3 Şubat 2012 Cuma

adet sancısı yüzünden bunlar

(Regl de diyebilirdim ama demedim.)


Bugünkü film festivali programı arasında yemek için kurabiye yaptım. Erken gidip geç dönüceğimiz için dışarda tıkınmaya para gitmesin dedim.
Kötü fotoğrafa doğru yazı tipini uyguladığımı sanıyorum. YAZI TİPİ DİYE BİŞEY YOK YAZI KARAKTERİ.


Geçen hafta kızılayda dolanıyoruz, meşgul adamlarız işimiz gücümüz var. Yürürken sağ cenahta bi güvensizlik hissettim, bişeyler eksikti. kafamı bi çevirdim O KOCA KOCA PANOLAR GİTMİŞ! Onun yerine boş bir alan ve Kızılay Avm gelmiş. Müthiş bir yaratıcılıkla Kızılaya açılan avmnin adı Kızılay tabi ne olacağdı?! Fotoğrafı bu açıdan çekeni tebrik etmek istiyorum, nerden çekersen çek güzel görünmüyo anacım. Yok, olmadı malesef. Kızılay'ın ortasına avm açan zihniyetin kafasına bi sözüm yok zaten. Çok güzel adamlar. Bi bakalım nası bişeymiş diye dedik. Girişte Kızılay'da abartısız 2 adımda bir görebileceğiniz Burger King vardı. Artık cidden korkutucu boyutta. Diğer yanaysa "halkın sıtarbaksı" izlenimi yaratan bir sıtarbaks kondurmuşlar. İçeriye burgerkingte yiyip yukarı çıkmak isteyenlerin çıkamayacağı genişlikte yürüyen merdivenler koymuşlar. Çok iğrenç yerden tasarruf olaylarına girmişler, ilk kata göz gezdirip dışarı attık kendimizi. Ayrıca o güvenlikle "batlatırlar" orayı. Çok takılmayın.

Bi de kardeşim google chrome'unun adını "burcu tam bir bebek kusmuğu" yapmış. Allah iyiliğini keh keh :|

Bay.

4 yorum :

  1. illa burgera gidilcekse iki adım ilerisindeki konaktan bozma burger alayını döver.

    YanıtlaSil
  2. Aa, güzel görünmüyo mu? Ben bu binayı çok seviyorum, Kızılay'daki en güzel yapı bence. Gerçi alışveriş merkezi yerine bir akademi, bir enstitü falan olmaya daha müsait bir tipi vardı; yazık olmuş.

    YanıtlaSil
  3. Kızılay'ı görmeden ölücem bu da bi gerçek.

    YanıtlaSil
  4. @kepazeyim yok abi illa burgera gidilecek.

    @s6 sorunum binayla değil ki, bu binanın bi alışveriş merkezine dönüştürülmesinde. Bi kere yeri bakımından absürd ve bu işe hiç mi hiç uygun değil. Dediğin gibi bi enstitü olsa mis gibi olurmuş, caddenin kenarındaki o kadar tabelaya, o kadar zaman şu kıçkenarı alışverişmerkezi için katlanmışız meğersem.

    @gasilhane Kızılay'ı hep görüyom ölücem, bi farkı yok vala bak

    YanıtlaSil