22 Şubat 2012 Çarşamba

gereksiz ayrıntılar #5

Rüyamda bi eşeği ata dönüştürmek için büyüler yapıyodum. Ama Heri Potır sıtayla değil eüzübilili olarak. Burdan yola çıkarak, yanına çok sıkılmışlığımı da ekleyerek dinle olan geçmişimi yazıciim.

Bellidir ki zaten dinsiz bir insanım. 20 yıldır bu şekilde yaşıyorum, şimdiye kadar bi köpekkıza ya da domuza dönüşmüşlüğümü görmedim. Eğer gündüz başka gece başka olayı varsa da, elbet anam-babam bi arkadaşım söylerdi "olm sen gece domuza dönüştün lan" diye. Bu olayı bu kadar sakin karşılayabilecek bi çevrem var, evet.

İçimde dine karşı olan 100gramlık şey varsa da, ortaokuldaki din hocam alıp götürmüştür heralde. Çılgın bakire mi ne öyle bi isim takmışlardı KAKAKAKKEKEKE. Neyse kadın bana "sen abdest alıyo musun?" demişti, ben de "yüü" demiştim. "O zaman sen müslüman değilsin" demişti ben de kısa bir şaşırma efekti olan "aa" ile karşılık vermiştim.

Daha da küçükken ananemlerdeki Kuran'ı aldım baktım bi kaç sayfa, gitmedi tabi. Sübhaneke ezberlemeye çalışırken de hep dalga geçmiştim "anne bu ne bu ne ya sözlere bak ekekekekek" diye. Şşş sus kızımlar yedim ama yine de domuza dönüşmedim.

Bi çok dindarın benim cehennemde cayır cayır yanacağımı düşünmesi gibi (bknz. lise almanca hocam Mevlüt "cehennemde yanaaan cehennemde"), ben de vakit öldürücek daha güzel şeylerin olduğunu düşünüyorum. Dinle alakalı şeyler görünce dalga geçiyorum. Eğer bir Tanrı varsa, onun bir tavşan olduğunu, ve onunla çok el-ense bi hayatımız olabileceğini düşünüyorum.

Bunun yanında zekasına çoook hayran olduğum bi arkadaşım dindar. Ve  onun dinle alakalı konuşması çok hoşuma gidiyor. Çünkü benim dinsizliğimle bir sorunu yok. Dindar insanlara saygı duyuyorum diye bişey yok. Hiç bişey duymuyorum abi kim ne yapıyosa yapsın. Din yüzünden çıkan savaşlara bi de dinsizlik yüzünden çıkan savaşlar eklemenin manası yok.

O değilde benim saç boyalarım hala gelmedi, okula gitmiyorum lan hevesimden.

11 yorum :

  1. Hİİİİ hep yancan yazın hep ! domuza dönüşmüyosun çünküsük birbirinizi yersiniz töşeynen ondan. hiç babaya ziyarete gelinmemesi de bir günah bir yanma biçimi böle giderse dayaktan bi sürü şeye dönüşceksiniz. öptüm bay

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ĞPDOJAİSPDJOSDPSJOİASDPAJOSİDPASOJİDASPDOAJKSİPDAOSJD ÇAARMIYON GELİYİM!?!!! SANKİ İŞİM VAR DA MI GELMİYORUM. BABAYA KEPS AÇTIM O DERECE.

      Sil
    2. eyyy gidiii bu Capsi gördümya .seni pembe pijamamla karşılayacağım.. ya sizin için planlarım var aslında çağırcam yakın zamanda beraber rejim mamalrı yicezz

      Sil
    3. Pembe mi........:'''''')'' Taam zaten okula gittiğimiz de yok.

      Sil
    4. beni başgöz ediyün baboooo he gelinirde sn cumaya kadar ceydadayım dedin şeyetmediik oyzden yoksa dicektm sana boş olduğunda gelicok diye

      Sil
  2. yazıyı okurken ki hallerimi yazıyorum bak iyi oku.
    ilk paragraf: ASDFGHJSAGJDTHJNGTİSKLNTDHŞDXFGBDNBHJDGBŞXVFZJDŞJGFNDXVFNİDSKHNFGVNX (evet gerçekten sesli bir kahkahaydı)
    ikinci paragraf: o çevre ne güzel la? nerden buldun? bende istiyorum asdfghjk
    üçüncü paragraf: bizde de vardı bi çılgın bakire lisede ahahahahaha. kadın bıktı bizden hatta mezun olduğum sene okul değiştirdi asdfghjkl

    (diğerleri olağan şeyler ya bize de öğretmeye kastılar olmadı. ee napalım dedik demekki kafa basmıyo daha da zorlamamak gerek.
    cayır cayır muhabbetini ben hala duyuyorum ama tek bi kişiden o da zaten 100 yaşında bi hoca mı hacı mı ne öyle bi kadın fff.
    teheeeyyyy ne güzel demişsin öyle seennnn.)

    sınav sırasında kimliğindeki saçınla olan saçın farklı olmasın hem kötü olursa bozuk moralle sınava girme dediler boyatmadılar saçımı T_T ben de çok üzülüyorum. okulum olsaydı ben de sırf bu yüzden gitmezdim T_T

    YanıtlaSil
  3. Bu yazdığım bi şeye yapılan en ayrıntılı yorum oldu lan! Ben de :D:D:D:''''):/ şeklinde okudum.
    Demekkisi her okula çılgın bakire yakıştırmasını hakedecek bi öğretmen yolluyolar.
    Neyse artık kafam basmıyo zorlamayın yaşını geçtik ço şükür :D

    Eaa evet çok mantıklı bak saç konusunda söylenenler! Ne zamanki o sınav? Şimdi beklemekte yorar. Ben 4gündür gözüm kapıda geziyorum :''''(

    YanıtlaSil
  4. anaaa normalde ben inciğine cinciğine yorum yaparım bi yazıda (yorumda post atarım resmen hatta) sana denk gelmemiş demek :O ayıp olmuş bak :/ neyse artık :D
    yok ya her okulda var onlardan kaçışımız yok. bizdeki gitti ama kesin yerine yenisi gelmiştir.
    bıraktılar allahtan yoksa zaten sevmem böyle dindindin muhabbetini nefret eder çıkardım işin içinden.

    ya ilk sınav 1 nisanda ama asıl sınav haziranda T_T çok üzülüyorum çookkk T_T

    YanıtlaSil
  5. Oh çokta varmış lan! Neyse sabret sonra rahat rahat boyarsın artık :D

    YanıtlaSil
  6. olum size yine cayır cayır muhabbeti geliyomuş iyi. Benimki çok daha korkunç!!! Babannem çıban çıkıcak açtığın yerlerinde der hep o nasıl bi tehdit lan! çıban bide yansa iyi

    YanıtlaSil
  7. Seni İsa Mesih'e davet ediyorum. NE EDİCEM KENDİNE HAYRI YOK ADAMIN!

    YanıtlaSil