2 Mart 2012 Cuma

3günlük yaşam mücadelem ve anket sonuçları

20 saat uyudum, bebek gibin mis gibiyim. 3 gündür afiş hazırlamaktan, sol gözde uçuk ve poponun sol cenahtan ayağa kadar tutmazlıkla kurtuldum. Uçuğum için gözlük takarak Ankara sokaklarında gizlenmeye çalışan ünlü havası yaratırken, popomun tutmazlığıyla topallamam yüzünden yaşımı ileri sarıyorum. Annem bi daha sana yarışma yasak dedi. İlkimdi halbuki ama demek ki kendini kaybetmicekmişsin. Kazanamasam da bi teşekkür ederiz maili atın lan ALLANIZI SEVERSENİZ başka şey istemiyom.

Güvenparkta arkana YKM'yi alıp heykelin ordan karşıya geçince PTT yok muydu lan yok muydu haa?!!! 10 yıldır orda görüyom ben onu! Afişleri göndermek için bi gittik ki yok. Sana öyle gelmiş dendi ama PTT burdaymıştı diye his mi gelir lan insana. Ordaydı olm işte. Önündeki piyangocu amca aynıydı ama PTT yoktu! Büfeye sordum Ptt nirde diye, söyledi o sırada bişey alan yaşlı da bi amca vardı. Sonra biz yürümeye başladık kakakakikiki. Bi anda gözüme kol girdi "şordan gidiceksiniz şoordan" diye. Ay sen nerden çıktın dedik. Hep bizimle yürümüş lan meğersem. NEDEN YAPIYONUZ AMCALAR TEYZELER böyle şeyler ya, gencecik insanları korkutuyosunuz.
Neyse sonuçta PTTden de yollamadık, bu kırılır dedi çocuk onun da gözlerinden öpüyorum. Kargoyla yolladık ama yine garantisi yok sağlam gideceğinin. Yanına kendimi bantlayasım geldi ama Bİ ZAHMET KENARI KIRIŞIRSA DA DEĞERLENDİRMEYE ALIVERİN.

Anket sonuçlanmış tabi bu arada. Onu açıklıyım.
Bi kere Obama'ya oy veren bendim. http://sohbetedecekkimseyok.blogspot.com/2011/06/soplarn-efendileri.html Onu da belki bunu bilenlerin kafası karışır KEHKEHKEH dedim de verdim. Bu blogu yazdığım hafta ABD'den 1000küsür kişi girdi bloguma. Kapımda hep FBI CIA falan bekledim.
Harry Potter'a da 1 kişi oy vermiş. Çok haklı tabi. Hayatımızı verdik.
Kutsi 2 oy var. Bakınız Kutsi benim ilgi alanım değildir. O Tüyçe'nin alanıdır. Kendisiyle uğraşmaya içim elvermez ama uğraşılmış hallerine bakmayı severim.
Elijah Wood. Aslında 3 oyla kalmamıştı o ama biri oyunu değiştirip Asyalı Adamlar'a oy vermiş. İLK İŞARETLEDİĞİN HER ZAMAN DOĞRUDUR arkadaş. Cevap tabi ki de Elijah Wood olacaktı. http://sohbetedecekkimseyok.blogspot.com/search/label/elijah%20wood burdan bloga yansıyan taraflarını görebilirsiniz.
Asyalı adamların 7 oy alması da çok haklı bi sonuç tabi. Bütün seçenekler kendi içinde doğruydu bi yerde.
Neyse buraya kadarmış.

10 yorum :

  1. Ahahah o Obama'ya verilen oy benim kafamı karıştırmıştı gerçekten.

    Ben Elijah Wood'a olan duyguların Kenan İmirzalıoğlu'na olan duygularından hallice sanıyodum yalnız. Paso şebek halleri var postlarda, o yüzden. Adamın kendisini değil de şebek hallerini mi seviyosun nedir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman çok doğru iş yapmışım, vala ben biliyom heralde böyle kurnazlıkları KEHKEHKEH.
      Bak lütfen seviyosun falan demeyelim! Sevmiyorum da değil. Hiç bilmiyorum herife karşı olan duygularımı gerçekten :D Ama bi anda öyle beliriyo ki uğraşmadan edemiyorum.

      Sil
  2. yarışma olayına ben lise 1 de katılmıştım. o zamanlar meslek lisesindeydim grafik tasarım hocamız da bana tapıyordu adeta. sınıftan 6 kişi kadar seçip yarışmaya sokmaya karar verdi. konu ne dersin? VERGİ! ulan lise 1e giden çocuk ne anlar vergiydi bilmem neydi yaptık bir şeyler sabahlara kadar çalışarak. el bileği, popo, göz ve benzeri organlarımın hepsini kaybederek. sonuç? bir teşekkür bile etmediler! sadece hocam "genel bi yarışmaydı sizden büyükler de vardı merak etme bir sonraki olur sende yetenek var" falan dedi. ben de zaten o sene okul değiştirdim. katlanılır dert değil lan o yarışma olayı hem stresli hem çok uğraşılı. deliriyor insan O_O

    nasıl ya? yine mi doğru cevap olmadı?! o kadar yazdın (çekikler için) sopayla dövülesi, balkondan sallandırılası, köpekle dövülesi falan diye ama yine de frodo mu yani? hobbit olduğu için mi? ama ama ama bu kadar da olmaz ki arkadaş T_T

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana şimdi de desen "vergi" diye yok yapamam, lise 1 neymiş allasen! Ama o son söylediği lafla aslında hocanın ağzına kürekle geçiriceksin densiz seni. Çocuğun poposu kopmuş!

      Vala olmadı arkadaşım işte sen de mi asyalı adam dedin? :D Asyalı adamlar olayım "uğraşma" olayı değil, ben direk ilk elden eylemlerde, atılımlarda bulunmak üzere yetiştirildim o konuda. Onçün cevap olarak onu sayamıyoruz. Frodo olayım nerden geldi bilemiyorum gerçekten, başka şeyler ararken aradan hep beliriyodu çok güzel halleriyle. Benim avuçlarımı o derece kaşındıran tek insan kendisi. Kendisine karşı duygularımı tam olarak ifade edemiyorum ama o olmasaydı hayatımda bi boşluk olurdu.

      Sil
    2. iş yerinde fazla mesai yapıyormuşum gibiydi ya. 7saat ders görüyoruz bunların hepsi blok (sadece son ders tek) 6.30da çıkıyorduk okuldan ben bir de hocayla kalıp ne yapılabilir şeklinde kafa patlatıyordum. taslak çizimler denemeler falan derken bildiğin öldüm! bide hocayla fikirlerimizi konuşturuyorduk ama çizimlerde bana yardım etmiyordu her şeyi ben yapıyordum haksızlık olmasın diye düşün olayı fff.

      tamam o zaman bundan sonraki soru için önceki bütün yazılarını bi gözden geçiricem öyle cevap vericem bu ne ya hep yanlış hep yanlış olmuyor. hazırım ben sorabilrsin soruyu!

      Sil
    3. Burdan lise zamanlarında sorumlu öğrenci olmamamız gerektiği çıkar!

      Cevapların hepsi var burda, bence de iyi edersin :D Yeni soruyu düşünmeye başladım.

      Sil
  3. PTT ordaydı diye his mi olur:)) Nası ya. Ama yani. Caanımmm çokgüseell çıkmııssıınızz oldum sayende:) PTT ordaydı:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. PTT yüzünden çok üstüme gelindi canıms napalım :(

      Sil
  4. değiştiren mal benim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. FDAŞSLIDJAŞSOIDJASOIJFOAIJDASODIJASDŞOIGJŞAOSIDJASİPDIASODJAOSIDJASD
      SIÇTIM AYIPTIR SÖYLEMESİ.
      Senin yüzün gülmicek bu anketlerden.

      Sil