13 Şubat 2012 Pazartesi

Marilyn'le bir hafta (tabi filmle alakalı değil lan)

Bugün öğleden sonra olan derse evden gitmeye üşeniriz diye düşündüğümüz için, sabah kalktık sinemaya gittik. Başka bişey olunca kalkmaya üşenmiyoruz malesef.  Marilyn'le bir hafta filmine girdik.

Bizden başka da bi tane amca vardı ne yapıyosan sabah sabah, nasıl bi Marilyn hastasıysan artık. Bizim gibi bi sebebin de yoktur senin. Hep gerdi beni ya şimdi seksme sahnesi çıkarsa dedim, amca napıcak acaba dedim. Çok sığ bi insanım ben. Şükür çıkmadı.

İlk 20dk'da filmdeki adamlar başka nerede oynuyo (heripotırı toplamışlar) keşfettikten sonra "ben gidiyom hadi" dedim. Tabi bu benim espri anlayışımla alakalı bi olay malesef. Oturdum izledim napıcam.

Ayrıca, İngiliz film sektörünün nasıl çökeceğini de 2dkda yaptığım beyin fırtınasıyla çözdüm. Bu kadın ölürse NAH diyorum. Bütün kibirli, asil, kraliçe, düşes, hayırsever, gururlu vs vs tiplerin yaşama ve yaşattırılma sebebi kendisi. Bilmiyorum, bence yeni arayışlara çıkın gençler.

90lar çocukları olarak oturup Marilyn Monroe'ya ilgi duymuş bi insan değilim. Nasıl bilirdin deseler, seks bi kadınmış der geçerim. Bi tane filmini izledim o da some like it hot, o filmle ödül almış diye okudum, gördüm. NASIL ABİ NEDEN dedim çok öküzce, sevenlerinden özür dileyerek. Filmde de, artık gerçeği yansıttığını varsayarak diyorum, o kadının ağzına 2 çaksanız yola gelirdi o.

5 yorum :

  1. Kadının hırsına hastayım. (evet 90larda bez dolduruyodum) ama kadına BAK LAN. Başkana kadar yol almış garibim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yine konuyu okula bağlayıp, BİZDE DE O HIRS OLSA MEZUN OLMUŞTUK. Ben mezun etcem bizi şş tamam.

      Sil
  2. :)) yorumlarına çok güldüm, ee tavsiye ediyormusun şimdi, izlemeye gidelim mi? :))

    Ayrıca o amca ile hiç konuşmadınız mı filmi nasıl buldun diye hhehhe

    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Şöyle ki, ben mükemmel bi film izleyicisi değilim, birine tavsiye ederim ya da etmem deme hakkını kendimde göremiyorum :D Ben evde olsam izlemem açıpta, belki oyuncular ilgimi çeker de bakarım, ama sinemada verdiğim paranın rahatıyla izledim işte.
    Onçün bence hiç bana bakmayın diyorum :)
    Amca'nın bir "yüz"e sahip olduğundan bile emin değilim, o derece muhattap olmadım :)

    YanıtlaSil
  4. Bu arada ben de ağzına iki çaksak herşey yoluna girerdi gibi hissediyorum ama seviyom da. Çünkü güzel olmak zorunda. O zorundalık hali DUYGU İÇİNDE BIRAKIYO BENİ!

    YanıtlaSil