6 Şubat 2012 Pazartesi

benimle çok alakasız bi mim

hana yori darko mimlemiş!


1. Sence çok anlamlı bir söz?
Kavga ardından "Tost yapiymmi sana?"



2.Makyajında olmazsa olmazın?
Eyeliner, ama hala tiksiniyorum iğrenç pislikler


3.Uyguladığın güzellik tüyosu nedir?
Sabun

4. En sevdiğin içecek?
Seksüt'ün kutu salep'ini ısıtmadan, puding gibi yemek. İçeceğe yemek fiiliyle cevap vermiş oldum ama.

6. En çok sevindiğin iltifat?
Sen çok mükemmel bir insansın

7.Favori kitabın?
Tombul Yürek

8.Sana görünüş olarak yakın bulduğun ünlü? 
Arkadaşım Cher dedi az önce ama, gerizekalı. Görünüş olarak derken bi kere? Giyim açısından mı? Surat? Fizik? Çok zor sorular bunlar. Ben de Cher cevabını veriyorum.

9. Herkes beğendiği ama senin sevemediğin bir ürün? 
Makyaj anlamında cevap veriyoruz heralde buna, öyleyse fondoten. İnsan yüzüne bi şey sürüp nasıl bütün gün onla dolaşabilir. Nefes alamaz lan adam.

10. Şu an en çok almak istediğin kozmetik ürünü?
Yok. Para biriktiriyom.

Ben de, ben yaşadım sen de yaşayacaksın diyerek gasilhane'yi mimliyorum. Bay.

5 yorum :

  1. Cher mi, ne alaka yahu? Bir noktasını bile benzetemedim.

    YanıtlaSil
  2. Öyle terbiyesiz işte. Bi de utanmadan yaşlılık hali ama dedi.

    YanıtlaSil
  3. Burcu tam bi bebek kusmuğu dese Cherden daha isabetli olucakmış ama tabi hangisi iyi, allah belamı versin:) hemen.

    YanıtlaSil
  4. bu mim bana geldiğinde bende benimle çok alakasız olduğunu düşünmüştüm haha ben yaptıysam herkes yapmalı! geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  5. @gasilhane 2si arasında gidip gelen bi hayatım var lan resmen :'(

    @hana yori darko zaten son soruya cevabından belli canım nasıl da sana göre olduğu :D Hepimiz yapmalıyız evet!

    YanıtlaSil