20 Şubat 2012 Pazartesi

Girişimci ruhum

24 Mart'ta ben blog yazmaya başlayalı, daha doğrusu bireysel olarak, 2 yıl oluyo. Nedense bi heycanlandım, ne kadar çok olmuş lan. O güne özel bişeyler yapmak, bi parti havasında takılmak istiyorum blogta. Böyle gereksiz bi hevesim var şu an.
Neyse kenara bu 2 yılda neler öğrendik acaba diyerek bi anket koydum. Soruları arada değiştiririm, öyle takılırız lan, canım sıkılmasın. Zaten taş çatlasa 20 kişi kaale alır onu da. Şurdaki 400 kişinin kaçı okuyo ki zaten. Çıkar dünyasında yaşıyoruz yeminlen.

12 yorum :

  1. seni takip etmeye başlayalı ne kadar oluyo bilmiyorum ama ilk oy verenle aynı cevabı verince bi sevindirik oldum dfghjklş

    YanıtlaSil
  2. Ben karışmam, anketimi büyük gizlilik içinde, köşemde sessizce bekleyerek sonuçlandırıcam. O zaman konuşuruz :D

    YanıtlaSil
  3. 3 gün bekleriz canım nolucak :D
    diğer soruları sabırsızlıkla bekiyorum :D

    YanıtlaSil
  4. dajlsdhasdh ben de hiç düşünmedim diğer soruları :D
    Merak ettiğin bişey varsa sorarız :D

    YanıtlaSil
  5. en korktuğu şeyin ne olduğunu bize soran birine başka ne soru sorulur? ııı... bence girişimci ruhunun altında saklanmaya çalışan yaratıcı seni bi dürt orda güzel şeyler vardır dfghjklş

    YanıtlaSil
  6. djasjıdhasd tağmam düşüniciğim

    YanıtlaSil
  7. yea yok o anketler yapılmıyo, takipçiler falan da yalan, birler basamağını çıkartıyorum gerçek takipçi sayım için. 40 izleyiciye falan düşüyo, anca o kadar işte.

    bi de senin anket çok kıyıda köşede silik kalmış ha, görülmüyo doğru dürüst. gerçi gözümüze soksan da takmayan insan yine takmaz ama ne bileyim, öyle.

    YanıtlaSil
  8. Ağzını öpiyimsi yorum yapmışsın (W) Repini verdim.
    Bi kaç günlük gönül eğlencem için çaba sarfetmek istemedim, dursun olduğu yerde napalım :')

    YanıtlaSil
  9. nice yıllara öncelikle.. kutlamamı yapayım:))

    evet anketi cevapladım.. ve görünen o ki çoğunluğun korkusuymuş hint aksanlı ingilizce.. bir tek ben muzdarip değilmişim bundan.. oyyhh..

    YanıtlaSil
  10. Partime beklerim efenim, kopçaz.
    Oh oh bir tek ben de müzdarip değilmişim oylar bollukta ama cevabın o olduğunu göstermez tabi bu :D Çok tahammülsüz bi şey.

    YanıtlaSil
  11. Ben en uzun şık genelde doğru şık olur düsturuyla onu işaretlemiştim.

    YanıtlaSil