11 Şubat 2012 Cumartesi

Bu bir hana yori dango ilk izlenim yazısıdır

Bugün Kore çekikleri camiasından bezip, Japonlarıma dönüş yaptım. Olm sizin kadar içteni, samimisi, mükemmeli yok lan. Neyse kaç gündür de takipte olduğum animeler dışında anime izlediğim yok, insan istiyorum lan İNSAN! Dedim Hana Yori Dango'ya başlıyım.

Bi kere Japonların dizilerinin kendi halindeliği çogsel la! İstediği çirkini oynatsın yine seviyosun. Ama bu çirkinlerden bahsetmek istiyorum öncelikle. 
Allah belasını versin dedim şu ekranda belirince. NE LAN BU NE?! Bütün sinek tipleri de bi diziye toplayın mı dedik olm bu ne lan?! Bi de dünya çapkını, zamparası diye koymuşsunuz. Yanına da taş gibi hatunları dizmişsiniz amk BU NE LA? 









Yukarıdaki cümleleri aynen yazmaya gerek duymuyorum. 












Oguri Shun bu dizideki genetik mucize resmen! Ayrıca kore versiyonunda kendisini oynayan otistik ebru'ya "yan rol adamı"  nasıl oynanırmış onu çogsel göstermiş. Yan rol adamları sevmeyi özledim lan!
Olm herif 30 yaşına gelmiş ha şakamaka.


"Başrolü" matsumoto jun muydu neydi ona verene kadar mizushima hiroya vereydiniz ya.Aynısının güzeli işte. Neyse diceklerim bu kadar, dönüyorum. Her çirkininize rağmen en mükemmel sizsiniz. Bay

15 yorum :

  1. utanmadanda gdip o rober hatemonun gençliğini seçer şimdi burda shun oguri varken ama canım saçını çok boyamışsn sanırım bi yağmurda kalsan yanık kokar

    YanıtlaSil
  2. asdfghjklşi ilk izlediğimde bende öyle demiştim. bi lee minhoya bak bi matsumoto juna sonra bi kim buma bak bi en üstte fotoğrafı olana olur mu hiç böyle ya fff. ülkede yakışıklı yok desen var yani biliyoruz :D ama domyojiyi mizushima oynasaydı baya hayvan gibi dibim düşerdi O_O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hee ama diğ mi?! Gerçi ben kimbum'dan hoşlaşmıyorum, gülmese... Gülünce köylü güzeli emine ha gözümde. Bu Jun'unda çok hayranı varmış lan ama ne olurdu ki mizushima oynasa yani, seksi bebe.

      Sil
  3. Önce Kore versiyonunu izemiş sonra dönüp Japon yapımı seyretmiş biri olarak ben de ilk önce buna benzer bir tepki vermiştim :D Japon yapımını daha çok seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tepkimiz ne olursa olsun, yine Japon daha çok sevilir :D

      Sil
  4. Ana, ikinci adam çirkin mi ya? Ben onu övücen sanmıştım :d

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olm güzel mi ki lan? Herşeyi geçtim 40 yaş görünümlü herife 15 yaşındaki çocuğu oynatıyosunuz.

      Sil
  5. ben ilk kore versiyonunu izlemiştim.. ve çok sevmiştim.. hatta kore diyarına elimi kolumu kaptırmama da bu dizi sebep olmuştur.. neyse sonra şu japon versiyonuna da bakayım dedim.. ilk bölümün ilk dakikalarında kapattım.. dayanamadım.. sebebi de şu ilk fotoğraftaki elemandır.. feci itici gelmişti..

    evet bu da böyle bir anımdır:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hala BOF'ın final bölümünü izlemedim ama :D Sonuç çok barizdi zaten, bi de sıkıldım.
      Bence sen yine Japon ver.'a devam et bak, Japon candır! Çirkin falan ama olsun :')

      Sil
  6. Japon en iyisidir en güzelidir. Ben ilk Japon versiyonunu izlememe rağmen tipler konusunda bu kadar ağır olmasa da benzer tepkileri vermiştim ama göz alışıyor, yürek alışıyor asdfhagsf. Kore versiyonunun sonunu da getiremediydim anasını satıyım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi de uzun zamandır Japon dizisi izlemeyince göz hepten kaydı gitti benim, bi oguri kurtardı işte. Ama alışmaktayım şu an.
      Enee ben de sonunu getiremedim Kore versiyonun :D

      Sil
  7. ne söz konusu diziyi ne izledim ne de elemanları tanırım (höt o zaman ne işin var bu yorum kutucuğunda demeden önce bir dinle sayın blogger) Yazım tarzına bayıldım. Söylemeden geçmek istemedim ahaha :) bu arada ilk okuduğum yazın :P kovulmadan bir mime bakıp çıkacağım söz :)

    YanıtlaSil
  8. Ay teşekkür ederim nihihi :')
    Ama neden herkes bana böyle bi eli korkak yorum yapıyo anlamış değilim, vala özünde çok temiz, hayırsever kzıım.
    Her zaman beklerim.

    YanıtlaSil
  9. Benim de ilk J-dramamdır kendisi ve yeri kuşkusuz hiç değişmeyecek :D Japon versiyondan yıllar sonra Kore versiyonunu izlemeye çalıştım. Sonuna kadar izleyemedim, baydı. Kim Bum haricinde tüm oyuncular beni deli etti. Kim Bum'da o rolün adamı değildi gerçi... Japon versiyonda ise seni rahatsız eden tipler(ilk 2 resimdeki özellikle) ister istemez bi süre sonra sempatik gelmeye başlayacaktır :D Demedi deme.

    YanıtlaSil
  10. İlk Kore versiyonunu izlememe rağmen baydı beni ya, ama yine de Gu Jun Pyocuyum, Kim Buma tahammülüm yok :D Şimdi 2. sezonu izliyorum da farkında olmadan baya alıştım zaten tiplere, Matsumoto Jun'a da çok ayıp etmişim onu anladım :D

    YanıtlaSil