28 Mart 2012 Çarşamba

Çocukluk travmalarım-2



Bu fotoğrafta ortada gördüğünüz çocuk, Ahmet. O sarışın da kendini Ahmet'in karısı sanan bi kızcağızdı ama Ahmet benim kankamdı o ayrı. Hala görüşüyo olabilirdik aslında çünkü başka illere taşınma yarışı yapmamıza rağmen, aileler tanıştıgından hep bi arada oluyoduk zaten. Ama işte en son liseli halimizle görüştüğümüzde oturup bi laf etmediğimizden öyle kaldı, bi daha da görmedim. Bu fotoğraftaki sevimliliğinin altında o zamanlar gerçek bi canavar yatıyodu. Nerdeyse her oyunun sonunda dayak yediğimi biliyorum lan! Üstüme çıkıp yumruklandığımı bilirim. Şu fotoğraftaki çocuğa yapılıyo mu!?! Hatta bi keresinde Hava teyzeyle (annesi) annem odaya benim bağırışlarım üzerine dalmışta, üstümde beni yumruklarken bulmuşlar. Kum torbasıydım amk. Annem almış beni "ay aşkolsun Ahmet!" demiş. Bi kaç hafta küsmüş Ahmet'e de gitmemişiz hiç onlara. Sonra yine beni Ahmet'in odasına yollamışlar. Resmen dayak yiyen kadına yapılan, polis mantığı! BEN YİNE DAYAK YEMEYE DEVAM ETMİŞİM! En son Hava teyzeler 5-6 ay önce falan geldi bize, daha oturur oturmaz lan, "Ahmet'te Burcu'yu ne döverdi ehehehehehehheheh!" diye gülmeye başladılar, anam babam dahil. Siz böyle insanlarsınız işte!

Şimdi, 2-3 yaşlarındayken nasıl iffetsiz bi çocuk olduğumu anlatmak istiyorum. Etkinliği, eğlencesi bol bi aileyiz, yılbaşıymış, bayrammış her boka bi yere gidiyoruz. Yine böyle zamanlardan birinde düzenlenen bi etkinlikteyiz, ama ne olduğunu nerde olduğunu hiç bilmiyorum. Tek bildiğim etek giydiğim. Gözünüzün önünde gazino falan canlanmasın ama sahnede dansöz var.  Aileler yemek yiyo, bebeler koşuşturuyo  ortamındayız. Ben masadan gül mü karanfil mi ne alıp, anneme dansöze vercem bunu diye ısrar ediyorum. Dansöz de o sırada dansı bırakmış şarkı mı söylüyo napıyo, lan acaba Sibel Can'a mı gittik la!?! Ama yok mümkün deel.

Neyse salonda sessizlik hakimken ben sahneye fırlayıp yürümeye başlıyorum kadına doğru. Hiç ne yaptığımı hatırlamıyorum, bence gayet normal yürüyüp vermiştim ama etraftaki insanların kahkahalarını hatırlıyabiliyorum. Sonradan annemin anlattığına göre, asil bi şekilde eteğimi tutup yürümek varken, ben iyice yukarı kaldırıp sallaya sallaya arada kafama geçirerek yürümüşüm, aynı şekilde de geri dönmüşüm. Annemler bu sırada "facepalm" masaya gömmüşler kendilerini. Masaya dönmiyim de arkadaşlarımla oynamaya gidiyim diye içinden geçirmiş annem ama onların yanına gidip oturunca, kimin çocuğu olduğum da anlaşıldı.

1. sınıfa başladığımda da artık o dansöze nasıl bi hayranlığım varsa, öğretmen büyüyünce ne olucaksın dediğinde dansöz demiştim. Sonra aylar yıllar bi kere hoca yazdı artık diye dansöz olmak zorundayım diye düşünüp kendi kendimi germiştim. O günler de geçti çok şükür.

12 yorum :

  1. fgdjgnkhnskjgnbsjdyhnstnbvdgmnh cidden orda annen dayak yiyen kadını kocasının yanına yollayan polis rolümü üstlenmiş djsfghkfdjdsghjdfhtd. yazık sana da ya daha o zamandan belliymiş acıların kadını olacakmışsın sen hadgbhtjyjketdg. o değil öyle iri bi çocuk değilmiş dövsen dövermişsin yine asdfghjkhfg. -çekikler üzerinde şiddet uygulama isteğinin bütün suçlusu ahmet!-

    ilk cümleden takıldım he gfsbhjfdh. o yaşta ne iffeti lan asdfghjklkgfjdhtsg. OHA! fgbdlfhnsdfşhjdfşdlfknsgjhnldfyjk o yürüyüş gözümde canlandı ama eminim o ortamın sibel canı o an sendin jfgdjndfykdfjsftj. sırf sözünün eri olmak için dansöz? jfghjnfkjduömfhgbjdtgnbdfmhjmr. senin çocukluk kafanı çok seviyorum ben ya djksfdghfdjgkdyfjdg

    YanıtlaSil
  2. Yok yok iriydi aslında, bu fotoğrafta zayıf çıkmış şdksdaskjd sonradan önünü alamadık kilosunun :D şdpaksdoaskdpaosdkaopsdk ama evet şiddet uygulama eğilimimin temelinde o olabilir!

    pdaoskdpasodkapsodkjapsdıojasd hayatımda da sibel can olmadım demem lan :D işte ben böyle güvenilir el emin mümin bi insanım, dert etmişim kendime söz verdik bi kere diye :D

    YanıtlaSil
  3. çocuğu pantolonu bile kendine 3 beden büyük ya asdfghjkl. çok sümsük duruyo aslında asdfghjk

    senin gibi insan kalmadı memlekette sdfrgdthjdujf

    ya senin alt dudağın o kadar büyük mü yoksa çocukluk fotoğraflarının genelinde öyle mi poz verdin :D

    YanıtlaSil
  4. Olm dövdü diyom dövdü!! KOCAMANDI TAMAM MI YUMRUKLARI!! Ddşlakdoaskdoasd

    Gerizekalı poz veremiyo ki işte, şişirmişim ondan öyle görünüyo. Yoksa gördün normal sayılabilceklerini tivitırda :D

    YanıtlaSil
  5. twitterdakilerle karşılaştırmayı düşündüm ama çok üşendim ondan sorayım dedim asdfghjkl

    dövelim mi?

    YanıtlaSil
  6. Of, baya güldüm. Özellikle dansöz olma zorunluluğu kısmına.

    YanıtlaSil
  7. Hakkaten polis mantığı olmuş:) Ben olsam öyle bi ağlardım ki bi daha götürmezlerdi:) Sen cool çocukmuşsun. Hem ağlarım hem giderim:))

    YanıtlaSil
  8. Öğretmen dansöz yazdı artık kldjşsfmfdşlkjv çok güldüm yine, utanmasam sesli güldüm diyecem dşksfjvbklj
    Sen de iki tane çakamadın mı ahmete :/

    YanıtlaSil
  9. @s6 ciddi bi travmadır yaşanılan :')

    @gasilhane artık nasıl eğleniyoduysam dayakta yicek olsam giderim diyodum
    heralde.

    @luna çaktıysam da gerisini hatırlamıyorum :'''')'

    YanıtlaSil
  10. lan o öğretmenlerde müslümanlığına abdestine karışmış ama dansözlüğüne laf etmemiş yazmış djhasdjkhjkashdjksah bence seni ciddiye alan yokmuş bürcü halada yok geçelim bunları

    YanıtlaSil
  11. ...4-5 gecenin bi vakti güldüm la!? Helal!
    -Ahmet'i bulursan, adam topla, bulamazsan buralardayız.

    YanıtlaSil
  12. @tüyçe kırdın

    @at yarışındaki eşek teşekkür ederim elimden geldiğince yapıyorum bi şeyler :')
    Yardımınızı esirgemeyin ahmet konusunda, sağolun varolun!

    YanıtlaSil