19 Nisan 2012 Perşembe

Çok güzel film incelemeleri 3


Bilgisayarda uzun zamandır duran filmleri izlemeye başladım. Blind'ın afişini ilk gördüğümdeki tepkiyi, izlemek için baktığımda tekrarladım, "Oha So Ji Sub mu lan o?" diye. Konusunu da unutmuşum ilk yarım saat kadar dram sanarak izledim. Bu aralar Kim Ha Neul'un oynadığı filmleri tesadüfen üst üste izliyorum.

Film fena değildi, yer yer gerebildi. Her gerilim filminde yaşanan "Duuuuurrrr bi daha vur, ölmedi o ölmedi" gibi ya da " arkanda sopa var lan alsana gerizekalı" gibi haykırışlardan kendimi alamadım. Hadi o kadıncağızın gözleri görmüyo ya sen genç  delikanlı!?!!! Cidden gerizekalının dibiydiniz. Polis ağbiler tabi bütün heycanı kaçırıp en sonda yetiştiler canlarım yaa :'')









My Tutor Friend 2'yi ilkinden daha çok sevdim. Ama o herif Koreli değil lan, yapmayın etmeyin. Konuşmasa Koreli demicektim ben buna. Hatta konuya şöyle bi göz atıp, Avrupa'dan falan gelmiş bi değişim öğrencisidir dedim adam için. Ve de bu kadının tipinin iticilikten ibaret olduğunu düşünürken, Flower Boy Ramyun Shop'ta nasıl da ağzımı açık bıraktığını anlamıyorum! Ne yaptınız olm kadına taş gibi oldu yaaa!?!?!

Bu filmde de Japonca konuşan o ağzını alıp ayağımın altında cılkı çıkana kadar ezesim geldi. Tahammül edilemez bi sesi vardı! Japon kızlarının sesi o kadar da kötü değil lan! Ama saç modellerinde kulağı dışarda/açıkta bırakarak çok güzel bi Japonluk yakalamışlardı.

Neyse, güldüm.







Bilgisayarda izlenmek için en uzun süre bekleyen film bu oldu. Tee çıktığı zaman indirip cesaret edemediğimden izlememiştim. Sonra her üstünden geçtiğimde üzüldüm, en son yeter la izliyom dedim. ÇO MUTSUZUM.

Zaten izlemeye başladığımda yanıma tuvalet kağıdımı almadığımı farkedip odamdan çıkmaya üşendim. Film bitince t-shirtümü değiştirdim :'(

Şurda ağlamasına kahrolduğum iki heriften biri zaten So Ji Sub. Her ne kadar Han Hyo Joo ile hiç mi hiç yakıştıramasam da, dramıyla kendimi ordan oraya atmama yetti. Bi de bu kadına uzun saç hiç gitmiyo lan bence. Bu filmden teknik açıdan anladığım şudur ki, So Ji Subla bi filmde oynayacaksan kör kızı oynayacakmışsın! "Gel seni tanıyım" ayağına ellenmedik yer bırakmadı :''''')'' Dramı kenara bırakıp yine içimden "kak kız ordan, çekil kız" dedim, dedim tabi, demedim değil!

Patronun kıza saldırdığı sahnede yavrum Ji Subun dalıp adamı evire çevire dövmesi ardında kızın tepkisi :)))))))))))))) Salak, salak işte. Bıraksaydı da skse miydi afedersin? Neyse sonra yola geldin, toparladın.

Dram filmleri benim için More Than Blue ve diğerleri olarak ayrıldığından, diğerleri kategorimde ilklerde oynuyo artık bu film! OLMUŞ.

I'm a Cyborg, But That's Ok, bu filmin de hiç konusunu okumamıştım, yine okumadan başladım izlemeye. Hatta afişe bile hiç dikkat etmemiştim, oynayan adamın BiRain olduğunu bile bilmiyodum. Bundan sonraki yazacaklarım asla ama asla önceden BiRain için söylediklerimi geri almak anlamında değildir. O hala benim için bir Jennifer bir Lopez! Film boyunca eneem neğadar şirin yeaaa dememle bi alakası yok.

Cyborg rolü de anca bu kadına verilirmiş. Normalde de bana korkunç görünürdü, şimdi daha bi tırstım o takma dişli hallerinde hele ki. Yazcak bi şeyim de yokmuş bu film için. Ne biliyim la böyle çok ilginç, eğlenceli bi filmdi. OLMUŞ.

Crazy First Love, Cha Tae Hyun olmasa çekilir dert değil bi filmdi. Onun o çıkardığı sesler ve mimikleri için izledim. Son Ye Jin'i pek bir sevmeme rağmen, olmamış. Çocuk yıprandıkça ben yıprandım, verin artık şu kızı şu çocuğa dedim. Sonra bi dramlı geçiştirme falan, yok olmadı.


Bu filmi de Super Junior üyelerini çatır çatır saymaya başladığım döneme ayırıyodum. Son günlerde edindiğim yetenek bu olduğundan, oturdum izledim. Tvxq Dating On Earth filminden hallice bi film olmuş. En azında ortalıkta orasını burasını tırnaklayıp, kemirip kendinde yeni yaralar açan bi JaeJoong yoktu. dıjasopdıajsdpoasşdOPJKDPIASJDPAOSJDKŞokjdpaoısjd hey gidi günler.
Film için komedi diyodu ama gülmedim, sıkılmadım da. İzledim öyle.

Hani Kore'de çok yetenekli olsan da güzel değilsen sana şans vermiyolardı, güzellik her şeydi lan? O zaman bu  ryeowook denen adam nedir bana bunu bi açıklayın?? Herif oturduğu yerde yetenek mi sıçtı da, "bu kadarına karşı koyamayız" diyip aralarına aldılar. Hayır, açıklayın yani. Buna da artık "aaa deme öyle çok şirin" derseniz, ağzınıza nazikçe kürekle vururum. Ben size Sincan apaçilerinden daha şirin bi tip bulurum.

Kaçtım bay.

8 yorum :

  1. ilk filmi bilmiyorum ondan onu atlıyorum.

    ben de aynısını dedim! ulan o kadına ne yaptılarsa aynısından ben de istiyorum! bi insan sadece zayıflayarak öylesine güzelleşemez! hayır, tamam beilki öyle dünya güzeli değil ama önceki hali de malum yani. yüzüne bakılır değildi lan fff. neyse filmde ben de 2.yi daha çok sevdim ve çocuk için aynı şeyi düşünmüşüz. hiç koreliye benzemiyo bi farklılık var tipinde. ama ben en çok çocuğun kıza heceleri öğretirken ve tekerleme söyletirkenki halini sevmiştim. sevmiştim lan ben bu çocuu zamanında itiraf ediyorum asdfghjkl. hatta onun için bi dizi bile izledim.

    o kadından nefret ediyorum! ulan zaten paradise bilmem ne bir şeyde cecungu öpmüştü bi de bunda ji subu elledi falan iyice bitti gözümde. orssspp ne şanslı lan -.- hayır bide kördün falan tamam o kadar elledin adamı bütün vücut hatlarını biliyo olman lazım hastanede masaj yaparken ne diye tanımadın! çok sinirsin kadın nefret ediyorum senden -.-

    full houseda sevmeyip b filmle sevmiş sonra yine klipleri yüzünden nefret ettim rainden asdfghjkl. hiç şansı çok çocuğun illa bi yerden kaybediyo ahaha. ben de beğenmiştim bu filmi dediğin gibi "olmuş" yani :D

    na bunu da bilmiyom

    ya. şu hayatta sadece 1 kere izlenilecek bi film bu. ben izlediğimde üyeleri tanımıyodum. hatta hiçbirinin adını falan bilmiyodum bi siwonu biliyodum o kadar o da her yerde vardı diye. neyse, izledim he peki dedim kötü değil. sonra üyeleri ezberledim bi daha izliyim dedim tanıyaraktan hani. yok amk izlenmiyo. atlaya atlaya 15dakikada bitirdim filmi asdfghjklşi.
    jaejoonga laf atma -.- o filmde o çok büyük acılar çekmişti bi kere -.-

    sanırım sondaki o not benim için asdfghjk. tamam olm sustum bişi demiyorum asdfghjk.

    bu arada filmlerin adını koyaydın ya olm çok boş olmuş tepeleri :D bide postun altında çok fazla boşluk var. sanırım orda bişiler var ama görünmüyo ona bi bak derim.

    oh bitti.

    YanıtlaSil
  2. O hallerinden sonra çok mükemmel bi şey lan! Böyle bi yanaklardan bi gerdirmişler napmışlar burun dudak aynı yoksa. Göz altlara da makyajla girseler. Rengi de açsalar kremle pudrayla yine ekstra bişeyler daha var gibin. Bi de o izlediğimiz 2 film ve ramyun shopta hep bi kaşları değişmiş kadının. En son hali iyi ama olmuş.
    Olm ben de sevdim lan çocuğu pdjkasıdjasdıjasdpdas garip bi tip ondan ilgimi çekti. O hece olayında bi de bi yarışmaya katılıyolardı ya ordaki tipine hele :')

    He ben jjyle oynadığı o filmdeki tipini ço sevmiştim işte. Hatta bence JJ adam gibi rol yapamıyodu o filmde, olmamıştı. O zaman başlamıştı benim buna sinirim pdokaspdokasdpoaskd Ama Ji Suba değen eller kırılsın ÇIK KIZ ORDAN vala gözlerimi kapatasım geldi, densiz densiz üstüne atlamalar falan noluyoz!!?!?!!

    Allaşgına amaa! JJ dating on earth için konuşuyorum :D Dünya ergeni bi tipti orda. Hele millete hallenip hellenip omzu sağ sol yaparak yürümesi yeminle şimdi yapsa yine dalarım pdoakspdokasdpoaskd Deli gibi dayak yiyodu sonra yanına yoochun gelince jet lee kesiliyodu lan :D Her eşyi geçtim suratını her kameraya döndüğünde aynı sahne içinde yaraları yer değiştiriyodu yeni yaralar çıkıyodu falan opdkaspdoaskdpasodk ço gülmüştüm o işe :D

    Vala sondaki notta da senin çirkine çocuk güzel olm demelerinin etkisi olmuş olabilir dkasopdkapsodkaspdokasdpok

    Bu tema bi garip bi bozuk kendi kendine ayar yapıyo lan! O alttaki boşlupa da mausla gelince gizli saklı simgeler varmış gibi blog this e postayla gönderimsi şeyler çıkıyo. Ah bi de bişey çizebileydim şu başlık kısmına pdaoksd0akda0sdkıapsodk

    YanıtlaSil
  3. cidden var bişeyler. yoksa normal değil o kadındaki güzellik. asdfghj.
    ha dimi yabancı öğrenciler için olan yarışma asdfghjk. lan ne gülmüştüm orda ahahahaha

    adam şarkıcı abi ne anlar rol yapmaktan asdfghjk. ama düzeltti kendini son dizisinde bence oldukça başarılı olmuştu :D -o filmde bi kadının kıyafetleri güzeldi o kadar yoksa her türlü bok -.- spring waltzde de sevmiyodum. sevmedim sevmicem! -.- s*rt*k ya -.- bide çocuu kullandı o kadar evini falan yaptırdı -.-

    acemi işi filmden daha ne bekliyosun asdfghjkl. o zaman da sevmezdim yoochunu asdfgh. bilip bilmeden jj'a saldırıyo falan. zaten gelmiş 100 yaşına hala lisede falan asdfghj. -onda en çok yunhoya güldüm ama onu da geçmemek lazım asdfghjkl

    ÇİRKİN DEĞİL O ÇOCUK! asdfghjklşi,

    neyin kafasını yaşıyo lan o tema. var olan şeyleri göstermiyo falan. havan kime olm?! bence de çizeydin iyiydi çok boş kaldı lan asdfghjk

    YanıtlaSil
  4. Ben oynamıyım o zaman dicekti, abiler ben oyunculuk yapamıyom dicekti. Gerçi SM döverdi la dıajsdoıasjdopaısjdapsodj Neyse evet sonradan toparladı bence de, sorun yok.
    100 yaşına mı gelmiiiiişşşş!!!??!?! Yoocchuunnn muuuu gelmmişşşşş!?!! Hadi lan ordan içimdeki çıngar hayran kızı çıkarma benim şdopaksdpaosdkasodkaspdok o sevimli pijamalarıyla ne kadağ tatlıydı yevrum :')

    Çirkin değil o çocuk demeni hiç kaale almıyom şu an hatta sklemiyorum ğdpoaksdpoaskdaposkd baya bildiğin düz çirkin hatta allah belanı versin sen ne kadar çirkinsin ya demek isterdim suratına :)

    YanıtlaSil
  5. jj konusunda hem fikir olduk en azından la o da bişidir adfghjk.

    çangminin tatlılığını yuçunun iticiğilini görücen bi gün umarım, ah ahh. neyse yuçun da topladı biraz ama şimdi hakkını yememek lazım.

    YanıtlaSil
  6. anneeeeemmmmm şupo junio elemanlarının filminin adı neymiş hemen izlemeliyim!! nassı haberim olmaz bundan nassııı??? hele ki afişin ortasında heechul dururkene?!! çok kızgınım şuan kendime!!11 acilen ismini istiyorum pilizz... niysi ivit ryewook konusu benim için de sıkıntılı.. tumblr'da bi kız var,delisi bu çocuuun.. bi görsen seksi meksi fotolarını koymaya çalışıyor ama yok olmuyor işte asdjkfdhfkd yani ses desen ı-ıh beğenmiyorum -ki herkese hatta grup elemanlarına göre gruptaki en iyi üç sesten biri- tip desen tövbe estağfurullah bişey de demek istemiyorum şimdi, ha bi de kambur duruyor falan.. yok yani bildiğin adamda hiçbi çekicilik yok.. neyse yazıktır deyip almışlardır belki onu da asgdjgfksjfkdfj

    ayy Always'i sonunda izledin demek.. yirim ya ben jisub'u yirim.. hep ağlatıyolar bebeemii.. romantik komedi oynatsalar da accık yüzü gülse garibimin..

    diğer filmlere bi ara bakiciğim.. hatta Rain'in oynadığı film ne zamandır pc'mde duruyor ama elim gitmemişti açıp izlemeye.. izleyeyim en kısa zamanda..

    YanıtlaSil
  7. Ene yazmamış mıyım ya filmin adını, Attack on the pin up boys muydu neydi. Ben hep sen izlemişindir diye düşünmüştüm :D

    Oh bir elf gelip bana ryewook sıkıntılı diyosa olay bitmiştir ğopdkağsodksğdokapsdoaksd hele ki bu filmde seni gidi yıldız tilbe dedim ya o hareketler falan :D Sesini falan hiç ayırt edemiyorum daha ses ayırt etme aşamasına gelmedim dkamsdpaoskdpaosdk

    Bi yüzü gülsün lan harbiden ona da yazık artık, gerçi Dating Now mı ne öyle bi dizi vardı 3-4 bölüm izledim gerçi orda bildiğin Karadeniz'in bi köyünden İstanbul'a düşen bi tipi oynuyodu :D Güldümdü.

    Hiç birini izleme Cyborg'u izle hatta, güzeldi ha.

    YanıtlaSil
  8. taam aldım ismini sağolasın^^ türkçesi "yakışıklı çocuklara saldır"mış asdfhkjkshdjhfj allam çok fantastik gerçekten asdfghksjdfj

    yıldız tilbe'yi çoh merak ediyorum yalnız ashdhfjshfjfsdkkdf

    YanıtlaSil