18 Şubat 2012 Cumartesi

Bence gerçekten sevgiye ihtiyacımız var

Bugün bir tatlı patates için şu soğukta 30km yürümeyi göze alan kafama sçyım. Çok net. Mümkün olsa yaparım. Annem dedi o kadar, gerizekalı mısın sen didi, bari içine bi hırka daha giy didi :''''')'

Bi kaç ay önce arkadaşa giderken gördüğümüz migrosun sınırsızlığı bizi bizden almıştı. O yüzden kızılayda işimiz varken gidelim dedik. Hiç bi şekilde yolu bilmiyoruz, ama hayvani içgüdülerimiz var. Tabi ilk başta işe yaramadı. Tunalı'da DnR ın ordan yukarı sapıp dağları tepeleri aşıp Karum'un önüne çıktık. Ankara'yı bilenler burdaki gerizekalılığı farkedecektir. Bi de caddeyi görüp "olm lan bura lan işte çok tanıdık baksana! Lan ne kadar yakınmış kikikikkekeeheh", caddeye çıkınca yanımızda Karum tabi.

Yılmadık devam ettik. Ordan kaptırdık yukarı. Çok yaklaştığımızı düşündüğümüz anlarda da büfeye sorduk. Burdan devam et dediler. İNSAN KAÇ KM DAHA OLDUĞUNU SÖYLER Dİ Mİ. Sen devam et demesen de ben devam etcem zaten, hayvani içgüdümüz var kapı gibi. Hep yakın sandık. Gidiş zor olmadı ama yine de, yokuş çıkıyosun ağır ağır anca. Migros'u görünce "lan biz çok mükemmeliz var ya" diye diye kaptım alışveriş sepetini, gerizekalıya bak. Bütün marketi içinde 2 tane çikolatalı süt olan sepetle dolaştık. Hem aradığımı bulamadım hem de her şey çok pahalı. Orda küççük kutu peynir alsam 20lira lan. Ben o peyniri yesem, ağzımı keser cam kavanozda sergilerim.

Ay dur ama olayın güzel tarafını anlatcam, anlatınca komik olmıcak ama ÇOK GÜLYOM. Bi tane ölmüüüüüüşşş bi teyze çıktı karşıma reyonlarda gezerken (Yazar burada tabiki de çoktan tatlı patates bulamamış, kenarda köşede ağlarken gözlenmiştir), teyzeye doğru gidiyorum güzergah gereği ama hiç bi hareket, mimik olmaksızın tuvalet kağıtlarının oraya bakıyo. "Bence o öyle" dedim. Sonra kendisinin Bathilda Bagshot (böyle mi yazılıyodu la) olduğunu aslında ölü bedenin içinde Nagini'nin beklediğini düşünüp, arkamızı dönmeye korktuk. Sonra neyse onu atlatıp dolaşmaya devam ettik. Konular çok değişti. Bi geçiş sırasında Bathildayı 5sn kadar başka bi reyonda aynı şekilde bulduk. Arkasında da ALLAM KEŞKE 2 SANİYE GÜLMEYİ KESİP FOTOĞRAF ÇEKEBİLSEYDİM. Neyse, bütün koridoru kapamış arkasında da, bi tane görevli var büyüüükk yük taşıma el arabası var adı neyse artık. Ona iki kolunu asmış kafayı salmış, gözler bayık, dil dışarda duruyo, teyzeye bakarak. Belli ki baya bi teyze geçiyim demiş sonra pes etmiş ilerlemesini bekliyo. OLM ANLATINCA HİÇ KOMİK DEĞİL AMA SİZ YAŞAMADINIZ TAĞAM MI!?!1 Bunu okuduktan sonra beni izlemeyi bırakabilirsiniz.

Konuya dönecek olursam, en son 1er tane çikolatalı sütle çıktık.  Dönüş yolunda "olm çok gerizekalıyız yemin ediyorum, birimiz de demedik ki ne işimiz var orda, boşver diye",yokuş inmekten kusma kıvamına gelene kadar kendimize lanet ettik. Sonrasında kafamı omzuma koyup yürüdüm zaten. Kızılay'a vardığımızda çözülmek için Burger'a girdik. Orda bana 2 kere kapı çarptılar ama gıkım çıkmadı. Bedensel açıdan da gıkım çıkmadı. Devrilemedim bile. Olduğum yere mıhlanmışım resmen. Sonra otobüste ağlayarak eve döndüm zaten. Evde hala atkıyla oturuyorum şu an.

Tabi zengin muhitlerin arasında ağzımız burnumuz kaymış dolanırken, altlarında arabayla o yokuşları kolayca inip çıkan körpecik gençlere de hayvan gibi özendim. BEN ÇOK ÜNLÜ OLUP ÇOK PARA KAZANCAM dedim. Hiç bi vasfım yok ama, gerekte yok :')

Günün özeti olarak şu fotoğrafı veriyorum http://pic.twitter.com/9vJogk4y  Şimdi twittera koymuşken buraya koymıyım.

Ha ama Japonca kursumun 2nci kuru 10 Mart'ta başlıyo ve bugün önkaydımı yaptırdım. Hayat çogsel o açıdan.

19 yorum :

  1. sahsdjkahsjkahskhaj olm batilda lan offff resmen ben ki biliyosn sakinliğimi koruyan insannn yok lan o arkada bekleyen görevlinin suratına patladım kahkahayla

    YanıtlaSil
  2. arada japoncada yazarsın bızde oğrenmıs oluruz,dedığın gıbı BEN ÇOK ÜNLÜ OLUP ÇOK PARA KAZANCAM dedim. Hiç bi vasfım yok ama, gerekte yok :') bu soz cok doğru :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi Japoncam olsun da araba arkasına bile yazarım.
      Söz doğru ama işte bende bi icraat yok :(

      Sil
  3. uzun uzun yazdım blogger yine erör verdi üzüldüm. diyeceğim o ki karum'a çıkmanıza ehahahehahehaehae diye güldüm ve bu soğukta çıkmış olmanızı alkışladım. yalnız merak ettiğim migros'larda fiyat sabit değil midir her yerde? ben bunca yıl ona inandım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 20 kere Karuma'a çıkıp indiğimizi düşün, öyle boktan bi yoldu bi de :'(
      Sabittir heral, ama düz peynir değil dediklerim. Bu ilginç peynirler, yabancı markaların peynirleri falan. Olay sadece peynir değil tabi de örnek olaraktan dedim şimdi.

      Sil
  4. ben güldüm.. :D takipçinim hala no problemoo:D deyzeyi merak ettim bu arada:D ama arkasında duran follofoş olmuş suratlıyı daha çok merak ettim:D

    bu arada bu tatlı patatesin tadı çok mu süpersonik? tee o kadar yol tepmişsiniz? dizilerde görüyorum, merak ediyorum tadını aslında.. elma dilim patatesi fırınlayıp bala batırıp yersek olmuyor dimi?:D ahahah saçmalama had safhada:D

    ayrıca fotoğrafa koptum:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dhagsdasd abi resmen folloş olmuş çok doğru bi kelimedir ya :D
      Allah belamı verse de, tatlı patatesin tadını bilipte gitsem, ooyy çok severim almam lazım desem neyse ama BEN DE BİLMİYOM HİÇ YEMEDİM!!!1!1!!!
      Bi gün alabilirsem açıklıciim bala batırıp yesek olur mu diye :')

      Sil
    2. ahahah hadi ya tadını bilmiyor musun?:D o kadar yolu demek bir merak için tepmişiniz:D helal olsun!:D "riks budur!" :D

      tamam deneyince bilgilendir bizi pls:D merak ediyorum:D

      Sil
    3. İlk gördüğüm yerde atıcam çantaya! Bu meraka bi son vericem!
      Gözün arkada kalmasın kardişm.

      Sil
  5. Pii, o fotoğrafı bu kontekstte görünce içi acıdı lan. Yalnız Migros böyle havalı, acayip ürünler satan özel süpermarketler mi açıyor ya? Yoksa normal bildiğin Migros'tu da siz büyüktü diye speşıl şeyler vardır mı sandınız?

    YanıtlaSil
  6. Yok orası büyük bile değil hatta MM migros. Ama domuz eti, ahtapot vb deniz ürünleri, yabancı meyve-sebze dolu bi yer. Ama bu sefer bi tatlı patatesi çok görmüşler!

    YanıtlaSil
  7. Siz önünden geçerken nasıl anladınız bu Migros'un böyle özel ürünlü olduğunu? Camlarında içerinin reklamı mı vardı?

    YanıtlaSil
  8. Önünden geçmedik ki, arkadaşa giderken gördüğümüz migros didim ya içerden bi kaç şey almıştık o zaman, ordan biliyoruz özel ürünlülüğünü.

    YanıtlaSil
  9. Yanıtlar
    1. arigatou gaburieru-san
      öyle olur heralde.

      Sil
  10. çok güldümmm.. ve işte gençliğin güzelliği bu deddim... herşey gönlünce olsun..

    YanıtlaSil
  11. O yokuştan sonra artık bacaklar bir Roberto Carlos, bir Ronaldo bacağı olmuştur.

    Bu arada o yokuşu ben de çıktım bir arkadaşla taa Gazi Osman Paşa'nın kör noktasına kadar. Sonra aşağı indik. Sonrasında arkadaş bir daha çıkalım mı dedi. Ben de ona "Çıkarız en yüksek noktaya sana tekmeyi çakarım Leoniadas gibi olur mu?" dedim. O zamandan beridir benimle kuğulu parkın ötesine geçemiyor benimle :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pieh onlar kimmiş yea o kadar yol yokuştan sonra! Kuğulu parkla sınırlı kalmak iyidir iyi

      Sil