19 Mart 2012 Pazartesi

MİM -Hiç ilginç olmayan-

Pazartesi ve salı günleri ciddi ciddi hayattan tiksinme günlerim. Pazartesi günü 40dklık ders için 1 saatlik yol gidiyorum! Dersi 3 saat yapsa, tamam yine söylenicem ama bu kadar değil! Daha gün bitemeden salı gününün nefretine geçiyorum zaten. Sonra 5 gün rahatım. Bugün de okuldan bir insan evladını beğenebildiğim için kendimlen gurur duydum. Hayvani çekik gözleriyle yemeğe çıkmak istedim. Eminim içinde vahşi bi Ankara'lı vardır ve bana gelip "Nabıyon la yarraaam" demesi an meselesidir.

Konumuz o değil, ben buraya mim yazmaya geldim. Patavatsızlık olcak ama "harem" mimi gibisi gelmiyor arkadaş! Hep bi kimsenin okumak istemeyeceği sorular, cevaplar. Blog tıkandı oğlüm. Densiz densiz konuşmıyım şimdi, bulmuşta bunuyorum resmen vala ben de böyle bi insanım. Neyse seymsomething bu işi kan davasına çevirdi, beni mimledi. Ben yazıyorum bunları bi gün ne biçimde bi mim gelir ama! Bekle olm sen!

1. Kendini seviyor musun?
EHE.

2. Yapmaktan hoşlandığın şeyler nelerdir?
Önceki mimde de en çok yoran bu olmuştu.

3.Hedefin nelerdir?
Şimdi "Japonya" dememe gerek yok heralde. Onun dışında çok hedefsiz bi insanım, ha bu aralar evlenmeyi hedefledim. Bi hevesimi alıyım yani.

4. Kendini bi cümleyle anlatabilir misin?
Noktayı istediğim yere koyabilceğime göre, o cümlenin ağzına bile sçarım afedersiniz. YA ALLAŞGINA GEREK YOK BÖYLE ŞEYLERE.

5. Nefret ettiğin şeyler nelerdir?
Yok, şiştim cevap veremicem :')

6. Favori şarkıların, filmlerin nelerdir?
Şarkı değişiyo tabi günden güne, birazdan "popisi" diyip duran bi adam vardı ona bağlıcam. Film, önceki mimde de yazdık ama. Olum ciddi ciddi de Harry Potter bitti lan. O son filmden sonra bi hayat anlamını kaybetti zaten ama, arada aklıma geliyo da napıcaz lan bitti :''''(

7.İlham aldığın kişiler kimlerdir?
Ben bunun feyste kaydını tutuyorum bi dk bakıyım, Ömer Çelakıl, Judas Gökhan, Recep Akdağ, Elijah Wood, Kutsi, Devlet Bahçeli, Six Demeyen Çocuk.

8. Birisinin yazmış olduğu ölüm notunu bulsaydın ne yapardın?
Hayır o kadar düz soru soruldu en sonda gider ayak neyin heycanı, neyin gerilimi. Kimin bıraktığına bağlı. Nefretlik hocam bıraksa, http://www.youtube.com/watch?v=Ok_anhN9q2M şu şarkıyı açarım. Onun dışında, okuduktan sonra cebime atarım, eve gelince sandığıma koyarım ilginç bi hatıra olarak.

Şimdi hiç bunları okumadan buraya atladınız diğ mi çakallar :') KEHKEHKEH. Mimlemiyom hiç birinizi! Bi tek At Yarışındaki Eşek'i mimliyorum, vazgeçtim. Yazdın mı bilmiyorum Eşek, hiç blog okuyamayorum bu ara demiştim ya. Neyse görüşürüz.

13 yorum :

  1. ahanda şimdi blog ismindeki olayı okuyunca daha bi farklı geldi adı asdfghjk. neyse yoruma dönüyorum.
    laa o çocuda anlatsana merak ettim bak
    sorulara gelince. okudum lan! ama kabul etmek gerek bi harem mimi gibi değil bunlar -.-
    kutsi ne la asfghjklşilkjhgfd. ya da six diyemeyen çocuk? asdfghklkjhgfd. muhteşem insanlarmış bak takdir ettim seni asdfghj.
    -teşekkürler sayende tirilaylay lim diyorum. o hoca ölsün la ne gerek var fff

    YanıtlaSil
  2. Olm sen çok sinsi bi insansın, twitterda sessiz sessiz okumuş resmen pdaosjdasodjapsıdj
    O çocukla ilgili yazdıklarım 5dklık olaydı zaten, kimbilir bi daha görsem tanıcam mı dşaokjşdasjd
    yaz bak gugıla six dedi çocuğu, ben demedim o dedi six dedi, six demeeyen çocuk falan çıkıyo :D:D Hastasıyık!
    Çok dile dolanan şarkı ben de kaç gündür sardım gidiyorum!

    YanıtlaSil
  3. sorucam sorucam unutuyorum abi baktım açıklıyosun hemen daldım asdfghjkl
    hadi ya. neyse yarın salı nede olsa belki görürsün asdffghgjkghhd
    van-van, tu-tu, tıri-tıri, for-fol, fayf-fâyf, siks-bak ne diyo ya asdfghjklşdgfjyfhgnfgjmfgh. s*k dedi ben demedim asdfghjklşi. sevın-savın, eyt-artt, nayn-nayn, ten-ne diyo la burda asdfghjklkjhgfd. o çocuğun o el mimiklerini kemiririm lan asdfghfkhsdfjgghyjyfg

    YanıtlaSil
  4. Yarın ona vakit ayıramam lddkşasjdlasjd çünküsü yarın bizim erasmuslu çekiklerle hesaplaşma günümüz :D
    podjasipdıjĞPIDJASĞDPIAJDüpdıjağDPIjdğoıaeğodaıjdfapsıodjoaspıodj olm resmen babanın ve çocuğun sesiyle okudum şunları alllaaan gerizekalı bebesi çoh tatlı yaa salak :D:D:D o eli böyle bi "aman ha" pozuna sokmuyo mu salak! Yeminle 3 yıldır o çocuğun hareketleriyle konuşuyorum ben :D

    YanıtlaSil
  5. aha desene o daha iyi asdfghjkfshdgbfvdstjgrfhjgf

    sdfghjsfkjgbsljhgfjdngshgsdvskbgsdfn cidden çok iyi ama ya ahahaha. o çocuğu nasıl bi zihniyetle yetiştiriyorlar öyle ya sdfghjfdshndfnhsgfhnyhgfbyhg. valla salak hatta embesil asdnwsgnghghjjufgd ahahahaha ingilizce konuşman da öyleyse çok komik oluyodur lan asdfghjklş

    YanıtlaSil
  6. Şimdiki halini de bi çekip koysalar, çocuk iç dünyasındaki problemleri çözebilmiş mi bi görsek ama!
    Yok benim ingilizcem izlanda aksanı, böyle değil dşajsdpaısdj

    YanıtlaSil
  7. ilham aldığın kişilerden ilham alıyo oluşunu çok takdir ettim :D

    YanıtlaSil
  8. Yoo yapmadım henüz ama seym mimlemişti sen de mimledin falan ben bi koşu gidip yapıyım, zaten aynıyız bu dönemlerde -blog okuyamama, hayal, japonya hayali- fiyıyıı yapıyorum.

    YanıtlaSil
  9. Mim ne demek? :D Eski tasarımın daha iyiydi yaaaa :((((( :D

    YanıtlaSil
  10. İşte biri bişey atıyo ortaya böyle mimlediğim dediği kişiler de yapıp başkalarını mimliyo öyle sürüp gidiyo.
    Bu altyapısı daha, bu hafta içinde bişeyler yapıcam. Önceki çok dağınıktı ya tahammül edemdim :D

    YanıtlaSil
  11. olm bi bakayım dedim önceki yazdığına ve şimdikine de bütün garezin bana mıydı lan kdjfgfbdflgbdjdgşljbghgfhjnhnfd. bak oldu mu oluyomuş ne triplere girmişsin "okumazsınız olm zaten" diye ksdfjbdsgjbşhfhjhg. bak güldüm he dskjfbgsdfgjbggf.
    o değil twitterdaki gizli takiplerimi ilk bu zaman öğrenmişsin onu hatırladım ayrıca ona da gülmeye başladım sfkgjbdsgşkbdfghkjg

    YanıtlaSil
  12. Ay bi okudum da doşpajskdpıoaskpoıasjaoısdj sorulara çok bunalmam dışında hayatımda hiç bi şey değişmemiş mart ayından beri AY ÇOK YAZIK!!! Bi elçiyle evlenme hayallerim sönmüş işte ama önümüzdeki kışa tekrar alevlencek biliyom.
    Demek bu seferki mim iyi günüme gelmiş öf yazık nasıl sıkıldıysam

    YanıtlaSil