11 Nisan 2012 Çarşamba

K-pop klipleri mimi

Seymsomething beni K-pop klipleriyle haşır neşir olayım diye mimlemiş. Oturup öyle çok klip izlemişliğim olmadığından arada akşamları youtubeda dolanarak, sağ kenarda belirenlere rastgele basarak, bir sürü klip izledim. Ama yine de çok geniş arşivli bi mim yazısı yazmayıp daha çok özet geçmek istiyorum.

ACIKLI


Çocuk üzülmesin diye bunu acıklı kategorisine koyuyorum. Yoksa ben izlerken;
Böyle bir haldeydim. Bi Rain'in sadece bi tane dizisine başladım (A love to kill) onda da Shin Min Ah'a tahammül edemediğimden 4-5 bölümde bıraktım. Yoksa güzel acı çekermiş, hakkını yemiyim. Ama şarkıcılık yapmasın lan. Ben adamın hayranı olsam, sevmekten vazgeçerim, tanımıyomuş gibi davranırım! 
Klibin başındaki konuşma sesi ne kadar karizmatikse şarkı söylerken ki sesi o kadar "ıaaallaağ"lık bi ses. Klip başlarında şarkıya uygun, klasik görüntüler var. Ama söylemeden geçemem artık kendine can kılod van damı örnek almasın. Tüm Kore'yi alıp memesine sıkıştırmış görüntüsünden bezdim.
ĞDOKASPODKASDĞPOASKDİPdkoipaskojasipodk bak yine sıçtım. 1.50den sonra NE YAPIYOSUNUZ LAN? diyorum. Çocuk bir anda Jennifer Lopez oluyor! Ne kostüme ne de danslara ciddi gözle bakabiliyorum.
Sonraki görüntüde kız orda uyuyo bu geçmiş yatağın üsütne tepiniyo memesini yumrukluyo falan. Ben olsam ordan bi depik atarım, napıyon allaşgına git şurdan! yani.
dipaskd,pokİDPAKOSİDPAOKSDPAOKJipdkoas bak şimdi de tshirtü kafadan geçirdi, nolur biri bana bu klipte ne anlatılmak istediğin açıklasın :')


Bu kategoriyi tek hakeden şarkı ve klip budur benim gözümde. K-pop mu değil mi orasına karışmam ama BU.



ERİTİCİ


Eriticiliğini Yoochun'un bakışlarından kazandı bu klip. JJ'den nefret ettiğimiz zamanlar en çok malzemeyi bu klipten veriyodu bize, hey gidi lan. Yeni nefret etcek birilerini bulsakta JJ'in verdiği tadı vermiyo. Özledik seni balım, gelmeyeydin seni görmeyeydikte nefret etmeye devam edeydik.En çokta Junsu'ya üzülüyorum, bi adam gibi giydiremediniz siz o çocuğu!
Bi de geçen gün acaba Malik Yosef kimmiş la diyip bakmayaydım da iyiydi.
Tam "eeeğeeeğeeğeeeeey eeey" diye uzattıkları kısımdaki dansın hastasıyım. Hep dedim ki ne var olm bana da efekti verseler ben de öyle güzel dansediyo görünürüm. Ama görünmüyo.
Ay rüyamda da Jaejoong'u bi köy evinde ağarlıyoduk, söylemeden geçmiyim. Allam ondan bundan almış, kimselere vermediğin Yoochun'a vermiş. Neyse devam edip, türlü işkencelerimi açığa vuramam daha fazla.


ETKİLEYİCİ


Kız gruplarından hoşlanmadığım için, onların kliplerine de bi dalış yaptım. Genel olarak şirinlik, renklilik, icikbiciklik temalı olduklarından pek tahammül edemiyorum. Ama bu klipte kostümler, takılar, saçlar, mekan her şey çok iyi olmuş. Grubun genel tavrı nasıl bilmiyorum ama şirinlik peşinde değillerse arada bir bakarım belki.


Öyle çok bi etkileyiciliği yok aslında, bilindik ortamlar, bilindik hareketler vs. Sadece TOP'nin şarkıya girdiği kısım etkileyici kılıyo bu klibi. Bi de Japonca en çok Dae'ye yakışıyo bence.


TAHAMMÜLSÜZ


Bu kategoriye koyucak çok fazla klip izledim, bi kaç tanesini koyucam. Şu yukardakini izledikten sonra castin bibere sempati duymaya başladım yeminle. Beybi beybi uuğ kalitesinde bir şarkı, şirin küçük çocuklar, sevimli hareketler, gereksiz danslar, bi tane kız, kıza aşık oğlan, aşırı derecede özendiren renklilik...Taam satmayı biliyosunuz bu işi anladık.



İşte yine bir amerikan özentiliği işi. Sevimlilik sıçan kızlar, ve sevimli olmakla meşgulken şarkı söylemekle pek ilgilenilmediğinden ortaya çıkan kulak tırmalayıcı kız sesleri. Hele bi yerde bi kız replemeye başlıyo ya allaah diyip kürekle ağzına geçirmek istiyorum. Ama yine çok güzel stüdyo işleri, rengarenk ortamlar falan. Vala yapıyosunuz siz bu işi.

Çok çok kategorili bişey yapamadım, şaşırtıcı klip aradım hep ama yok yani bulamadım ben. Genel olarak hep bi zaman kavramıyla oynama ya da ölen kişinin geri dönmesi üzerine şaşırtma yoluna gidildiğinden, şaşıracak bişey de kalmıyo. 

Onçün bu mimi burda bitirir, sevimli olacaaağsanız na böyle olacaksınız der giderim!

19 yorum :

  1. Atlamadan söyleyeyim. Biliin mi arkadaş bu klip benim televizyonda izlediğim ilk klip asdfghjklş. Gecenin bi yarısı annem salonda televizyona bakıp “sen ne izliyosun gece gece” demişti –tam o anda tişörtü kafaya geçirmişti de beyimiz asdfghjklşi.e kadın şaşırdı tabi ne bilsin kpop demek üstsüz kaslı erkek demek asdfghjklşi. Neyse klibe dönelim. Na şu sağ tepede çette de dediğim gibi. Klibi farklı gözle izledim lan asdfghjkl. Hele günlerldir yoogeunun jonga attığı depiklerden sonra gözümde canlandı kızın raine vurması asdfghjklşi . ne komik olurdu lan orda bi anda “arrhhhh” diye düşmesi asdfghjk. Neyse neyse :D olm kafasına geçirmezse olmazdı ama baksana adamın ne biçim memeleri var asdfghjkl. Kızlarında açacak meme olmayınca erkeklere saldırdı bu millet hep bu yüzden ben diyim sana asdfghjklşi

    Şu klip sırf filmi hatırlattığı için tam anlamıyla “ağza sıçar” tarzda lan! NİYE YAPIYORSUN OLM BUNU BİZE?! Tamamını izleyemiciiim bunun. Allam allam bu ne yaa

    dipnot:özentilik parayla olmadığından ben de kategori kategori ele alıyorum arkadaş bekle beni asdfghjklş

    YanıtlaSil
  2. Olm şu klibin tek kusuru: yüz yılın en kötü efektlerinin kullanılmış olması. Şu çocuklar hatrına her şey yenilir yutulurdu yani. Hatta junsunun mama önlüğü bile! Get out klibinde de zaten adeta tesettüre sokmuşlardı onu artık stilistleri neyin kafasını yaşıyorsa. Üzülüyorum lan junsuya onlar böyle yaptıkça. Valla yazıktır. –tamam jaejoong fanı olabilirim ama onun ceketinin altındaki sahte olduğunu düşündüğüm memeleri de es geçmiyorum ama . ben şu hayatta onlar kadar gerçek olsa bile sahte görünen bir şey görmedim cidden tam dalga konusu.
    Napıyodunuz lan çocuğa köy evinde :O ayıptır lan ağlar o hemen :O ağlamasa da masanın altına falan girer. Etmeyin eylemeyin laann

    YanıtlaSil
  3. dpiasjdipasjdaispdjaipdjoapdokjapıdjasd annenin geldiği an tişörtü kafaya geçirme sahnesi gözümde canlanıyo çok gülyom doşasjdasdjaspdıjasdı.
    Olm bir yoogeun depiği haketmedi mi ama elini kalbine koyda söyle. Kızın üstünde şınav bile çekti bi yerde, allah yarattı demem!!!!!1!1!!!! Az bi git öteye ya, yaşa dramını gel.
    Harbi kızlardan almış bu adama vermiş memeyi. Açsın tamam da yağlamasın, terlemesin bari nolur ya.

    Ben de izlemeden koydum şdoajsdpasodjaspodj salak mıyım ben zaten sıkıldığım şu günlerde açıp bi daha izliyim!! Eceline susayan geçsin izlesin.

    Çoh kategorim yok ama olsun sen takıl :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olm cok kituydu annem neye ugradigini sasirdi resmen asdfghjkl. Ama hakediyo simdi yalana gerek yok tam da ona musait bicimde duruyo zaten ahah ben olsam gecirirdim ahahah.
      evet ya. Zaten buyukluguyle yeterince dikkat cekiyo bi de gitmis cilalamus kendini hic cekilir dert degil fff.

      Telefon izin verdigi kadar eglenme kararindayim asdfghjkl

      Sil
  4. Yok lan 2ne1 diğer gruplar gibi değil bak valla. En azından bi şirinlik çabaları olmayan bi grup şahsen sevdiğim tek kız grubu asdfghjklşi. Klibe gelirsek şuan senin hatrına dinliyorum çünkü çok yavaş bi şarkı. Uykum geliyo böyle şarkılarda asdfghjkl. Bom’un saçları çok güzel lan! Ben de istiyorum mavi saç! Yetti artık kahve rengi kahve rengi nereye kadar lan!! Bi de şu kürk olayından kurtulsalar çok mutlu bi insan olup çıkıcam ama olmuyo illa biri giyiyo şu kürkü fff. Ulan kürk giydiğinizde normal insan bedeninde görünmek için mi öyle bi deri bi kemik geziyosunuz siz açıklayın lan!
    Biliyo musun ben bi zamanlar appa kelimesini bi baba manasında olanını biliyodum hatta şarkılarda duyunca “ne alaka lan” diyodum sonradan öğrendim acı çekmek gibi bi anlama geldiğini. İşte o zaman dünyam aydınlandı, her şey açıklığa kavuştu asdfghjklşi.


    Ben de bu klibi koymak planındaydım hatta hangover da o listede vardı ama japoncalar diye koymadım yoksa cidden çok iyiler lan! Seungriye de gidiyo lan japonca bi daeyle sınırlama bence :D. Gd ve top öğrenememiş gibi hiç söylemiyolar ya çok eğleniyorum o zaman “oy oy oy sen öğrenemedin mi japoncayı” diye gıdılarına yapışasım geliyo asdfghjklşi

    YanıtlaSil
  5. Tiplere bakıyorum ve söyleyebileceğim tek şey “en büyüğünüz 94lü mü sizin?” şirinlik kusuyolar lan bunlar O_O yok ya yeni grup çıkaramıyo bunlar fff. Yeteneklerini kaybetmişler. Ama ne yalan söyliyim sırayla eğilip kalktıkları yerde güldüm asdfghjklşi.
    Klipteki kız sübyancı :O o kocaman çocuklar minicik! Hem de 1 tane de değil 6 tane :O yuh lan gözün doysun. Napıcaksın sen onları besleyip büyüttükten sonra mı seçim yapacaksın O_O

    Oha baya batı özentisi! Oha lan ingilterede bilmem kaç yılında kadın ayaklanması olmuştu ya hani tam o zamanın kıyafetleri. Bunlar da şirinlik kusuyo. Çok kötü lan fff. Üzgünüm bunun sonu gelmez.


    Listeye baştan sona bi ilk baktığımda tahammülsüzün en sonunda helloyu görünce çok üzülmüştüm ben de biliyo musun. Demek örnek alsınlar diye koymuşsun. Ah canlarım benim ya. Tiplerini yediklerim. Taeminin burdaki saçına ölürüm lan ben! Bi insana bu renk bi tip anca bu kadar yakışabilir. Bie klip boyunca hepsinin ayrı ayrı utangaç halleri yok mu içim eriyo gidiyo lan! Bi ortada dans ettikleri sırada taemin ve keyin giydikleri çok kötü ama olsun bişicik olmaz o kadar kusurları da olsun dimi ama asdfghjklşi

    Bu arada ilk kliple ilgili söylemeyi unuttum. Rain karizmayı o inceltmeye çalıştığı kalın sesiyle değil göz makyajıyla bozdu. Hem de fena bozdu yani öyle böyle değil asdfghjklşi,

    YanıtlaSil
  6. Ciddi çok kötü efektler ama hiç gözüme batmamaya başladı çok üst üste izleyince. İşte biz JJ için süngerli diye bu klipten sonra demeye başlamıştık mesela. Makyajla mı yaptınız neyle yaptınız artık onu bilmiyorum da yok öyle bi şey.
    dşasokdopaskopsdk rüyanın içeriği çok yarım yarım aklımda ama kendi yöntemlerimle sevmiyodum yani gayet insaniydik.

    Ene appanın öyle anlamı da mı varmış doaskdpoasdkaspodkasd
    Seungrinin dikkat etmedim japoncasına :|

    Hiç bilmem zaten yeni yeni kimler çıkmış nası veletleri piyasaya sürmüşler. Baya bi inceleme fırsatım oldu, gideri yok yani. Eskilerde gayet iyiydi çok kasmasınlar artık :D

    Taemin'in dansederken giydiklerine bayılıyorum lan! Ama Key için aynı şeyi diyemicem :D

    Ben de o adama dair pek bi karizma kalmadı bi kere ona cenifır lopez dedim artık. İstediğini yapsın.

    YanıtlaSil
  7. Eritici deyince aklima sundan baska bir sey gelmiyor :
    http://youtu.be/KLBIy6t-X-A

    Biri yorumlara "We are all pregnant." yazmis. Cok dogru. Sahne kacirmadan izlerseniz ikizleriniz bile olabilir.

    YanıtlaSil
  8. kaç kere izlediysem de olmadı ya. hep battı hep battı o kötü efektler fff. tam sünger lan! asdfghjkljhgfdsa
    konu sen olunca cidden korkuyorum. cımbızla çocuğun bacaklarına bile girişirsin sen asdfghjklşlkjhgfds

    şu boyfriendden sonra bitti kpop benim gözümde. ulan hug da şirindi falan ama böyle de değildi bee

    gördüm ben bi yerde göbeği açılıyo taeminin. sanırım çocuğun seksi olabileceği tek an o asdfghjklş

    ben bi şans daha verirdim lan. ne öyle hemen cenifır falan yazıktır valla asdfghjklş. neyse askere gitti nede olsa belki düzelir döndüğünde asdfghjk

    YanıtlaSil
  9. allam Rain'in klibini yine izledim yine güldüm yareppim asdfggsjsjhfj bunun hakkında Makino bir yazı yazmıştı zamanında okumak istersen: http://kaktuscicegi.wordpress.com/2011/09/16/murat-kekilli-birain-kardesligi-biraz-da-gulelim-d/#comments ilk o zaman tanışmıştım bu kliple,çoh etkilenmiştim asdfghjskdhj

    şu jyj'in klibini de izledim,beğendiğim tek şey Yoochun'un bakışları oldu.. nassı güzel bakmış öyle,eridim hakikaten asdasd.. göz makyajını çok beğendim asdfgfjhksldjdfj

    BigBang'in klibini de izledim,güzel olmuş.. T.O.P. yine saçıyla uğraşmış,adam her daim renkli.. Daesung da ya saçla olmadı şapkayla tek gözünü kapatmadan duramıyor,içine işlemiş illüminati asddffhjsjdhj buradan da "kliplerde illüminati arama timi"ne seslenmiş olayım bari.. ayrıca şarkı güzel beğendim..

    Secret'in klibini daha önce izlemiştim, ne berbat bişey o öyle ya.. şekerlikten ölecekler resmen.. Grease'e mi özenmişler ne yapmışlarsa Allah onları bildiği gibi yapsın! sesleri gerçekten de tahammül edilecek gibi değil.. bir ülkemdeki tikiler,iki Kore'deki oppacı kızlar.. bitin lan biran önce!!

    Shinee'nin klibini beğendim bak,şipşirinler maşallah asdfghjsjf tabi bir Suju'nun No Other'ı gibi olamazlar ama neyse asgshdjfklsjd orada hepsini alıp içime sokasım geliyor o kadar tatlılar sen düşün ashdjdjsaldhfj

    neyse güzel bir mim olmuş.. ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  10. Rain bence de şarkıcılık yapmasın. Yaparsa da klip çekmesin bu ne amk asdf

    2NE1 ' in Lonely şarkısı da iyidir ingilizce versiyonunu dinlediğimde WTF olmuştum.

    Benim izlediğim en 'aşırı' müzik videosu BİGBANG'ın fantastic baby'siydi ondan sonra da bir daha müzik videolarına bakmadım akjsdhsak

    son olarak OMO SHİNEEEE!!!!! der fangirllük kusup giderim

    iyi günler

    YanıtlaSil
  11. @Mikal Zia en başta çok yanlış bi iş yapıp arkadaki dansçılara odaklanmadım. Lütfen bi haber çıksın ünlü Koreli grupta bir Türk falan diye, ve o çizgi sakallı abimizin Türk olduğu, hiç bi şekilde Asya ile bağlantısı olmadığı açıklansın.
    Onun dışında Yunho'dan çocuk bekliyorum gerçekten.

    @seymsomething ene nerde göbek açıyo lan pdoasjdpoa bi daha izliyim. Oha şdokaspdokadopaksd üstsüz kliplerini de görücez işalla dlajspdoajdopasd
    Ben o adama müzik konusunda asla şans vermem artık. Bi klibinde daha böyle sıçmış bu. Helikopterden iple sarkıtıyolar bunu PODFKAPOSDJpodjapsodjasopd ay daha anlatırken güldüm. İple sarkıtıyolar ama boyum kadar kanatları var maşallah. Uçsana olm o zaman devletin mnalını çar çur ediyon!!=!?!?!? Sonra gerisini bilirsin işte cenıfır lopez dansları.

    @sizomizo pdojasdpoasjdkpoasjd yorumlarını okudum da güldüm vala. Meğersem aynı yerlere takılmışsın zamanında. Tabi ben yeni keşfettiğimden :D

    Bir Yoochun kolay yetişmiyor efenim!! Göz var göz var, her göze gitmez o makyaj!

    dpoaksidğokasdipasokdiasğodkaspodkasd şu kliplerin her birinde teek teek derine işlenmiş illuminati mesajları var zaten aa lütfen.

    No other benim ilk izlediğim suju klibi ha!! Daha doğrusu zorla izlettirilen pdoajsdpoasjdapodj Benim sujudan favori adamlarım oluşmaya başladı bi de :D

    @hanayoridarko hiç dinlemedim normal versiyonu da şimdi ingilizce versiyonlardan birini dinliyorum. Hiç K-popla bağlantı kuramıyorum pdaosjdpaısjdadaks normalini de dinliyim bari.Tamam şimdi oldu. Tiksiniyom ingilizceden.

    YanıtlaSil
  12. orda kasıtlı bi göbek açma olmasa da görüyoruz asdfghjklşi. -ben de klibi nasıl bi gözle izlediysem o 1mili saniyeyi fark ettim he asdfghjklkjhgfd. amiiinn tfkdshdfjşghg. dansçı ya kendisi hayvani vücut yatırırlar ona ben bilyom yunho da öyleydi zamanında şimdi kabak çiçeği gibi açıldı asdfghjklkjhgfdshbfxgfgf
    hangi klip lan o asdfghykjarhgrthdty. oha çok merak ettim kdhfbksdfhnfjhgkjfdyjfg
    oha oha oha o kocaman kanatları neresine sokuyo bu adama dkjsghfjdj. şimdi bu adam bunda da kafaya geçirir kesin dimi o giydiği atleti sdfghfdjgh. ceketi çıkardı kesin bu klipte de kafaya geçiricek o giydiğini asdfghjklşi. bale yapıyo lan bu adam O_O şimdide halis mulis türk forklörü yapıyo O_O olm bi ne olduğuna karar ver fff. oha asdfghjklşi adam patladı lan asdfkjghkghjdgjkdg. inanamıyorum :O üzerini çıkarmadı :O sadece bi ara yırtmaya çalıştı baktı olmuyo zorlamadı asdajbshndfjhkj

    YanıtlaSil
  13. Olm nasıl patladı lan daksdoşaksjdpsodksapodk ciddi anlamda mı patladı? ben dedim o memeden kaçarın yok başına iş gelir didim!! Bi de rainism mi ne öyle bi şarkı gördüm de dinlemeye gönlüm el vermedi doaskdağpsodk

    YanıtlaSil
  14. ben arkada get out çalarken izledim klibi daha seksi oldua skjdfskhglfhjgfgfdlf. şarkı hakında bişi diyemem ondan sdfgjklşkjhgfd. ben bi programda bad boy diye bi şarkısıyla dalga geçtiklerini görmüştüm baya komik olmuştu ama şarkının adı bad boy olmayabilir belki senin dediğindir. zaten adamın bilindik 3-5 şarkısı var dfghjklhjgfds

    YanıtlaSil
  15. GAHAGSJHGDSHGDJH gençler yorumlara tek tek tek sıçtım.İlk klip için neden bu adam üstünden ramboluğu atamıyo lan hakkaten kızın üstünde şınav çekişini bizzat gördüm bide o kollara kafan çok leblebi kalmış canımss.Ayrıca çok belli lan o darm çabasının arkasına hoptek hoptek dans edecekleri

    :))))) more than blue yu ztn hiç açmadım bile bi uyarı verip koysaymışsın bari çat diye izlemeseler bilen var bilmeyen var yazık günah.

    jyj içinde hakkaten lan bi fotoşop bileniniz yokmu bi el atın efektlere dicem. Cidden jjnin (ben ona ısrarla sema demeye devam edicem) memeler sahte burhan süngeri var içinde bide iki meme arası deliği çok midemi bulandırıyo bu klip için. Valla bnce zorlasam yine nefret ederim sanki sonuçta geleli baya vakit oldu. Unuturuz zamanla eskiye döneriz bence.Mickyye ztn biliyüsn yeni ısınmaya bbaşladım.

    Etkileyicideki kızlarınde sevmli olma çabası yokta ama şarkı ortama şaşalığa sönük kalmış ztn tahamul edemedm şarkıya, böle kemanlı çellolu bişi beklentisiyle açtım ztn.Ama saçını istyüm gız mavili.Şemsiyenide.

    Valla backstreet boy lan hatta incomplete klibi direk bigbangin bu klibi.Ha ayşegllerde bunların fantastic baby yi izleyip bizm bağrı yanık asker için çinçinde büyümüş bu bildiğin ankaralı demişler ona zaten sıçtım.

    tahamulsüzdeki çocuklarıda valla döverim hepside gözmde ggominam vakası hepsi kızmışta ünlü olmak için erkek olmuşlar.Böyle daha toyluk suratlarında bakışları bile olgunlaşmamış bi tuaf geldi, hepsi şaşı geldi haa bana.Ama bunlardanda iyi danslar çıkar kesin bunlarıda dövüyolar.

    Kızlardada en itildiğim iş rep oldu lan şu sektörde. Sevimliliği falan geçtim ama yapmayın şu pisliği lan hiçbirinize gitmiyo.

    shinee dede minhoya tahamulum yok artık gözmde tam bi tilkinin(shin min ah) abisi kardeşi bişeyi bide kasıntılıktan ölcek. Bide onewde gözmde hep ağzında biber yiyerek söyledi şarkıyı jdhjaskhdjashdhdjksadhkashjk salak ya

    YanıtlaSil
  16. dğaoskdposakdspaoğksdpoakdpaskdaposkdaposdkapsodk buna onew için taze hınkıra hönküre sıçmışken hemen yazıyım dedim :D:D:D:D:D: APTAL YIIIHAAA DÜNYA ERKEĞİ SENİ MİMİKSİZ KANDIRIKÇI DİPÇİK GİBİ HERİF YAA.

    More Than Blue'yu bilmeyen de izlesin istiyorum olm. TÜM DÜNYA AĞLAMALI O ADAMA :')

    Olm yok nefret edemem daha da semadan lan mümkün deel, kendine yeni yaralar açması esprilerini hala yapıyo olabiliriz ama sempatiyle yapıyorum nefret ederek değil :D Miçkiyi çok sevcen biliyün.

    Hee ben de hep istedim o saçını falan, şarkıya dikkat etmedim la hiç ben :D

    olm ben onu daesung için dediler sanmıştım podaskjpodjsadpasjd hiç aklıma gelmedi o :D:D:D ama öyle vala hep o saçı yüzünden lan, ço garip bişey olmuş.

    taam la yeter sana bu kadar.

    YanıtlaSil
  17. şsfmsdlfssdfsdfsd bloğun saatlerdir yorum yapcem diye açık ha lasnflksdfn rain'ninkine çok gülüyom ben deeeeeee şarkı ciddili bi de bele ciddili bakıyo ama harketler lskndfskdfnskdfnslkdf o hareketler ne abi al git işin güçün yok mu ama senin ya, kıyafetlere hiç girmiycem her daim yapıok bu muhabeti. Boyfriend'e daha çok laf bekledimdi la demek ancak bu kadar çıkmış zamanında sldnfslfk Rain'de tüketmiş de olabilirsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AY ben grubu ilk bu mimi yazarken sade bu klipleriyle gördüm. Hala da başka şeylerini bilmiyom saydırcak bişeyim yok yane dpojasodıajs Bi bakıyım keypapçı kimler varmış diye sağdan sağdan giderkene rastladım.

      Sil