23 Şubat 2012 Perşembe

Anket sonuçları ama aynı zamanda gereksiz ayrıntılar #6

1 gün erken bitirip sonuçları açıklıyorum. Bu gidişata bir son vermek istedim.

"Hint aksanıyla İngilizce konuşulan bi ortamda uzun süre bulunmak"
7 kişinin korkusu olmuş gibi. Ben de istemem öyle bi ortamda bulunayım ama malesef ki cevap o değil.

"Ara sokaklarda gengsta zenciler tarafından kıstırılmak"
Bu da 5 kişiden oy almış. Irkçılığın lüzumu yok ama beyaz kıstırsa dövermişiz gibi, zenci olunca NAHmış gibi. Ama cevap yine bu değil.

"Mezun olamamak"
İşte bu benim anketteki şaşırtmacamdı.Çünkü her zaman mezun olamam ben tarzı şeyler söylüyorum. Ama  böyle bi korkum olsa, okula giderdim lan! Ki zaten mezun olamazsam okulu bırakırım, B planım var.
3 kişiyle bu şıkkı da uğurluyoruz.

"Böcekmöcek"
"Yükseklik"
Bu 2 seçeneği sırf dolsun diye yazmıştım. Bu cevapları veren bizden değildir demiştim. Ama gel gör ki 1 kişi böcekmöcek demiş. Napalım kısmet değilmiş.

"Tsunami"
İşte tek gerçek cevap buydu genşler! o cevabı da 1 kişi vermiş, o da tek gerçek panpitom Tüyçe. Ben burda zamanında anlatmıştım tsunamili rüyalarımı.Ortaokuldan beri süregelen boy boy dizi dizi tsunamili rüyalarlar en büyük korkum haline gelmesini! Ekranda gördüğüm dev dalgalara bile bakamadığımı, nefesimin kesildiğini!

Eneee 1 kişi daha tsunamiye oy vermiş ben bunu yazarken :''''''''')'

7 yorum :

  1. aboo böcekmöceği ben dediydim ha!
    iyi ki kimin neye oy verdiği yazmıyo da rezil olmadım.

    YanıtlaSil
  2. djhasgdkasjldjlaksd daha da aşağılıcaktım da bak şansına işte. Evlat olsa sevilmez gözüyle bakmıştım laf aramızda.

    YanıtlaSil
  3. gökan kendini daha fazla deşifre edemezdin asdfghkl.

    zenciyi ben de dövemem gibi geliyodu ondan öyle demiştim. tüh başka sorularda artık şansımı denicem ahaha. tsunami aslında o şıklar düşünüldüğünde en olabilitelisiydi ama ben nerden bileyim öyle rüyalar gördüğünü be kardeşim. yoktum ben o sıralar asdfg.

    YanıtlaSil
  4. Gibi geliyodu değil dövemezsin ki adam zenci! Tamam sen yenisin diye bişey demiyorum, yine mantık çerçevesinde bi cevap verdin zaten :D

    YanıtlaSil
  5. cevabımı değiştireceğim hıh.

    YanıtlaSil
  6. mezun olamamak ehehhe kapanmış anket boşuna hıhladım.

    YanıtlaSil