27 Nisan 2012 Cuma

Yine anlamadığım bir mim :')

Diziler ve ben diye bi mim çıkmış. Önceki mimlerin hepsine sevimli gözle baktım, abi bu ne lan?! Diziler ve ben ne?! Bu kadar mı dizileri alıp içinize tıktınız, sevginizle boğdunuz? Nasıl bi kafayla oldu bu iş? Hiç anlamadım yine ne bok yazıcaz buna, zamanında takip edip, artık arada bir baktığım dizileri yazıyım bari. Ne yazıcaksam artık. Kendimi neresine oturtcam bilmiyom.


Böylesi bir daha gelmez dediğim tek dizi Friends'tir. Hangi karakteri daha çok sevsem diye düşündürüyo insanı da yok lan seçemiyosun. Hepsi birbirinden gerizekalı olabiliyo. En başlarda Ross'u pek sevmezdim. Ama sonra kendisi zirveye oturmuştu resmen. Dizi kadar sahne arkası olaylarını izlemekte çok eğlenceliydi. Bi sahne koyyim dedim şuraya bir saattir bir sürü şey izliyorum bak! 

En son buna karar verdim. PODKAŞODKğdokaspodkasd ay çok gülyom.


Bu aralar devam etmesini dört gözle beklediğim dizi. Bilmiyorum başladı mı ki lan? 2012 eylülü gibi diye duymuştum ama başladıysa da bi haber veriniz :') Tabi herkes bi David Tennant olamaz. Barty Crouch Jnr. iken tipine ölüp bitmiştim de sonra bi baktım Doctor Wholuğu devralmış! Sonra gidince mecburiyetten Matt Smith'i de sevdim napalım, yoksa katlanılmaz o acıya. Şimdi o giderse yerine geleni de sevicem. Çünkü kim oynarsa oynasın Doctor Who'nun hakkını veriyo bence. Tip değişse de karakter hiç değişmiyo. Efeklere laf edenlerin de ağzına çarpıcam! Yeminle kurgunun içinde başım dönüyo ya, öyle mikemmel.



İzlemeyi bıraktığım dizidir kendisi. 6. sezon mu 7. sezon mu tam hatırlamıyorum bitirip bıraktım. Çünkü Cuddy ile çıktığı dönemde, Hugh Laurie'nin çıplaklığına dayanamadım. Sonra da o etki gitmedi üstümden. Çıplak görmeye tahammül edemediğim bi adammışsın demek ki, yapcak bişey yok. Ama böyle görüyorum, "işi gücü laf sokmak, tıp terimleriyle konuşup konuşup son 5dkda olayı çözüyolar nasılsa" diyen densizler var. He  densizsiniz bence. 
Bi de densiz demişken aklıma geldi önceki ankette "yazma" diyen şimdiki ankette "çizme" diyen biri var. Bi tanesi Batu olsa hadi, diğeri için; "KAKGİTLAN". Madem nefret ediyon benden ne takılıyosun hala burda. Densiz.

Yeter la mim içinde başka yazmıcam, aklıma da gelmedi zaten dizi falan. Himym bi de tbbt vardı, ama son sezonlarını hiç izlemedim, gitmediler. 

Son olarakta tabiki de beni mimleyen Seymsomething! Sana bişey demiyorum artık dğasokdapsodkaopsdk http://seymsomething.blogspot.com/2012/04/mim-diziler-ve-ben.html yazı da budur efenim. GÖRÜŞÜRÜK.

10 yorum :

  1. olm mimleri sana paslamak en büyük eğlencem lan djnjdsncvdrfıuendfvlnr.
    hem cidden kimse o kişi çıksın ortaya kaksın gitsin ayıp lan bu yaptığı -.-

    mimlerde mantık aramamayı ne zaman öğreniceksin merak etmiyo değilim he. yakında "bir film olsan 1 günün nasıl geçerdi" diye bi mim gelecek diye beklemeye girdim ben svljnofensğornfdğovsr

    house ve friendse diyecek bişeyim yok da olm doctor whoyu izlemeyen tek allahın kulu benim sanırım. nası dizi lan o öyle herkes izliyo fff

    YanıtlaSil
  2. 3 gundur ust uste kac tane yazi yazdin, nasil yaptin anlamadim ki? Ama seymsomething yine mimlemis seni. En iyisi sikayet edip ayril sayfadan. Baska turlu olmaycak gibi...

    YanıtlaSil
  3. @seyma en son bu mimde aradım mantık daha da aramam tamam lan pdoasjdposjkdapısdj bezdim zaten.
    Olm bak densizlik etme otur izle. İlk 2 sezondan sonra teheey teheey diyip kaptırıp gidersin zaten. İzle yani, izle.

    @mikalzia ya benim geçmiş aylara bakılınca aylık 30-40lı sayılarda dolanıyorum zaten. Ama bi kaç aydır azalttım bunu. Bu 3 günde de mimler sayesinde coştu birazcık.

    YanıtlaSil
  4. orda aslında film değil "fil" dicektim bak yanlış yazmışım asdfghj.

    istanbula dönüyim başlıyım o zaman bu ne ya çağın gerisinde kaldım resmen sdfspfdfkmsdf


    @mikal zia, teessüf ederim. napıyım şu kızın mimleri kendi diliyle anlatması çok komik asdfghj. sürekli yazdırasım var fnşsldjnfjnvjnvfsjndfjjn

    YanıtlaSil
  5. Kendinden komikli zaten bu kiz. Ne yazsa gulecez de simdi cok bahsedip "lan acaba citayi cok yuksege mi koyduk ?" falan diye dusunup performans dusuklugu yasasin istemem. Cok derin dusuncelere daldim ben...

    YanıtlaSil
  6. Oy çok büyük sorumluluk bindi omuzlarıma :')

    YanıtlaSil
  7. Doctor Who, iğrenç, bi Doktorlar diil!?
    House, ne o yahu? Bence Evim Şahane var onu izle.
    Friends, Kavak Yelleri var onu izle en iyisi, bitti biliyorum.

    Not: Tamamen uydurdum, taşlamayın.Durun lan?! Neyse, iş işten geçmiş,
    House fanatiğiydim, doktor olmayı bile kafama koymuştum onun yüzünden. 3. sezonda pert etti beynimi söküp attı devam edemedim.
    Doctor Who, David Tennant kalaydı, biz onu çok sevdik ailecek. Matt Smith gelince, bu ne la?! phuauha şeklinde güldüm, cidden. Sonra Karen Gillan'ı görünce(erkek milleti hepimiz aynıyız hocu) dedim ben devam ediyim en iyisi, tekrarlarını izliyodum tv'de. O da beynimi s.atınca bırakmadım o beni bıraktı. Bekliyorum, tam zamanında bırakılmış, iyi olmuş ne zaman gelecek la?

    YanıtlaSil
  8. İlk 2 yazdığını devamına geçemeden tekrar tekrar okudum ha doğru mu okuyorum diye! Neyseki doaksdaopskdaosdk

    Ene housetan erken ayrılmışsın ama bence.
    Vala şu an ihtiyacım olan şey yeni Doctor Who bölümleri yea. Yeni bi doctor görmek istiyorum hatta, kim olcak acaba heycanını yaşamak istiyorum spoiler yemeden!

    YanıtlaSil
  9. Vallahi ben araştırma yapmıyorum artık ama bi site bulmuştum geçenlerde, full doctor who için yapılmış, yeni sezon hakkında tüyolar falan, ingilizcemiz yetiğince. Üsttekileri görmezden geldiğine sevindim, korkuyordum la! :D
    House'a gelecek olursam, ne zaman Cuddy ile ilişki başlamaya yakınsa ben o zaman bıraktım, sezon 3'ün sonları ya da 4'ün başları gibi de olabilir :') Ben karşıydım abi, House ile Cuddy birlikteliğine, dedim bu House yalnız kalsın, güzel sindiriyordu yalnızlığı, yapamadılar illa başını bağlayacaklar adamın, iyiki bırakmışım yahu. Etraftan toplama diziler işte, o denk gelir izlenir bu denk gelir bişiler olur öyle :).

    YanıtlaSil
  10. Ha tam o zamana denk geliyosa bıraktığın dönem, çok yerinde bi karar. Ben de bırakaymışım keşke :') Tiksindim lan sen koskoca houseu kadiye yap! Bezmiştim sürekli cıbıl cıbıl dolanmalarından.

    YanıtlaSil