10 Şubat 2012 Cuma

NASIL SEVDİM YİHAAAA :') (mim)

Dün görüpte "lan olum beni mimlemezseniz de yapıcam ben bunu" dediğim mimi FakeNoron bana yollamış. ALLAH RAZI OLSUN vala, nasıl da heveslenmiştim!

Mim konusu; harem oluşturuyoruz! Kolları sıvayıp başlıyorum. 10 kişiyle sınırlı sanırım.


1. YooChun: Bütün samimiyetimle söylüyorum, kulağını boşaltta depişek. O kaadar.
Senin çok gerizekalı hallerine fotoşöpa gidicem bugün ben, projemden fırsat bulunca. Bekle olm.
Şimdi 1numaradan sonrasına hiç sıralama yapamazmışım gibi geldi. Hepsi aynanda da gelebilir. Aklıma geliş sırasıyla yazıyorum.







2. So Ji Sub:  İlk fırsatta zincirle bağlanıp, üstüne bi kaç jilet darbesi vurduktan sonra, balkona zincirlerinden asılıp, kargaların didklemesi için ele geçirilecek. Kendisiyle ilk karşılaştığım zamanda yangında öncelikli kurtarılacak listeme almıştım. İşte bunları yangından kurtardıktan sonra yapabilirim.











3. Kwon Sang Woo: Seni de hayatımın filmi için alıyorum çocuk. Yoksa ekstra gelişmiş kaslı vücudunla işim olmaz. En komik filminde bile koltukta ordan oraya uçarak ağlanası bi adamsın sen özünde. Gel ve haremimdeki hastalıklı adam ol, tez zamanda öl, beni kederimle başbaşa bırak.







4. JJ:  Bir haftada geliştirdiğim samimiyetle JaeJoong'a JJ demeyi uygun görebildim kendime. Herkes sussun ben anlatıyım lan bu adamı! Şurda 1 hafta öncesine kadar nefretle anarken, 1 saatte büyük bir ergen aşkıyla kendine bağladı şerefsiz. Kendisini de haremimde görmeyi isterim. Amacım mikrofonla dövmek.





5. Jackie Chan:  Filmin senaryosundaki saçmalıkları, mantık hatalarını tek farketmeyeceğimiz adam sensin bence babağ. Gelsin haremime ordan oraya zıplayalım, bi kaç kemik daha kıralım. Bi ölmeden önce görseydim. O ölmeden önce değil, ben ölmeden önce. Nasılsa 150ye kadar yolu var. Ayrıca googleda "ceki çen" aratıp bloguma ulaşanlar sizde bizdensiniz.

6. Kyo (dir en grey): Her ne kadar makyajsız haliyle "bizim halil abi" ye benzesende haremimde beklerim. Hatta isterim ki evlenelim, evin içinde kafamızda yırtık file çorapla dolaşalım, kenara köşeye kusalım, birbirimizle öğürerek muhabbet edelim, bunlar hep aşk şarkısı olm diyelim. Küçük küçük Kyo'larımız olsun ama mümkünse dış döllenmeyle. Hayatımız hakkında daha ayrıntılı bilgi için:  http://www.youtube.com/watch?v=oUtKNtJlUM4&feature=related
7. Karar veremiyorum şu an. Bi arşive göz atıyım. Aaaa nasıl unuturum lan! Tabikide Matsuyama Kenichi: Aslında DMC halini de alabilirim haremime. Mantar saç sıtayla haliyle de kenarda durabilir gayet. "salii saalliii" diye dans ederdik.
8. Holivuda geçiş yapasım yok şu an ama tükendim. Onçün diyorum ki Rupert Grint: Aslında bizzat ron weasley olarak alıyım ben. Büyü yapamıyosa işim olacağını da sanmıyorum. Yıllar önce dediğim gibi Harry'nin öyle büyüyceğini bilselerdi, filmin adı Ronald Weasley olurdu. Kitaba dokunmaya gerek yok, ordaki Heri tiplemesi gayet güzeldi.
9. Julia Roberts: Her daim yanımda taşımak istediğim bi kadın. O nedenle haremime de davet ederim kendisini. Şu dünyada en çok kocaman ağzı olan kadınlara özenmişimdir. Tamam ben de gülünce dişeti gözüken familyadanım ama sizinki bi başka güzel görünüyo olm.
10.Holivuddan dönüş yapıp, diyorum ki Lee Hong Ki (espri olsun diye değil): Bu çocuk sevimlilik sıçmanın hakkını çok iyi veriyo.
Daha baktıkça çok adam çıkıyo da ben artık burda durmak istiyorum. Zaten hepinizi ağarlıcak param,yerim yok. ha eskiden 1+1 evim vardı, ev sahibim temiz adamdır isterseniz oraya geçeriz ama. Param olsa ben gelirdim bizzat tabi ama hayat adil değil işte.

Şimdi mimlicek birilerine bakıyorum rastgele: Gasilhane (sen rastgele değilsin), tıhçe (bu da değil),   RE-L124c41+,  Oh Yoon Joo, babasının turşusu eylül, googhan, reklamcıinsankişisi, seymsomething, hana yori darko.

Yeter, gidiyom bay.

16 yorum :

  1. olm o jj ne la. yirims. ama senin haremde, elleşmem.

    YanıtlaSil
  2. abi so ji sub gibi adama ne yaptın sen ya O_O yangından kurtulmasa onun için daha sağlıklı gibi. en azından hızlı ölürdü orda :D sevme şekillerin beni korkutuyor cidden jaejoongdan ne istiyorsun zaten kısa-zayıf bir şey bi vursan mikrofondan önce onun kolu bacağı kılır O_O
    ceki çen abimiz (babamız) benimde listemde kesin olur ya o adam olmazsa olmaz ahaha
    harry ve ron hakkında dediklerinde haklısın. 1.filmde neydi şimdi ne oldu -tipsiz velet- :D
    hongkiiii ah canıımmm bu abla seni de mi sürükledi haremine :/ en azından üzerinde kötü planları yok bak şanslısın :D

    kendi listem için 3 kişiyi na burdan çalıyorum arkideş sonradan demedi deme :D

    YanıtlaSil
  3. @the shinest one olm jj çok bişey la öyle böyle değil. o çok kişinin haremini süslüyo, elle nolcak. Seni de yazmayı unutmuşum ha ayıptır demesi, yaz anam.

    @seymsomething ldkasdmlasıdjasd olm çok güldüm şu yazdıklarına :D:D so jiyi köpekle dövme hayallerimde var, so ji etiketli yazılardan birinde bahsetmiştim bundan. Çok sado-mazoya girdim ben onun yüzünden!

    JJ'nin acı çeken suratı görmem lazım :D o yüzden hafif bi şey seçtim mikrofon gibi :D Hem kendi alanı.

    HongKiye nasıl zarar veriyim lan baksana tipee :'''')' küççük yavrum, ama ağlarsa hayrına olur. Ağlamazsa onu da dövmek zorunda kalabilirim, hiç kimse istemez bunu.

    Lütfen efenim paşa paşa kullanınız, bekliyorum.

    YanıtlaSil
  4. o videoyu açmayaydım iyiydi.. neyse güzel bir toplama olmuş.. darısı olmayanların başına falan:))

    YanıtlaSil
  5. Videoyu açtın ve hayat artık sana güzel!

    YanıtlaSil
  6. "Harry'nin öyle büyüyceğini bilselerdi, filmin adı Ronald Weasley olurdu."
    sdakdljs çok güldüm buna.

    Yalnız, Julia Roberts ne alaka orda ya? bu kadar güzel ve sevimli suratlı insanların içinde yaşlı ve geniş suratlı birinin fırlamasına anlama veremedim.

    YanıtlaSil
  7. Hah evet tam bahsettiğim şeydi o. Senebilmemkaç.

    Aaaa çok ayıp Julia Roberts ve Kate Winslet arasında kaldım aslında ama daha mazisi olan kişide karar kıldım. Çok güzel kadınlar olm neden öyle diyosun.

    YanıtlaSil
  8. Bilemedim, yaşlı kadını güzel bulamıyorum sanırım. Veya yani hani normal bi güzelliği var da, sevimlilik eksik; listedeki diğer adamların hepsinde bi çocuk sevimliliği var (yani Kyo hariç, onun olayı farklı herhal) Julia böyle ana gibi.

    YanıtlaSil
  9. Resmen potter havucunu bile kabullendim ama 10 numara? Onu çıkar beni al nabıyosun kızım sen. O ne öyle ya. allığı mac pink swoon:)

    YanıtlaSil
  10. O allık şoptur lan. Çocuk öyle işlerin adamı ama allık kendinde sürmeli değil bençe. 10 yerine seni alır, onu 11 yaparım la aaa sanki.

    YanıtlaSil
  11. bu kadar sevineceğini hiç düşünmemiştim. hatta kaale almazsın sanmıştım ama ii ki kendimi dinlememişim (:

    YanıtlaSil
  12. Aaa neden kaale almıyım ya, ben özünde büyüklerine saygılı, küçüklerine sevgili, yaşıtlarına elense bir insanım

    YanıtlaSil
  13. %40 ama Julia Roberts'dan dolayı %50 yaptım :) Tebrik ederim. Hiç fena değilmiş zevkin.

    YanıtlaSil
  14. Teşekkür ederim :)
    O yüzde 40ın içinde Kyo yok de mi? :'( O çocuk hiç hakettiği değeri görmüyo :')

    YanıtlaSil
  15. merhaba :) koptum gülme krizine girdim burda :) harem muhteşem yazı tarzın harika :) ay hala gülüyorum :) ah ama julia roberts bozmuş işi :) olsun diğer 9 yeter bence :)

    YanıtlaSil
  16. Ay teşekkür ederim :) Öyle bi yazı tarzım olmasa da gerçi odkasdokads Şimdi bu haremin üstünden çok sular geçti bi ara bi daha yazmak istedim bi daha bakınca.

    YanıtlaSil