13 Nisan 2012 Cuma

Titanic'i sinemada görmekte varmış :')

Bugün Titanic'i izlemeye gittik. Böyle bi mutlu bi çok şanslı hissettimn kendimi. İlk izlediğimde 8-9 yaşındaydım da Kate Winslet aşkım o zaman başlamıştı. Şimdi o zamanki halleriyle sinemada izlicek olmanın heycanıyla gittim. Bu kadar güzel bi kadın daha yok lan!!!!!!11!!1!!

Cepa'nın sikindirik 3d sistemine rağmen, yine de çok yorucu değildi. Karayip Korsanları'nın son filmindeki gibi sadece altyazılara boyut verirler diye çok korkuyodum. Bi de suda boğulmak, tsunami, okyanus ortasında kalmak tarzı korkularıma rağmen pek bi klostrofobik olay yaşamadan günü tamamladığım için kendimi bugünün kahramanı ilan ediyorum.

İzlerken bi 10-15 dk sonra farkettim ki ben bu filmi ilk defa altyazılı izliyorum! Jack'in o cıbırık sesi yoktu çünkü, anca o zaman farkettim. Yine çooook tepkisiz bi salonda izledik tabi. Vala sırf bu yüzden parayı bulunca evime sinema salonu yaptırcam! Lan arada bile gık çıkarmayan fıs fıs konuşan insanlarla dolu. Yeminle tiksiniyorum öyle ortamlardan. Biz yine ayı gibi takıldık. Biri çıksın "Jack ölücek" diye bağırsın istedim. Çok gülüyom öyle şeylere dasjdpasodjkaspdoşkaspdoğk

Şu Billy Zane kadar muntazam olupta, çirkin olan başka bi adam daha yok bence! Angelina Jolie'nin erkek olmaya çabalayan versiyonu gibi. Ya da yanlış estetiğe kurban giden kadınlar. Hele ki kaşlar... Neyse yine film boyu keahyasıyla yumruk sıkmalara, diz dövmelere sebep oldu, hiç bi zaman da değişmez heralde.

9gag o kadar piç etti ki Titanic'i hep onları düşünüp sahneleri bi türlü yaşayamadım. Ama her zaman ağladığım sahnede yine bi anda ağlayıverdim. Yukarı çıkmalarına izin verilmeyenlerden, bi anne ve 2 çocuk, anne çocukları yatırmış onlara....BÖHHÜÜÜÜ!! Bi de arkaya dayıyolar müziği. Sonra amaaan dedim ağladım, sonuna kadar gitsin madem dedim, ağlanmıcak yerlere de ağladım. Mesela Rose, Jack ölüp dibe gittikten sonra tam böyle gözlerim yine dolmuş iyice, "come back" diyo ya. BİR SIÇTIIIMMM BİRR TİTREMEYEE BAŞLADIM GÜLMEKTEN! Tam o an aklıma gelen şey;



Şimdi Rose karakterini Kate Winslet canlandırıyo da olsa, o tahta parçasının üstüne, ne tahta parçası baya kapıyı sandalı söküp almışsınız, tek başına uzanması çok batıyo bana. "Kay gız kenara" demekten kendimi alamıyorum. Hayır sen aşkın için o kadar şeyi göze aldın bi götlük yer açamadın!!!!1!!!1!!  Yok illa ben bunda yatıcam diyosan, git çocuğa başka üstüne çıkmalık bişey bul! Ölenlerin altından kaçıramadın mı bi tahta! Zaten en başta sen sandala bindiğinde adam gibi gitseydin, Jack kendi kendini kurtarıcaktı.

Ha bi de son bi şey, tepedeki gözcüler telefonla haber veriyo telaşla "buz dağııııı buz dağıııı var diye". Telefonu açan adam, "thank you" diyo. TENK YU MUUU?!?!?! Anan tenk yu.

9 yorum :

  1. hee yaa bi bırakamadın çocuğun peşini o kendini kurtarırdı olm o şelalede büyümüş çocuk amerikayada yüzerdi o ama bırakmadın peşini.Bide hakkaten neyin tenkyusu lan allasen zaten gemi batıyo siz hala yok kanyak içelim yok çay içelim olayındasınız direk soylulara hiç haber vermeselermiş aşayı kurtarsalarmış zaten onların ruhu duymazdı tepe taklak olana kadar

    YanıtlaSil
  2. gitmicem lan o filme! inat ettim hem de çok fena. zaten küçüktüm aynı senin gibi 7-8 en fazla 9dur ki hiç sanmıyorum evde vcdsi var (o zamanlar o vardı bizde asdfghj) günde 3 posta açar izlerdik. hayır yani bir şey anladığımdan değil herkes söylediği için izlerdim. televizyonda gösterildiğinde de aile boyu izlerdik. ulan az ileride cdsi var git aç izle istediğin zaman ne diye başka bir şey açmıyorsunuz lan?! ciddi anlamda titanic kusuyorum hala geçmedi, geçmeyecek. 1 kere de ağlamadım tabi. nasıl ağlıcağımı bilmediğim yaştayım ne de olsa. canım yanmamış bir şey olmamış ölüm ne onu bile tam oturtamamışım kafamda bana dram izletiriyorsunuz. kesin şimdiki odunluğumun sebebi de bu he. zamanında öğrenmediğim için her şey.

    -oha nefret kustum şurda 2 dakikada O_O neyse, olm bok etmişsin güzelim sahneyi aklına yuçunu getirerek asdfghjklkjhgfdsa.
    işte işleriyle dalga geçen (o tenk yu diyenler) herkes ÖLDÜ!! asdfghjklşlkjhgfdsdfghj

    YanıtlaSil
  3. Neden Jack'in öleceğini söyleyip spoiler verdin, çok ayıp! :P :D Ben de öyle şeylere çok gülüyorum, biri efendiliğini bozup çıksa ortaya ölür sanki :D

    Ah o Kate uyuzu, hep iki kişi sığardı o tahtaya modunda izliyorum filmi, yine de ağlıyorum ama o sahnede:))

    YanıtlaSil
  4. there was room for 2. Allahım o kadından çok hoşlanmaktayım ben. Çok ama. Çok ama. Sırf Kate yüzünden tri di kazığı yemekten korkuyorum doktor.

    YanıtlaSil
  5. @seyma ilk defa titanic yarası olan biri gördüm dpaoskdapsodk ama hak verdim, gitme vala :D Titanic'in tadı kalmadı artık şu gerizekalının tipi yüzünden elime geçirirsem ilk iş bu videoyu çarparım yüzüne! O tenk yu diyen hiç dalga geçmiyodu yalnız, edebiyle işini yapıyodu bildiğin! Asıl ona tenk yu diye replik yazan!!!!!

    @mydestiny aslında başlığa da Jack ölüyomuş yazcaktım da bi süre kendim güldüm gerek kalmadı :D Uyuz etse de üzüyü tabi :')

    @gasilhane Olm ben çokta güzel yedim o kazığı ama bi gıdım söylenmedim! BEN SÖYLENMEDİM BEN BEN!! O derece güzel bi kadındı yaneeğ yine!

    YanıtlaSil
  6. Kate Winslet'ın üzerinde durduğu o parça gerçekten Titanic'ten kalıntıymış :)

    YanıtlaSil
  7. Ya 3d ama sanki çok ilkel bişeye gidiyoz gibi hissediyorum kocaman gözlükler falan. Şunun çipini yapsanıza götümüze sokalım 3d görelim. Allahım burnumun kökü acıye ya kocaman gözlük!! AMA KATE. KATE SENİ YİRİM. KIZ SENİ KESERİM

    YanıtlaSil
  8. Blogunuz içersindeki bilgileri hergün takip ediyoruz.Ve çok begeniyoruz,dell dizüstü teknik servisleri olarak paylaşımlarınızın devamını

    bekliyoruz.

    YanıtlaSil