10 Şubat 2012 Cuma

Beklenen JaeJoong videosu (ben bekliyodum)

Blogdaşlarım! Size ilk defa bi videoyla sesleniyorum.  JaeJoong buluşmasında yaşadıklarımızı biraz geç olsa da toparladım. Çok "giriş,gelişme,sonuç" içeren bi videoyla karşınızdayım. Üstünkörü kes yapıştırla hazırlanmış olmasına karşın, durumumuzu en iyi anlatan karelere sahip.
İlk baştaki kuul halimizi bırakıp, her şeye rağmen içeri girdikten sonraki anları, sahte çığlıkları, bıkkınlıkları, salona dalışımızı, JJ'yi görünce ağzımızın düşmesini, ve hayata bakış açımızı görebilirsiniz.
Bi not düşmek istiyorum ayrıca, "çok heycanlı anlar yaşanıyor şu an" dedikten sonra ordaki hava akımını keşfedip klip çekmeye başladık. Çok gülyom görünce. Bi de içeri girince tığçenin sahte çığlık kuulluğu.
Neyse izlersiniz belki diye koydum. Bay.
video

16 yorum :

  1. "bir makyajlı çocuk için... bir ruju var diye..." o ne demek ya :O yaa öyle büyük konuşulur muymuş nıcknıcknıck*
    herkes korece konuşmaya çalışır sen japonca konuşmuşsun ahahah
    bi uyarı geçeydin abi kulak falan kalmadı O_O "merhaba"dan sonra duyma yetimi yitirdim en sonda ne dediniz :D

    YanıtlaSil
  2. Yıllarca çok büyük konuşmuşuz, ağzımızın payını aldık resmen :D:D
    Şimdi korece konuşup rezil olmıyım, bildiğimden şaşmıyım ama anca ottuke ottuke.
    O uyarıyı da düşündüm de unutmuşum lan :D İşte tığçe "hiçbiriniz insan değilsiniz" diyo ben de "şu an gerçek hayattayız, gerçek hayat bok gibi" dedim ve etrafa iğrenerek baktık baya bi süre :D

    YanıtlaSil
  3. oraya aslında odie odie demek daha çok uyuyo ama herkes korece kasarken senin kuul biçimde japonca konuşman iyi olmuş :D
    asdfghjkhgfdhjfgh. büyük ergenleri oynamışsınız desene ahahahaah

    YanıtlaSil
  4. ahahaha koptum yahu:D herkes orada deli gibi bir o yana bir bu yana koştururken, sizin işin dalgasında olmanız falan.. ahahahah çok hoş.. :D

    eğer ben de orada olsaydım kesin sizin gibi takılırdım.. çünkü adama hiç ama hiç ilgim yok.. gitseydim etkilenirdim o bir gerçek.. şimdi dürüst olmam lazım:D ama orada olsaydım o sahte çığlıklardan ben de atardım orası kesin:D sanırım en çok siz eğlenmişsiniz.. süper:D

    YanıtlaSil
  5. @seymsomething odie ne lan valla hiç bilmiyorum :D iyi ki konuşmamışım rezil rezil :D

    @şizo-mizo yani kesin etkilenirdin ona şüphe yok :D Şu dünya gözüyle gördüğüm en güzel şeydi herif! Ama işte salondan çıkınca üstbaş düzezltip ağır adımlarla çıktık yine kuul takılmaya başladık, leke sürmeyelim diye :D

    YanıtlaSil
  6. oddoke:nasıl demek odie:nerde demek. öyle büyük esprileri yok tabi o ayrı mesele :D

    YanıtlaSil
  7. Çığlıklar çok korkunç lan :/

    YanıtlaSil
  8. olm küçükken bi arkadaşım özcan deniz konserine gdip döndükten sonra bana el salladı dediğinde çok gülmüştüm gebermiştim ama resmen bize bakıyo bize bakıyo diye kendimi yırttım orda :)

    YanıtlaSil
  9. Tığçeye temiz güldüm:) Cansın tığçe. Ruhum gtümden çıktı

    YanıtlaSil
  10. ĞDAOPSKDĞOASKDAPSODKASPDOKASPDOKASDOPKASDĞPASLDĞ BU BİLGİYİ BANA NEDEN ZAMANINDA VERMEDİN ACABA!!!!!!11!!!!!1! sana o kadar mustafa ceceliyi anlattım da insan söylemez mi bunu.

    YanıtlaSil
  11. şimdi aklıma geldi lan ne blm gden bend iildim bide özcan denize belki o açıdan konuyla bağdaştıramadm :D

    YanıtlaSil
  12. arosso da anladım demekti sanırım kore dizileri saolsun kaptırıyo 3-5 bişi.video çok iyi. hadi saranghae iyi akşamlar sdfs

    YanıtlaSil
  13. Vala saolsun ha meraba merabalık muabbet kurarız o bilgilerle zaten.

    YanıtlaSil
  14. off ama sanki uğur dündar hijyen baskını yapıyo ve son karelerde çook hijyen bi yeri basmışcasına başı kıçının arasında çıkıyo resmen o oldu size..be allan cezaları lanet evlatlar bu kadar sesiniz çıkıyodu mademde beni ne zorladınız tatil boyunca konuşmak için ellafum ellaf şeker lokumlu ellaf, kulak zarım düştü kulağımdan yorumu o yazmış olabilir ha

    YanıtlaSil
  15. ĞPDKĞASDOKASPODJKAPIRJAPIDFJKAPOŞDKASPDOKASPODKAFĞPOAKPEIRKAPOFKAŞDOFKAĞDFPOKAPDFOASJKDPIKPKDOWAKDŞOSFKAPDOFKADOPFK
    BABAAĞ SENİ ÇO ÖZLEDİM :')

    YanıtlaSil
  16. he ya bendeee ebladım,bi etkinlik bi bişi yapılabilir aslında ..okula gelmem !!!

    YanıtlaSil