5 Şubat 2012 Pazar

Ben böyle bir JaeJoong görmedim

Şu an tükürdüğümü yalıyorum, hatta pipet taktım içiyorum!!!!1!!!!1!1!! Hiç ayrıntıya giresim yok, ki zaten "hepinizden tiksiniyorum iğrenç pislikler" modundayız. Bütün dalga unsurlarımızı yanımıza alıp, otobüste biraz üstünden geçip, Jaejoong'un fanmeetingine gittik.

Mail atmıştık ama cevap gelmedi tabi, 500lük kontenjan anında dolunca. Biz de gidelim la olsun neymiş, çekik ayağımıza gelmiş sonuçta demiştik. O NEYMİŞ AĞĞBBİ. Siz o çocuğa boşuna fotoşop falan yapıyosunuz, hatta çirkinleştiriyosunuz. ADAM KING! Siz asyalıların çok anime insanı olduğunuz bir kez daha kanıtlandı.

İçeri girmeye hevesimiz yokken, hatta bi amca biz kenarda takılırken geldi geç geç kenardan gir kapı açık dedi "yıoohh yeaa girmicez ki biz" dedik. Sonra bi şekilde o kalabalıkla içeri sürüklendik. Girmişken kaptırdık üst kata, yine bi tane amca "üst kata girmeyin artık" barikatı yapmıştı ki kollarıyla, altından geçtim, kaydım gittim. Ve kontenjanda olmamamıza rağmen kral dairesi gibi yerdeydik. Direk en öne geçtik bi zorlama olmadan. Demek ki bu işlerde kuul olucaksın, sonra hiç beklemediğin şeyler oluyo işte böyle.

Biz çalan şarkılarla bi yandan kendimizce koparken bknz. hande yener dansları, bi yandan içerdeki kız çığlıklarına dalgasına katılıyoduk. NE BİLELİM SONRADAN O TRİBÜNÜN ASIL ÇIĞIRTKANLARI OLUCAĞIMIZI! Lan herif bi geldi, tam "şöyle olsa severim lan, şöyle davransa, şöyle konuşsa..." dediğimiz adam. Ne bi kendini beğenmişlik ne bi sıkılmışlık. Yok. Mütevazı ötesi lan! Görünce HASSKTR dedik döndük çığlıklığayız.

Bi tane hayranı JaeJoong'un önünde eğildi, yerlere yattı dizlerinin üstüne kapandı zaten salonda bi kahkahalar, SEN GİT kız yerlere kapandıkça bu da yere kapanmaya başladı. Hayatımın şokunu yaşadım, sen koskoca adamı diye!!! Kızı kaldırana kadar kalkmadı lan yerden ıallahımmm :')

Sen şu yaşına gelmiş adamları kendine maskara ettin çocuk! SHUT UP AND TAKE MY MONEY modunda, her dediğine bi çığlık bi gülme, olum keserim seni lan! Şimdi anlatcak çok şey var da, insan yaşama sevincini kaybediyo işte gerçek hayata dönünce.


Bu olay bitip biz mekanımızı korurken ki SEN NEYMİŞSİN LAN anımız.


Bu da "hajima" diye gittik "kajima" diye dönüyoruz pozu. Şerefsizim pişmanız.

Hadi biz böyleydikte herifi sevipte gitmeyenler ne acılar içindedir. JaeJoong'un da bi fotoğrafı olsun isterdim ama zıpırdamaktan fırsat bulduğumuz anların videosu var. Artık  seni Yoochun'u Junsu'yu peşine takmış şekilde bekliyoruz koçum.

25 yorum :

  1. şuan ağlamak istiyorum. gerçekten gözlerim doldu T_T ben dedim sana dimi o adam sevilmez mi diye of anam off. bende geleydim ankaraya gireydim sizle oraya hıkhık*

    YanıtlaSil
  2. evde sayfalara, video ve resimlere bakıyorum da ben ağlamayayım da kimler ağlasın ya. kıskançlık diz boyu T_T

    YanıtlaSil
  3. ne zaman babağ bu çekiği biz aldık diye elinizde bi çekikle geleceksiniz amaa! bak ankara'yda gelmeye başlamışlar ölmeden görseydim mürvetinizi :'''(

    YanıtlaSil
  4. Yeaaaa! Ben kendimi "Böyle de iyi ya. Gitmesem de olur. Gitmedim de oldu." cümleleriyle vazgeçirip teselli ederken bu yazı oldu mu ki şimdi T_T

    YanıtlaSil
  5. @seymsomething vala gelseydin en önden izliyo olurdun, YOK LAN BÖYLE Bİ ŞEY. Ben bile kendimi çok kıskanıyorum şu an. Öyle saçma hallerdeyim.

    @baba heycandan kusup durmasak işte!!!! :''')))''

    @babasının turşusu eylül bak o nefretle gittim, nasıl geldim görüyosun. Yani bak diyorum ki adam en üst seviyesinde ya, daha fazlasını bekleyemezsin. ADAM TANRI OLMUŞ.

    YanıtlaSil
  6. bir daha gelecek olursa bak kaçışın yok benden haberin olsun. yakana yapışıp karızmanı kullanıcam kararlıyım! -.-
    zaten türk kızları çok güzel falan demiş yakınında durup bi ayartmak gerek beyfendiyi hehe

    YanıtlaSil
  7. Aaa litfen hepinizi taşırım, çok stratejik bi insanım. Çektiğim videoları bi görsen kenarda sigara kahve içerek takılıyodum, bi anda en öndeyim çığlık atıyorum. Konser sözü verdiğini söylemiş miydim!?!!!
    20 yıllık hayatımda ilk defa "OLM BANA BAKTI LAN BANA BAKTI" yaşadım :D Hiç aklıma gelmezdi böyle bişey diyeceğim ama valla öyle :D:D

    YanıtlaSil
  8. Biliyorum ya izledim internete ne düştüyse of off. Konserde artik istanbulda olursa misafir ederim haberin olsun ahaha

    YanıtlaSil
  9. İstanbul'da olması taraftarıyım zaten. Ben bu sözünü bi yere yazarım arkadaşım! Bize 2 kişilik yer aç yanına :D:D

    YanıtlaSil
  10. Ankarada olursa benim yerim sende hazir olsun gerisi bos :D

    YanıtlaSil
  11. Aaaa ne demek efenim ne demek! Böyle zamanlar için bu fedakarlıkları yapmamız lazım :D

    YanıtlaSil
  12. Tabi canım yoksa ne yapacaktik :D bide jj gelecek yılın planı icin demeyeydi iyiydi simdi kim 1 sene bekleyecek :/

    YanıtlaSil
  13. Ben anca para biriktiririm. 300 mü dedin canım al çat. 500 mü dedin al çat. Öyle bi planım var :D En önden izlemessem yaşamak haram :D

    YanıtlaSil
  14. Ayni kafadayiz desene ahaha. Ama en òn ilk konser diye 600-700 falan olur en fazla ya dimi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu konuşmaya pişmanlığımla sataşmazsam olmaz :D Jaejoong'u tanımayan birisi olarak gelecek yılki konsere kadar kendisi hakkında bilgi toplayıp para biriktirceğimi burada belgeliyorum ve planlarınıza dahil olmak istiyorum :D

      Sil
  15. İnan hiç bilmediğim işler bunlar :D Bu yıl açlıktan geberip biriktiricem napalım. 600-700se de veririz ya nolucak keh keh :D

    YanıtlaSil
  16. berlin konseri o civarlardaydı bende ordan biliyorum yoksa konserlerle pek ilgili değilimdir :D ya aslında şu adam türkiyeye gelene kadar o kadar büyük fanı da değildim. ilk göz ağrım olduğundan olsa gerek bu ilgi :D

    YanıtlaSil
  17. ol ol nede olsa büyük bi topluluk olmamız gerek (diğer gruplarda gelsin dimi ama sonradan) :D

    YanıtlaSil
  18. @babasının turşusu eylül ye yeminle ben pişmanlığımla kendimi temiz bi dövmek istiyorum :D jyj konserine zaten her koşulda hayvan gibi para sayardım ama artık jj de geldiğine göre ve bende bi tapınma durumu oluştuğuna göre isterse 1000lira olsun :D

    @seymsomething yani işte parası neyse verelim kulise dalalım diyorum ben :D Benim ilk göz ağrım So Ji Sub ve o gelirse hayalgücüm almıyo ne yaparım :D

    YanıtlaSil
  19. 2003 yılında çıkış yapmış abimiz ilk onu tanımıcaz da kimi tanıycam diyodum ama evet oyuncu bazında düşünmemiştim olayı :D so ji sub da fena değil hani (oha ya yıllardır içimde gizlediğim fangirl 1 haftada çıktı ortaya fff)

    YanıtlaSil
  20. Sorma onu hiç, bu hafta çok uzakdoğu dolu bi hafta geçirdim zaten, bu da en üst noktası oldu. İçimizdeki ergene engel olamadık.

    YanıtlaSil
  21. İşte ben o sevipte gidemeyenlerdenim...
    Nasıl bir acı, tahmin edemezsin..
    Hele ki gidenlerin anlatımlarını okudukça, tarifi imkansız acılar içinde buluyorum kendimi..

    YanıtlaSil
  22. Vala tahmin edemem galiba, büyük nefretimle gittiğim için :D
    Ama böyle bi içim cız ediyo hani, çok şey kaçırdınız herif porselen gibiydi resmen diye.

    YanıtlaSil
  23. O balkondakilerin çığlığı öldürdü beni ya :D :D JJ gitmeden düşmese bari biri aşağıya modunda az bakınmadık :D Zaten arada JJ gözlerde endişeli gözlerle yukarı bakıyordu bence :D :D

    YanıtlaSil
  24. Eneee ben de balkondaydımm ben de!!! Ama sarkmadım, efendice orda poster çalmaya çalıştım.

    YanıtlaSil