27 Nisan 2012 Cuma

Dişçi koltuğunda ölmemek için sebeplerim var

Bugün 4 tane 20likleri çektirme ve 2 implant yaptırma serüvenim başladı. Sabahın köründe kalkıp gittik hastaneye. Ben gittim doktorumu bekliyodum, biz biraz geç kalınca ameliyata gitmiş. Doktor da benim hevesle dişçiye gitmemi sağlıcak bi insan. Aşırı bi heves değil tabi lan dişçi sonuçta.  Böyle House'un karizmasını al, babacanlık, sevecenlik ekle, öyle bişey :')

Neyse onu beklerken karşıdan bi doktor geliyo. Kafayı böyle hızla çevirip bakınca "Oguri Shun" la! Aynı aynı. Bana doğru gelip "Burcu?" demesin mi? İVİİİTTTT dedim. Sonra kafamda kendisi beni kolumdan tuttuğu gibi hızla sürüklüyo, beraber motora binip gidiyoruz. Ama tabi biz doktorun yanına  indik. Sonra ameliyathaneye girdik.

Yukarda ağzımı uyuşturmuşlardı zaten. Aynada kendime bakıp burnumu şişirip durdum, tek taraf şişmeyince çok gülüyom. Sonra suratımın yarısına tenturdiyotsu ilaç sürdüler. Üstüme iğrenç yeşil örtüyü örttüler. Sonra 2 mikemmel doktor yanağımı öldüresiye gererek ağzımı incelemeye başladılar. Arkadan Christina Aguilera You Are Beautiful çalmaya başladı.
:)

Benim gerizekalı 20liklerim içerde kendilerince dönmüşler, yatmışlar falan, böyle bi parti havasında dağılmışlar. Çekmesi az biraz zorladı tabi. Ağız bakımından yıllarca özendiğim Julia Roberts'ım zaten. Bi de dişçiler için sadece ağzın içi önemli sanırsam, orda demir aletlerle diş arasında ezilen büzülen dudak, yanak umurlarında değil. Benim bi de her zamanki gibi, kendini asla geri çekmeyen, uçuğum çıkmış. Teheeey teheey. 

Olayın ciddiyetine de , yani ciddiyet derken içerde kan gövdeyi götürüyo durumunun farkına biraz geç vardım. Şöyle ki 20lik gittikten sonra implanta geçtiklerinde, bi aletle daldı oraya. Sesten çıkardığım kadarıyla bi delme durumu gerçekleşti. O aleti çekince foş diye boğazıma kadar kan doldum :''''''''''''') Onca kan mundar oldu.

Bi kaç ay daha git-gel sürünücem ama sonuçta bir Oguri Shun kolay yetişmiyorum. Sökün gitsin.

7 yorum :

  1. DASGHDGADHGASHGDHJH sıçıyüüüümmmm mall gerizekalıı ölmediğin için mutluyum ama yapcak çok iş var

    YanıtlaSil
  2. seni bulacağız olm !!! bu kız bu işi daha kolay atlatabilrdi belki daha az yorgn gidebilrdi dişçiye ama sen hep senin yüzünden

    YanıtlaSil
  3. Gecmis olsun lan.

    Oha oyle doktora can kurban asdfghjkl butun dislerimi cekebilir shun ve house gibiyse asdfghjkl. O agiz germeyi bilmiyorum ama bi kere burun ameliyati gormustum burnun ucundan alnina kadar cekmisti adam cok gulmustum asdfghjj
    O surat uyusturmada da dudagimin ustunde buyuyup kendine orayi ev edinmis bi sivilcem vardi 2yil falan gecmemisti ben de onu aldiriken suratimi uyusturmuslardi ama biraz fazla mi uyusturmuslardi neydi beynim donmustu, cenem falan kayiyodu asdfghjkl. Ailem bi aure cok eglenmisti benimle asdfghjkl

    YanıtlaSil
  4. 4 yirmilik çekimini ve 2 implant yerleştirmek için oyuğu aynı anda mı yaptılar O.o

    burda sadece 2 yirmilik çekilip gönderiliyo hastalar, diğer taraflarıyla yemek yiyebilsinler en azından diye.


    orda ezilen büzülen dudak ve yanak da umurlarında aslında diş hekimlerinin. ne kadar az hasar verirsek o kadar çabuk tamir eder doku kendisini ve o kadar az şişme olur. iyileşme süresi de kısalır böylece.

    ama tabi yirmilikler afedersin ta ebesinin bi yerinde oldukları için çektikçe çekiliyo. o kadar çekilmesine rağmen görülmediği zamanlar da oluyo tabi.
    gözlemdeyken ameliyathanede hocayla konuşmamı yazıp bitireyim
    gökan- hocam dişi göremiyorum burdan
    hoca- fark etmez, ben de göremiyorum

    YanıtlaSil
  5. @tüyçe hep hep, ayağımdaki su toplaklarıyla gitmek zorunda kalmazdım en azından seni japon bamyası!

    @seymsomething olum vala shunun tr şubesiydi dokapsodkaspdoaksd genç bi de. Fiyyuuuuuv.
    Ene ne ilginç ameliyat la o öyle? Ay hayatta lokal anestezi olamam öyle şeyler de hepten uyutun beni yani!

    @googhan yok yok hepsini aynanda yapmadılar tabi. bir çekim bir implant oldu. Fazla zorlamamak için 2. çekimi yapmadılar hatta.

    Ene böyle yazdıklarıma da bi diş hekimi adayından cevap geline ço ilginç oluyo :')

    Vala bende de -göremiyorum hocam, -olsun, olsun muhabbetleri dönmedi değil. Çoh takdir ettim.

    YanıtlaSil
  6. Peey geçmiş ola.

    Burnunu nası şişiriyosun? Ve Christina Aguilera kafanda mı çalıyodu yoksa cidden dişçide mi çalıyodu? (Öyleyse o hangi hastane lan? çok acayipmiş)

    YanıtlaSil
  7. Saol :')
    Bildiğin burun kanatlarını şişirme işte. Yok kafamda çalmıyodu ya, ameliyathanede arkadan vermişlerdi müziği. Ama gerginlikten son duyduğum o oldu işte.

    YanıtlaSil