5 Mart 2012 Pazartesi

Çok güzel film incelemeleri

2 gündür kendimi bilgisayara depoladığım filmleri izlemeye adadım. Bi de tırnağımı çok derin kesmişim, parmağım acıyo okula gidemedim :(

Film incelemelerime gelicek olursak. Öncelikle söyliyim ki hepsi belli adamlar için izlendi. Bu gördüğümüz Cyrano Agency filmi de şordaki gözlüklü papyonlu tip için. Choi Daniel tek "anne sevgisi" beslediğim insan. Gördüğüm anlarda "annneeeeööööömmmm nööoolldduu nööoolldduu sanaaaağğğ" tepkileriyle dolup taşıyorum. Ayrıca bi de iğrenç bir kız konuşması olan "yııhhaaa şıllaaakkk yıaaa" da olabiliyo. Neyse işte klasik düz Kore filmiydi. Sonunda 2dklık çok saçma ve gereksiz bi işe girmişlerdi. Ama onu takmadım ben. Bi de o gominamı karanlıkta göstermeyin. Diyeceklerim bu kadar










2. filme geçiyorum. Aslında öncelikle Kimi Wa Petto'yu izlemek istiyodum ama bunu indirmiş bulundum. Sonuçta orda da önceden verip veriştirdiğim ama Hana Yori Dango ve Gokusen'le galbimi çalan delüanlı Matsumoto Jun var! Neyse onu da bi ara artık. Şimdi bu filmi bu adam için izledim diyemem. Böylesi şımarık erkek çocuğu imajlı tiplerden pek hazetmiyorum. Kendisi bi insanın boyun fetişini sona erdirebilecek bi boyna sahip. Boynu çok yanlış. Sorun omuzlardan mı kafadan mı bilmiyorum. Ama ya adam gibi bi boynun olsun ya da çat diye omuzlarından kafan çıksın. Bi doğru yolu seç. O boyunla hayat devam etmez. Sana yakışmıyo. Filme gelicek olursak, romantik-komedi sıtayla bi şey olduğu için mutlu sonla bitmesine kızmıyorum.

En favorim My Little Bride oldu. Sahneleri de geri ala ala izledim gülmekten mimikleri kaçırmıyım diye. Komik başlayıp öyle gitti arada bi pıt yere dram koydular, çok rahattı. Burdan kıza sesleniyorum, böyle bi kocan var ne bakıyosun elin ergen liselilerine! Tutup kimbap falan yapıyosun, densiz! Tek merak ettiğim de acaba o Jeju adasına kız da gidebilseydi olaylar ne şekilde gelişirdi. Mümkünse o versiyon da çekilsin. Ayrıca hiç bi sanat hocası böyle taş olmuyo, hayır yani ben görmedim NERDESİNİZ?

Going By The Book yorumlara güvenip izledim. Gülmekten yerlere yatıcam vooo kopuuyoorruuuzz bi film olarak algılanıyo o yorumlara bakınca. Öyle başladığım için bi hayalkırıklığı oldu tabi.  Ama güldüm, o kadar sorun yok. Böyle takıntılı adamların olmasına hastayım zaten. Ben lisedeykene Monk vardı,dizi hala var mı bilmiyorum. Ona da bayılırdım. Bu adam da yine dedektiflikten alınmış bi tip, kurallara aşırı bağlı. Banka soygunu tatbikatında hırsız rolü ona veriliyo. Yarım saatte yakalanması gerekirken, polis teşkilatını bütün şehre rezil edip, ardında 10 ceset ve bir tecavüz mağduru bırakıp koca bir gün sonunda yakalanıyo. Adamın takıntılılığı zekice espriler ortaya çıkarmış, güldük la!

Şimdi 2-3 tane gerilim filmim var onları da izliyim. Yeni uyandım zaten. Yarın da caz konserine gidiyoruz, ben böyle sosyal bi insanım. Neyse bay.

14 yorum :

  1. My little bride'ı ben de cok severim çok şirin bir film. bir de o yamuk popo esprileri ahahah bu filmden sonra basroldeki kızın lakabı Korenin "küçük kız kardeşi" mi ne oyle bişi kalmış sanırım.

    bir de esas oğlana da hastayımdr gurme diye bi dizisi vardı orda da harikaydı dizi de cok güzeldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dşaılsjdaılsjd of evet yamuk popo olayı, adamın kafasına kalem saplandığındaki tipine de yarılmıştım ben.
      Ha bilmiyorum o diziyi, dizi izleyesim geldiğinde bi bakıyım madem. Şimdi bi filmini daha indirdim hedefim o.

      Sil
  2. Boynunu eleştirdiğin adamın afişte boynunun gizli olması pek kötü olmuş. Merak ettim ama Kore kanalarını (veya ne deniyosa onlara) bilmediğim için arayamadım da. Aslında boynundan çok adamın kendisini merak ettim, bence güzelmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. He yok çocuk güzel zaten, bi dizisinde vurgundum kendisine ama çok işim olmaz. http://blogmedia.dramafever.com/wp-content/plugins/wp-o-matic/cache/2af4e_pet_20.jpg şu afişte daha bi boyun! Bence bu afişte şop var çok, ama normalde de gözüme batıyo.

      Sil
    2. Ha, resmi ayrı sekmede açınca adının You're My Pet olduğunu öğrendim. Adamın ismini bulup arattım ve anladığım kadarıyla çok belirgin olan adem elması sana çok batmış olmalı. Yani benim dikkatimi çeken tek o oldu. Yalnız şu haliyle çok sevimliymiş lan: http://cl.jroo.me/z3/w/i/n/d/a.aaa-jang-geun-suk.JPG

      Sil
  3. ilk filmi izlemedim bilmiyorum ama 2.filmde jgs'dan mı bahsediyorsun? ne lan çocuğun boynunda ben hiç fark etmedim :D
    3.filmde bende baya eğlenmiştim şapşallıklar güldürüyo baya sdfghjklş
    allah seni başımızdan eksik etmez. alah tuttuğunu altın etsin, bütün reklamların tıklansın, seksi sanat hocaların olsun, bir sürü çekik sevgilin olsun, ... (amin). lan ben son izlediğin filmi kaç aydır arıyorum biliyo musun fff. oyuncuları, yılını, adını falan bilmeyince bi film bulunmuyomuş fff. allah razı olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. He ondan bahsediyorum :D Olm bilmiyorum bana son zamanlarda çok batmaya başladı boynu, bi sorun var ama çıkaramıyorum da :D Anatomik olarak batmasının yanında sanki bi de böyle tutup çeksen çok fazla deri et gelirmiş gibi. Bozuk lan boynu.

      IIAAALLLAAAHHH duyduğum en güzel sözler ldaısjdopaısjdasşodj Valla olsun benced e aziz gibi insanım şurda. Yeppudaada var indir izle gülüm.

      Sil
  4. üretimde hata vardır ablası ona bi şans ver yani yazıktır asdfghjklş

    sen ne ilahi kişiliksin ya (ışığı gören şeyma...)

    YanıtlaSil
  5. +Jang Geun Suk'un boynu bana hep Seda Sayan'i hatirlatiyor. O dudaklari ve boynu yuzunden Kusum Aydin'a benzetmisligim de olmustu.Yani ayni boyunlar. Problemli bence de. Yalniz degilmisim (:

    +Park Shin Hye'i sevemiyorum. Oyunculugu kotu. Ama insan Kore'de kimin sevilecegini onceden kestiremiyor.

    +Su filmlerin arasinda en iyisi Going by Book idi bence. Gulmekten olmuyor insan ama gulmekten olunen filmler genelde tuvalet komedisi oluyor zaten. Iyi ki gulmekten olmemisiz yani :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. JGS'u sorunlu bulduğun için çok mutluyum. Seda Sayan yakıştırmasına gönülden katılıyorum :')
      O kıza karşı da bi his beslemiyorum da saç uzatmasın, beni duyacaksa.
      Going By The Book cidden sonradan daha daha iyi gelmeye başlıyo aklıma sahneler geldikçe.

      Sil
  6. Paradise kiss'i izlemediysen ona da bakarsın. Çok hoş aman yareppi.
    Bir de dizi olarak Flower Boy Ramyun Shop'u izle neremle güleceğime şaşırdım bi ara 49 days teki saçı başı yolunası çocuk oynuyo

    2 numaranın konusunu görüp vazgeçmiştim ama şimdi izlemeye başlıyorum.

    çav.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paradise Kiss'i geçenlerde indirmeye çalıştım da yarım kaldı bugün bi daha deniyim. Corci'yi nasıl oynamışlar çok merak ediyorum!
      Ya dizi olarak çok izliceğim şey birikti ama hiç uzun soluklu bişey izleyesim yok :/ Ama madem öyle onu da listeme yukarılara aldım :)

      Sil
  7. haaaaah tam aradığım, çekik gözlülerin filmlerini detaylandıran bir yazı, hımmmss. gerçi more than blue ve a moment to remember'da sonra tövbe etmiştim izlemiyceeeeğğm diye! ama kadınız, kan çekiyor ağlamayı bir süre sonra!

    YanıtlaSil
  8. Haaaah geçen yıl tam da o filmlerle aynı şeyleri yaşamıştım! Ama işte kan çekiyo tabi, yeni yeni dramlara tekrar dönüş yapabildim :D

    YanıtlaSil