdim ilk sinemam harry potterla olsun. SAOL KARŞİM :''')')')

    YanıtlaSil