7 Şubat 2012 Salı

Hayatımdan çalıp giden bir film daha

Kafam dağılsın diye bi film izliyim dedim. İlk gördüğümü açtım izledim. Amk kafam öyle bi dağıldı ki daha da toplamak istemiyorum, yordu beni.

Bi film izleyeceğim zaman genelde konusuna sadece bi gözgezdiririm, çünkü orda "kız elmayı masadan aldı" yazsa bile benim için spoilerdır, hevesim kalmaz. Başladım buna da adı "arumdabda" güzel demekmiş. İlk 10 dkda ne kadar herif varsa kıza yavşıyo, sonraki 1 saatlik sürede de değişmiyo. Ama filmde bir tane bile çirkin adam yok. Tecavüz eden herif çok temiz, giderken kimliğini bırakıyo, sonra teslim oluyo. Kızı korumak isteyen güvenlik görevlisi midir nedir o adam çok temiz, güzel yine, sonra yoldan çıkıyo. Doktoru buna yavşar, yolda yürüyeni buna yavşar amk.

Kız da tecavüzden sonra kafayı yiyo, güya çirkinleşmeye çalışıyo. Önce ne kadar şey varsa yiyo, artık 100gram mı alıyodur nedir 45 kiloyu görüp yıkılıyo (bu bir komedi filmi değil). Sonra hiç bi şey yememeye karar veriyo, zayıflıktan ölsün heryeri çöksün diye. Gel gör ki evde ölüm orucu yapmak varken, spor yapıyo, bol bol su içiyo. Halbuki bir Bülent Ersoy makyajına bakardı çirkinleşmen, ki kendisine çok yakışıyor.

Bu evrelerde yediği herşeyi nasıl kustuğunu özenle izliyoruz. Azına sıçıyım senin bi adam gibi ye lan! Bi orta yol kızım orta yol! Sonra kız tecavüzcüsünü görmeye başlıyo heryerde, kalabalığa karışmaktansa mis gib ibir tecavüz ortamına dalıyor, gündüz vakti. Ama adam hapiste tabi aslında. Onu öldürmeliyim öldürmeliyim diye dolaşırken, güvenlik görevlimize koşuyo yardım et diye. Adam kapısında yat kalk bunu koruyo kimse gelmesin diye.

İçeri giriyo kızın eline koli bandıyla silah bağlayıp (ki kız bu evrede hiç uyanmaz, cart cart beynim skldi benim orda) kıza tecavüz ediyo. Kız uyanınca onu tecavüzcüsü oalrak görüyo kafaya sıkıyo herifin (gitti güzelim çocuk). Sonra kız sokaklara fırlıyo tırlatmış halde, elde silah, üstü başı kan, ama gel gör ki ayağına topukluları geçirmeyi unutmuyo. Üstgeçitte milleti taradıktan sonra, polis tarafından vuruluyo.

Bi topuğuna sıkın de mi lan? Çat diye vurdunuz. Sonra ki görüntü morgda kız yatıyo, adli tıpçı amcalarımızdan biri belli ki buna tecavüz edicek, bunu seyirciye belli edip filmi bitiriyo.

TEŞEKKÜRLER KIM KI DUK.

*Ayrıca filmin yorumlara baktım, bazı sahneleri elimle kapattım diyenler var! OLUM MANYAK MISINIZ? Tek izlenesi şey heriflerin güzel popocuklarıydı. Sanki çok bişey gösterdi de.

7 yorum :

  1. film konusunda bizden daha saçma şeyler yapanları görmek arada beni mutlu ediyo ya :D

    YanıtlaSil
  2. Yine de kötünün iyisi olamayız bence :d

    YanıtlaSil
  3. yok zaten bizi geçemezler de arada böylelerini görmek iyidir-güzeldir :D

    YanıtlaSil
  4. Kim Ki Duk candır!! Kore'ye gelme sebeplerimden biri kendisi. Adamsın Ki Duk Ahjussi ㅋ ㅋ ㅋ

    YanıtlaSil
  5. Tek bi filmine bakarak konuşacak olursam, Tr de kalma sebebim bile olabilir.

    YanıtlaSil
  6. Kız depresyondayken bile çıkartmadı topukluları ayağından, dalga mı geçeyim örnek mi alayım bilemedim.

    YanıtlaSil
  7. Vay be dedikten sonra dalga geçmeye devam edebiliriz bence.

    YanıtlaSil