2 Şubat 2012 Perşembe

Asit almadığımıza çok pişmanım

Şu tatilin en etkinlikli haftası bugün başladı Japon Film Festivali sayesinde. Bu 4günü sinir bozucu bi hevesle geçiricem. Olsun. İşte bu akşam ilk filme girmeyip bi sonraki filme girdik. İlk filmin bitmesini beklerken dışarı sinir bozucu sesler geliyodu içerde olmadığıma sevindim.

İçeri girer girmez Japon'umu seçtim gittim arada bir boşluk bırakarak yanına oturdum. Ürkütmeyim kaçmasın dedim. Bi ara kalktı gitti ama içim rahattı, biliyodum ki geri gelecek. Ki geldi de. Bi çift yer bulamayınca ben bi yana kaydım, sebebim olduğu için ürkmedi hem. Gerçi filmde kendi kendine konuştuğuna şahit oldum arada ama elleşmedim.

Filmde sırf ortamdaki Japonlara ayıp olmasın diye güldü çoğunluk bence. Ama arkamdaki keşke gülse, sadece nefesiyle hıh mıh yapıyodu hep Japonum için sabrettim. Bi de nasıl açız allam yanımıza biskrem ve ikram var. Filmde nasıl sessiz! En son ver olm açıcam burda ölmeyi göze alamayız dedim. Tam ikrama hamle yapıyodum ki biskremde kırmızı açma şeriti olduğunu hatırladım. O an mutluluk gözyaşlarımız, sessiz sinsi açtık, yerken de gürültülü anları bekledik. Doyduk çok şükür.

Film dışındaki meseleleri yazdım ama olaylar bundan ibaret.Bay

8 yorum :

  1. istanbulda olup festivale gidemeyen embesillerdenim de ben kıskandım o yüzden hıkhık*(yazan burada ağlar) daha çok anlat şu festivali de gelecek sene kendime havayı bahane edemeden gideyim nolurr yeaaa

    YanıtlaSil
  2. Aynen ben de bu güzelliği kaçırmış biri olarak İstanbuldayım. Filmleri anlatan bir yazı yazarsan biz dışarıdan hıkhıklayanlara bir teselli olabilir

    YanıtlaSil
  3. Yani İstanbul'da katılımın daha fazla olduğunu tahmin ediyorum, bu şekilde düşünürsek eminim odakiler kopuyodur. Bu yüzden oturun bi köşede ağlayın :D
    Benim bi film inceleme yazısı yazmam çok saçma görünürmüş gibi zaten beceremem de :D Ama kendi çapımda anlatıcam pekila.

    YanıtlaSil
  4. Gidilecek ilginç film var mı aralarından? Demin Japon konsolosluk sitesindeki film listesine baktım hepsi sıkıcı geldi. Miyazaki'nin filmi belki biraz ilginç konulu gibi.

    YanıtlaSil
  5. Ben gösterimdeki filmleri, animeleri hiç izlemedim yüzden hepsine gitmeye çalışıcam.
    İşte dün "iyi uçuşlar" filmine gitmedim ilgimi çekmedi. Onun dışındakilere gidicem, "Güney utbundaki Aşçı" filminin konusu ilginç geldi.

    YanıtlaSil
  6. saol ya:((

    neden saçma görünsün sadece senin izlenimlerini merak ettim

    çüz^_^

    YanıtlaSil
  7. levente daha önce tek başına gitmemiş koskaca bir kız olduğumdan ne desen doğru. böhüüü :'( film incelemede değil de ortam hakkında yazsan çok muhteşem olur yeaa :D

    YanıtlaSil
  8. Tamam ben herşeyi halledicem, size gelsin!

    YanıtlaSil