27 Şubat 2012 Pazartesi

Komik olma ne milyarı!

Kazananlar listesinde adımın geçmesinin mantık dışı olduğu bi yarışmaya katılıyorum. Dersin ilk projesi olduğu için, yoksa hevesimden değil. 2 hafta geçmesine rağmen elimde hiç bişey yok ve yarına da bişeyler götürmem lazım. Ama afiş konusu o kadar itici şekilde belirtilmiş ki! " Gelişen kentlerde suyun önemi ve çevre bilinci" yeminle gidip belirli günler ve haftalar kitabı alasım geldi. Konu çok güzel olsa da çalışırken eskiz defterime şu cümleyi yazmaya elim gitmedi!!

Bugün biraz daha kendime gelebildim ve biraz araştırma yapayım dedim. O sıra bi tane foruma daldım. "Birisi dünya kaç yıldır var bilen var mı?" diye sormuş. Tabi ki de en doğru cevap gelkaynaşalımforumlarından gelecek, ne olacağdı!  "Bir peygamber 1000 yıl yaşıyorsa, senin 4000 yıl demen komik olmuş." cevabı en favoreytam oldu. Adamın fantazi dünyasında kayboldum. Siz lord of the rings'i bu adama vericektiniz ki, o yazıcaktı!

8 yorum :

  1. bin yil icinde 20 peygamber yasamis olsa, aralarinda da en fazla 100er yil, ehe matematigin cani cehenneme 2000 kusur diyorum huheuhua

    YanıtlaSil
  2. Konunun cümlesi ne berbatmış harbi. Suyun önemiyle çevre bilinci sanki çok içiçe şeylermiş gibi. İkisini de afişe sokmak zorunda mısın?

    YanıtlaSil
  3. @atyarışındakieşek güzel hesaplama repini verdim!

    @s6 çevre bilincinden girip "su önemli bişeydir arkadaşlar" mesajını vermeye çalışıcam heralde. Ama ilk defa halka yönelik bi iş yapıcam, onu her kesimden insana nasıl anlatabilirim acaba sorularıyla boğuşuyorum. Sonuçta seçilirse otobüslerde, duraklarda görülücek bi afiş.

    YanıtlaSil
  4. ''Su olmazsa götümüzü bile yıkayamayız,tüm uygarlık kokar.Gelimişlik falan yalan olur.''temalı bir şeyler yap işte.Herkes anlar,endişe eder...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mantıklı. Hiç paslanmamış taharet muslukları yapabilirmişim mesela.

      Sil
  5. Bi tuvalet koy afişe, alternatif gibi gamsız gibi gir yarışmaya. Zira gelişen kentlerde yakında bokumuzu götürcek suyu dahi bulamıycaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O gamsızlığı ters çevirir götüme sokarlar. Bizzat dersin hocası jüride yer alıyo. Mezun olamama sebebimsin <3

      Sil
  6. O zaman ölü balıkların yüzdüğü pis suyu daya:)

    YanıtlaSil