30 Mart 2012 Cuma

Hayatımın en acıklı olaylarından sadece biri

11 yorum :

  1. sen...sen...sen ne yazdın da cevap verdi...

    -kişibudurumauygunbiifadebulamaz-

    YanıtlaSil
  2. Google'a Kuroshitsuji Sebastian yaz allasen, aynı aynı. dedim ya bi şey demedim! Biosuna da Japon yazmış az heveslensin dedim varoşu yedim lan pdaosjdpaosdjas

    YanıtlaSil
  3. cvbnmögbfhndflkjg. şimdi baktım çok güldüm lan adfgjk

    YanıtlaSil
  4. Varoşların gülü mü :d

    YanıtlaSil
  5. bunu yansıtmakta geciktin panpa :D:D

    YanıtlaSil
  6. yani şimdi seboşla bunu kıyaslarsan boyle ilahi adalet gelir bulur kahjdakhda hyr nie japon tribine girmiş profilde onu cozemedim

    YanıtlaSil
  7. Hem de suratımın ortasına çatırt diye ilahi adalet ya!

    YanıtlaSil
  8. Varoşların gülü!! zuauahuahe! :D

    YanıtlaSil
  9. Of adama bakamıyorum iğreniyom o yüzden bi gelişme olursa eklersin ben hiç tiwitıra girmiyim:) Allahım tipe bak

    YanıtlaSil
  10. doakdpasokdapd tamam artık geri dönerse bana haber ederim :D

    YanıtlaSil