29 Mart 2012 Perşembe

Kore'den paket görünce dayanamıyorum :')

Bu sabah kapı çalınca, adımı duydum da bi anda kalktım. Aha dedim kesin geldi. Kendimi yataktan toplayabilip koridorda koşmaya hazırlanırken, babam kapıma doğru geldi benden hızlı. Kutuyu benden uzakta tutarak almamı engelleyince biraz "dövmüş" olabilirim.
Yazının bundan sonrasını ballandıra ballandıra, görmemiş ve görgüsüzcesine anlatıcam, sinir olmak istemiyosanız  okumayın bence. bak dedim şimdiden.

Kutuyu heycanımla uzun bi sürede açabildim. Sonra hepsini çığlık atarak inceledim, anamın karnından Kore paketiyle doğmadım ben. Kutunun üstündeki 3. sınıf bebesi harfleri görünce, yazık laa yazamadın mı sen dedim. Ama mektubu açınca ilk, bilgisayarda ilginç ve hatta ben  de indiriyim bu fontu dediğim bi yazıyla karşılaştım. Yaklaşık 2-3 saat de öyle düşündüm bi daha bakana kadar. Sonra OLM KENDİ YAZISI MI LAN!?!!! dedim. Şurda hayatımın 15 yılını latin harfleriyle geçirmiş insanım, yeminle utandım kendimden. Ben bi de camış gibi yazıp, yanlış yazdığımı hayvan gibi karalayıp, sağa sola yamrularak düz beyaz kağıt ve zarfla göndermiştim. Çok Türküm la :') 
Şu sağ alttaki ne allaseniz bi diyin bana kimchi mi la o ne? Mektuba falan da yazmamış anlamadım.

Bunu da üstünde pumpkin yazmasına dikkat etmeyip "eneee hurmalı şeker mi yaptınız lan" dedim baya bi süre, hatta az önce gördüm pumpkini. Çevre halkına pek sevdiremesem de balkabaklı şeyleri severek yiyorum. Bizde bi tane bayram şekeri var böyle sağ alttaki gibi görüntüye sahip beyaz sütlü, ısırılınamayan, zor çiğnenen hani, hatırlamıyorum adını. Aynı o hissiyatta.

Soldaki çikileta bildiğimiz maximus, snickers gibi bişey. Diğeri için hayatımda yemediğim bi şeydi. İlk "ne yiyorum lan ben :|" dedim bıraktım, sonra tekrar yediğimde ilginçseyerek sevdim. Sanki daifuku yiyomuşum gibi hissettim. Daifuku yediğimden değil :''')

Sol üstteki şeyi daha hiç açmadım, şahsen bulaşık makinesine her çalıştırma da bi tane atmayı düşünüyorum. Şeker olduğuna inanmıyorum istediği kadar candy yazsın lan, öyle şeker mi olur! O krakersi şeyi de açmadım, o da kedidili gibi göründü gözüme, bakalım artık.
Bi de böyle bi magnet ve süssü bişey yollamış canım arkadaşım lan galp.

Kutunun sonuna geldiğimde hiç beklemediğim bi dergiyle karşılaşıp çığlıkta volum attım. Ne güzel dergileriniz var  olm :''')

Soldaki bi muzikalin broşürü, yanılmıyosam SHINee Onew var ama bu çektiğim yüzünde onun fotoğrafı yok, unutmuşum diğer tarafı çekmeyi. Deli gibi sticker yollamış bi de. En sevdiğim şu aşortmanlı JYJ oldu. Bi de bir sürü kulağama küpe olarak yapıştırmalık sticker vardı. hepte jaebeom diye bi tip kim lan bu dedim baktım gugıla öğrendim tamam. O kadar K-pop bilmiyoz, ne var!

19 yorum :

  1. Olum süperler ya çok pis nazarım değecek elinde kalacaklar ona göre szalkdnfkslnd bizede yollasaya la :D

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı uğurlu olsun la!? :D Güle güle ye, güle güle kullan ne biliyim, çok güzel.
    -bu arada filmi sen önermemişsin karışıklık olmuş ama üzerime alınmışım blogundaki filmleri, sahiplenmişim.

    YanıtlaSil
  3. Bunları yollayan Koreli arkadaşın nerden? Öyle bi uluslararası mektup arkadaşlığı sitesi falan mı yoksa daha köklü bi arkadaşlığın mı var?

    YanıtlaSil
  4. @demet elimden gelse dağıtıcam yeminle lan şdaosjdpoasjdkaposıdj şu bloguma öyle bi teknoloji istiyorum!

    @at yarışındaki eşek ay teşekkür ederim eheee :''') hee hangi filmleri diye soryım o zaman?

    @s6 Yok köklü değil en fazla 3-4 ay, daha adını ezberleyemedim bile yani. Mektup arkadaşlığı sitesinden.

    YanıtlaSil
  5. allaamm allaammm son fotoğrafta sağ üstte saymaya kalbimin el vermediği zibilyon resimlerin hepsi hongkiye mi ait? çok üzülüyorum lan ama bi açıdan iyi oldu çok pis hırs yaptım hemen pazar günü kendime en az 1 tane koreli kanka edinicem! olmaz böyle yani :D
    kıskançlığımı dile getirip kendimi sakinleştirdiğime göre postun diğer yarısından bahsedebilirim. ıhım! kutu çok büyük görünüyo lan :O kim bilir ne kadar para bayıldı o kutuyu yollamak için :O
    la pumpkin yazısını görmedin diyelim üzerindeki kocaman şekli de mi görmedin asdfghjklş. sana şurda olmayan korecemle ne olduklarını söylemek isterdim ama üzgünüm translate ordaki kelimeleri çevirmedi sözlüğümde de bulamadım asdfghjk. ama ilk fotoğrafta sağ alattakinin üzerinde biber falan var kesin ölümüne acı bişi o pakette kırmızı zaten asdfghjkl. o "ne yiyom ya" dediğin şey çok çikilop tarzı bişeye benziyo aslında tam olarak nasıl bişi tadı :D
    bu arada kutuda 2 tane ramen mi var ben mi yanlış görüyorum :D

    YanıtlaSil
  6. İsim hatırlamıyorum, gelinli bişeydi.
    Bu arada seym bi film önermişti, ordan buraya öyle karıştı, kafam dağılıyor arada kusura bakma :')

    YanıtlaSil
  7. @atyarışındaki eşek he tamam yia nolcak!

    @seyma vala o lan :/ Yap sen de yap, çok güzel oluyomuş, bi de Japon bulsam ama çok çekiniyo onlar konuşmaya lan!

    En sonda şey yazmış zaten harçlığım bu kadarını yollamaya yetti, seneye çalışmaya başlıcam o zaman daha büyük şeyler yollamayı düşünüyorum demiş! YAZIKKK LAAANNN KIYAMAAMMM ANNNEEEM dedim :'(

    Olm o kocaman şekil hurmaydı bence dşaosjdpaısjasd zaten ona da bakmadan adam gibi paketi açtım, o küçük şekerlerin paketindeki şey daha hurmamsıydı :D

    Ben de öyle acı diye tahmin ediyorum acı severim sorun değil ama nasıl yapcam lan :D Bi latin alfabesiyle bişey yazın de mi! Su dökcem olcak mı olay bundan mı ibaret yani.
    Evet çikilopsu bişey, çikolatasının tadı onlar gibi ama içindeki jelatinsi şeyden bi tat alamadım. O da şeye benziyodu oha bilemedim adını daha bugğn görmüştüm neyse vazgeçtim.

    Evet evet 2 kutu ramen var, birini çekmemişim yea. O fotodaki karidesli ve garip hayvanlı, diğeri de biftekli sebzeli bişi sanırım.

    YanıtlaSil
  8. yarım ağız ingilizcemle "ingilizcemi geliştirmek için her şey" saflığıyla kullanıcam ben de ha ha ha
    yerim ben onu ya :O o değil kızın harçlığının ne olduğunu merak ettim şuan ben 1.5 kilo yolladım 27 lira o tuttu içeriği 20 lira derken 47 lirayla işin içinden kurtuldum ama o bildiğin kocaman lan! ne kadar para veriyo kızın ailesi bize de versin!
    sen de sor bari bi türk sevdiceği varsa yolla onlardan asdfghj. olmadı burdaki kızlar en çok kime bakıyosa sen de onu ona alıştır falan sen yollarsan o da yollar nede olsa asdfghjklş
    hurmanın tadını unuttum şuan fff
    onun da fotoğrafını çek translate yapalım asdfgh. zaten su, doldurmak falan onların anlamlarını biliyorum yardım ederik asdfghj. ben geçen gün böyle italyanca sos tarifi aldım ahahha
    boşver kasma sevmemişsin zaten asdfghj
    garip hayvan? tedirgin oldum O_O

    la bi de kıza o kadar şey dedin ya paketten kol bacak çıkarsa diye nıcknıcknıck git şu köşede utan gel asdfghjkl

    YanıtlaSil
  9. Ay ingilizceleri çok kötü lan, dediğimi anlar mı endişesiyle yazıyorum resmen liğse ingilizcemle!
    Bi tane koreli kız meraba ben nikah masası demişti bana zamanında!!!!

    Benim yolladığım pakette bunun kadar bişeydi lan ne kadar tuttu bilmiyorum da babam 30 40 bişey demişti. Benimki daha ağırdı, bu kızın koli baya hafif geldi hatta elime. Artık ne kadar fiyatlandırılıyosa orda bilemem :/

    Bugün biraz Türkçe albüm baktık kıza almak için Murat Boz Kenan Doğulu falan alalım bari dedik burda yeni nesil bunları dinliyo deriz, az kıllı adam görsün çocuk dedik. Sonra baktık MFÖ var ene bunu mu yollasak dedik sonra Athena'nın güzel kapaklı bi albümünü bulduk, hem de ilginç gelir belki dedik onu alıcam. Bi tane Türk yemekleriyle alakalı bi deri yollıcam 4-5 sayfalık kenara ingilizce not düşerek. Bi tane de bu kız moda tasarım okumaya hazırlanıyo ad en Türk moda dergilerinde aradık Süper diye abik gubik bişey bulduk onu aldım artık napiyim onu yollıcam. Gerisini doldururum yine.

    Oha abi italyanca tarifi nasıl aldın ama dpoasdjapsdıjapsdj yarın bi çekiyim de bakalım neymiş diye madem :D

    Çok utanıyom lan öyle böyle değil dajsdpasıodjaspodıjasdpıoasjd

    YanıtlaSil
  10. birbirimizi geliştiririz la öyle deme. en kötü korecem gelişir her türlü işe yarar yani asdfghjkl.

    yani çok görünen hafif şeyler yolladıysa kız caaz :D ama aferin ona iyi güzel şeyler yollamış adfghj.

    murat boz ne la? kız onu dinlerse "tabi oppa oppa derler bu ne lan" der ASDFGHÇ hoş ismail yk dinleyen bi kesim var orda ama neyse :D doğru seçim yapmışsın bak athena onlara göre baya ilginç :D la moda dergisi dediğin şu all, vogue, elle falan değil mi O_o süper ne lan asdfghjk

    valla o kısım çok karışık ordan gir, burdan çık derken buldum bi şekilde asdfghjkl.

    sdfghjklgngdmhghdfjg

    YanıtlaSil
  11. Evet evet onlar :D Ama kapağında bari bi türk olsun didim, bi tek onda vardı :D Bunlarda Vogue korea falan var nassa diye, öyle bi şey aldım ne yapıyım :D

    YanıtlaSil
  12. çok iyi düşünmüşsün takdir ettim :D

    YanıtlaSil
  13. vay arkadaş çoh kıskandığğmmm:((( ben de bulacağım bi koreli arkadaş bana neee... asfghgjhdgf yalnız o hakkaten deterjana benziyor tikkat et.. dergilerde kaldı en çok gözüm.. off ne biçim de fotoğraflar vardır şimdi.. paketlerdekini denedikçe burada hadi olmadı twitter'da yaz allasen çoh merak ettim.. bu arada bu paketleri görünce iyice kore'ye gidip yerleşme isteğim arttı.. sürekli bu aburcuburların,k-pop dergilerinin olduğu biyerde yaşamak tanrığğğğmmm...

    he bir de gözün aydın çinguu:))))

    YanıtlaSil
  14. Bul canısım bul, zor bişey değil, üşenmesem 3-5 tane daha bulurdum :D
    Ben interpals sitesinden tanıştımdı yardımı olucaksa.
    Dergide baya super junior var bilge falan döktürmüş dkajsodaısjdasd onları çekip koyyim istersen twitterda falan :D
    O deterjanı bugün yedim, mentolden naneden nefret ederim ama çok güzeldi lan!!

    Saol canıms :')

    YanıtlaSil
  15. heechul'müüüüüüüüüaaaaaa?? bağğğ kendimden geçtim şurda koy tabisi koyyy:D hepsini koy,şuppır junyır'ı da koy,az bakayım da hasret gidereyim asfghgjfgd

    korenin nane şekeri bile bi başka oluyomuş demek bak asfhghf nihat reyize bağladım iki dakkada kahrolmayayım ashfjhgj

    ya o interpals'e üyeyim ben.. hatta bi koreli çocukla konuştum.. ama adam profil fotoma taktı.. kurabiye canavarını koymuşum,vay efendim nedaan kendi foton yok? diyemedim de "olum Türkiye'de herhangi bi arkadaşlık sitesine fotonu koyunca başına türlü dertler açılıyor,artık her siteden tırsıyorum" diye.. ingilizcem yetmedi çünkü asfhgjdfgfg o da deli herhalde diye benle muhabbeti kesti böhüüü:(( neyse kızlara bulaşayım az.. belki onlar foto meselesini takmazlar asfhgjdf

    YanıtlaSil
  16. He bi kızlara bulaş bakalım, olmadı illa foto derse mektubun içine bi kokulu mendil bi de fotoğrafını atar yollarsın dkasşdkaspdokasd

    YanıtlaSil
  17. Fotoğraflarını da çekip koyuyorum dur, sana çalışıyım biraz :D

    YanıtlaSil
  18. asfhgjsh iyi fikir bağğkk... olmadı öyle yaparım:D

    yııhhaaa sağol balım yaağğğ... bekliyorum fotoları:D

    YanıtlaSil
  19. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil