2 Mart 2012 Cuma

Çoklu mim!

Uzuuuun bir mim yazısı geliyo şimdi.
Ölmezsem 3ünü bir arada yazmaya başlıyorum!
Firari Yolcu ve At Yarışındaki Eşek mimlemiş.

İlk mim:

1. Hayatınız filme çekilse adı ne olurdu ve hangi müzikler yer alırdı?
"Haketmedim" olurdu büyük ihtimal. Trajikomik olaylar silsilesi. Bu arka müziği olayına çok ihtiyacım olduğunu hep belirtmiştim zaten. Parayı bulursam elinde teybiyle dolanan adam tutucaktım.
Arabada çalınmak üzere aym biringin seksi bek istiyorum kesinlikle. Sonra kimi yerlerde bağlamayla girilen "nır nırııy nırııy nıırııyy" şart. 2 gündür de favorim olarak ben espri yaptığımda "bumşakalaka" girsin istiyorum. Kendim yapmaktan yoruldum.

2. Bir şeyleri değiştirme gücünüz olsa neyi değiştirirdiniz?
Zamanında atalarımın Japonya'ya göç etmesini sağlardım heralde. Sonra başka değişikliği napıcam zaten!

3.Sizi en çok etkileyen sinema sahneleri nedir?
Snape'in ölüm sahnesi! 2nci kitaptan beri Snapeçi bir çocuk olarak hep onu sevmiştim. Kötü adamı oynarken bile ondan yanaydım yani. Nagini tarafından parçapinçik edilince gözyaşlarını tutamıyo insan! ALLAHSIZLAR!
Buna rağmen Dumbledore'u öldürmüş gibi gösterildiği sahnede de Dumbledore'un ölümü tüylerimi tike tiken eder.
Ayrıca çok geçiştirilmiş bi sahne olan Hedwig ölümünde kitabı okuyup bilmeme rağmen çığlık atmıştım! Bİ ÜZÜLÜN LAN Bİ YASINI TUTUN 7 yıldır yanında taşıdın sen o baykuşu TİPSİZ HAYVAN SENİ.
More Than Blue'dan sahne söylemezsem ayıp olur. Adamın ağladığı her sahne desem yeri. Düğün sahnesi, yatakta kızın ağlama sahnesi, çocutun yaşamak istiyorum dediği sahne, gelinlik prova sahnesi, zamanın durduğu sahne... Olm çok dram bi insanım ben!


4.Yaşadığın şehir bir günlüğüne sana tahsis edilse, boş bırakılsa ne yapardın?
Düşünmesi bile korkunç abi Ankara'da tek başıma ne yapıyım. Zaten sıkıcı iyice beter olur. Ama illa yok abi kal allaasen bak ölümü gör diyosanız, üstgeçitleri, fıskiyeleri yıkardım! RTE ve Melihe teşekkür edip duran billboardları yakardım. Kütüphane'nin ordaki Gökkuşağı zımbırtısının üstüne kutu kutu beyaz boya dökerdim. Sonra Cepa'ya gider H&M soygunu gerçekleştirirdim.

5. Şu sıralar ilgiyle takip ettiğiniz diziler hangileri?
Dizi takip etmiyorum, ha yok ediyorum lan the big bang theory var game of thrones bekliyorum bi de. Onun dışında bi çırpıda izlenen japon- kore dizileri var. Gokusen şu ara favorim. Orthros no Inu var bi de.


Diğer Mim, bunu doğru mu yapıyorum ondan bile emin değilim, aklıma geleni yazıyom ha.

1.Ne?
Gri favori aşortman altım.

2.Nerede?
Bilmiyom! Tüyçe çaldı büyük ihtimal.

3.Nasıl?
Vala yapıyo işte arada öyle şeyler. Kitaplarımı, ojelerimi isteyipte kendinden olmayanları çalıyo, tutamıyoruz.

4.Neden?
Bi kitapta okudum göbekli insanlar beyinde bilmem ne bölgesine etki ettiğinden daha çok yalan söylerlermiş. O da çalıp çalıp ben çalmadım diyo tabi. bilimsel açıklamalı yani yapcak bi şey yok.

5.Kim?
Tüyçe demiştim. Ben kesin yanlış yapıyom bu mimi. Olsun.

Bunu da seymsomething'te görüp sevdim yapıyorum.

1. En sevdiğin şeyler nelerdir, nelerden hoşlanırsın?
Harbiden geniş soruymuş. Evde oturmaya da bayılırım, çıkıp etkinlik yapmaya da bayılırım. Evdeysem oturıyım film izliyim dizi izliyim anime izliyim, efenimee kitap okıyım. Sıkılıp gidiyim tvde belgesel izliyim. Photoshopla uğraşıyım, blog yazıyım gibi.

2. Bilgisayarda vaktini nasıl geçirirsin?
Sabah açıp, sabaha karşı bilgisayar kapatan bi insanım. Bu sürede dizi-anime-film indirir izlerim. Tabletimi kapar çizim yaparım. Blog okur ve yazarım. Son dönemlerde twitterda takılırım. Looklet'de "kimle nereye ne yapmaya gidiyosun" soruları üzerinden yola çıkarak "kız giydiririm"

3. En sevdiğin filmler?
Yine bi Harry Potter diyorum tabi burda. Sonra More Than Blue diyorum. Diğer filmleri en kategorime sokmak çok haksızlık gibi geliyo.

4.Şu sıralar almak istediğiniz şeyler?
Siyah deri pantolon lan! Allahını seven atsın üstüme! Geçen haftalarda ne güzel oldu bi tanesi denedim de 100 tlydi :'( Para sıçmıyorum sonuçta. Bi de Harry Potterın çok güzel dvd setleri var. 100 200 lira arası yine. İçinde armalar falan da var. Görünce içim gidiyo. Bi de Bigbangin son albümü istiyorum deli gibi. Ha bi de kahverengi deri sırt çantası istiyorum.

5. Şu sıralar ne dinliyosun?
İşte Bigbang dinliyorum, wow fantastic baby diye dolanıyorum.

Mim bitti ama mimlicek insan bilemedim şimdi. Çoğu yapmış zaten bunları. Yapmayanlara da 3 mim birden yüklemek ayıp olur. Yapmayan, yapmak isteyen yapsın bence. Utanmaya gerek yok. Hadi bay.

14 yorum :

  1. lan asıl ben yoruldum bumşakalakandan senin ! ayrıca kim ne nasıl olayınada khsdjkashdkashdkashdksahda! mal gerizekalıı! ben çalmadm lan! kıçımdan geçse neyse dicem mal! ayrıca ben ki o kadar fedakar insan sana bugün bütün gün lacivert oje baktım mal ! ama yok hep simli varmış neyse konumuz o değil. hayatının filmindede ben arkandan iş çeviren yakın arkadaş olsam yeri bay

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BENİM YERİME BUMŞAKALAKALICAK BİRİNİ BUL O ZAMAN. Hayır o kadar inkardan sonra da arkandan iş çeviren olsam diyosun! İnanmayın gençler hırsız bu.

      Sil
  2. şimdi her soruya bir şeyler söylemek yine hayvani bi yoruma neden olacağından arada kendimi yere attıklarıma bişi demek istiyorum.

    asdfghjkldgkhbdtlghsbnfgjsdıthgblfgtshbndsjhndfjndy -klavyem bozulacak senin yüzünden- sdfghjsrgkdtjhnrjnhsrjdfgjfdjgk . 5n1k mimini ne güzel yapmışsın sen ya ahahahahahahaa. doğru olmuş ama. yani sanırım. aslında mimi başlatana sormak lazım rfghjkdhfdjhfgtjkfyhjr.

    1 gün olmasa da ankarada tek olmak için akşam 10da dışarı çıkmak yeterli zaten ahahaha. üzgünüm ama bu bi gerçek :D h&m!!! ben de talan etmek istiyorum orayı lann bitmiyo ordan almak istediklerim!!!

    geçenlerde lookletle ilgili attığın tweetten sonra bende girip kızı giydirmeye başladım ya fff. manyak gibi bişi oldum bağımlılık mı yapıyo ne şizofren oldum onun yüzünden resmen fff.

    deri pantolon zor lan. kışın soğuk tutar yazın pişik yapar falan. emin misin onu istediğine fff. senin heri potır için istediğinin aynısını ben sıtar wors için istiyorum abi bulurey ya çok üzlüyorum 200tl olduğu için T_T

    örhhh sanırım yine abarttım fff. ben susuyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçimdekileri söylemek için fırsat oldu o 5n1k mimi artık doğrusuyla yanlışıyla :D

      He onu da doğru dedin bak evet, ama genelde tinerciler falan pek rahat vermez o saatlerde de.

      O H&Mden almak isteyip alamadıklarımı looklette görünce çıldırıyorum zaten! Ne biçim bağımlılık yapıyo hem de lan :D Bi de biz "Top'le klip çekicekmişsin, yamashitanın akira haliyle tokyoda günü birlik geiz yapıcakmışsın, yeni çıkan singleın için basın toplantısı düenlicekmişsin" gibi konular belirleyip giydiroyoruz. 20 yaşından sonra!

      Çok eminim çok! Friends'te Ross'un deri pantolon vakası vardı gerçi izlemediysen link atıyım, onu görünce bi daha düşünüyo insan ama İSTİYORUM LAN!

      Sil
  3. aa bak öyle kızı giydirmek daha eğlenceli olur asdfghjklsgdbhdf -al sana 19unda şizofrene bağlayan kız tipi-

    pantolonun çekmesi pudra ve kremle şekilden şekle girdiği sahneyi diyosan biliyorum tabi yerlere atmıştım kendimi gülmekten sdfghjkfhfgjdfhf

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. konu bulamazsan ben sana söylerim arada ihtiyacım olunca da sana sorarım ha tivıtırdan :D
      dlıajsdoıpasjdoaısdjapsdaıojsdasd o sahne lan evet :D:D allam bi daha izlicem salak ya

      Sil
  4. ahahah tamam bak iyi olur :D

    gözüm yese en baştan izlicem kendisini ama yemiyo ya asdfghjkl

    YanıtlaSil
  5. hee sorma :D:D O kadar sezon hiç mi sıkmaz! Artık youtubedan komik sahneleri izleyerek geçiniyoruz napalım

    YanıtlaSil
  6. dizinin son bölümünde oturup ağlıcaktım lan ben neden bitti ne güzel gidiyo diye. bide öyle bi alışmışlık vardı ki bitince boşluğa düştüm ne izlicem ki ben falan dedim ahahaha

    YanıtlaSil
  7. bi de veda sahnesi gibi bişey yapmışlardı ya vala benim de oturup ağlayasım geldi.

    YanıtlaSil
  8. Öncelikle söylemek isterim ki yorumları okumaya üşendim. Birazdan yapacağım yorumu başkası yapmış ise tası tarağı toplar giderim.( Burada Ajda çalmaya başlar, bakmam göz yaşına bakmam bi dakka bile katlanmam bla bla bla )

    Neyse efenim demişsiniz ki :Ha bi de kahverengi seri sırt çantası istiyorum. 'da SERİ çanta nedir? dükkan mı açacağsınız. Hadi açtınız. Niye sadece kahverengi çanta satacaksınız. Onun gibi şeyler geçti işte kafamdan.

    YanıtlaSil
  9. Hay kafama! DERİ o! Seri ne la!?! Çok dikkatli okuyucsunuz efenim.

    YanıtlaSil
  10. sonunda elektriğim medeniyetim bana döndü. cvp yazıcam lan her açışımda suratımda patladı lan karanlık!!! arkandan iş çeviryüm çünkü her filmin kötü tipe ihtiyacı oluyü genelde .yoksa konu yok lan oturr bumşakalarsın burgerda tek başına bumu film? he neden benim çnkü 49 dayse dayanarak konuşıyım kız gzldi ya gzl kötü karakter olsam ya çokmuuuu boydan uzun falan çekim yapılır bence olur ya. istiyosan batuyu yap

    YanıtlaSil
  11. DŞOASDMAPŞSDMİASPDOASİPKDİAPSDKASPDAKOSDPASOKDİPASDKOASİPDOKASPDOKS SEN ÇOK KOMİK BİR KIZSIN. Tüm yazdığını bön olarak okusam da batuylapdojaisdpasjıiaspdıjaispdasjdaspdojasdpoasjdkpoasjd
    LA GERİZEKALISIN LAAAAA!

    YanıtlaSil