21 Nisan 2012 Cumartesi

Mim olsam bu olmak istemezdim, çok zor la.

Öncelikle burdan yeni blog tasarımı olayına lanetlerimi yolluyorum. Yüzün gülmesin işşşaaalllaaah!

Demetgil beni http://demetgil.blogspot.com/2012/04/ilk-mimim.html şu yazıda mimlemiş. Görevimi yerine getirmek üzere başlıyorum.

Mimdeki gibi bişeyler olmaya kalksam nerde bokluk varsa o olurdum şansıma. Bi de böyle şeyleri asla düşünmemiş biriyim, mantığını bile anlamıyorum hatta. Neden oluyorum lan? diyorum. Yine de denicem. Soru cevap mimlerinde çok başarısızım :'(

Yemek olsaydın hangisi olurdun?
Bu soruya hiç bi şey diyemedim lan, bi daha dönücem sonra. Döndüm. :'''''''''''')') Baharatlı, körili yemekleri ço severim mesela. Onlardan biri mi olsam :') karee raisu. ehehahelelahale. HAA BULDUM TAMAM. Takoyaki olurdum, tadını daha çok merak ettiğim bişey yok zaten. Gün gelicek elimde takoyakilerlen yürücem :')


Müzik aleti olsaydın hangisi olurdun?
Şimdi bi kere, hangi müzik aleti olursam olayım ilk olarak kendiliğimden Yılan Hikayesi'ni çalardım. Artık kimin elindeysem duvara vurarak parçalardı heralde.En karizmatik müzik aletlerinden olan "gayageum" olmak isterdim. Onunla Yılan Hikayesi çalmakta çok havalı olurdu.


Araba olsaydın hangisi olurdun?
Lada Niva olurdum. Bu çok net bi şey. Ya da Miyazaki'nin animelerindeki minnak arabalardan olsam sevimliliğime doymazdım :')

Aylardan hangisi olurdun?
Hep Nisan ayında doğumgünü olanlara özenmişimdir. Nisan olurdum heralde o yüzden. Ya da Mart olurdum, "aahiiyy yaz gelsin yıaaa" diyenlere ve güneşin götü görününce tişörtle sokağa dalanlara kazma kürek yaktırarak girişirdim.

Ayakkabı olsaydın hangisi olurdun?
Ricky Martin'in giydiği ayakkabılardan olabilirdim, küçükken çok seviyoduk herifin ayaklarını. Şimdi üzerinde düşünmek istemediğimden ilk aklıma geleni yazdım. Yoksa ayakkabı olmalık ayak çok :')

Kıyafet olsaydın ne olurdun?
Yeminle anlamıyom bu soruların mantığını. Sikko cevaplarla devam ediyorum :'( Neler olmak istemezdim biliyorum da, olmak istediklerim çok belirsiz. Mesela Ross'un giydiği, içinde pudralandığı kremlendiği deri pantolon olmak istemezdim.http://www.youtube.com/watch?v=ON4ECUkK_xI&feature=related Embed kodu yokmuş, ama şu videoyu 2.dkdan itibaren izlerseniz bana katılıcaksınız bence. YAZIK LA.

Renk olsan hangisi olurdun?
Hamile tonu hariç her türlü mavi olurdum. Hepsi benim!

Hayvan olsan hangisi olurdun?
Olm soyum tükenmesin de :'( Yine de göze alıp Okyanustaki ilginç hayvanlardan biri olurdum.

Şu an okuduğun kitabın 137. sayfasında ne var?
Yazı var abi, ne var, YAZI VAR YAZI?!?! Bütün sayfayı mı yazcam ki? Ne istiyon canımı mı istiyon?

Voodoo Baby, Seymsomething, Mikal Zia ve Hana Yori Darko'yu mimliyorum.

14 yorum :

  1. Gorunce bi korkmustum "nasil cevap verilir ki boyle sorulara.." diye. Ama sayende iyi bir yontem kesfettim...Cok tas adamlarin yanindan ayirmadigi seyler olmayi planliyorum suan.

    YanıtlaSil
  2. şunu bana yollamadın ya cansın bitanesin:)

    YanıtlaSil
  3. yazılarına çok gülüyorum yahu:) Allah da seni güldürsün, şu yorgun günlerimde ilaç gibi geldi, hele son "yazı var" kısmında yıkıldım, çok tenku:)

    YanıtlaSil
  4. bu mim beni çok güldürdü, son sorudaki cevaba durup durup gülüyorum:) yazı var yahu:)

    kitap okuyayım dedim acıklı kitap! aklıma geliyo gülmekten okuyamadım:)

    YanıtlaSil
  5. @mikalzia hayat o işte! Bekliyorum yazını.

    @gasilhane hiç senlik mim gelmiyo olm, bi hevesim var mimlemeye ama.

    @n. e. özgür vala beni de güldürsün ya, çok kederliyim haftalardır :') ne demek efenim ne demek.

    @asiruh kitap keyfini bölmüş gibi oldum biraz ama. Bi de kitap acıklıysa bi isim alabilir miyim :')

    YanıtlaSil
  6. ara verdim 1 saattir okuyorum savaş sıkıntıları olunca gülmek gerekiyodu iyi oldu:) kitabın ismini mi soruyosun? kitabın ismi leyla

    YanıtlaSil
  7. olm bu 2 oldu ya. görünce "hı! bana gelmese bari" dediğim mimi yolladın yine bana. başka bi tane daha var ama onu ben yollıcam sana ha ha ha. neyse cınım tişkür ederim. artık yorumuma geçebilirim zannımca

    la ben bilmiyorum bu takoyakinin tadını nası bişi kendisi bak merak ettim :D

    bi ara bizimkilere bunu da tutturmuştum "çalmak istiyorum!" diye ama beni kale almadılar bile -.- ne kadar kötüler dimi -.- aslında çok muhteşem bi sesi var vallaha karizmatik alet asdfgh

    herkes nisan-mart diyo abi. NEDEN?!! hem koç ve ikizler sakat burçlar yani (senin burcun ne la şurda sana da bok atıyo olmıyım asdfghjk)

    şu ayakkabı mevzuunu sordum gugıla bişi çıkmadı. nası bişi la o ayakkabılar asdfgh

    neyden bahsettiğini çok çok iyi anladığım halde izledim şunu ve kahkaha attım asdfghjknbvcxertyuı. olm çok iyi ama ya ahahahah

    hamile tonu ne la?

    la benim okuduğum kitabın 137.sayfasında japon kültürünün 3.bölümünün notları var onlar nasıl yazılır ki? asdfghjk

    YanıtlaSil
  8. Cansız şeyleri "olmak" ne lan hakkaten. Çok akıl-dışı sorular bunlar.

    YanıtlaSil
  9. @asiruh hee ben okumuşum o kitabı temeem.

    @seyma Ben bundan sonra her türlü mimi bünyeme kabul ettirip yapabilirim, o sınırı aştım kendi içimde odkaspdoasjkd gönül rahatlığıylan yollayabilirsin.

    Olm burdaki hiç bi restoranda da satılmıyo ki lan takoyaki :'( İstanbuldakiler de var mı acep bi bak sen. Hiç tadını bilmiyorum ama na böyle damağımda genzimde hissediyorum resmen pdıoajspdaosjd

    Vala benim kızım bunu çalmak istiyorum dese ağzına çakarım bi tane yine kaale almamışlar dşaskodpoaskds nerden bulcan da alcan da nerde öğrencen de bir sürü masraf!

    Olm burçla pek alakam yok benim. Ama benim burcum YENGEÇ lan allaşgınıza!!?!!!?!?! Özelliklerini falan okuyunca götümle gülüyorum yeminle, tamam dram filmlerine höngürdeyerek ağlıyo olabilirim ama, lütfen ya.

    Ayakkabı konusu da, aslında adamın belli bi ayakkabısı yok. Yani ben çocukken gördüğümüz çıplak ayaklı bi fotosu üzerinden konuştum. Herangi giydiği bi ayakkabı olabilir diye.

    Ross gibisi gelmez daha da gerizekalının dibi!

    http://www.entelhatun.com/tag/pelin-jakarli-polar-salyaka-sabahlik-mavi şurdaki tonların hepsi hamile tonu diyorum ben.

    herkesin mimi kendine nasıl yazıyosan yaz pdjasdjaspdoasjd diğer dediğin mimi de yap lan merak ettim.

    YanıtlaSil
  10. @s6 evet abi, hadi ben olcam olcam dedim bakalım o istiyo mu!?! Ha!

    YanıtlaSil
  11. kaç hafta oldu yapamadım mimi daha ama kararlıyım yani biticek asdfghj. hazırsan ne ala asdfg

    ankaradakilerin içeriği neyse istanbuldakilerin de o ama bakarım yazın döndüğümde napalım. varsa yollarım sana asdfghj

    müzik aleti değil mi olm bulmakta ne var asdfghjk. tamam çalmayı öğrenmek sorun olabilir ama onun da bi hal çaresine bakılır asdfghjk

    yok ya suratına bakılmayacak burçlar var. örnek: koç, kova, akrep ve belki biraz da oğlak. yengeç tipi yok lan sende cidden asdfghjk. ama ben sapına kadar teraziyim hatta ilk günü olduğumdan biraz da başakım ondan bu dengesizlik asdfgyhuj

    hee peki o zaman :D

    ross galp

    oha cidden hamile rengi :O

    çok kötüsün lan asdfghjklş. yapıcam yapıcam. çok bekledi zaten ayıptır :D

    YanıtlaSil
  12. Kahretmeye bana da mı yolladın T_T İlk gördüğümde bana gelmez nasılsa diyordum XD Belalı Mim :D

    YanıtlaSil
  13. Aslında kendi mimimi kendim sıçcam OLM:) mimimi de ne pis şeymiş. Ben dünya edebiyatıyla ilgili daha kasış mimimlen gelicem sana. dur.

    YanıtlaSil
  14. @vodoo baby ben çektim sizde çekin gibi düz bi mantığım var :D

    @gasilhane hep beklicim!

    YanıtlaSil