25 Nisan 2012 Çarşamba

Bir insan rüyasında çakma T.O.P görmemeli :')

Hazır yeni kalkmış, hatırlıyoken rüyamı yazmak istiyorum. Ne zamandır da rüyalarımı hiç hatırlamıyodum ha.
Neyse biz şimdi eski evimizde oturuyoruz. Annem babam, ananem de var sanırım dayı falan da var tam bilemedim şimdi. Ve nalakaysa artık Bigbang üyeleri bizim eve geliyo kalmaya dşasdmpasdkaopsdk Konserlerimi vardır nedir, ama sanki böyle bi değişim programı resmiyeti var. Neyse 4 gün kalıcaklarsa mesela ben bunları 3 gün boyunca hiç göremiyorum. Heycanımı yenip ortaya çıkamıyorum, kusarım falan diye. Evden sürekli gizli gizli kaçışlarda bulunmaktayım.

Artık son gün cesaretimi topluyorum sabah erkenden kalkıyorum banyo falan yapıp saçımı yapmaya girişiyorum. Allam bak o yorgunluk hala üzerimde. Tam iki saat hatta 9dan 11e kadar ben kollarım havada saç yapıyorum!!! Olmuyo hiç bi seferinde, en son içerden kahvaltı masasının kaldırılma sesleri gelince oldugu gibi bırakıp koşarak masaya oturuyorum. Gözüme de güneş ışığı geliyo tam göremiyorum karşımdakini ama saçlar T.O.P mavisi ya da turkuaz her neyse. Öne eğiliyorum suratını görmek için. Bi tane çocuk. "Sen kimsin lan?" diyorum. Yanındaki adam, bunlar Bigbang figüranları, asılları başka yerde kalıyo, medyayı yanıltmak için böyle yaptık diyo! O an o medyayı alıp yamultmaz mıyım lan ben! 4 gün diken üstünde yaşamışım!!!!!!

Sonra sahne değişiyo babanemlerin evdeyiz. Apartmanın dibinde de bi tane gölet var. İçindeki çeşitli hayvanlar görünüyo. Farklı olarakta 3 tane timsah var. Ene diyorum bunlar nerden çıktı, birileri bağışlamış mı ne. Ama bildiğin gölden çıkıp diğer apartmanın merdivenlerinde güneşleniyolar falan. Sonra akşam bi tane gazete alıyorum elime, o timsahlarla ilgili bi haber. Meğersem o timsahlardan biri Tuğba Ekinci'ymiş.

Bay.

14 yorum :

  1. rüyada da hayal kırıklıgına ugramazki insan ya!!! tam sonunda gercek diilmiş :)))

    YanıtlaSil
  2. olm neden hep eski evinizi yada babannenin evini görüyosun bide tuba ekinciye jhasjkdhdjkashjdhasjkhdjk yani neden lan

    YanıtlaSil
  3. oha olm sen neyin kafasını yaşıyosun?!! bigbang evine gelmiş sen kaçıyosun djbfgşjfbşjsfnsjnsfdjnsşjfjn. bak bunu herkese söyleme dayak yersin çok fena sdnvşdljfnsdşf

    oha sdfghjkldlnsfdgf. çok yazık lan! hayır bir de en sonunda cesaretini toplamışsın falan 2 saat saçla uğraşmışsın ve KOLPALAR! valla o medya tam dayaklık asdfghjklşi

    djsfsodjfgnşsjndsurhgufhvlnlngşrnglknfjggşfgnşfhgşfdsnşgsjfdgşoasfnsn -oha hayvan gibi güldüm-
    BENİM NİYE BÖYLE FANTASTİK RÜYALARIM YOK YA?!!! fjsjfnsljgşorjgnşdfnsşlfjhşosfn

    YanıtlaSil
  4. @asuka kaçamazlar! Elbet bir rüyamda ele geçiricem niHAHAHAHA.

    @tığçe olm hayatım boyunca her yerde 2şer yıl yaşamaışım bırak 9 yıl barındığım ev rüyama girsin lan pdpaosdkapsodksadk

    @seyma olm napabilirim rüyamda bile herkes kadar rahat olamıyorum, heycanım son hızıyla etkisini gösteriyo ğdkasdoğpaksdk

    İnsan rüyasında gazeteyi açıp tuğba ekinciyi görünce çok mutlu olmuyo lan biliyo musun, bence fantastik rüyan olmasın böylesi olacaksa!!

    YanıtlaSil
  5. insan heycandan kusar mı lan sdfghjklş. ben de bayılır gibi oluyorum nfjngdsofnfjnvldfn

    tuğba ekinci kim diye gugılda aramam gerekti valla kabusa dönmüş lan senin rüyan asdfghjklnfşjvnf. benim bahsettiğim fantastiklik tamamen bigbangin "sözde" sizde kalması üzerineydi lan jdfsdljnfsdfn

    YanıtlaSil
  6. SOn ana kadar anlatılanlar bilindik tekniklerle yorumlanabilir de rüyada T.E. görmek de ne demek ya. Allah korusun.

    YanıtlaSil
  7. kshefkjshgdfjhgsdf rüyan için T.O.P duysa şöyle derdi ''Uuu Fantastic Babby''

    Allah diyen kurbağa yokmuş bi senin rüyanda ha oda bidahaki kolaja inşallah :D

    YanıtlaSil
  8. ahahah "bağışlanmış" timsahlar.

    YanıtlaSil
  9. ahaha xD cidden ya t.o.p olacaksa gerçeği olmalı.. bir de o 2 saat saç toplayıp yorulma olayı süper :D:D ben de g dragon görmek isterdim ama sarı saçlarıyla :D:D ahah sanki g dragon görmüşüm de saçlarının rengini sipariş ediyorum xD

    timsahlar ve tuba ekinciye koptum :D:D

    harika bir bilinçaltından var :D

    YanıtlaSil
  10. @seyma haaa ona dedin fantasik vala sojisubla da çok münasebete girmişliğim var evde, bunun biraz fantastimizi azdı.

    @vladimir ya canlı canlı görseydim!? Yine ucuz kurtuldum bence

    @demet vala duyaydı da diyeydi lan pdıasjdpaısjdasd

    @bidüşün hani göreceğin varsa böyle bi sipariş verebilirsin kendine uygun yani dlaıshdaosıdh

    YanıtlaSil
  11. yukardaki yorum yapan da benim ha tığçeden girmişim yanlışlıklan, benim ben BURCU :')

    YanıtlaSil
  12. Ben de dedim tugce neden bi anda herkese cevap verdi asdfghjkl

    Aslinda fantastikten cok fantaziye giriyor ama olsun olm her turlu gideri var asdfghjkl

    YanıtlaSil
  13. nası bi rüraymış değişik ben hiç böyle rüyalar görmüyom:)

    daha hiç koreden kimse rüyama girmedi ama kardeşim görmüş:)

    ne yapmak lazım ki:)

    YanıtlaSil
  14. Vala ben rüyadan nefret eden bi insanım. İyi de olsa kötü de olsa beni çok yorgun hissettiriyolar uyanınca, bazısı gün boyu sürüyo.

    Asıl görmemek için napmak lazım :')

    YanıtlaSil