1 Şubat 2012 Çarşamba

Bunu hepimiz izledik 90lar bebeleri.


Ben 9-10 yaşlarındayken böyle bi çizgifilm vardı, hatırlayanlar vardır. Vücudumuzu Tanıyalım diye gösteriliyodu heralde. O aralar en sevdiğim çizgifilmlerdendi, bi de Çiftlik Kızı Anne vardı. Onun da akıbetini asla öğrenemedim. Neyse, pazar günleri mi gösterilirdi bu, haftasonu olduğunu hatırlıyorum sanki, annemle kahvaltı yaparken izlerdik çünkü. Olayın gidişatını takip etmesemde beynin içinde çalışan elemanlar, akyuvarlar falan çogseldi la!

Sonra bi sabah kalktığımda, yerini buna bırakmıştı. Bu da Bir Varmış Bir Yokmuş'tu galiba. Bu da baya eğlenceliydi, şimdi tek hatırladığım bölüm apartmanların yapılmaya başlanmasıyla mı alakalıydı öyle bişeydi. Hep sandım ki çizgifilmdekiler bi anda dönüştü, hepsi tarihte yolculuklara çıkmaya başladı. Meğersem aynı yapım şirketinden çıkma farklı çizgifilmlermiş. Az önce hatırladım bi baktım olay neymiş diye. Çocukluğumdaki bir problem daha çözüldü. Bir sonraki çocukluk problemlerinde Mirkelam Pantolonlarını ele alıcam. Bay.

9 yorum :

  1. Aa virüslü, akyuvarlı çizgi film. Ben çocukken bunun sayfalarca fanartını yapmıştım. Muhtemelen çizgi filmdekinden daha fazla akyuvar ve alyuvar çeşidi yaratmıştım; eğlenceliydi.

    Yalnız çizgi filmin kendisini hiç hatırlamıyorum nerdeyse, sanırım tam televizyondaki görüntülerin konulu hikayeler olduğunu kavradığım yaşa geldiğimde yayından kalkmıştı.

    YanıtlaSil
  2. Evet malesef ki yayın hayatı tam lan yoksa bişeyler mi diyolar diye düşünmeye başladığımız sıra son buldu.

    YanıtlaSil
  3. İzledik tabii,sevdik tabii,daha da izledik tabii.

    YanıtlaSil
  4. Çocukluğumdaki diğer bütün şeyler gibi güzeldi ve her güzel şey gibi bunlar da sona erdi.

    Fak! :)))

    YanıtlaSil
  5. Yok kalmadı, hiç eski tadı kalmadı.

    YanıtlaSil
  6. Anne halen yumurcak tv. de yayınlanıyor:)

    YanıtlaSil
  7. Evet güzel çizgifilmdi. Discovery'nin bi kanalında hala yayınlanıyo, geçenlerde görmüştüm :)

    YanıtlaSil
  8. @neslihan erzincan özgür ay ben hiç bilmiyodum bunu! Bi ara izleyip en son nereye balandı öğrenmek istiyorum.

    @rockunzel 90lardan sonra sektör işlemedi heralde hala zamandan mı geçiniyolar ya

    YanıtlaSil
  9. Il était une fois... la vie
    http://www.imdb.com/title/tt0284735/

    YanıtlaSil