9 Mart 2012 Cuma

Çok güzel film incelemeleri 2

Şimdi yine izlediğim filmlerden bi kaç tanesini yazmak istedim. İlk olarak Temptation Of Wolves hakkında diyeceklerim var. Kendisi listemde üst sıralara yerleşti. Zaten ortadaki adam yüzünden izlemiştim. Çok temiz ölen bi çocuk. Bu filmde de beklenilen etkiyi verdi. Oynayan kız kaçınılmaz son olarak şimdilerde taş gibidir belki ama film boyu hiç gülmesin istedim. Ama bi yandan da taş gibi bi hatun oynatmadıkları için sevindim. Böylesi daha inandırıcı oluyo en azından. Soldaki abimizi zaten film boyu birisine benziyon sen diye izledim. İçinde bolca So Ji Sub vardı. O yandan gülüş, arkaya dönüp bakış falan aynı aynı. Ama başka kim var hala çıkaramadım. Bu adam neden popüler olmamış onu da anlamadım! Noldu evlendi diye dışladınız mı naptınız? Ben onu da aldım listeme. Filme pöanım 10!










Yine listeme iyi bi giriş yapan film Koizora. Oynayan çocuğu Kimi Ni Todoke ve bacak kıllarından dolayı sevmesemde bu filmle kalbimi kazandı. Klasik bi Japon filmi olarak konular devam etse de, adamlar işi biliyo. Sürekli tahmin edilebilir şeyler yaşanmasına rağmen, olmuş. Bu kızı da seviyodum zaten ama niyeyse sürekli Kimi Ni Todoke izliyomuşum izlenimine kapıldım. Neyse buna da pöanım 10!









Teppei önyargımı birazcık Gokusen'le yenebilmiş olsam da Lovely Complex'te o mükemmel insan, saç tokalarını yidiğimin Otani'sini oynamasını kabul edemiyodum. Bi gün izlemem gerekiyodu diyip izledim ama. İşi kıvırmış bence Teppei. Çok sorunlu değildi. Risa'yı oynayan kızı çok sevdim. Animede Risa sinirlenince, şaşırınca böceğe benzerdi, aynı mimiklere bi insan olarak oldukça yaklaşabilmiş! Ama işte sen koskoca 24 bölümü bi filme sığdırmaya çalışırsan, olmaz tabi. "Seni lanetleyip her gün 1 cm küçülmeni sağlayacağım" repliğinin olması beni ço mutlu etti. En sevdiğim bölümdü animesinde. Ama onun dışında çok eksikti, nerde o Risa'nın doğumgününde havaifişeklerin orda Otani'nin kızı öpme sahnesi!?!!!! Bütçeniz mi yetmedi lan yolda giderken öpüştürüverdiniz!!!!! Çok sinirliyim. Olmamış. 5!







En çok Paradise Kiss'i izlemeye hevesliydim. Hatta indiği an izlediğim filmi bırakıp başladım. Ama çok hayalkırıklığı! Nerde o animedeki Cooci karizmasi ha!?! Sevinmiştim Osamu'yu görünce ama sen o role gitmemişin. Olmamış. O şapkayı takınca leblebi kadar kalmış zaten kafan. Şapkayı çıkarınca o saçlarla hiç mi hiç olmamış zaten. Animede Tokumuri eziğine mi gidicek lan Jouji varken diyodum, ama şimdi burdaki cooci leblebi, Tokumuri'yi de Yusuke oynayınca, allahını seven Tokumuriye gitsin dedim. Olmadı tabi. Kız gözüme aşırı güzel geldi! Çok ilginç bi şey var da onu da bulamadım. Ha bi diğer hayal kırıklığıda defile sahnesiydi. Yine animede tüyleri diken diken eden, ço etkileyici bi sahne olmasına karşın burda götüm gibiydi. O en sonda tasarladığınız kıyafet nedir lan nedir!?!!! Nerde o uçuşan güller, tüller! Kına gecesine giymelik şey yapmışsınız resmen. Kız da göya çok mükemmel yürüdü. Aha! (burda el hareketi çektim)









Bu da en sevdiklerimden oldu, ço güldüm. Lost and Found bi de Sweet Lie diye geçiyo heralde. En baştaki filmdeki So Ji Sub benzeri oynuyo bunda da, soldaki. Diğer çocuk için yazıktır lan çok üzülüyom ben ona. Her yerde müslüman olmuş diye haberi var. Bi gün Mel Gibson gibi poz vercek alcaksınız cevabınızı. Kaç yerde okudum ahiiy müslüman mı olmuş çok sevindim diye. Hatta biri kendini kurtarmış mı ne yazmış dıajsdpaısdjaosıdjasoıdjasd AMK SIÇTIM. Bundan sonraki yazılarda kendinden bahsetmem gerekirse müslüman olarak bahsedicem aklınızda bulunsun, adını ezberlemeye üşeniyorum. Neyse mutlu sona ulaşan, dramsız bi filmdi. Çok güldüğüm yerler oldu, özellikle so ji sub benzerinin motorla kızı tura çıkarması odıasjdaoğısdjasodıjasdoıasjd gülüyom hala. Puanım 10!










Yine buna da gülerim eğlenirim diyerek başladım, afişten görüldüğü üzere.Almost Love. Ama afişteki insan Kwon Sang Woo olunca OLM KİMİ KANDIRIYON SEN dedim. Tabi ki de hayvan gibi dram giriceklerdi. Girdi.
Herifin en sevdiğim imajı bu oldu. Ceki Çen hayranı biri olduğundan saçları da onun gibi kestirmiş. Saalaaakk yiaaaa diye izledim, drama gelene kadar. Hep hayvan gibi güldüğüm için sonlara doğru giderken bi yandan da korkuyla doldum. Biliyorum ki gelecek! BU ÇOCUĞUN BAŞINA İŞ GELECEK! 2 dk önceden de sezdim sesi kısıp, gözlerimi kapadım. Çat! Sonra nolur ölsün, yoksa daha beter edicekler dedim. Ettiler. Bu herifi ne kadar kullanabiliyolarsa kullandılar. En sonda da "hüzünlü tebessüm" le sktiler attılar. Pöanım yine 10!



The Case Of Itaewon Homicide'la bilgisayarımdaki gerilim, suç serisine geçiş yapmış bulunmaktayım. Bence çok zayıf bi başlangıç oldu ama beni çeken gerçek yaşanmış bi olay olamsıydı. Yoksa biliyodum bi önceki film yazımda boynunu sorunlu bulduğum JGS'un bu rolü oynayamayacağını. İlk 1 saat lanet ederek izledim, son 40dk bi heycana ulaşabildim. Lanet etme sebebim sıkıcı ilerlemesini geçtim, bu JGS'un ingilizce konuşuyo olmasıydı. Film boyu yoldan çıkmış gençlerin "meeenn, madaaafakaağ, faakinn blabla" lafları havada uçuştu. Lan oraya gelirsem ağzınıza kürekle vururum sizin psikolojisiyle izledim. En azından "ben ingilizce konuşuyorum" bakışı atarak ingilizce konuşan koreli yerine, şu Secret Garden'da bi tane Yusuf vardı Amerika'da okumuş etmiş, temiz ingilizcesi vardı onu oynatsaydınız razıydım. Yeminle bezdim bu çocuktan. Bi de gengsta ya göya tişört üstüne hırka giymiş ama tek omuz açıkta. TE ALLAAM YA ÇARPICAM Bİ TANE. Bu yaşımdan sonra çok antisi olmaya başladım ben bunun. Ama seviyom lan yine de. Böyle şeyler de oynatmayın bi de ingilizce konuşturmayın yeter. Filmden sonra da bir çoğunun yaptığı gibi gerçek kurbana, katillere falan baktım da içim bi kötü oldu. Yazıktır.

Şimdilik bu kadar. Olm Japonca kursunda çok dışlancam gibi hissediyorum :'( Hem tanıdığım biri yok hem hoca değişti, ya benim öğrenmediğim bi şeyi gösterdiyse hoca! ALLAM AL CANIMI :''''''''(' neyse gidiyim yine çalışıyım.

11 yorum :

  1. ilk filmin çevirisini beklemiştim ben sabırsızlıkla lan sonra kızı görünce "bu ne la kıçım" diyip 1 hafta kadar bekletmiştim ama sıkmıştı sonlara doğru be 10 verilir mi ona nıcknıcknıck*
    koizoraaaaa!!! ulan şu filmin dizisi yüzünden depresyonlara girmiştim lann. sebebi de çocuğu çok sevdiğimden ahahah. nasıl ölür laann nidalarıyla kesiyodum kendimi :D
    kesinlikle katılıyorum! 24 bölümü (ortalama 12saati) nasıl 2saate sığdırmaya çalışmışlar ya ayıp ama. onu geçtim anime bile eksik zaten mangayı bi görsen ohooo
    ahanda bunun animesini izlemedim. yani sadece ilk bölümünü izledim onda da çizimleri mi beğenmemiştim neydi bırakmıştım ondan filme bişi diyemem
    ki woo mu müslüman olmuş? bizim ramyun shopcumuz mu? dfghjksgbhjdfhnfdjhndfogbjdbnfthfdhşfdlkjgmdfhdfgn bazı fanların hayal güçleri çok komik şeyler çıkarıyo lan ahahahahah
    -indirdim izlicem bunu bu gün! ondan okumadım yazdığın yeri nolur nolmaz misali adfghjkl
    sırf jgs'un şu afişteki tipine bakarak bile "ben bunu izlemem lan" derim, dedim.

    bişi olmaz bişi olmaz anlattırırsın hocana tekrar o konuyu. dersin "bizim önceki öyle bişi demedi bize" falan sen kıvırırsın bi şekilde asdfghjk

    YanıtlaSil
  2. Sonlara doğru sıkmış mıydıı!!??!!! :''''''''''''''''''''( sonlara doğru güzeldi lan asıl! Açıp açıp izlicem hep.
    Koizora'nın diziyi mi izlesem lan acaba bi de madem depresyonlara girdin dlaksjdalskdjasd
    Animesini izlediğim zamanlar mangasından da haberdardım lan ama hiç hatırlamıyorum şimdi ha.
    Paradise'ın animeyi izlemeden filmi izlersen seversin belkim.
    Vala millet kopuyodu yoppe yoppa müslüman oldu diye lan :D
    Okumadığın iyi olmuş, gidişattan bi spoiler var bence :D Hep tahmin ettiğin şeyler olucak ama adamın oynadığı filmi sevmeden edemiyorum gel gör ki.
    bakalım yarın kurstan gelince yazarım artık, ÇO STRESLİYİM HA

    YanıtlaSil
  3. ben de paradise kiss'in animesini izlemeden filmini izleyip beğenmiştim. Omoo! animesi nasıldır kim bilir izlemeye başlıycam

    JGS'nin filmini de izlesem mi acaba. o saçları ne öyle ama ya sdf

    YanıtlaSil
  4. Yani animesindeki Jouji'ye bitersin heralde!
    Ben JGS'u severim ama bu filmde tahammül edemedim. İngilizce konuşan yabancı insana tahammülüm yok ondan ama :D Seçimi sana bırakıyorum.

    YanıtlaSil
  5. ilk filmi ne zaman izlediğimi hatırlamıyorum ama o maymun suratlı kızı görünce ve So Ji Sub benzeri dediğini okuyunca hatırladım. Aynen izlerken So Ji Sub'a çok benzetmiş ve olum bak bırak şu kızı, bana gel lan diye iç geçirmiş, kahrolmuştum. unutma sebebimin de bilinçaltımın bana bi oyunu olduğunu düşünüyorum malum bayan karakterden dolayı. kızdaki o tip ne allaşkına yea kıçıma kaş göz yani :')

    yaşanmış bi hikaye izlemek istiyosan Gong Yoo'nun 2011 yapımı Silenced filmini izlemeni tavsiye ederim ama ağır dram söyliyim :'(

    YanıtlaSil
  6. O kız şimdi başka bi dizide oynuyo da gözüme güzel geldi, gülüşü falan düzeltmiş ço şükür. Vala ben de bana gel bana gel diye öldüm ama kader lan.

    O film zaten indirilmiş halde bekliyo bilgisayarda :D Drama vurasımın geldiği bi güne saklıyorum.

    YanıtlaSil
  7. güzel? o kız? kesin mi emin misin yani? aklım almıyo :'D estetiktir o estetik yoksa... cık ya... olamaz... inanmam

    çok acıklı izlerken boğazım gemici düğümü olmuştu :'(

    YanıtlaSil
  8. vala güzel lan :D estetik değil de artık çekim tekniklerinden midir nedir bilemedim :D Böyle bi "ferah" olmuş doğru kelimeyi söylemek gerekirse.
    Oh oh ne güzel :D İzleyip hayata küsmeyi düşünüyorum zaten.

    YanıtlaSil
  9. Sinir krizine girdim şuan :D en son konumun başlığını yazarken alla alla bu "çok güzel" lafı aklıma nereden geldi diyordum meğer senin blogunda görmüşüm aklımda kalmış. gomen balık hafızam yüzünden ^^

    YanıtlaSil
  10. djkasdopıasjdoıajsd sen diyince farkettim şimdi de hiç dikkatimi çekmemiş, nolcak önemli değil :B

    YanıtlaSil
  11. Kore filmleriii.
    Bayılıyorum bunlara ya.Paradise Kiss i bende sevmemiştim.Hayal kırıklığıyla gerçekten.Şimdi senin tavsiyene uyarak Sweet Lie izlicem.İzlemediğim 1-2 film daha var onları da izlicem.Çok teşekkürler çok yararlı bir post olmuş.

    Benim blogumada beklerim seni;
    http://pamuk-sekeer.blogspot.com/

    YanıtlaSil