7 Mart 2012 Çarşamba

Anlatılamayan caz konseri ve gelinlik kız


Dün gece erken yatıyım dedim, sabah erken kalkıcam diye. Ama yine filmlere kaptırdım saat 4ü buldum. Sonra yattım ama uykum gelmeyince telefondan takıldım. Sabaha karşı 5 gibi de ani bi kararla evlenmeye karar verdim. Hala bu kararımı koruyorum. En güçlü adayım Japon Film Festivallerindeki gözdem Büyükelçi.

Bugün zaten kendisiyle yine buluşma fırsatımız oldu. Türk-Japon Vakfı'ndaki caz konserine yine bütün zorlukları aşarak gittik. O zorlukları yaşamayan bilmez! Sabah 3 saat "zevkli görsellerle" sayfalarca "ansiklopedi" dinlemek nedir bilir misiniz!? Bir cümlede, bir kelimenin hem eş anlamlısının hem de ingilizcesinin kullanılması nedir bilir misiniz? Neyse bunları geçelim! Ardından koreli kankitolarımızla yemekhanede0 yemek yedik. Biz orda yemekhanede elden para verip karta yükleme sistemi kaldırılmış, iş otomatik makinalara bırakılmış diye bir dönemdir yemekhaneye gitmeyen insanlarız! Şimdi 1tlye inince abi buna nasıl yüklüyoz dedik gittik. Orda paramın peşine düşmüşüm dibimde megafonla faşizim de faşizim diye bağırıyo. Alkışı aldın ama eyleme katılan olmadı millet midesinin derdinde ne iş? Tüyçe ne faşizmi gördünüz olm, zenci bana yanaşmasın yeter diyo mesela. Onun daha çok naneleri var da açıklıcam bi gün. Neyse.

Sonra bitmek bilmeyen otostop çekme olayımız başladı.Caz konserine gidiyo olabiliriz ama ağzımızda Doğuş'un şarkısı vardı her ne kadar "densiz, vicdansız ben sensiz..." diye olsa da. Şansımızıa kızılay bulup, ordan Oran dolmuşuna binip, akşama kadar vakit geçirmek için Panora'ya gittik. En sonunda da bi masada bayıldık kaldık zaten.

Vakit geldiğinde vakfa gittik. Büyükelçinin bizi tanımasıyla allah allah nidalarıyla ortalıkta dolandık. Ben senle evlencem olm nasıl yapsak ne yapsak diye düşüncelere boğdum kendim. Aileme açıklamak biraz zor olucak, sonuçta Japon'sun o tipinden yaşın 50 bile çıkabilir. Biz 30larında bir 33lük hadi taş çatlasa 36 diyoruz ama. 60da olur. Herhalükarda ben ondan önce ölücem zaten. Burda çok baskı altındayım adam gibi blog bile yazamıyorum. Diyceklerimi diyemeden gidiyorum. Daha caz konserini anlatıcaktım ama olmadı.

4 yorum :

  1. twitterda paylaştığın fotoğraf bana aynen şunu dedi "elçinin ağzına s*çtık kıhkıhkıh" o nasıl bakış lan öyle O_O
    valla japonlardan korkulur ama o konuda. sen ne kadar 30a benzetsen de kesin 60-70 falan çıkar. daha yazın arkadaşın gösterdiği benim de "aa bebe la bu" dediği çocuğun(?) 32 yaşında çıkması gibi. ağlıyodum lan! ben daha yaşlı gösteriyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şodjapsodjapodjapsodjasdnldıjas yok o kadar sıçmadık :D Ama o anların heycanıyla fazla duygulu bi fotoğraf olmuş olabilir :D
      İnsan bi Japon büyükelçiliği sitesine vakıfın sitesine çalışanlarımız kısmı falan koyar de mi!? Olmadı adamlara bi yaka kartı verir! Ne adı ne bişeyi, panda gibi oturuyo kenarda köşede.
      Ya vala çok takıntılı durum oluşturcak bu Asyalılar bizde! Bi yaşınız neyse onu gösterin lan!

      Sil
  2. Yapma ya yaşlıdır kesin, yanlış anlayıp evlatlık alır falan:) Capona vermeyelim hem seni. Koreliler var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evlatlık alıra yarılarak gülüyom şu an! Ama yok capona varcam. Koreliler çok bizden gibi, caponlar daha farklı.

      Sil